selamun aleykum herkeze
Bizim bu köyde herkez de mondial vulture mr 150 var ben başka tarz bakıyom biraz hafif olsa 162cc motor var mr150 bunu hız performans konusunda gecebilecek motor varmı?
selamun aleykum herkeze
Bizim bu köyde herkez de mondial vulture mr 150 var ben başka tarz bakıyom biraz hafif olsa 162cc motor var mr150 bunu hız performans konusunda gecebilecek motor varmı?
150 cc sınıfında o paraya alınabilecek en iyi motor. Çin almak biraz şans işi ama ben aldım 15 bin kullandım ciddi bi sorunu olmadı. Gidişi torku yerinde, parasının hakkını verir. Severdim. Lastikler çöp, frenler kötü. Onlara el atmak lazım.
Abi ilaha 150 olmas şart deyil 5000 milyar bütcem var bana cekiş iyi olsun bide hız olsun istoyom aramdım motor kalmadı
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:10 ----------
Mr150 alcam olmadı ama olursa mr150 heveslerini bozcam milet öyle bir hava atyoki 160 bastm elektirk tesisatı yandı ibre patladı diyor ama ben yemedim
o 160 bastim diyen arkadasi huzurlarimiza bekliyoruz
Ama motor yeni aldı cocuk 3ay 80 üzerine ckmadı hic zorlamadı motor iyi acmş
Ama telefondan gps hız ölcücüle en son 2 kişi 138 gördü Simdi köyde
Gecemedi mr150 bırakmadı o motor.baska bisy olmus anlıcan
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:24 ----------
4 sefer ibre patlatı nası beceriyosa
benim driftinde 3kez ibre degisti 3 ay 80 le gitsede farketmez
Senin köy nere? Bir geleyimde 160 yapan mryi alayım bendekini satıp
Trollmüsün arkadaş sen? CBR250R bile muhtemelen ancak yapıyordur o sürati.
Gecen cooper geldi 350.lik herkez dedi ben bunu gecerm biraz konya-beyşeyir-üzümlü manyak en az 10 tane mr150 ilk başta gecti sorna cooper fark koydu ama görcen cooper sesi pata pata cok güzel.sesi var manyak bu üzümlüler yaa adam yarş motoruna kafa tutuyo
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------
Efendi abi kesinlik le.doru ama ben şu mr150 gecmek istiyomm adam lar.manyak gecen mr150 72 jant takmşlar :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:01 ----------
Enaz köyde 70. Yakn mr150 var
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:04 ----------
Ben gps hız la ölctm 2 kişi 138
Yav he he diyorum. 72 jant takmışlarmış
Yokuş aşağı bile olsa ne kadar denersen dene kol çıkartır o sürate gene erişmez orjinal motoruyla.
şimdi aklımda 2 soru kaldı internette baktım 130-140 görenler var ama
efendy06'ı motoru ile hiç hız denemedi mi?
Yoksa bu mr 150'lerinin ibrelerimi abartılı?
Hocam oynuyolar motorlarla, yapıyor o süratleri. Orjinal hali ile fabrika verisi 115 km/h. Ben hava filtresinin kapağını iptal etmiştim. Motor baya farketmişti kalecik yolunda düzlükte sıkıştırdım 125 km/h yaptı o haliyle, yokuş aşağı 130-135 arasının gördü ama titreşimden motorun kontrolü baya zorlaştı çünkü elektrik kesiyordu 125 den sonra sanki birisi tutup bırakıyormuş motoru gibi oluyordu. Göstergeler doğru göstermiyor çoğunlukla. Arkadaş artçılı 138 km/h demiş, tek kişi 160 km/h yapan var demiş, 72 jant demiş. Sonra da rodajı iyi yapıldı demiş. Bende yok öyle saçmalık diyorum. Piston krank vb. değiştirirsin, açık hava filtresi daha düzgün bir karbüratör takarsın, dişlilerle oynarsın, o zaman yapar tamam ama orjinaliyle 14 hp lik tek silindir 162 cc motorun 160 yapması???
Benim hız denemelerimden bazılarını araba ile bazılarını arkadaşın motoru ile kontrol ettik. Telefonun gps sistemi ile de kontrol ettim. En çok 110-120 arası tamamen orjinal haliyle.
Edit: hava filtresinin kapağını söktüğüm gün toplamda 115 km yol yaptım yanımda kawasaki er-6 kullanan bir arkadaş ile, sonra benzinlikte anladım ki benim motor onunkinden çok yakmış. 5-10 km max sürat artırmak için hiç gerek yok dedim kapağı taktım. (115 kmde 36 tl yakıt almıştı 4,6 tl/litre fiyatından.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
not:
piyasadaki 72 jant tabiri modifiyecilerin kullandıgı 72 telli janttır
hiçbir esprisi yok benim gözümde,
en fazla stabilliği arttırır
İki soruyla adamı ifşa ettirtim ve bence arkadaş kulaklarımızı çınlatacak gibi
Fark eder mi Cem bey? Siz de 150 cclik mondiale biniyorsunuz. Tamam tamamen farklı motorlar ama gücünün biliyorsunuz enazından. Hani binmediğim bir motor olsa neyse. Bugünde biri gelmiş kuba xcg 100 ile 155 yaptım dedi. Bunlarla aynı havayı soluyoruz. 100 cc motor 155 km sürat. Elemanın motoru orta sehpaya aldık, arkadan bastırdı, ön tekeri elimle çevirdim, benim motor 1. viteste gitmiyor göstergenin gösterdiğini. Tamı tamına 35 km gösterdi. :D
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
Toplumda çok yanlış algılar var sebebi yine çinliler gibi.
Mesela okulda birisi dedi şok oldum:
-100'lük motor en fazla 100 yapar, 150'lik motor 140 görür herhalde 200'lük motorda bi 180-190 yapar dedi
tabiki fark etmez istenirse arkaya 21 inc jant takılsın
motorun hızını etki eden faktörler
1. güç
2. sanzıman , ön arka dişli oranı
3. gösterge
güç ne kadar modifiye edilirse edilsin hızlanma suresi kısalır ve motor yine aynı devire cıkar hatta max deviri dahi düşebilir
gelelim sanzıman ve dişli olayına, ne yaparsanız yapın motor gücü yettiği kadar performans verir tek basına iş yapmaz yapamaz.
ama kadran gösterge olayı güzeldir,
ayarı kaydıysa 150 de yapaR 200 de
yanlız bunlar kucuk modifiyeler ve orjınaller için gecerlidir.
cg tipli klasik motortlrada gercekten cok yuksek modifiyer yapılabilir, yarıslar için.
tabi onlarda kısa ömürlü oluyor ama gidiyorlarda.
gelelim ustten egzantirikli konusu gecen motorlarda ise modifiye cok kısıtlı
o bahsettiğim cg lerin yanına bile varamazlar.
kısacası son hız cok sey etki eder ammma velakin orjınal 100 cc motorda 150 yapamaz
250 cc lerde hayabusa lara rakip olur o zaman
O zaman 1000 lık 1000 yapar
Ne diyon devlet abi bu ise?
http://www.youtube.com/watch?v=22JmcT4G9SI
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)