Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

V-Strom 650XT ABS mi yoksa yeni VERSYS 650 mi

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Oğuz D. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2013
    Şehir
    İstanbul K.Çekmece
    Motosikleti
    Suzuki DL-650A (2016)
    Bir ek yapalım artık.

    Arama motorlarında bu sayfa çokca çıktığı için, benim gibi günler ve haftalardır kararsız kalıp ne alacağına karar veremeyen kardeşlerimiz için ileriki aylarda veya yıllarda ipucu niteliğinde olur.

    Şimdi, salı günü itibariyle vstrom sahibiyim arkadaşlar.

    Böylelikle,
    - 2012 model nc700x , 1 yıl
    - 2014 model tenere 660 , 2 yıl

    tecrubelerimden sonra 2016 model sıfır km de vstrom 650'ye geçmiş bulunuyorum.

    Değerlendirmelerim çok uzun değil ama çok ama çok beğendim ben aleti. Görsel olarak tasarımını fantastik bulmayabilirsiniz ama alet okadar iyi ki düşündürtmüyor bu tarafını. Kaldı ki gri renkler , göze baya baya hoş görünüyor.
    V-Twin motorun sesi çok tatlı, titreşim sıfıra yakın, gücü 69 beygir. Ön jant 19" ağırlığı nc'den hafif, tenereden ağır. Yani nc'den bir tık fazla, tenereden iki tık az bir arazi kabiliyetine sahip.

    Tenere ve nc serilerinin artı yönlerini kendi bünyesinde toplamış senelerin sorunsuz motoruna sahip, 650cc olduğu için vergi dezavantajı taşımayan yakıtı nc ile yenere arasında bir yerde olan eskitemeyeceğimi düşündürten bir makine dl.

    Kararsız kalmayın dl-650 alın tam türkiye için hem şehir içi hem otoban hem de köy yolları için.

    Saygılar.


    Alıntı Oğuz D. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konuyu açan arkadaşımız ne karar verdi acaba ?

    Bende son 2 senedir Ymaah Tenere 660 vardı, çok keyifli zamanlarımız oldu kendisiyle. Biraz daha asvalt olabilen bir makine arayışı içine düşünce sattım.
    Keşke satmasaydım.
    Orta sınıf enduro makineler içinde ne vaad ediyorsa onu yapan, tipi (bence) ön güzel motosikletlerden biri olan bi makine satılmamalıymış.
    Herneyse, alan kardeşim hayrını görür keyifle biner umarım.

    Ben kararsızım. Nc750x, Versys 650 ve Dl 650 arasındayım.
    Bugün suzuki bayiine gidip dl 650 inceledim, fotoğraflarda çok çirkin çıkan gri renk vstrom gayet güzel görünüyordu.
    Öteden beri vstrom'u severim, bu yüzden tercihim vstrom olacak gibi.
    Vstrom 2012 kasası itibariyle 69HP gücünde. Benim için muazzam bir fark demek bu, tenere katırım 47hp idi.
    Vee acaip konforlu görünüyor, bakalım hakkaten öyle olacakmı.

    Kawasaki versys'in geliştirmeleri yeni kasada çok iyi, ancak yeni görüntüsüne hiç ısınamadım. Sıradışı görüntüsü yerine biraz daha genç işi olmuş, sevemedim. ama malzeme kalitesi çok iyi, inceledim çok beğendim.
    Vstrom ile versys motorlar aynı gücü üretiyorlar ammaa, burası öenmli versys hem frenlemede hem de suspansiyonda çok başarılı. Başarılı olmasına başarılı ama distributörü hakkında yazılan çizilenler sebebiyle cesaret edip de alamıyor insan.

    Dediğim gibi, ön görünüşü beğenseydim distribütör konusunda riske girer alırdım ama olmadı. Unutmadan bir artı daha, versys'e topcase yakışmıyor. Benim için topcase önemli zira asfalt olduğu kadar dağ bayır yayla kamp seven biriyim. Saklama alanım olması lazım. Topcase takılı versys'leri begenmedim hiç birini.

    Gelelim honda nc750x'e, benim bayıldığım bir makine nc750x, sorunsuzluk abidesi, saat gibi tıkır tıkır çalışan bir alet. Halen daha nc750x dururken neden gidim vstrom alıyorum derseniz sebebim şu (eğer fikrim değişmez ise) nc750x öyle kolay kullanılan öyle dengeli bir motor ki çok çabuk bayıyor. Bir de en kafa küçük olunca ne kadar tur camı falan da taksan ideal korumaya ulaşamıyorsun. Ama artıları çok, bir defa az yakıyor, önde deposu var, görüntüsü fantastik olmamakla beraber gri ve siyah renkleri çok modern herkesin beğenisine hitap ediyor, ee honda kalitesi ve yaygınlığı.

    Birde asıl aslında rüyalarımı süsleyen makine, ktm'nin tek silindirli "ktm enduro r 690" modeli idi, ki çıplak hali ile kendileri cross makinelere benzese de, rally raid body kitler ile evladiyelik, ömürlük bir makineye dönüşür. Bu dediğim totalde 50bin tl üzeri bir rakam demek, bekledim ikinci elde görürmüyüz diye ama göremedik.

    Neyse çok uzun yazdım sanırım, ben tercihimi 2016 model sıfır dl 650'den yana kullanıyorum gibi.

    Üç motor da gayet güzel makineler hepsinin avantaj vbe dezavantajları var, kim neye öncelik veriyor ise onu alsın derim.
    AEA bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    garaguru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2009
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700

    Neresi sorunlu?

    Alıntı HELLAS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    BİRADER BEN İZMİRDEYİM BİLMİYOM SEN NERDESİN AMA ÇIK YOLLADA SENİN HESABINI DÜZEVERİYİM..HEMEN BEN DE 2014 V STROM VAR..

    ÖYLE BİR ANLATMİŞSİİM Kİ O ÇİRKİN MOTORU SANKİ SÜPER... STROMDA V 90 DERECE MOTOR PİÇ MAKİNA VAR ...YOK ER6 YOK VULKAN BUNLAR HEP SORUNU İDİ... VERSY DE SORUNLA ZATEN
    Alıntı murat312 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cihan Bey merhaba. Ben 2015 Versys 650 sahibiyim ve yaklaşık 3 aydır kullanıyorum. Gerçekte çok hoş bir motosiklet. Gaz tepkisi, frenleri, viraj kabiliyeti, oturuş pozisyonu, vites geçişleri çok güzel. Zevkle biniyorum. Versys in motoru kendisini kanıtlamış bir motor. aynı motor ER 6 da ve Volcan S de var. Motor üzerinde Kawasaki biraz iyileştirmeler de yapmış. Sorun yok. Yeni Versys tasarım olarak da benim hoşuma gidiyor.

    Fiyat açısından Versys, V-strom a göre şu anda %10-15 gibi daha avantajlı. Ben Versys 650 den memnunum.

    sıkıcı tarafı nedir derseniz, maalesef Türkiye Distributörü Z- Moto. Sipariş ettiğim aksesuarların teslimi çok uzun süre aldı. Eminim özel yedek parçalar gerekirse yine uzun süreler bekleyeceğim.

    Ama Versys 650 bana doğru karar verdiğimi düşündürüyor. Yine benim kararım Versys 650 olurdu.

    Bu arada size küçük bir öneride bulanayım. Yamaha MT 07 nin spor Turingini hazırlıyor. MT 07 tracer. Tahmin ediyorum Versys fiyatında güzel bir alternatif olacak.

    Kararınız ne olursa olsun kazasız, keyifli, güzel sürüşler dilerim.

    Versys in ya da Er6n in nesi sorunlu sizce, ayrıca kullandınız mı? Ben de motor alma arefesindeyim.

  3. #23
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Allah herkese böyle dert versin ne diyeyim,
    hepsi çok güzel makineler, ama benim son kararım verys olur, hele o bir önceki kasa, sarı siyah, eşekarısı görüntüsü yok mu?

  4. #24
    Palakadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Piaggio X10 350 Executive
    Merhaba ,

    Öncelikle bu arasında kaldığınız motorların tamamı bizler gibi standart sürücüler için yeterde artar .
    Lakin sizin motordan beklentinizi tam olarak netleştirmeniz bu çıkacağınız yolculukta mutluluk sağlayabilir.

    Diğer arkadaş neye göre markayı kötülüyor bilemiyorum fakat 2012 er6n kullanmış biri olarak 2015 yılında iki arkadaşına versys 650 aldırmış biri olarak ve 2016 yılında mat turuncu versys 650 almış biri olarak henüz sorun yaşamadığımı belirtebilirim .

    Benim yazılarıma denk gelmiş olabilir iseniz er6 ile 15 günde 12 ülke 8000 km yaptım . Versys ile eşimle beraber başlangış konuşması için yunanistan yaptım 3500 km tuttu. Yol boyunca yada döndüğümde sorun ile karşılaşmadım .

    Kawasaki ile Türkiye de tek yaşayacağınız sorun şudur . Bu arkadaşlar çok büyük bir yapı olduğu için motosiklet konusunda merkez ofislerini ( avrupa için ) hollanda olarak belirlemiş ve bu şekilde iş yapmaktalar . Diğer yandan Türkiye de kawasaki distribütörlüğünü sürdüren firma bu işi hobi mahiyetli yaptığı için ve firma Türkiye pazarına daha güven kazanmadığı için parça ve servis yatırımı istenen seviyede değil .
    üöm
    Lakin 2012 yılına göre servis sayısı ve planı çok daha ileride ( nerede ise Tüm servisleri torq anahtarı kullanıyor ) . Tüm yapılan bakımlar online olarak kawasaki tarafından kayıt altında tutuluyor .

    Parça konusunda sıkıntı ( kaza anında ) yaşayabilirsiniz böyle bir konu olduğu zaman 10 gün içinde amerikadan tedarik ettim . Biraz ingilizceniz var ise sizlerde yapabilirsiniz .

    Diğer yandan suzuki hep bir alsam dediğim güzide bir marka olmasına rağmen 2015 yılına kadar satış ve servis ağı yok denecek kadar az ve yetersiz idi . Yeni distribütör ile mutlu olabilirler ise ( ki olsun isteriz ) bu anlamda tercih edilebilir .

    Günün sonunda baktığınız iki motor karakter olarak birbirine benzer gibi gözükse bile nerede ise tamamen zıt kutupları temsil ediyor .

    Versys daha atik , daha yenilikçi , amerikanlar tarafından ( bullet proof ) denen bir motordur .
    V storm daha sakin , daha klasik , arazide benim için önemli ( tel jant ) diyenler için tercih sebebi olabilir .

    Lakin sürüş zevkiniz viraj yapmak vs vs ise kawayı iyice test edin derim .

    Umarım istediğiniz motoru bulursunuz . ( Bu arada bu işin doğrusu versys 1000 dir )
    Son ağaç kesildiğinde, son nehir kirlendiğinde,son balık avlandığında; beyaz adam paranın yenmeyen bir şey olduğunu anlayacak

  5. #25
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj - United States
    Motosikleti
    Searching.
    Günün şartlarında, bu grupta tercih edilecek bir makine var ise, bence her türlü talebe cevap verebildiğine inandığım versys'dir. Kendim kullanıcısı olduğum için söylemiyorum, otoritelerin ve kullanıcı yorumlarının da çıktığı noktanın bu olduğu kanısındayım... Bu mesaj yanlış anlaşılmasın.. " Vstorm -veya NC Kötü, kaka! değil...

    Daha önce VStorm 650 'de kullandım,, Versys 650 'de, Versys 1000'de.. Şehir içi kullanım yoğunluğu üst düzeyde ise, Versys 650, çok yoğun uzun seyahatler söz konusu ve bütçe de el veriyor ise Versys 1000.. Versys 2015 itibarı ile bence ciddi bir liderlik yakaladı.

    Biraz fanı gibi konustuğumun farkındayım, ama 650 Versys ne bir NC ile, ne de bir Vstorm ile arada kalacak bir model değil..



    Bkz benim motosikletim..; 2 oda 1 salon..

    blueway2 bunu beğendi.

  6. #26
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    Alıntı Levent Gocmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Günün şartlarında, bu grupta tercih edilecek bir makine var ise, bence her türlü talebe cevap verebildiğine inandığım versys'dir. Kendim kullanıcısı olduğum için söylemiyorum, otoritelerin ve kullanıcı yorumlarının da çıktığı noktanın bu olduğu kanısındayım... Bu mesaj yanlış anlaşılmasın.. " Vstorm -veya NC Kötü, kaka! değil...

    Daha önce VStorm 650 'de kullandım,, Versys 650 'de, Versys 1000'de.. Şehir içi kullanım yoğunluğu üst düzeyde ise, Versys 650, çok yoğun uzun seyahatler söz konusu ve bütçe de el veriyor ise Versys 1000.. Versys 2015 itibarı ile bence ciddi bir liderlik yakaladı.

    Biraz fanı gibi konustuğumun farkındayım, ama 650 Versys ne bir NC ile, ne de bir Vstorm ile arada kalacak bir model değil..



    Bkz benim motosikletim..; 2 oda 1 salon..

    http://i.hizliresim.com/pPlJ4N.jpg
    yürüyen uçak

    bi de kawa bunu getirirse fena olur



    Torquey and durable 651cc four-stroke single-cylinder engine
    Long-travel 41mm telescopic fork
    Adjustable Uni-Trak® rear suspension
    6.1-gallon fuel tank for long-range adventure touring
    Large windscreen helps reduce wind buffeting
    Sturdy rear cargo rack

  7. #27
    hakkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2004
    Şehir
    Istanbul
    Alıntı Levent Gocmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha önce VStorm 650 'de kullandım,, Versys 650 'de, Versys 1000'de.. Şehir içi kullanım yoğunluğu üst düzeyde ise, Versys 650, çok yoğun uzun seyahatler söz konusu ve bütçe de el veriyor ise Versys 1000.. Versys 2015 itibarı ile bence ciddi bir liderlik yakaladı.

    Biraz fanı gibi konustuğumun farkındayım, ama 650 Versys ne bir NC ile, ne de bir Vstorm ile arada kalacak bir model değil..
    Eğer hedef, şehir içinde en yoğun trafikte günde 70 km yol yapmak ise sakin, güvenli bir motor olması, rahat sürüş özellikleri ile NC750X bence Verys'in üzerine çıkar zira Versys daha yüksek yakıt tüketimi getirecektir. Şehir içi-dışı-geziler vb. için genel kullanımda dediğiniz doğru olabilir ancak 2. eldeki fiyat farkını da göz önüne alırsak NC 750X daha mantıklı bir seçim olmaz mı ? (2. elde aynı özelliklerdeki 750X ve Versys arasında 5000 TL civarında bir fark var)

  8. #28
    yunusus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Yamalo - Nenets
    Motosikleti
    R1200Rt - Planet (78)
    Bende yorumda bulunmuşum vakti zamanında ve en doğru tercihi yapmışım bence

    TRdeki 2016 ilk turuncu versyslerden birini aldım Şubat sonunda. Daha servisten teslim almadan müşterisi çıktı 5000 lira kar payı vererek motoru istedi vermedim

    3 günde 1000 km yaparak bakıma soktum, sonra uzun yola çıkarak motoru 8000 kmye çıkardım. Hergün saatlerce yol gitsem de en ufak rahatsızlık yada yorgunluk vermedi bana. Oturuş pozisyonu, dengesi, gücü, ağırlık merkezi hele ki frenler ve amartisörler bu paraya alınabilecek bir makina için gerçekten oldukça iyi.

    Daha önceleri vstromun eski kasası ile haşır neşirliğimiz olmasından mütevellit frenleme mesafesi için onu baz alıyordum ilk satın aldığımda. İkinci günümde sevgili! arkadaşlardan bir tanesi tali yoldan zaaart diye önüme çıktığında, mesafe ve hızı göz önüne alınca 'aha mıçtık' demiş olsamda makina beni hiç riske atmayacak mesafede zaaaaart diye durdu. Çok şaşırmış ve o gün notunu vermiştim. Sonuç olarak genellikle ani oluşan durumlar neticesinde kaza yaşıyoruz. Eğer bu makina diğerlerine nazaran beni daha kısa mesafede durduruyorsa zaten 2 hatta 3-0 öndedir.

    Tipi karizması yerinde, Vstromun eski kasasını çok seviyor olsam da yeni kasada kendini çok bozduğunu düşünüyorum.

    Yakıt düşünüldüğü gibi abartı değil. Ancak bu senin kullanımınla da birebir orantılı. Bir vstromla uzun yolda 130-140 giderken versys ile 150-160 gidiyorsun farkında olmadan. Makina seni buna itiyor sanırım. 8000kmde 5.8 yakıt ortalamam olmasına rağmen 10000 kmde 4.0 ortalaması olan versys sahibi arkadaşlar da var.

    Diyeceksiniz ki yaaahu arkadaş bu makinanın hiç mi kötü yanı yok. Var tabiki. Mesela aynada flu görüntü alacağın kadar titreşim olabiliyor.
    Bu makina için bu gösterge paneli biraz eksik kalmış. Daha fazla detay olabilirdi.
    Ben servisten yana bir sıkıntı yaşamamış olsam hatta çok da memnun kalmış olsam da z-motodan yana sıkıntı yaşadığını söyleyen arkadaşlar mevcut.
    Stok lastikler bir yere kadar yeterli çok fazla güvenmemek vaktinden önce değiştirmek gerekir.
    Birde hani bu bir eksiklik olmasada çok sessiz makina. Arkadaş az bi sesin çıksın, arada bi ben burdayım de, geliyom haa de. Ne bileyim bi ses ver yani
    nanis61 bunu beğendi.

  9. #29
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj - United States
    Motosikleti
    Searching.
    Alıntı hakkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eğer hedef, şehir içinde en yoğun trafikte günde 70 km yol yapmak ise sakin, güvenli bir motor olması, rahat sürüş özellikleri ile NC750X bence Verys'in üzerine çıkar zira Versys daha yüksek yakıt tüketimi getirecektir. Şehir içi-dışı-geziler vb. için genel kullanımda dediğiniz doğru olabilir ancak 2. eldeki fiyat farkını da göz önüne alırsak NC 750X daha mantıklı bir seçim olmaz mı ? (2. elde aynı özelliklerdeki 750X ve Versys arasında 5000 TL civarında bir fark var)
    Benim degerlendirmem ne kadar yakar, ne kadar zarar ettirir vb. Ekonomik durumlara gore degil,edindigim tecrube dogrultusunda ortaya cikmistir. Bu bir baskasina gore yanlis,bir digerine dogru gelebilir.

  10. #30

    Üyelik
    18 Aralık 2016
    V strom dl 650 2016 0 km.Nc750x dct 2017 0 km arasında kararsızım. .bu hafta içinde birini alıcam. Fikirleriniz bnm için önemli? ?

  11. #31
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-10 SP
    Alıntı Levent Gocmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim degerlendirmem ne kadar yakar, ne kadar zarar ettirir vb. Ekonomik durumlara gore degil,edindigim tecrube dogrultusunda ortaya cikmistir. Bu bir baskasina gore yanlis,bir digerine dogru gelebilir.
    lakin ki öyle değildir.
    ahahah levent aklıma direk bu geldi.
    Levent bunu beğendi.

  12. #32
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı Sanchezdepol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    V strom dl 650 2016 0 km.Nc750x dct 2017 0 km arasında kararsızım. .bu hafta içinde birini alıcam. Fikirleriniz bnm için önemli? ?
    Şehir içi ağırlıklı işe git gel yapacaksanız kesinlikle otomatik nc , 500 km üstü seyahatlere eşli ve yüklü çıkacaksanız kesinlikle vstrom ;)

  13. #33

    Üyelik
    13 Nisan 2017
    Şehir
    istanbul
    kawasakinin akibeti Trabzonspor gibidir ))


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)