KYMCO Agility 125 mi yoksa HONDA SCV 100 F BEAT mi?
Reklamlar
-
16 Temmuz 2007, 21:39
#81
asm adlı üyeden alıntı
ben lastik hava değerlerini kullanma kıalvuzuna bakarak ayarladım ve hakkaten iyi oldu(ön amort. biraz rahatlama var ama tam anlamıyla bir rahatlama değil)
bendede 100 km hızı geçince bir titreme oluyor,acaba bahsettiğiniz ağırlıklar bu sorunu çözüyor mu ViaBodrum?(yani gidonun sarhoşluğu dediğiniz olay bir nevi titrememi)
bu titreme elime acayip rahatsızlık veriyor
bu metal ağırlıkları motosiklet aksesuarı veya yedekparçası satan yerlerden temin edebilirmiyiz?
Çin malı bir motor 110'da bile titemiyor(bozuk bir balans ile),benim motorum 100'ü geçince titreme sinyalleri veriyor ve biraz daha basınca felaket titriyor
servise bunun nedenini sorduğum zaman,bu scooterdır olabilir gibi garip bir cevap alıyorum.(balans yaptırın diyorlar ama tekerde ve jantta sıkıntı yok)
ASM , Bahsettiğim agırlıkları bodrumda herhangi bir motorsikletçide kolay buldum siz büyük şehirde daha rahat bulursunuz. Gidonun sarhoşluğu derken motorun sağa yada sola dalmasını engelledi yani gidon balansı gibi bişey.
Tamircinin yaptıgı yorum banada inandırıcı gelmedi. benim hiç bir scootarda görmediğim bir titreme bu , balansla alakalı degil ön süspansiyonun sertliğinin verdigi zıplama , titrme ötesi cidden zıplama . Mesela diğer scooter larda 85-105 kh /h ile giderken tek eli bırakmak mümkün ama bunda tek eli bırakmayı boşverdim . 2 parmagım ile elimi fren kolunda dahi tutamıyorum 5 parmak ile elciği kavrama durumundayım . Yarın şu yağ ve helezon işini hallederisem bilgi vericeğim
Hoşçakal
[B][COLOR="Red"]TÜRKİYE TÜRKLERİNDİR[/COLOR][/B]
Reklamlar
-
17 Temmuz 2007, 17:15
#82
bekliyoruz sonucu merakla
-
17 Temmuz 2007, 19:53
#83
Merhaba, Servisden geliyorum 300 km bakımı oldu yağı dışardan aldım castrol power1 scooter 10-40w (15 ytl)
Ve ön süspansiyon diye söylenmemin sebebi ortaya çıktı benim ön amortisörlerde sorun varmış, Servisin sahibi kullandı ve bugun yapacagımız yag eksiltmeyi yapmadı , ön amortisörleri degişeceklermiş amortisörleri sökeceklerdi , söktürmedim ellerinde yokmuş istanbuldan 2 güne gelir dedi ozaman sökecekler. Yani olay yeni amortisörle denenecek ama sizlerde bu konuda şikayetçi oldugunuzdan çözülecegini sanmıyorum , Yeniler takılsın 200 km gibi amortisör alıştıktan sonra sanırım yine bu işlevi yapacagım.
Bu arada 22 temmuzda oy kullanmak için İstanbula gelmem lazım şeytan beni dürtüyor Agility ile git -gel diye ... gezerek gitme zamanın yok direk istanbul yapmam lazım. Şeytan ve Kaslarımın istekleri arasında karasız kaldım İstanbulda Erenköye geçecegim.
Yakıt sarfiyatı 2 depo dolumu sonucu = 277 km yol 7.9 lt (95 oktan)
Ortalama 1 lt/ 35.06 km kullanım devamlı uzun yol ve motora yüklenilerek , tek kişi
Kendinize iyi bakın .
Saygı & Sevgiler
[B][COLOR="Red"]TÜRKİYE TÜRKLERİNDİR[/COLOR][/B]
-
17 Temmuz 2007, 21:12
#84
benim servisin duruma bu açından yaklaşacağını hiç sanmıyorum
"scooterdır,bunların amort. böyle olur" diye işin içinden sıyrılırlar büyük ihtimal!
genede ben servise bir danışayım
yakıt değerleri üç aşağı beş yukarı aynı demek
ben sakin kullanımda(çok sakin değil tabi) tam dolu bir depo ile şehiriçinde 204 km yol katettim(gerçi yokuşta boşa salladığımda oldu)
ama katalog değerlerinde 5 litre ile(dolu depo) 170 km gidilebileceği belirtiliyor
yeni amort. takılınca ne gibi bir işlevi yapacaksınız onu anlayamadım
ha bu arada Bodrum-İstanbul arası hava soğutmalı bir scooter için sefere çıkmak demek resmen
ben Ankara'dan-Bolu'ya(yaklaşık 200 km) gideyim diyorumda ailem,çevrem gitmeme engel oluyor
-
22 Temmuz 2007, 02:32
#85
arkadaşlar kararsız kaldım.şimdi ben yolda kalmayan bir motor istiyorum.duyduğuma göre agility 125 te son sürat 15 km gidince motor şişiyormuş.böyle bir durumla karşı karşıya kalmak istemem hız çok önemli değil ama çekiş önemli.sizce bu durumda beat mi agility 125 mi ?
-
22 Temmuz 2007, 03:35
#86
gokhankurt_1397 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar kararsız kaldım.şimdi ben yolda kalmayan bir motor istiyorum.duyduğuma göre agility 125 te son sürat 15 km gidince motor şişiyormuş.böyle bir durumla karşı karşıya kalmak istemem hız çok önemli değil ama çekiş önemli.sizce bu durumda beat mi agility 125 mi ?
zaten kendin söylemişsin son süratte gidilince. sonrada hız önemli değil demişsin.
çekişin önemli ise son süratte gitmeyeceksin.
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
-
23 Temmuz 2007, 15:28
#87
-
25 Temmuz 2007, 12:07
#88
Kymco yu bir defasında sürekli son sürat giderek bende şişirdim. Ama bunun honda da böyle olmadığını kim biliyor ? Diğer taraftan aynı Kymco ile 1 marşta 200 km gidip depoyu bitirdim ve genelde sürekli 80 ile arada 90 ve 100 e de çıkarak hiç şişmeden yol aldım. Aynı günde de geri döndüm hemde benim motorum Kymco movie idi yani agility ile aynı motora sahip olan ama daha ağır bir motor ve o bile sorunsuz olarak 200 km yapıyorsa agility ile istanbul bodrum gidersiniz yeterki siz o kadar süre üzerinde oturabilin
-
26 Temmuz 2007, 01:55
#89
Hocam uzun yolsa olay bence iş değişir. süspansiyon olayında honda ile agility yi kıyaslamak, ikisinide kullanmış birisi için zor olmamalı. Söz konusu scooter lar burgman gibi bir konforlu maxi olmadığına göre uzun yol için tercih edilmezler. Ama hadi ettin diyelim, süspansiyonuna değinmiştim Agility'nin geçmiş sayfalarda, tespit ettiğim kadarıyla, , bel çıkar sanırım, fıtık bulursun
Arkaya iki sisi bar takarım kendim için ve artçı için dersen bilmiyorum tabi, sisi ile nasıl olur ama motosikletten inince elin ayağın titrer, düğüm olursun bi süre sanırım.
Beat i bilmiyorum ama activayla kıyaslarsam süspansiyon olayını, kararım kesin ve net olur honda. Ama şu an hala agility deyim, agility derim o ayrı.
Comfirmation Bias
-
04 Ağustos 2007, 16:20
#90
süspansiyon dersen zaten honda ideal motorlar yapıyor ama ben kymco movie ile istanbul düzce tam 200 km hiç durmadan gittim sırt ve bel ağrısı tabii oldukça fazla sıkıntı yaptı ama sonucta dümdüz yoldu ve gidebildim ama motor şişmedi benim ifade etmek istediğim bu motor olayı üstelik 30 numara yağ vardı artık gerisini düşünün. Kısacası kymco da motor sorunu hiç yok ama ön süspansiyon biraz sert ama benimki kymco movie idi ve ben onun via bodrum arkadaşın anlatımlarını görünce agility kadar sert olduğunu sanmıyorum
-
08 Ağustos 2007, 01:21
#91
bende alıacm kardeş 15güne kadar süspansiyonun sertliğinden şikayetler var ama onunda çaresini bulcaz nedersin kanunimi yoksa kymco mu alayım
bahriyeli06 adlı üyeden alıntı
bende alıacm kardeş 15güne kadar süspansiyonun sertliğinden şikayetler var ama onunda çaresini bulcaz nedersin kanunimi yoksa kymco mu alayım
kafam çok karışık bitürlü karar veremiyorum hangi motoru alacagıma yardımcı olursanız sevinirim kymco kullanıcıları agilitiy nasıl tavsiye edermısınız yakıt yonunden
slm kardeş ben antalyadan fatih nedersin alayımmı biz 2arkadaş alıcaz 2mizde kararsısız kymco alsak pişman olmayız değilmi
nasıl memnunmusun şimdi motordan bende almayı düşünüyorum kafam çok karışık seri olduğunu söylüyolar sağlam motormu süspansiyonu falan nasıl biraz anlatırsan sevinirim
-
14 Ağustos 2007, 04:55
#92
Bugün Honda Dylan 150 yi inceledim. Kymco Agility i bilmiyorum ama şu bir gerçekki Kymco Movie Honda Dylan dan plastik aksam olarak kesinlikle daha kaliteli motor olarak bilemem ama kaporta daha sağlam ve bu fark yanyana bakınca on saniyeden kısa bir süre içinde bariz olarak anlaşılıyor bu nedenle kymco sağlammı diyen arkadaşa cevaben kymco movie taş gibi yolda hangi çukurdan geçersen geç yerden havaya zıpla hiçbir yerinden ses gelmiyor o kadar da sağlam anlayacağın saniye bile düşünmeden alabilirsin eğer konu sağlamlıksa
-
14 Ağustos 2007, 13:35
#93
Kymco ile Kanuni'yi kıyaslamam diyeceğim ama Kanuni'nin de iyi modelleri var haksızlık etmiş olmayayım
Agility düşündüğünüze göre o fiyat aralığında bir Kanuni düşünmezdim açıkçası
süspansiyon sert diyoruz ama çokta korkulacak bir yani,scooterlarda bu üç aşağı beş yukarı böyle anlaşılan
ilk başlarda benim çok şikayetim vardı ön amort. ilgili ama zamanla biraz yumuşadı,ilk sıkıntıları yok
yakıt olarak Agility ile şehir içinde 5 lt ile 200 km gittim(küsüratıda vardı ama çalıştırmadan gittiğimde oldu o küsüratı saymayalım)
kalkışlar hem seri,hem az yakıyor daha ne olsun
-
15 Ağustos 2007, 00:14
#94
asm adlı üyeden alıntı
Kymco ile Kanuni'yi kıyaslamam diyeceğim ama Kanuni'nin de iyi modelleri var haksızlık etmiş olmayayım
Agility düşündüğünüze göre o fiyat aralığında bir Kanuni düşünmezdim açıkçası
süspansiyon sert diyoruz ama çokta korkulacak bir yani,scooterlarda bu üç aşağı beş yukarı böyle anlaşılan
ilk başlarda benim çok şikayetim vardı ön amort. ilgili ama zamanla biraz yumuşadı,ilk sıkıntıları yok
yakıt olarak Agility ile şehir içinde 5 lt ile 200 km gittim(küsüratıda vardı ama çalıştırmadan gittiğimde oldu o küsüratı saymayalım)
kalkışlar hem seri,hem az yakıyor daha ne olsun
asm senin motor 15 km den sonra şişme yapıyor mu?
Bu şişme olayı nasıl oluyor bu arada?
Motor çekişten düşüp hızı azalıyor mu?
-
15 Ağustos 2007, 05:24
#95
Kymco şişmiyor arkadaşlar yok öyle bişey istanbuldan abanta gittim ve sadece yolun yarısında 20 dakika mola verdim bolu dağına çıktım hemen peşinden abant yokuşlarını çıktım toplam 280 km gidiş 280 de dönüş sürdü şişme bir yana yol uzadıkça daha da hızlı gitmeye başladı sürekli 80 ile gittim arasıra 90 ve 100 ile gittim şişmedi. yok öyle şişme diye bir şey
-
15 Ağustos 2007, 16:27
#96
sedatss adlı üyeden alıntı
asm senin motor 15 km den sonra şişme yapıyor mu?
Bu şişme olayı nasıl oluyor bu arada?
Motor çekişten düşüp hızı azalıyor mu?
yok yav şişme falan yok
bu sıcak havalarda şehir içinde hiç durmadan 50-60 km gittim genede şişme gibi bir durum olmadı
ama genede temkinli olmak lazım,ara ara dinlendirmeli motoru
-
15 Ağustos 2007, 17:10
#97
benim daelim kabuk hariç grand ding 250 onun için hemen bu konuya el koyuyum
yav arkadaş senin motorun çin miki şişecek kymco teknoloji ve hammadde kalitesiyle bir numara çinlinin krang ını inceleyin silindirini pistonunu inceleyin neden şiştiğini anlarsınız krangın bilyaları boşalıyo kitleme yapıyo
silindirin hammaddesi kötü oluncada sıcagı görünce ,anlıycağınız şekilde şişerek piston ve silindir aralarında deformasyon oluşuyo sonra motor indiriyosun
motor devamlı şişmez sadece birkere şişer
hiçbir motor sıcaktan ve çalışırken şişmez, sıcağa dayanıklı deyilse şişer
onun için havalı sulu farketmez kymco sınırlarını zorlayıp motoru çatlatmadığın sürece bişi olmaz gerçi ben eskiden bws100 ün sınırlarını uzaya çıkartıyodum genede banamısın demiyodu
bir sene tiger kullandım elimde arızalı krang silindir vs vs dolu ondan biliyorum
-
15 Ağustos 2007, 17:16
#98
Neden sert yapıyo peki tayvanlı mühendisler; bunun bilimsel bi açıklaması var mı yoksa maliyeti daha mı düşük sert süspansiyonların yoksa Agility i düşünürdüm ama konfor da önemli bnm için..
-
16 Ağustos 2007, 14:00
#99
-
17 Ağustos 2007, 13:44
#100
sert amörtisör spor kullanım içindir gidonu sağlam tuttuğunda viraja da en iyi girersin kıvrak hareketleride en iyi yaparsın sert süspansiyon bu nedenle güvenilirdir profesyoneller nispeten sert süspansiyonu tercih ederler Yinede agility nin içindeki yağı bir miktar boşaltırsanız süspansiyon yumuşayacaktır
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler