kawasaki er 5 mi bajaj pulsar 200 ns mi
Reklamlar
-
Arkadaşlar biliyorum ikisi farklı klasmanda makineler ama aynı fiyatlarda olduğu için ve kommuter den inmek istedigimden bu ikisi arasında bir seçim yapicam. Biri japon ama 2006 model diğeri hint ama 2014 model.siz olsanız hangisini neden secerdiniz acaba?
Reklamlar
-
Kawasaki tabikide denir ama 9 yillik olmasi canini sikabilir masraf cikarta bilir bu yuzden pulsar derim kullanan birisi olarak sifir olmasi ve guzel motor olmasi tercih sebebi olabilir
-
şuanki motorumu almadan önce en500 ve bir dönem er5 baktım(aynı motor bloğunu kullanıyorlar). Öğrendiğim kadarıyla 50 binde ağır bir bakıma girmesi gerekiyormuş ki satılanlar genelde o km civarlarında. Birde sıralı çift silindir. diğeri tek silindir(pulsar) Ne istediğine bağlı olarak tercih değişir. Ben şahsen kolay kullanım ve daha az yakıt için pulsar seçerdim. Güç ve sürat için er 5.
-
Aslında çok da fazla kullanmıyorum motoru. Neredeyse sadece şehir içinde kullaniyorum. Commuter iyi hoş da biraz daha ciddi ağır bir motor istiyorum. Yakıt belki iki katı fark edecek ama dedigim gibi sürekli kullanmadigimdan çok da önemli değil. Gönlüm hep kawasakiden yana aklım ise pulsar diyor. Er 5 beni düşündüren seyi ağır olması şehir icinde bana çok güçlük çıkarır mı diye merak ediyorum sadece.bir de parça fiyatları cok mu pahalı bilmiyorum. Pulsarin ise kronik problemlerinden bahsediliyor sürekli. Aslında hiz istememden degil inanin saatte 20 kilometreyi pek gececegimi sanmıyorum sadece ağır ağır gideyim ama lazim oldugunda da uzayabileyim diyorum
-
mesahin02 adlı üyeden alıntı
Aslında çok da fazla kullanmıyorum motoru. Neredeyse sadece şehir içinde kullaniyorum. Commuter iyi hoş da biraz daha ciddi ağır bir motor istiyorum. Yakıt belki iki katı fark edecek ama dedigim gibi sürekli kullanmadigimdan çok da önemli değil. Gönlüm hep kawasakiden yana aklım ise pulsar diyor. Er 5 beni düşündüren seyi ağır olması şehir icinde bana çok güçlük çıkarır mı diye merak ediyorum sadece.bir de parça fiyatları cok mu pahalı bilmiyorum. Pulsarin ise kronik problemlerinden bahsediliyor sürekli. Aslında hiz istememden degil inanin saatte 20 kilometreyi pek gececegimi sanmıyorum
sadece ağır ağır gideyim ama lazim oldugunda da uzayabileyim diyorum
benim motorda stop ediyordu bulamadık uzunca bir arastırma sonucu sorunun akuden kaynaklı oldugunu tespit ettık ve sorun gıderıldı kronık dıe birsey yok fabrıkasyon yada montajdan kaynaklı olabilir ve bu soruna en cok servıste suyu konulup sarj edılen akuler yol acıyor belırlı bır standartta yapılmıyor heralde bundan dolayı ama sorun gideriliyor o konuda için rahat olsun
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
Er5 2000 li yıllara damga vurmuş Naked makinelerde biridir.Sağlamdir sorunsuzdur.Lakin sahipleri artık daha çok motoru yoran zorlayan tipler.Er çok doğru bir seçim olmaz.Yedek parçaları oldukça pahali Pulsar la kıyaslamak.
Türkiyede 10 yaşında motor eğer geçmisini çok iyi bilmiyorsanız alınmaz. Gereksiz Pahalilar
-
Hocam bütçen bu ikisini alacak düzeyde ise bu ikisi arasından; masraf çıkarmasın, çıkarsa da altından kalkabileyim diyorsan kesinlikle pulsar.
Ancak tecrübem çok, masraf çıkarırsa çıkma vs parça ile işi bir şekilde çözerim, gerekirse motor bloğunu yenilerim kenarda birikmişim var dersen er-5 de alınabilir.
Bana sorarsan maceraya girme derim. Benim şahsi fikrime göre çok eski motosiklet ancak sahibini de iyi tanıyorsan alınır.
Şahsi tercihim pulsardan yana olurdu...
-
Aynen ben de pulsar derim , eski tanınmayan motosiklet alınmaz çok sorun çıkarır ciddi sorun çıkar. Tabi her seferinde değil ama 10 yaş az değil motosiklet için.
-
Hocam Pulsar sayfasından biliyorum sizi. Sanırım kuru akü taktiniz. Umarım sorun çözülür çünkü stop etme gerçekten ciddi ve tehlikeli olabilecek bir problem. Isin tuhaf tarafi sayfada bajaj da ilgili biri (ekrem bey sanırım) genelde cevap yaziyorken bu konuda herhangi açıklayıcı bir şey söylemiyor olması.
ayzek adlı üyeden alıntı
benim motorda stop ediyordu bulamadık uzunca bir arastırma sonucu sorunun akuden kaynaklı oldugunu tespit ettık ve sorun gıderıldı kronık dıe birsey yok fabrıkasyon yada montajdan kaynaklı olabilir ve bu soruna en cok servıste suyu konulup sarj edılen akuler yol acıyor belırlı bır standartta yapılmıyor heralde bundan dolayı ama sorun gideriliyor o konuda için rahat olsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:35 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...72159140/detay
Uzman arkadaşlar bi bakabilir mi bu ilana. Fotoğraflar güzel görünüyor ama kilometre bu yaş için de epey düşük. Doğru da olabilir ama supheleniyor insan. Alınabilir mi bu
-
er5... Kalmadı hocam artık er5 piyasada.
temizi deli para diğerleri her hevesli gencin elinde zorlanmış. Parçası deli para
Biraz bütçeyi çıkartıp cbf500 e yönelmek bence daha az masraflı ve riskli olacaktır.
Zamanında kullandım er5 i ama çok verimli bir motoru yok. Gittiği kadar yakmaz, sakinde de yakmayı sever. Çıplak olmasına rağmen bol bol fan açar.
Arkada çift yay olmasındna dolayı virajı biraz oynak olabilir, yol şartlarına göre.
İkinci elde de daha nazlı olacaktır gün geçtikçe talep azılıyor er5 e.
-
biri dede diğeri blue çağında duygusal problemleri olan bir çocuk diye anlatayım .neden olduğu zaten konuşulmuş bile .
yabana gitmesin paranız az diye
-
mesahin02 adlı üyeden alıntı
Hocam Pulsar sayfasından biliyorum sizi. Sanırım kuru akü taktiniz. Umarım sorun çözülür çünkü stop etme gerçekten ciddi ve tehlikeli olabilecek bir problem. Isin tuhaf tarafi sayfada bajaj da ilgili biri (ekrem bey sanırım) genelde cevap yaziyorken bu konuda herhangi açıklayıcı bir şey söylemiyor olması.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:35 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...72159140/detay
Uzman arkadaşlar bi bakabilir mi bu ilana. Fotoğraflar güzel görünüyor ama kilometre bu yaş için de epey düşük. Doğru da olabilir ama supheleniyor insan. Alınabilir mi bu
Aynen dogrudur kuru akuden sonra sorundan eser kalmadi 600 km yol yaptim cok sukur bir derdi yok vede cok memnunum stop etme olayi can sikici bir durum olmustu fakat ekrem beyle ilgili soyledikldre aynen katiliyorum ne bir gecmis olsun nede sirunla ilgili bi aciklama yapilmadi gerci benim servisteki ustalar sagolsun 3 saat ugrastilar bakmadiklari bir tane parcasi kalmadi sonuc olarak motor ve servisten cok memnunum
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
Motosikletten ne beklediğin önemli.Bir yerden bir yere kısa sürede sorunsuz gitmeyi hedefliyorsan ,az yaksın işimi görsün diyorsan Pulsar.
Hız yapsın uzun yolda gıkı çıkmadan gitsin diyorsan Er 5
Bendeki 2006 32000 de 3. sahibiyim mesela ,balata keçeleri ucuz ve halen bulunabiliyor.Benim tek sıkıntım yakıtı .Gaz açık gittiğim için yollarda yakıt sarfiyatı epey hallice geldi 250 cc lerden sonra.
İlnadakide güzel gözüküyor.Ustayla gidip bakıcaksın bu işin başka cıkar yolu yok.Öncelikle blok da bir sıkıntı yoksa dişli setine zincire ve lastiklere odaklanmanı öneririm.
-
Cbf 150 nin hava filtresi 7.5 tl
Er 5 in hava filtresi 125 tl
-
öncelikle herkeze merhaba şu an kullandığım motor er 5 ve teyze oğlumdada pulsar var pulsarıda şehir içi şehirdışı baya kullandım şöyle söyliyeyim şehir içinde çok kullanıyorsan kesinlikle pulsar al er5 i aklından bile geçirme er5 şehir içinde yorar adamı ağır ve hantaldır er5 le tıntın durkalk adamı çok yorar bu büyük cc lerin tamamında geçerlidir pulsar şehir içinde çok rahat ve pratik ybr gibi gezersin şehir dışına gelince pulsar gene işini görür seni rahat rahat gezdirir 140 150 lere hatta 160 lara kadar çıkarır 100-120 ile stabil rahat rahat gidersin pulsarın yakıtıda makuldür kawasaki 5 yakıorsa pulsar 3 yakar tecrübe ettik uzun yolda yalnız er5 teki tork ve ara hızlanma ile pulsar arasında çok ciddi fark vardır biri 100 ile giderken ani bir sollama yapacağım dediğinde pulsarda vites düşmek limitöre girmek uğraşırken er5 te gazı açtınmı anında 140-150 leri görürsün aradaki fark bu şehir içinde kullanacaksan arasırada şehir dışı kaçamaklar için pulsar biçilmiş kaftandır hiç düşünme pulsar al
-
Şehir içinde 5.5lt yakar ER 5. Pulsar da 3 hadi olsun 3.5lt yakar. Boşu boşuna neredeyse 2 katı benzin maliyetine girersin.
-
Fayda zarar olarak degerlendirildiginde er 5 hep geride kalıyor. Bunun farkindaydim da işte er 5 te gönlüm kalmıştı. Sadece birinin beni desteklemesini istiyordum. Ama bir tane bile olumlu cevap gelmedi inatçı adam degilimdir bu kadar oneriden sonra ufaktan vazgecmeye başladım er 5 ten. Cevap veren herkese teşekkürler.ya Pulsar bakicam ya da inazuma için sabredecegim.hayirlisi olsun.
-
mesahin02 sabretmenizi öneririm kesinlikle değecek
-
Piyasadaki Kawasaki ER-5'ler kısmen ayağa düşmüş durumda.
Aslında çok sağlam, oturaklı bir motosiklettir. Yamaha YBR 125'in 500cc versiyonudur Kawasaki ER-5.
Yaniiiii; ön fren tek disk, arka fren kampanadır. Gazı açınca ve virajlarda arka teker çok belirsizleşir, çizgisinden çıkar, yahut gezinme yapar. 500cc, 50 beygir olmasına karşın acemi kullanıcıyı asla sevmez, hata kabul etmez. Ayrıca karbüratörlüdür. Alacak olsan aldığın motosikletin muhtemelen bu zamana kadar ayarları ile çok oynanmıştır, yakıt tüketimi rahat 6-7-8 litrelerde gezinir.
Her ne kadar kendini kanıtlamamış bir motosiklet olmasa da mantıklı olan ikinci el bir Pulsar alıp birkaç sene sonra aldığından daha pahalıya satmak.
Honda Today 50 • Honda Beat 100 • Yamaha YBR 125 • Kawasaki ER5 • Yamaha Fazer FZ6 • V-Four Racing 800 ABS
-
Bi zamanlar bendede er5 vardı eğer güçlü ve gösterişli motor istiyosan er5 tavsiye ederim 500cc lik bi motora göre abartıldığı kadar çok yakmıyo eğer yakıyosa her benzin damlasının hakkını veriyo zevk meselesi parçası çok pahalı birazda fazla yağ yakıyo tek sıkıntısı o belki bende patlatmalı eksoz vardı bi 25 santim alev atıyodu ondanda olabilir pulsarında çok kronik sıkıntıları var diyolar ama sen bilirsin bi kawasaki var bide pulsar biri çok yaşlı biri çok genç ve hafif şehir içinde sürekli biniceksen pulsar al ����
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)