Uzun yolda sadece asfaltta kullanacağım, artçı için konforlu, mümkün olduğu kadar hafif ve selesi yere yakın bir motosiklet arıyorum.
Hafiflik konusu önemli! Teşekkürler.
Uzun yolda sadece asfaltta kullanacağım, artçı için konforlu, mümkün olduğu kadar hafif ve selesi yere yakın bir motosiklet arıyorum.
Hafiflik konusu önemli! Teşekkürler.
Ne kadar para o kadar köfte verebileceğiniz tutar nedir
Tam bir bilgim yok ama inazumaya artçı çok iyi diyorlardı abi
mt-07 hafif, yolcu konforu biraz düşük olabilir. inazuma motoruna göre ağır ancak genel olarak hafif sayılır ama o %65 şehir için % 35 şehirdışı ne yazıkki.
Benim nacizane önerim beklentileriniz ile karşılaştırıldığında ve özellikle artçı ile seyahatte Kawasaki ER6 dır. Mekanik olarak taş gibi ve neredeyse sorunsuzdur. Yakıt tüketimi cc ve gücüne oranla düşüktür. Kullanıcı için keyifli ve hata affeder bir sürüş dinamiği olmakla beraber artçı içinde gayet konforludur. Şehir içinde çok pratik şehir dışında da yeterli güce sahiptir. 2 yaşa kadar az kullanılmış bir ER6N 18.000 civarı alınabilir diye düşünüyorum.
Sport-cruiser tipi bir motosiklet düşünürseniz çok temiz 2. el Hyosung GV650'ler bulabilirsiniz 16-17 bin TL civarın. Bunun dışında Kawasaki ER6N sele konforu olarak oldukça iyi ama belirttiğiniz üzere belki biraz yüksek kalabilir. Ne tarz bir motosiklet istediğinize bağlı biraz da. Uzun yolda enduro ve cruiser idealdir sürüş konforu açısından. Ama ayaklarım yere rahat bassın diyorsanız cruiser tipi motosikletlere yönelmeniz iyi olabilir, hem de sırt destekli bir sissy bar ile artçınız da çok rahat edecektir. Scooter için de YAMAHA XMAX400 ABS'li modellere bakabilirsiniz.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
sport touring-naked arası bir model istiyorum diyebilirim. Cruiser modeller ilgimi çekmiyor.(Harley iron 883 dışında)
enduro modellere sele yüksekliği ve ağırlık yüzünden sıcak bakamıyorum.
Tam olarak er6n in biraz daha hafifini arıyorum diyebilirim. Var mıdır başka tavsiyeniz?
nc 700 x lere ne dersiniz hem yakitta yuzunuz guler hemde agirlik merkezi asagida oldugu icin kolaydir kullanimi ve 2. elde istediginiz rakamlara bulabilirsiniz
Yeni modellerine hayranlıkla bakıyorum yolda gördüğümde. Fakat şehiriçinde yorar beni bu makina.
182 boy 55 kg adamım. Ayrıca bacaklarım normalden zayıf. Dediğim gibi ağırlık önemli benim için.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:57 ----------
Maksimum çıkabileceğim rakam 18000. iki ay sonrasında alacağımı da hesaba katarsak bulabileceğimi sanmıyorum.
Racing makinalar olabildiğince hafif yapılır. 600 lük racing makinaların ağırlığına bakarsan. Daha hafif birşeyi neden bulamazsın dediğimi anlarsın.
Ya düşük CC birşey alacaksın ki onlarda bile istediğini bulamazsın.CBR 250 bile kuru ağırlık 155kg.
Bu arada 1.82 boy ve 55 kg ağırlıkta ciddi misiniz ? Ben çok şaşırdım doğrusu. Biraz kilo almanızda fayda var kesinlikle. Doktor kontrolünde bir kilo alma yoluna başvurmanız gerekebilir.
Belirttiğiniz hafiflikte motosikletler bulmanız zor cidden, hele ki 600cc civarı bakıyorsanız. 250 cc motor hacmine sahip motosikletlerde 180 kg'ın altında motosikletler bulmanız gayet kolay. İsterseniz amacınıza uygun 250 cc motosikletlere biraz bakın. Onlar uzun yol kaldırmaz diye düşünmeyin. Bir GV250 sahibi olarak sizi temin ederim ki uzun yolda artçımla beni hiç yormadı. Bu yaz İstanbul-Gökçeada planımız var hatta.
Ağırlık meselesini es geçersek cruiser diye burun kıvırdığınız GV650'yi yine de aklınızın bir köşesinde mutlaka tutun. Standart cruiser'lardan çok farklıdır çizgileri. Hatta şu ilandaki motosiklet çok güzelmiş. Bir görsellerine bakmanızda fayda var.
Umarım aradığınıza uygun motosikleti bulabilirsiniz.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)