Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Uzun Yol için Piaggio X9 500 & Pulsar 200 ?

    REKLAM ALANI
  1. #1
    victorhugo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2015
    Şehir
    İstanbul
    Biliyorum alakasız iki motor ama bütçe bunlara yetiyor ve kafamdaki şeyleri bunlar tamamlıyor. Yinede karar veremedim. Birisi scooter ama 500cc ve her anlamda çok güçlü ihtiyar delikanlı. Diğeri pulsar 200 cc aynı şekilde enjeksiyonlu ve su soğutmalı ve yakışıklı bir delikanlı.

    Kullanım amacım işe gidip gelme ve artçıyla beraber ara ara uzun yol 1.90 boyundan fazla ve 100 kilyoum artçıyla beraber 150 oluruz

    x90 alırsam eski model ama temizleri var ayrıca gerekirse bin 1000 Tl'ye kadar masraf yapıcam. Bir çok parçasını temin edip yenileticem. Yinede siz üstadların önerisini almak istedim vitesli takıntım yok zaten arazi motorum var ama uzun yol için sağlam bişey lazım bunlar gibi. Hangisini alırsam diğerine göre avantı veya dezavntajı olur tecrübeli arkadaşların yorumlarını bekliyorum. İkisininde artı ve eksilerini yazarsanız çok mutlu olurum.ç

    PİAGGO X9 500

    Motor Su soğutmalı 4 zamanlı tek silindir 4 subaplı terse dönen denge şaftlı
    Motor Hacmi 460cc
    Silindir Çapı & Hareket Mesafesi 92mm X 69mm
    Sıkıştırma Oranı 10.5 : 1
    Yakıt Sistemi Elektronik yakıt püskürtme
    Azami Güç 39 bg / 7250 dd
    Azami Tork 43nm / 5500 dd
    Son Sürat 155km/s
    Ateşleme Elektronik
    Çalıştırma Elektrik
    Şanzıman CVT (Kesintisiz değişken şanzıman)-Otomatik
    Güç Aktarım Kayışlı
    Boyutlar (UxG) 2,140mm X 700mm
    Tekerlekler Arası Mesafe 1530mm
    Sele Yüksekliği 780mm
    Çatal Açısı m/d
    Yakıt Kapasitesi 15lt
    Şasi Çelik boru şasi, çift kollu beşik sistemi
    Lastik Ön
    120/70-14
    Lastik Arka
    150/70-14
    Süspansiyon Ön 41mm’lik hidrolik ön amortisör, 90mm derinlik
    Süspansiyon Arka 4 konumda yay sertliği ayarlanabilen çift amortisör, 90mm derinlik
    Fren Ön 260mm tek disk, Brembo çift pistonlu kaliper, ABS
    Fren Arka 240mm tek disk, Brembo kaliper, ABS, ön frenle kombine hidrolik bağlantı
    Kuru Ağırlık
    208kg




    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
    PULSAR 200

    Motor Hacmi 199.5 cc
    Motor Özelliği Tek silindir, 4 valf, 3 Buji, 6 vites
    Motor Gücü 23.52 hp @ 9500 rpm.
    Tork 18.3 Nm @ 8000 rpm.
    Maksimum Hız 136 km/h
    Ağırlık 145 Kg.
    Sele Yüksekliği 805 mm.
    Yakıt Kapasitesi 14.3 litre.
    Ön Fren 280 mm disk.
    Arka Fren 230 mm disk.
    Ön Lastik Ebatları 100/80 – 17



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj
    Motosikleti
    Searching.
    İki motor arasında seçim yapacaksaniz Ben Piaggio'yu tek geçerim..

    Evo 250 ile İstanbul - Şile - Ağva - Gezisi..
    Yurdukoru bunu beğendi.

  3. #3
    victorhugo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2015
    Şehir
    İstanbul
    Valla kardeşim banada piaggo daha yakın geliyor. Parça pahalı ama pahalı olduğu kadar götürüyorda. 20 - 30 Bin km civarlarında temizlerini buldum. İkinci el fiyatlarıda 500 cc ye göre çok iyi. 7 000 - 8 000 Tl ye felan alabliyosun.

  4. #4
    REASON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Şubat 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Breton S125
    Skutırı al bence 2 kişi için daha sağlıklı olur

  5. #5
    victorhugo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2015
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı REASON adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Skutırı al bence 2 kişi için daha sağlıklı olur
    Teşekkürler.

  6. #6
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    sen o pulsarı alır uzun yola gidersen belin kalcan çıkar .debriyajı bırakır vetesi kücültürsende olmadık zamanda ıstop eder hindistana söversin
    dyavol-77 bunu beğendi.

  7. #7
    AsyMeTRiQue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2013
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    kuyrukta PCX yazıyor, yanına da NS200 yanaştı...
    Pulsarın selesinden hele ki artçı tarafından herkes çok şikayetçi...

    @motorcu48 o nasıl bi uygulamadır öyle debriyajı bırak vites küçült..
    motorcu48 bunu beğendi.

  8. #8

    Üyelik
    08 Ekim 2014
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    İstediğiniz amaçlara en uygun motor Piaggo olur. Pulsar'ın Piaggo'ya göre artıları yakıtı ve daha küçük olmasından dolayı trafikte biraz daha avantajlı olması olabilir.

    Piaggo'nun artılarnı sayarsak Pulsar'a karşı; 500cc olması, vites derdi yok dolayısıyla trafikte daha dikkatli sürüş ve konfor, selesi eminim Pulsar'dan daha rahattır, bagaj, Pulsar kadar rüzgar da almaz.

    2. el/sıfır km ve fiyat karşılaştırması yapamayacağım maalesef umarım yardımcı olmuştur.

  9. #9
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    Alıntı AsyMeTRiQue adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pulsarın selesinden hele ki artçı tarafından herkes çok şikayetçi...

    @motorcu48 o nasıl bi uygulamadır öyle debriyajı bırak vites küçült..
    haha doğru söylüyon valla yazarken gene dikkat etmemişim görende bizden çıkan motordan hayır gelmez dicek
    AsyMeTRiQue bunu beğendi.
    Mustafa Kemal Atatürk

  10. #10
    oknglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2012
    Şehir
    Tekirdağ Çerkezköy Kapaklı
    Motosikleti
    Asya Nostalji 125 , Pulsar 200NS
    Yeni bir pulsar kullanıcısı olarak , Bende maxi scooter derim piaggio demiyorum herhangi bir maxi scooter .
    Pulsara gerekli eklentiler yapılınca ( 3lü çanta seti , ön cam elcik korumalar falan , özelliklede seleleri tekrar kaplatınca ) birşeye benziyor.
    Motor çok güzel yakışıklı, kalıplı , çekişi çok iyi atik vs. bi yandan kendine çekiyo beni biryandanda artçı olarak bindiğim o 500 km gözümün önüne geliyor ve lanet ediyorum :D :D
    ( tabi tam aksini iddiaedenlerde var binlerce km artçı ile yol yapıp benim kadar şikayet etmeyenler var, sorun belkide biraz bendedir diye düşünüyorum onları görünce )

    Yani o bahsettiğim eklentileri yaparak motorun keyfini tam anlamıyla çıkarıyorsunuz. Eğer bütçem daha yüksek olsaydı sıfır veya kısmen daha yeni model maxi scooterları listemin en başına alırdım. neyalan söyliyim diğer scooterım asya nostaljiyi sürerken daha çok keyif alıyorum :D

  11. #11
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Pulsar'ın uzun yolda canını çıkarsan 100km'de 4 litre yakar X9 500 ise 7-8 litreye kadar çıkabilir. Benzin parası problem değilse Piaggio X9 500 al.

  12. #12
    Zuzuuw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Gezi yapacağım, Karavan mı almalı yoksa Fiat BIS 126 mı ?
    cbf 150 bunu beğendi.

  13. #13
    AsyMeTRiQue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2013
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    kuyrukta PCX yazıyor, yanına da NS200 yanaştı...
    Alıntı Zuzuuw adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gezi yapacağım, Karavan mı almalı yoksa Fiat BIS 126 mı ?
    Ben olsam fiat alırdım Zuzuuw. Göbekte var Recep İvedik gibi gezerim imajım olur hiç değilse

  14. #14
    Zuzuuw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Alıntı AsyMeTRiQue adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben olsam fiat alırdım Zuzuuw. Göbekte var Recep İvedik gibi gezerim imajım olur hiç değilse
    Ben de R1 motoru takacağım ileride, arkayı da pick up tarzı yapacağım.



    onun için benden başkası almamalı.

  15. #15
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    ben scooterı tercih ederim. diğerinde artçı gidemez sende fazla gidemezsin. fakat piagio konusu biraz düşündürücü tasarım uzaylıya benziyo İti vardı ben ona benzetiyorum sym gts 250 2006 model bak

  16. #16

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    İkisi de gider de, gittikten sonra inince siz ne halde olursunuz asıl orası önemli... Pulsar'la o iş olmaz fakat ben olsam 500 cc X9 yerine daha yeni model 250 cc tercih ederdim.
    myagdi bunu beğendi.

  17. #17
    victorhugo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2015
    Şehir
    İstanbul
    Valla benim şu piaggo konusunda canımı sıkan iki şey var onlarda bazı etmenlere bağlı olarak. Birincisi normal motora göre biraz daha geniş aralardan geçmekte sıkıntı olabiliyor. O yüzden o sorunu ikinci bir ip ince vitesli çin motoruyla çözmüş bulunuyorum. :D Yani gideceğim yere göre seçerim. İkinci sizinde dediğiniz gibi yakıt. Yani arkadaşın dediği gibi 7-8 litreyide bulacağnı düşünmüyorm ama kullananlar 4-5 Lt. arasında olduğunu söylüyor. İnş dahada fazlası olmaz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:19 ----------

    Seko kardeşim 250 cc iki kişi tatmin etmez diye düşünüyorm bizi uzun yolda. Bu 500 lüğü kullanan arkadşaların yazılarını okuyorm keşke bi 500 daha olsaydı diyorlar üstüne

  18. #18

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Doğrudur bir şey diyemem.

  19. #19
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Artçı diyorsanız pulsardan koşarak uzaklaşın. 60-70 km yol sonrasında arkada perişan olmuştum

  20. #20
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Artçı diyorsanız pulsardan koşarak uzaklaşın. 60-70 km yol sonrasında arkada perişan olmuştum
    Normaldir, arka sele beton sıkıştırma makinesi gibi titriyo Neyseki motorda güç var da titrediğine değiyor.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)