honda cbr 125 - yamaha mt 125 - bajaj pulsar 200ns başlangıç motoru?
Reklamlar
-
24 Ağustos 2015, 00:12
#1
honda cbr 125 - yamaha mt 125 - bajaj pulsar 200ns
ilk vitesli motorum olacak. cc yükseltmeyi düşünmüyorum. az yaksın, zevk versin o kadar. uzun yıllar kullanma niyetindeyim. fiyatlarını bir kenera bırakırsak hangi motoru tavsiye edersiniz? bunların dışında da tavsiye alabilirim.
Reklamlar
-
24 Ağustos 2015, 00:23
#2
İlk motorumu mt-125 ten yana kullandım.Cbr ile arasında kalmıştım ama mt nin şekline önce vuruldum.sonra cbr 0-80 km hızı 9.6 saniye mt nin 8.0 saniye.Mt ile bir depoyla 500 km yapılıyo dediler inanmadım ama harbi yapılıyor.100 km de 1.8 litre yakıyor.Motoru bıraktığın yerde en az 3-5 kişi toplanıyor.100 km hızla giderken sıkıntı yok ama 120 ile çok zorlanıyor.2 kere düştüm.ilkinde hiçbişey olmadı ama 2.sinde 70 ile giderken frenlere abandım lastik kitledi düştüm.Full ekipmanım olduğu için köprücük kemiğim kırılmadı ama büküldü.omuzumda hafif kemiğim çıkık şekilde.doktorlar düzelecek dedi ama bilmiyorum.Yinede Allah'a hamdolsun.Abs olsaydı lastik kitlemezdi.Acemisin,panik anında frenlere abanacan ve düşecen.O yüzden full ekipman al.Kaska vereceğin paraya acıma,al.Kaskım iyi olmasına rağmen kazadan sonra 2 ay baş dönmesi yaşadım.omurilik soğanım zedelenmişti.Sonra sattım motoru ve abs'li motor bakıyorum.Umarım yardımcı olmuşumdur.Hakkında hayırlısı.
-
24 Ağustos 2015, 00:26
#3
Aynı mantıkla motor arayıp cbr 125 aldım yanlız benim listemde pulsar yerine duke 125 vardı
6 aydır kullanıyorum yaklaşık 15.000 km yol yaptım çok memnunum , tavsiye ederim...
-
24 Ağustos 2015, 00:34
#4
@keoma ben de mt-125i şekil olarak çok beğendim. az yakması da benim için önemli çok. uzun yıllardır scooter sürdüm trafiğe alışığım ama dediklerini dikkate alıcam. zaten motordan önce kask mont vb ekipman listemi yaptım sürat yapmıycam, 90-100ü geçme niyetinde değilim. (ayrıca büyük geçmiş olsun. Allah korusun.)
@ErenSaritas duke 125 ve ktm 200 de kafamda vardı ama buraya yazmadım
-
24 Ağustos 2015, 00:36
#5
-
24 Ağustos 2015, 00:48
#6
mfg_fatih adlı üyeden alıntı
@keoma ben de mt-125i şekil olarak çok beğendim. az yakması da benim için önemli çok. uzun yıllardır scooter sürdüm trafiğe alışığım ama dediklerini dikkate alıcam. zaten motordan önce kask mont vb ekipman listemi yaptım
sürat yapmıycam, 90-100ü geçme niyetinde değilim. (ayrıca büyük geçmiş olsun. Allah korusun.)
@ErenSaritas duke 125 ve ktm 200 de kafamda vardı ama buraya yazmadım
Teşekkür ederim.Şehir içi kullanacaksan tadından yenmiyor.Bmw'lerle rahat kapışıyon 80 'e kadar tabi Sen kararını vermişsin belli.Şimdiden hayırlı olsun.motosikleti alırken ilk önce lastik havalarını ayarlat sonra info tuşunun çalışıp çalışmadıpına bak.Ben o heyecanla eve geldiğimde farkettim çalışmadığını tekrar servise gittim düzelttiler.Hayırlı olsun kırmızısı süper duruyor söyliyeyim
-
24 Ağustos 2015, 00:58
#7
evet şehir içi günlük kullanırım hocam.
cbr-125 sanki çok geçiş motoru gibi duruyor tasarım olarak, bilemedim. ama mt-125 olmuş gibi.
-
24 Ağustos 2015, 01:02
#8
mfg_fatih adlı üyeden alıntı
evet şehir içi günlük kullanırım hocam.
cbr-125 sanki çok geçiş motoru gibi duruyor tasarım olarak, bilemedim. ama mt-125 olmuş gibi.
Ben gittim önce cbr 125'e dokundum baktım.Çok sarmadı.Sonra mt'yi gördüm kalbim küt küt etti.Dokundum baktım yok dedim bı dehşet bir şey.Eve gittim yorumlara baktım karşılaştırmalar videolar bi baktım motorun parasını telefonla havale geçiyorum
-
24 Ağustos 2015, 01:16
#9
bundan sonrası kişisel zevkle ilgili sanırım. ikisi de güzel motor başlangıç için. bakalım hayırlısı
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:06 ----------
mt-125 zinciri o-ring değil mi?
-
24 Ağustos 2015, 01:19
#10
Motor kaliteli cc si düşük kazın ayağı öyle olmuyor yokuşu bayırı ara hızlanması sollaması var düşük ccden bajaj pulsara geçtim düşük ccde eziyet çekiyormuşum düşük cc ye yanaşma ara hızlanması yokuşu bayırı sollaması var çok şey yazarım ama yönlendirmek gibi olmasın acele etmeden biraz daha araştırın
-
24 Ağustos 2015, 01:22
#11
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Motor kaliteli cc si düşük kazın ayağı öyle olmuyor yokuşu bayırı ara hızlanması sollaması var
düşük ccden bajaj pulsara geçtim düşük ccde eziyet çekiyormuşum düşük cc ye yanaşma ara hızlanması yokuşu bayırı sollaması var çok şey yazarım ama yönlendirmek gibi olmasın acele etmeden biraz daha araştırın
pulsarın malzeme kalitesi nasıl? ben yakından görmedim.
-
24 Ağustos 2015, 01:27
#12
mfg_fatih adlı üyeden alıntı
pulsarın malzeme kalitesi nasıl? ben yakından görmedim.
Çinlilere göre çok iyi japonumuz olmadığından japonla kıyaslayamıyorum cbrden pulsara geçen varsa kıyaslayabilir
-
24 Ağustos 2015, 02:21
#13
Ben uzun süre CBR125R istiyordum abim uzun senelerdir motor kullanır Yamaha Dragstar'la başladı, Kawasaki ER-6N şuan Yamaha XJ6N kullanıyor.
Onunla bu konuyu çok konuştuk tarz olarak CC olarakta. Ama ben bu modeli çok istiyordum yani olmazsa olmaz alamazsam kullanmam dedim.
Şuan altımda başka motor olsa emin ol kullanmazdım.
Arkadaşlarımın YZF125, Duke 125, Pulsar'ına fln oturmuşluğum bile yok ....
Öncelikle ben CBR'ım dan son derece memnunum hem tip olsun hem yakıt olsun, servis olarakta.
Ama 125 CC cidden bir yerden sonra yetmiyor aslında uzun yolda.
Şehir içi gezmek ve iş için kullanıyorum son hız 130'u görüyorum çok rahat. Bu bana yetiyor genelde 2 kişi sürüyorum kız arkadaşımla.
Sen uzun yıllar kullanayım demişsin uzun yolda sıkabilir seni buna hazırlıklı ol.
CBR125'te zorlayan kısım ne biliyormusun sana benden bir tavsiye ben motora full koruma biniyorum. Kask, Mont, Eldiven....
Bunları koyacak bir yerin olmayınca adama çok koyuyor. Eldivenleri koltuk altına sokuyorum. Kask için kilit aldım bazı yerlere gittiğimde direksiyona kitliyorum ama genelde güvenli yerlerde. Millet çok oynuyor kaskla parmak izleri vs vs. Elde kask ve montla gezmek çok sıkıyor bazen beni.
MT'ye çanta şık durur ve bu bence ciddi bir avantaj.
-
24 Ağustos 2015, 22:54
#14
imtarky adlı üyeden alıntı
Ben uzun süre CBR125R istiyordum abim uzun senelerdir motor kullanır Yamaha Dragstar'la başladı, Kawasaki ER-6N şuan Yamaha XJ6N kullanıyor.
Onunla bu konuyu çok konuştuk tarz olarak CC olarakta. Ama ben bu modeli çok istiyordum yani olmazsa olmaz alamazsam kullanmam dedim.
Şuan altımda başka motor olsa emin ol kullanmazdım.
Arkadaşlarımın YZF125, Duke 125, Pulsar'ına fln oturmuşluğum bile yok ....
Öncelikle ben CBR'ım dan son derece memnunum hem tip olsun hem yakıt olsun, servis olarakta.
Ama 125 CC cidden bir yerden sonra yetmiyor aslında uzun yolda.
Şehir içi gezmek ve iş için kullanıyorum son hız 130'u görüyorum çok rahat. Bu bana yetiyor genelde 2 kişi sürüyorum kız arkadaşımla.
Sen uzun yıllar kullanayım demişsin uzun yolda sıkabilir seni buna hazırlıklı ol.
CBR125'te zorlayan kısım ne biliyormusun sana benden bir tavsiye ben motora full koruma biniyorum. Kask, Mont, Eldiven....
Bunları koyacak bir yerin olmayınca adama çok koyuyor. Eldivenleri koltuk altına sokuyorum. Kask için kilit aldım bazı yerlere gittiğimde direksiyona kitliyorum ama genelde güvenli yerlerde. Millet çok oynuyor kaskla parmak izleri vs vs. Elde kask ve montla gezmek çok sıkıyor bazen beni.
MT'ye çanta şık durur ve bu bence ciddi bir avantaj.
beni de en çok arada bırakan mt ile cbr oldu zaten. çanta konusunu ben de çok düşündüm büyük sıkıntı. yalnız mt ye çanta takınca arkada oturulmuyor galiba doğru mu?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:15 ----------
imtarky ayrıca sana bi cbr-250 yakışır madem bu kadar seviyorsun
-
24 Ağustos 2015, 23:11
#15
Duke200 leri de incelemeni tavsiye ederim
-
24 Ağustos 2015, 23:27
#16
düşük cc den pulsara geçtim rahatladım demiş bir arkadaş pulsar yüksek cc mi :D cbr 125 ile pulsar arasında çok az bir fark var güç olarak öyle insana aman tanrım dedirtecek birşey yok ortada. Arkadaş motor zevk versin uzun yıl kullanıcam demiş o zaman gönlünden geçeni almanı tavsiye ederim o 3 motor içinden. Hepsi güzel motorlar.
-
24 Ağustos 2015, 23:30
#17
-
24 Ağustos 2015, 23:31
#18
E-TEKİN adlı üyeden alıntı
Duke200 leri de incelemeni tavsiye ederim
sırf servis yüzünden düşünmedim hocam. ankara'da yaşıyorum.
-
24 Ağustos 2015, 23:32
#19
İlk defa motosiklet önereceğim. Kullanmadım bilmiyorum ama ilk çıktığından beri takip ediyorum. Duke 200 şehrin haylazı diyorum. Fiyatları bi kenara bırakırsak aralarında seni uzun süre idare edecek ömürlük motor diyorlar
Tam istediğin gibi hem az yakıyor hem cc yükseltme ihtiyacı duymazsın uzun bir süre hem de eğlenceli motöör
Edit: Ankarada ulusan ktm vardı onun servisi yok mu??
-
24 Ağustos 2015, 23:39
#20
Mengu16 adlı üyeden alıntı
CBR125'i 210cc'lik Cg ile tokatlıyorum ve bundan çok keyif alıyorum. Yanından böğüre böğüre geçen bir Cg görünce CBR125 sahibi baya şaşırıyodur. Yakın geçmemeye dikkat ediyorum ama düşürmeyelim milleti
Mt125 de gelsin onu da sollarız
Pulsar ile CBR125 arasında az bi güç farkı vara da gülümsedim ayrıca
Pulsar dediğin motor düzde 150 km hızı görüyo.
Asfaltıda tokatlamana az kalmış senin..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)