Apache den pulsara geviste pek fark yokmus kullanan arkadaslarim diyor he bende denedim pulsari ahim sahim bise yooama tnt250 nasikdr blmem fyat uygunsa denene bilir
TNT 250 ayrı bir olay, onun rakipleri farklı, pulsara rakip olacak model TNT25 yani tek silindirli modelidir, son zamanlarda pulsarın fiyatı iyice arttı. Umarım tez zamanda gelir
Yine kaç basar muhabbetine dönüştürdünüz konuyu.
La 20 Km/h hızla motoru sürerken düşseniz ınga ınga diye ağlarsınız.Sonra bir daha motor sürmekmi tövbe dersiniz.
apaçilik yaparken polis yakaladığında abi bi daha söz iki gözüm önüme aksın valla bi daha yapmıycam diye yalvarır durursunuz.Ehliyeti ve motoru trafiğe kaptırıp cezayı yiyince kurallara,yasalara atıp tutarsınız.Bir motorun Top speed ine bakarak motor alanlar ve almak isteyenler,kusura bakmayın ama motordan bi bok anlamayan beyninizle anca top speed muhabbeti yapar durursunuz.Sizin gibilerden kimse motor hakkında doğru fikir ve bilgi alamaz.
Tnt 25 Pulsara gerçekten de rakip oldu. Genel görünümü pulsar kadar güzel olmasada alt sakalı ve egzosu motora ayrı bir hava katıyor. Fiyat farkı da çok az
Pulsar: 8.960 TL
Tnt 25 : 3.115,00 € bugünkü kurla 9.337 TL
Benellinin en güzel tarafı aksesuar imkanı tanıyacak olması Bajaj da bu yok özel birkaç kişinin tasarladığı şey var onlarda da fiyat almış başını gidiyor.
Benelli Avrupa da uzun zamandır olan türkiyedekinden çok daha fazla ürün yelpazesine sahip bir marka. Ama bu motosikleti getiren firma acaba ne kadar süre getirmeye devam edicek. yarın öbürgün istediği başarıyı yakalıyamayınca getirmeyi bırakacak mı? Parça gerektiğinde parça teminini ne kadar kolay ve hızlı karşılayacak? Bu soruların hepsi bir muamma. Ülkemizde o kadar çok motosiklet getirip sonra bırakan firma olduki artık hep yoğurdu üfler duruma geldik.
senin ki gemici mantığıyla titanik izlemek olmuş. duke 200 ü az yakıyo baba diye sattıklarını duydun mu hiç? pulsar daha çok ekonomiye yönelik bir motor. aynı motordan iki farklı güç alabilirsin. örneğin sıkıştırma oranı güce etkileyen faktördür veya bu zımbırtıların ateşleme haritaları var bilmem bilir misin? istersen merdiven altı yerlerde bile koca koca arabaları modluyorlar senin motora takla bile attırırlar. ayrıca iki motorun geometrik olarak tıpa tıp aynı olması da meseleyi değiştirmez. pulsara daha niteliksiz malzemeden ağır piston ağır krank koyarsan (ağır dediysek de 3-5 kilo farktan bahsetmiyorum) daha hesaplı ama sözde aynı motoru üretmiş olurum. daha ayrıntılı bilgi vermek de isterdim ama duke ün ve pulsarın proje aşamasında bulunmadım. alttaki linkleri iyi incele. iki motorunda piston çapı aynı, muhtemelen kullandıkları malzemelerde aynıdır, ateşleme sisteminde birinde elektronik diğerinde daha afilli bir şey yazıyor ama büyük ihtimalle onlar da aynıdır, ne hikmetse güç oranları farklı ve emin ol piyasa bunlar gibi nice ikizlerle dolu.
ve şunu da unutma kimse sana aynı motoru sırf adı değişik diye daha ucuza satmaz, bu da benden sana arkadaş tavsiyesi olsun.
http://www.kawasaki.com.tr/motosiklet/versys/versys-teknikdetaylar.html
http://www.kawasaki.com.tr/motosiklet/VulcanS/VulcanS-teknikdetaylar.html
konuyu hortlatıyorum.
yokmu ikisinide kullanıp yorum yapacak babayiğit.
Pulsar konusunda da Benelli konularında da mesajlarımı görürsün.
Pulsarı 10 bin km kullandım. Fiyatına göre çok güzel motordu ben aldıktan sonra zamlandı benim sıfır aldığım fiyatlara şuan 2. el anca alınıyor.
Benelli kalite olarak çok daha üst seviye de canlı olarak incelemenizi öneririm. Fiyat olarak ta fark öyle tabi sırf ön maşalar dan fark az buz anlaşılıyor. İkisinde de gelen lastikler çok kötü.
Pulsar da yanında gelen akü pek iyi değil çabuk can veriyor. Ben 5 bin deyken aküsünü değiştirdim ölmeye ramak kalmıştı.
İki motoru da sıfır alacaksanız lastik masraflarını hesaba katın.
İki motordan hangisi dersen pulsar 200 ns derim.Istop etme problemi harici tnt 250 den 500 kat daha iyidir her acidan.Biri kuralkan birı mondial.Kuralkan malına sahip çıkıyor monda de sürünürken.Parçası çok yaygın ve gidişi çok güzel makinanin.Bide stop sorunu olmasa süper olurdu o sorunu cozemediler anlamadım gitti. Tnt 250 alırsın bismillah sorunlar çıkar kullanan tanidiklarim var en basit sorun beyin arizasi gerisinj sen dusun.pulsar la tnt falan kiyaslançak gibi degil.Aslında ybr 125 yada cb ace 125 derdim bence japondan şaşma ama pulsar gibi gitmez tabiki.Pulsar derim o yuzden
Mal kendini belli ediyor gerçi hemen hemen tüm cin mali motorlar makyaj güzeli olmaktan öte geçemiyor kalite çok vasat
Tamam öyle diyorsan öyledir he he dediğiniz gibi.Triviri penellı mi benekli mi onu ben gormemisimdir
Al bi cbf dunyayi gez. Onemli olan ayagini yerden kesmesi ve yolda birakmayip bas agritmamasi. sekil semale takilma. Az daha koy ybr al derdi hep abilerimiz on yillarca evvel.
Çok iddalısın dostum bende 1990 Kawasaki bajaj car 100lük 2 zamanlı. Çok kez 120 vurdum. Kaldıki 27 yıl sonra 3 buşi 4 valf motorla 156 yı görüyor ve kesiciye giriyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:11 ----------
Adamsın tekoklava
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)