yaşım 20 başlıktan anlaşılacağı üzere niyetine yeni girdim bütçem 2500-3500 arasında babam yardımcı olursa 5000 maksimum olur
tecrübeli arkadaşlardan gerekçeli tavsiyeler bekliyorum
şimdiden teşekkürler...
yaşım 20 başlıktan anlaşılacağı üzere niyetine yeni girdim bütçem 2500-3500 arasında babam yardımcı olursa 5000 maksimum olur
tecrübeli arkadaşlardan gerekçeli tavsiyeler bekliyorum
şimdiden teşekkürler...
İkinci el parçası uygun olan motosiklet alman daha avantajlı olur. Dersen ki ben çok hız yapmam düşmem yağmurda binmem sıfır alabilirsin.
malını titiz kullanan biriyim motora eziyet etmem zorlamam
ikinci el ybr125 veya 0 rks titanic150 - hero thriller arasında kaldım
İkinci el YBR derken, kaç modelini planlıyorsun? 4-5 bin tl arasını verip 2014 model falan alabiliyorsan rksye falan bulaşmana gerek yok derim.
YBR esd alamıyorsan tvs apaçhe öneririm.
Kontrol edemediğin güç,güç değildir. ...Ya ALLAH Ya MUHAMMET Ya ALİ... Engin TEPE Yaş:26 Sivas/Hafik
mondial drift al, yükseltmek istediğin zaman da çok rahat satarsın.
rks falan bulaşma hiç.
İlk motor, kesinlikle ikinci el derim. Düşme kalkma olması muhtemel, bu yüzden parçası ucuz olmalı. Ve maddi durumlar elveriyorsa insan çok cabuk değiştirmek istiyor. İkinci el motosiklet candır, insan düşünmeden sıkıldığı anda satıp denk veya biraz daha pahalı bir şeyler bakabiliyor. Ha derseniz ki ben alıcam kardeşim uzun yıllar kullanıcam, benden önce kimsenin toto değmesin, o zaman sıfır daha mantıklı
2.el al.yatacaksın kalkacaksın düşeceksin devireceksin.ne kadar dikkat edersen et bu yazdıklarımdan biri olmazsa biri olucak kesin.motordan önce ekipmanlarınıda unutma!! mont,kask,eldiven,dizlik vs önce bunları temin et.kalan parayla motor al derim.
o zaman genel kanı temiz bir ikinci el bulmak tecrübelenip vakti gelince yükselmek.. çok teşekkür ederim
ybr ve ybr esd farkı nedir acaba?
kardeşim git hemen bir tane bajaj boxer al sıfırı 2900 2 yıl garanti 3 yıl muayene yok yedek parçası sudan ucuz daha ne bekliyorsun...
Yanına tecrubeli birini alıp kcuk cc li 2. el bir cub ya da debriyajlı bir 125lik ile başlamalısın. Mutlaka düşüp kalkacaksın orası burası çizilecek çunku motorunun. Sınırlarını ögrenmiş olacaksın bu sayede. Örneğin ani bir frende önce gazı kapatıp sonra frene basman gerek aksi taktirde arkadan motor itip gitmeye çalışırken sen ön frene bastıgında ön teker kayıp yere düşeceksin. Ama ani fren refleksinde gazı kapatmayı unutursun normal olarak ve düşmen kaçınılmaz. Euro ncap testleri bile 50 km hız ile yapılıyor kaldı ki altında araba değil motorsiklet var. Yani 50 km hız = Ölüm. Bunun bilincinde olmalısın. Zamanla göreceksinki zaten bu alet 2 saniyede 50 km hıza çıkıyor 100 cc bile olsa
Kanuni phantom veya mondiallerden de görünüşü güzel modeller var onları tercih etmemeli miyim
İlk kullanım için ikinci el tercih edilebilir. Acemiliği sıfır motorda atmaktansa ikinci el bu yönden daha masrafsız olur. Ekipman hepsinden önemli tabi.
Kısa ve öz. YAMAHA YBR 125 2013-2014.
CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km
İlk motor olarak temiz 2. el tavsiye ederim. maddi imkanın varsa japon veya hint malı olsun.
İlk motorda hız yapmasan dahi frene debriyaja şanzımana alışana kadar zaten bilmeden motora eziyet etmiş olacaksın.
Bazı şeyleri deneyerek öğreneceksin. Bir iki kerede yatıp kalkma olursa zaten sıfır motora yazık...
Al bi ikinci el, 10 bin km gazla, vites artırıp azaltmayı şakır şakır yapar hale gel, trafiği öğren, akıcı şekilde kullanmaya başla, ondan sonra sıfır motora geç derim.
2. el al vur kır bu maçı kazan
eyvallah 2. elde karar kıldım haklısınız acemiliği atana kadar en iyisi o peki önerdiğiniz modeller var mı bakım konusunda dikkat ederim ama öyle zırt pırt sanayiye gitmek zorunda kalmadan benzini koyup sürüşüme bakabileceğim modellerden
s.a. dostum ilk motor demek tecrübe demek düşüş demek o yüzden mondial veya salcano öneririm yedek parça ve servis kalitesi mh drift sana motorculuğu öğretir z-one motorculuğu öğretir sb 150 öğretir sen bak ybr o paraları haketmiyor sakın rks ye bulaşma ve apaçinin bir deposu yamuldu düzeltemedin diyelim fiyatı 660 tl jantı 350 tl sen düşün ben mondial diorum
parçası uygun ve bol olan motorların ikinci elini tavsiye ederim başlangıç için zaten başlangıç için 125cc ile başlamalısın ve o cc'de motorların pistonu bile taş çatlasın 20-50tl arası birde 125 cc ilk zamanlar sana güçlüde gelecektir ama şöyle 3.000-5.000km yaptıktan sonra 200cc-250cc almak isteyeceksin o yüzden piyasası olan motor al derim yamaha honda ve ktm bu iş için çok iyi bir seçim olur suzuki kawasaki gibi markalar küçük cc'de piyasası hareketli olmayan markalardır
aklında bulunsun başlangıç için ne kadar az para harcarsan o kadar iyidir daha sonra işlerin rengi değişecektir 500cc üstüne geçmeye başladığın zamanlar ise tam tersi olur ozamanda ne kadar çok para harcarsan o kadar iyi olur
hedefin büyükse basamakları tırmanmak hayelden öte....
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)