Bajaj pulsar mı BENELLİ NAKED TNT 250 mi
Reklamlar
-
Kara35'in yazdıkları doğrudur ancak şu son zamanların moda lafı "arka tekerde 20 BG konusu" tartışmaya açıktır. Birincisi arka tekerde ne kadar güç olduğunu kimse bilemez, ikincisi de bunun skalası motorun gücüdür çünkü tekrar ediyorum, bütün motosikletlerin arka tekerindeki gücü bilemezsiniz ama hepsinin motor güçlerini teknik özellik tablosundan bulabilirsiniz. 24 BG bir motor, üzerine yatılarak (aeorodinami mevzusu) 150 - 155 yapar. Zaten Youtube'da videoları var.
Reklamlar
-
Muhabbete çok güldüm ya ...Biri üst üste videoları koymuş öteki hala inanmıyo nasıl bi önyargıysa
-
tr şartlarında pulsar belki 1 2 sene sonra TNT
-
bence en güzeli kadranda ne görüyosanız 10-15 km altını söyleyin
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
Kara35 adlı üyeden alıntı
Ya ne alaka hala muhendisim diyen var, daha hizli gitmek icin daha cok beygir ve aerodinamiye ihtiyaciniz vardir. Bu motorun oluru bu arka tekerde 20 beygir guc. Bu gucle nasil o hizlara cikilir? Hicmi arac mekaniginden haberiniz yok? Biriside 167 demis haykirdim buna. 1994 model gilera gfr min son hizi 172 km saatti. 35 beygir 130 kiloydu. Tam giydirmeli bir pist replikasiydi ustelik. O km almistim. Yine 1992 de kullandigim 31 beygir gileramin son hizi 158km di. Ve sizin bajajinizdan, daha guclu daha torklu ve tam giydirmeli aerodinamileri iyi
performans motorlariydi. Yine 50 beygirlik er5 185 vuruyordu. Xamaninda honda cbf 250 cup taki motorlar 26 beygirdi en yuksek son hizlari gercek km olcumuydu motora takilan cihaz ile olculuyordu 128 km cikmisti.
Siz ne konusuyorsunuz? Dunku cocuklar bugun motor almis sizin mekanik bilginiz ve tecrubeniz nedir? Kadranda gordugunuz suratleri gercek sanacak kadar cahilsiniz.
Biri 26 beygir cbr la 170-180 vuruyo biri 24 beygir adindan hayir olmayan motorla 155 ide gectim 167 vuruyo siz neyin kafasindasiniz arkadasim?
Benzer forumda yazdiklarini agizlarina tiktigim parali apaciler gibisiniz. Koskoxa motircyle usa cbr1000rr in son hizini gercek olcumle 286 km/h olcerken forumdaki cahil herifler 5 ci viteste 299 vurdum 6 ya attim dahada gitti diyenlerden hicbir farkiniz yok.
gps de %10 fark var.
diğer motorlarda da aynı fark var.
millete çoluk çocuk diyeceğinize bir yazdıklarınızı okuyun. siz 20 senede 100 tane motor kullansanız 100 motorluk bilginiz olabilir.
mühendislik okuyorum diyen arkadaş gerçekte fizik biliyorsa , tüm motorlar hakkında fikir sahibi olabilir.
bu kadar kasmayın bence.
sonuç olarak teknoloji ve bilgi çağındayız. siz de kendinizi yenileyin madem.
bu motor 150km sa yapıyor. yokuş aşağı vs olursa 160 a kadar gidiyor.
-
Tamam varsa İzmirde olan. Hafta sonu cikalim otobana, gps ile olcum yapicam. Telefon degil gercek gps cihazim var. ister R6 im ile ister arabamdaki gps ile cikicaz bakalim ne olacak? Aksiyon kameramda var direk goruntu cekicem. İzmirden bir bajaj sahibi ulassin bana . kivirmak yok ama, gps hatali, ruzgar var yagmur var, otobanin en duz yerine goturucem sizi. Gazlicaz. 150 vurmaz ise o motor cok fena maytap gecicem burada.
Cumartesi gidiyoruz. Ozelden mesaj atin telefonumu gondereyim hatta ben arayim sizi. Gorsun insanlar 150-160 i bakalim. Hodri meydan. Sadece izlemek isteyende gelebilir.
-
http://www.benellimoto.com/eng/Catalog/Motorcycles/Motorbikes-2015/BN-251/Bike-cd-924.aspx
çok iddialı bir fiyatla girecez diyor elemanlar.
-
-
1. PULSAR 200 NS:8.451 TL
2. DİSCOVER 125 ST: 4.399 TL
3. BOXER 150: 2.914 TL
Bajaj alcaklar 2 kere düşünsün... 2015 fiyatları
-
Mardin İl Temsilcisi
Benelli tr yi sallar bence daha başlamadı bile.
-
8.451 TL piyasaya yeni girmiş bir motorun bu fiyatlara çıkması çok şaçma zaten tuttu herkes alır diye düşünüyolar ama bence ben sanmıyorum yani gidipte 8451 lira verip bajaj alıncağını, sıfır cb125 alabilirsin hemen hemen o fiyata...
-
Ben hatırlıyorum da kasım ayında benelli sitesinde aralık ayında hizmete girecekleri falan yazıyordu.Şubatın ortasındayız daha marka hakkında halen hiçbir şey yok.
-
arkadaşlar geçen atv leri dikkatimi çektiği için kuba bayisine girdim. oradaki yetkili benelli nin mart ayında dağıtılacağını söyledi. bana göre çok bilgisiz biri de değildi. ve benelli den beklentiler yüksek. çinlileşmiş italyan olmasına çok takılmıyorum. malumunu şu an volvo da çinli, land rover da hintli oldu sahipleri açısından. eğer italyan know-how korunursa bu fiyatlara bu motorlar iş yapar. özellikle 300 cc den 37 bg alan bir aletin ilkel teknoloji taşıyacağına inanmıyorum. hatta aynı beygirin çift silindir 250 cc de verileceğini iddia ediyorlar (youtube daki benelli tnt 302 nin aksine tnt 25 olacakmış tr deki çift silindirler). bu makine 11-12 arası çıkarsa iddialı olur. zaten tek silindirli tnt 250 nin 7 küsürlarda çıkacağını bekliyorlardı.
bu sınıftaki motorlara çok uzun yıllar binilmiyor, naked sınıfında da açık var. yeterli kalite ve iyi tasarım buluşursa iddialı olurlar. bir de gaziantepli kuba birçok çinli distribütörüne göre daha başarılı oldu sanırım.
-
yazdıklarım silinmiş!!!
cahil muhabbeti yapan arkadaş 3 buji ve 4 valfin etkisi çoktur. bunu sele de oturarak yıllar boyu çer çöp fotoğrafı çekip de çerikli barajında selfie keyfi başlıklı paylaşımlarından anlayamazsın.
gugıl amcanız sora sora babanız oldu, bir daha sor. volümetrik verim nedir ne işe yarar. volümetrik verim yükselirse hani son hız beygir gücüyledir ya beygirin önüne al ulen diyerek arpa atıyor mu? sen sormadan ben ip ucu vereyim volümetrik verim kabaca silindir hacminin yüzde kaçından hayır görüyorsun onu açıklar. volümetrik verim artarsa motorun verimi de artar. verim artarsa aynı cc de daha fazla güç elde edersin. bu kadar basit.
3 buji işe yarar mı? yarar arkadaş. neden yarar peki, sor üvey babana kesmedi mi merak etme dostum sen bizim gibi değilsin. biz daha seleye totomuzu dün koyduk. onunla aramıza yastık koyarak yatıyoruz daha. sen bizim gibi değilsin yıllardır seleyle kı*lı başlı yatıyorsun. eğil kulağını seleye ver yarar kardeşim bu konuda haksızsın diyebilir. sen silindire gönderdiğin yakıtın hepsinden faydalanamıyorsun. bazısı egzozda duman olup uçuyor. 3 buji burada devreye giriyor. ha eşşeği buldum akan suyum da var. yok kardeşim kaçıramazsın. bujin fazla olursa bu defa da alev çemberlerin birbirini sönümlersin. 2-3 ideal fazlası zarar. meseleye dönersek, fazla bujiyle de yakıtı daha etkili yakarsın. e sonuç? yıllardır acımadan oturduğun selen, fotoğrafını çektiğin çer çöp bile söylüyor. beygir kardeşim beygir.
ha bunlar yetmedi mi? teknolojik gelişmelerle daha küçük cc lerle daha fazla beygir gücü elde ediliyor artık. ikna olmadın mı? git 10 sene öncenin aynı cc aynı tarzdaki motor kataloglarıyla bu senekileri karşılaştır. bir fark görebiliyor musun?
ha motorun ciğerini güçlendirdin. aerodinamik sonra devreye girer. senin hesaptan giydirilmiş 50 cc lik motor 200 cc çıplak motordan daha hızlı.
ayrıca kadrandaki sapmanın apaçilerin hevesiyle ilişkilendirmen beni çok güldürdü. o kadranın amacı hızını kontrol etmen. senin bu konulardan uzak olduğun belli ancak beni üretici yerine koy. sence ben daha maliyetli sistemle senin km ni hatasız ölçmek yerine kabul edilebilecek sapmayla daha ucuza işini gören bir cihazla ölçüm yapacarken o masrafı yapar mıyım?
son olarak gps cihazının sıfır hatayla ölçtüğünü sanma.
dipnot: admin kardeşim, bak o kadar uğraştım, yazdım, ettim. üç defa imla hatası var mı diye defa anlam bozukluğu var mı diye kontrol ettim. iki dakikada siliyorsun. benim kimseye bir şey dediğim yok. ben suyun eşşekte farklı amaçlarla kullanıldığını bilmiyorum. o tamamen siz ve sayın forum üyelerinin beni yanlış anlamasından sebeplenen durumdur. benim aklımın ucundan öyle bir eylemin olacağı geçmez. tövbe tövbe.
"bu mesajda yazılan kişi ve kurum isimleri tamamen hayal ürünüdür."
saygılarımla...
-
İtalyan Devi Benelli'nin birbirinden güçlü ve hayallerinizi süsleyecek
motosiklet modelleri YAKINDA TÜRKİYE'DE...
-
ahe adlı üyeden alıntı
1. PULSAR 200 NS:8.451 TL
2. DİSCOVER 125 ST: 4.399 TL
3. BOXER 150: 2.914 TL
Bajaj alcaklar 2 kere düşünsün... 2015 fiyatları
tekrar zam geldi.
pulsar 200 ns 8960 TL
-
pulsar bu zamla birlikte çok sakat işlere girişti, benelli'yi açıkçası merak ediyorum çift silindir modeli ses getirecek fiyatı da 13.500 sanırım, servis ağı eksi puan tabiki, sadece seç bakalım deseler benelli derim. pulsar'la neler yaşandığını görüyoruz zaten, plastikten motor yapmışlar. işçilik sıfır. giderken şakalar yaparak stop ediyo alet, velakin bu sınıfın tepesinde inazuma duruyo, o paralara iyi bir inazuma çekilir.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
bozok_54 adlı üyeden alıntı
yazdıklarım silinmiş!!!
cahil muhabbeti yapan arkadaş 3 buji ve 4 valfin etkisi çoktur. bunu sele de oturarak yıllar boyu çer çöp fotoğrafı çekip de çerikli barajında selfie keyfi başlıklı paylaşımlarından anlayamazsın.
gugıl amcanız sora sora babanız oldu, bir daha sor. volümetrik verim nedir ne işe yarar. volümetrik verim yükselirse hani son hız beygir gücüyledir ya beygirin önüne al ulen diyerek arpa atıyor mu? sen sormadan ben ip ucu vereyim volümetrik verim kabaca silindir hacminin yüzde kaçından hayır görüyorsun onu açıklar. volümetrik verim artarsa motorun verimi de artar. verim artarsa aynı cc de daha fazla güç elde edersin. bu kadar basit.
3 buji işe yarar mı? yarar arkadaş. neden yarar peki, sor üvey babana kesmedi mi merak etme dostum sen bizim gibi değilsin. biz daha seleye totomuzu dün koyduk. onunla aramıza yastık koyarak yatıyoruz daha. sen bizim gibi değilsin yıllardır seleyle kı*lı başlı yatıyorsun. eğil kulağını seleye ver yarar kardeşim bu konuda haksızsın diyebilir. sen silindire gönderdiğin yakıtın hepsinden faydalanamıyorsun. bazısı egzozda duman olup uçuyor. 3 buji burada devreye giriyor. ha eşşeği buldum akan suyum da var. yok kardeşim kaçıramazsın. bujin fazla olursa bu defa da alev çemberlerin birbirini sönümlersin. 2-3 ideal fazlası zarar. meseleye dönersek, fazla bujiyle de yakıtı daha etkili yakarsın. e sonuç? yıllardır acımadan oturduğun selen, fotoğrafını çektiğin çer çöp bile söylüyor. beygir kardeşim beygir.
ha bunlar yetmedi mi? teknolojik gelişmelerle daha küçük cc lerle daha fazla beygir gücü elde ediliyor artık. ikna olmadın mı? git 10 sene öncenin aynı cc aynı tarzdaki motor kataloglarıyla bu senekileri karşılaştır. bir fark görebiliyor musun?
ha motorun ciğerini güçlendirdin. aerodinamik sonra devreye girer. senin hesaptan giydirilmiş 50 cc lik motor 200 cc çıplak motordan daha hızlı.
ayrıca kadrandaki sapmanın apaçilerin hevesiyle ilişkilendirmen beni çok güldürdü. o kadranın amacı hızını kontrol etmen. senin bu konulardan uzak olduğun belli ancak beni üretici yerine koy. sence ben daha maliyetli sistemle senin km ni hatasız ölçmek yerine kabul edilebilecek sapmayla daha ucuza işini gören bir cihazla ölçüm yapacarken o masrafı yapar mıyım?
son olarak gps cihazının sıfır hatayla ölçtüğünü sanma.
dipnot: admin kardeşim, bak o kadar uğraştım, yazdım, ettim. üç defa imla hatası var mı diye defa anlam bozukluğu var mı diye kontrol ettim. iki dakikada siliyorsun. benim kimseye bir şey dediğim yok. ben suyun eşşekte farklı amaçlarla kullanıldığını bilmiyorum. o tamamen siz ve sayın forum üyelerinin beni yanlış anlamasından sebeplenen durumdur. benim aklımın ucundan öyle bir eylemin olacağı geçmez. tövbe tövbe.
"bu mesajda yazılan kişi ve kurum isimleri tamamen hayal ürünüdür."
saygılarımla...
Hem pulsar 200ns hem de Duke 200 aynı silindir hacmine sahip olmalarına rağmen...pulsar da 3 buji var ike 24bg, Duke'de tek buji varken 26bg güç üretiyor.Bunu da bi açıklarmısın???
-
Hocam konu çok farklı ancak şunu söylemek isterim; Neredeyse her motorun göstergesi gps'te %10 civarı oynar. Bende pulsar kullanıcısıyım, öyle topspeed meraklısıda değilim ve bugüne kadar hiç ne kadar gidecek diye basmadım ama geçen hafta yaptığımız bir gezide cbf500 kullanan bir arkadaşımın gazına gelip arkdasından gitmeye çalıştım 5. viteste 132 civarı kesiciye girdi 6. viteste 150yi gördüm en son ama cam olmadığı için rüzgar çok dövüyor adamı daha fazla basamadım bıraktım. Topcase'de vardı ama yinede 150yi görebildim göstergede (ne kadar doğruysa)... Motosiklette hıza gerek yok 90-110 stabil gitsin yeter bana. Sanırım bir daha da o kadar sıkıştırmam. Herkese kazasız belasız sürüşler...
-
bajaj dediğin motor 8 bin tl benelli 5 bin euro 15 bin tl.. nerdeyse iki katı.. 2 pulsar fiyatına bir benelli alınıyor nerdeyse.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)