Titreşim de değil de... Ufak, sert, pegler falan böyle yukarı da mıdır nedir. oraya tünemiş gibi bir his veriyor Boy da var 187 falan, görüntüyü hayal et
Titreşim de değil de... Ufak, sert, pegler falan böyle yukarı da mıdır nedir. oraya tünemiş gibi bir his veriyor Boy da var 187 falan, görüntüyü hayal et
Bende duydum titreşimi kullananlardan biliyorum az çok. Valla biraz daha yüksek cc olsa titreşimden taviz verilirde cc de az bu durumda % 50 ye 50 olan hissiyatım yüzde 90 piaggoya yönelmiş durumda. Yakıt olayındada bazı zevklerimizden taviz vererek çözücez artık :D
Değerli yorumlar için çok teşekkrüler arkadaşlar takip ediyorum hala konuyu.
Ben de naçizane fikrimi söylemek isterim.
Bahsettiğiniz iki motorun birbiri ile alakası sadece fiyatları sanırım.Eğer X9 500 sıfır olsa hiç düşünmem bile.Ama x9 500'lerin temizini bulmak çok zor.İtalyanların içinde en çok arıza verenler 500 cc. lerdir. Nexus 500, x9 500, scarabeo 500 ve daha niceleri.Gerçekten çok performanslı ve rahat makinalar. Ama belli bir kilometreden sonra çok fazla arıza çıkarıyorlar ve parça fiyatları çok yüksek. Bana düşmez ama ben olsam x9 500'e temkinli yaklaşırdım.Zaten o paralara alınacak 500 cc motordan çok fazla beklenti içinde olmam ben şahsen. İlla ki 500 cc istiyorsam o paraya ER 5 alırım. tabii ki bu benim fikrim.Sizi etkilemek istemem.
Saygılarımla.
400 cc maxi scooterlara bak 8 liraya bulursun. 250 cc nin 125 cc den hiç bir farkı yok. biri hafif biri ağır. iş gidişe gelince aynı gidiyolar
Çok teşekkürler yorum için fakat inanın x9 500 den önce Suzuki GS 500 ve ER5 piyasısna ve durumuna çok baktım bu motorların ikinci el temizleri hiç yok denecek kadar az. Varsada 10 000 Tl felan. Ve dahada kötürü özellikle ER5 çok agresif bir motor olduğu için muhtemelen kullanan kişi baya zorlamış ve eskitmiş olacak. O yüzden vitesli sevdamdan vazgeçerek tekrardan x9 500e yöneldim. Bende bu modelin sorunlarılarını araştıyorm şuana kadar duyduğum tek sorunu konjektör sorunları. Onada artık 300 Tl yi gözden çıkarmak gerekiyor. Zaten ikinci el temiz bulsamda kıyıya köşeye bin tl felan ayırıp bakımlarını harcicam. Bu şekilde daha sağlıklı olacağını düşünüyorum.
Motoru aldınız mı bilmiyorum ama bende pulsar kullanıcısıyım, uzun yol için kesinlikle maxiscooter tercih ederim. Pusların selesi sürücüyüde artçıyıda üzüyor. Yalnız benim tercihim biraz daha yeni model 250cc'lik bir scooter olurdu.
250cc maxi kullanıcısıyım. bence bulabilirseniz 250cc lik bir maxi işinizi fazlasıyla görür. hem şehir içi hem şehir dışı yakıtıyla da fazla üzmez. sırt dayamalı bir çantayla artçınız da çok rahat eder. 150 kg civarı yükle hiç zorlanmadan 110-120 bandında sürebilirsiniz.
+125cc ve + 10 bg ve +10nm tork kadar bir fark var. güç ağırlık oranına bakarsan ara hızlanma ve son hızda ciddi fark eder.
xevo 400 ü sattıktan sonra 1 hafta emaneten x-max 250 kullandım, evo ya benzer şekilde kullandığımda, yani ara ara yasal limitlerin üzerine çıktığımda aynı yakıtı tükettiğini gördüm, evet şehir içinde 250 cc yeterli olabilir, ama iş çevre yoluna çıkıp trafiğin akış hızına ve kamyonların üzerinizden geçmemesi gereken hızlara çıktığınızda o ekonomiklik uçuyor. Ayriyetten bir kere o İtalyan a oturdun mu hayatın kaydı demektir, başka maxilere bakamıyorsun .Beni de yeniden kaşıntı tutmuş durumda, ama o elektronik saçmalıkları korkutuyor hep.
eski bir R25 ve yeni bir Xmax 400 kullanıcısı olarak bu ikisi arasından ben kesinlikle ABS ye sahip olan X9 u secerdim hem artı hem sürücü konforu pulsardan çok daha önde otomatik vites sürüsü keyifli ayrıca kim ne derse desin japonlar ve avrupalılardan başkası yalan. O yüzden X9 olmasada bir maxi scooter alın derim. X9 da abs varsa hiç düşünmeyin bile.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)