RR NAC 250 - RKS Titanic 200 - Mondial MR 250 Destro (II. nesil) - Kadırga KD-250 GY
Reklamlar
-
Öncelikle herkese selamlar.
Halihazırda mondial mr 150 vulture kullanıcısıyım. 2 konudan şikayetçiyim.
1. 90 km/h hız ile yol seyrinde motor devri yüksek olduğu (7500rpm+) için çok bağırıyor ve yoruluyor. Ankaranın Çubuk ilçesindeyim. En az haftada bir (havalar müsade etse haftada 2-3 olcak) 75 km gidiş 75 km dönüş yol yapıyorum gezinti amaçlı, 70-80 km/h ile bitmiyor yol.
2. Boy 1.80 kilo 97 olunca küçük kalıyor.
Bu iki sebepten motor değiştirmeyi/büyütmeyi planlıyorum. Tecrübe eksikliğinden ve kısıtlı bütçeden 250 cc japona binme şansm yok. 6-7 yaşında japon alsam tamirci çok uzak, olurda çalıştırmadan tamirciye götürmem gerekirse soyarlar
Şöyle 200-250 cc, yokuşta falan benim vultureyi aratmayacak motor arayışına girdim. Biraz araştırıp aşağıdaki modeller arasında kaldım. Bunların arasında hangisi daha mantıklıdır, neden? Bütçe en fazla 5000-5500 tl. Bu aralıkta kros haricinde motor öneriniz varsa değerlendiririm. Öyle 200 yapsın, uçsun, kaçsın takıntım yok. Küçük durmasın, 90-100 km/h ile giderken yırtınmasın. Sıkışınca 110-120 km/h yapsın yeter. Tarz olarak naked-cruiser-Kadırga KD-250 GY tarzı enduro olabilir.
1. Regal Raptor nac 250
2. RKS titanic 200
3. Mondial MR 250 destro (1. nesiller çok sorunlu onu biliyorum, 2. nesil düşünüyorum o yüzden)
4. Kadırga kd-250gy
Fiyat-Performans-Kalite-Yakıt dörtleminde inceler ve yardımcı olursanız sevinirim.
NOT: YBR ve CBF l diyecek arkadaşlar, benim vulture kıvamında motor istesem motorumu değiştirmezdim.
Reklamlar
-
Hocam benim fikrim RR Nac 250'den yana görüntüsü gidişi sesi(zaten hiçbir 250'lik motorda yok) görüntüsü müthiş bir motor ama fiyatı biraz tuzlu diğerlerine göre.Hem çinli motorlar arasında kaliteli bir marka Regal Raptor.
-
Bencede RR Nac 250'yi seç diğerlerinin arasında biraz daha iyi bir marka gibi Regal Raptor.Birde sıvı soğutmalı olduğu için muhtemelen o 75 km'de sana hararet gibi sıkıntı çıkarmayacaktır.
-
Anlaşılan lüzumsuz motorların arasından tercih istemişiz. Yoksa o kadar kullanıcı birkaç fikir verirdi kanaatindeyim. Karar verdim, bir sezon daha vulture ile devam edip inazuma yahut tnt250 alıcam.
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Comet 250,Cbf 250,Ybr 250'de düşünebilirsiniz.
Özellikle ybr 250'nin temizini bulursanız pişman etmez,ama işte yedek parça fiyatları çok uçuk,dirisini bulmak mesele.
Belki temiz bi comet denk gelir,hayırlısı artık
-
Uğur Bey, tavsiye ettiğiniz motorlar malum Ankara'da ikamet eden biri için bulunması zor motorlar. Maalesef koca başkentte motor piyasası ölü. Baktım siteden (sahibinden) mesela, YBR 250 hiç yok CBF 250 bir tane var oda cacık. HYO biraz daha bulunabilir düzeyde ama onunda temizi zor. Hadi bulduk diyelim, burada bir tane servisi var oda tek olmanın hakkını veriyor, geleni gideni öhö... Dışarıda da parça sıkıntısı oluyor. Şehir dışından bakmak lazım ama bu sezonda şehir dışından motor getirmek sıkıntı. Baharı beklemek lazım ki o zaman da piyasa artar. Bir de motordan çok anlamam, 5 yaşında motor almak konusu düşündürüyor beni. Malum 10 tlye kmyi istediğiniz gibi ayarlıyorlar. Yukarıda yazdığım motorlar sizin söylediğiniz motorların eline su dökemez ancak işte benim bütçe ile sıfır ayarında olanı bulunabilir. Gerçi bir sezon daha bekleyip inazuma yahut tnt 250 ayarında birşey almak da mantıklı geliyor. Z250SL de düşünüyorum ama Ankara'da onun dilinden anlayan çıkar mı bilinmez.
-
Kocaeli İl Temsilcisi
250 cc çinli alacağınıza 150 cc japon commuter almanız daha faydalı olur uzun vadede .
-
RKS Titanic 200 ve Mondial Destro 250 modellerini zamanında araştırmıştım Mondial mekanik olarak sıkıntılı bir motor, RKS ise yedek parça - servis ve 2. el olarak zayıf bir motor.
RR Nac 250'nin Mondial'den farklı oalcağını sanmıyorum, Mondial'in en sevdiğim yanı egzoz sesi hiç bir 2 silindirde kolay kolay böyle bir ses bulunmaz.
Benim tercihimi sorarsanız ben olsam +2008 model üstü bir Hyosung 250 Naked alırdım
-
Mr vultureyi satıp cbf 150 ye talim etmeyin cc ye yönelseniz daha iyi olur 7 liraya bajaj pulsar bulunur yada gt 250 gomed ( enjeksiyonlu olursa daha iyi olur )
-
30 Aralık 2014, 02:37
#10
Uğur Ak adlı üyeden alıntı
Comet 250,Cbf 250,Ybr 250'de düşünebilirsiniz.
Özellikle ybr 250'nin temizini bulursanız pişman etmez,ama işte yedek parça fiyatları çok uçuk,dirisini bulmak mesele.
Belki temiz bi comet denk gelir,hayırlısı artık
comet çok sorunlu bir motor + yedek parçada kanuninin kucağına düşmek sorunların en büyüğü
Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun; Martı sevdiği denizden asla vazgeçmez
-
30 Aralık 2014, 02:48
#11
Kanuni grubunun getirdiği bütün motorlardan uzak durmam konusunda ustamdan tavsiye aldım. 650 lik hyo yatıyodu adamın dükkanında parçasızlıktan. Japon olur artık 250 cc alırsam. Pulsar da değerlendirilebilir ama virazlarda stop etme sorunu var diye okudum. CBF 150 düşünmüyor değilim. Performans olarak vultureyi aratır kanaatindeyim ancak ebat olarak benim kalıba uygun. Ankarada bulabilirsem bi cbf deniycem bakalım performansı nasılmış. ybr denedim, uyuz uyuz hızlanması falan çekilmez onun. O ne öyle, neymiş sağlammış, at arabası gibi hızlansam bende bozulmam
-
30 Aralık 2014, 03:08
#12
tuna_tour adlı üyeden alıntı
comet çok sorunlu bir motor + yedek parçada kanuninin kucağına düşmek sorunların en büyüğü
http://www.hyosungsource.com/ En kötü bu sitede bütün parçaları bulabilirsiniz, GT250R ne kadar sorunlu ise Comet'te o kadar sorunludur sonuç olarak aynı cihazlar
Her Şey Bir Gün Hayabusa İçin
-
30 Aralık 2014, 05:19
#13
efendy06 adlı üyeden alıntı
Kanuni grubunun getirdiği bütün motorlardan uzak durmam konusunda ustamdan tavsiye aldım. 650 lik hyo yatıyodu adamın dükkanında parçasızlıktan. Japon olur artık 250 cc alırsam. Pulsar da değerlendirilebilir ama virazlarda stop etme sorunu var diye okudum. CBF 150 düşünmüyor değilim. Performans olarak vultureyi aratır kanaatindeyim ancak ebat olarak benim kalıba uygun. Ankarada bulabilirsem bi cbf deniycem bakalım performansı nasılmış. ybr denedim, uyuz uyuz hızlanması falan çekilmez onun. O ne öyle, neymiş sağlammış, at arabası gibi hızlansam bende bozulmam
5000 km oldu daha virajda stop ettiğimi hatırlamıyorum ama boyunuz açısından onu da küçük bulabilirsiniz.
-
30 Aralık 2014, 13:57
#14
MFTaşkıran adlı üyeden alıntı
5000 km oldu daha virajda stop ettiğimi hatırlamıyorum ama boyunuz açısından onu da küçük bulabilirsiniz.
Doğrudur üstad, benimki kulaktan duyma daha doğrusu netten okuma. Zaten öyle okudum diye yazdım. Değerlendircez bakalım, üzerine oturmadan boy konusunu bilemiyorum aslında kalıplı motor ama bakmak lazım.
-
30 Aralık 2014, 14:06
#15
bak bak hocam pulsara bak. üzülmezsin. yanılmazsın.
The Albatros pır pır High. TAaa Far Saw.
-
30 Aralık 2014, 14:16
#16
Nac 250 kullanan var mı acaba forumda ?
-
30 Aralık 2014, 14:17
#17
C.Kaan adlı üyeden alıntı
http://www.hyosungsource.com/ En kötü bu sitede bütün parçaları bulabilirsiniz, GT250R ne kadar sorunlu ise Comet'te o kadar sorunludur sonuç olarak aynı cihazlar
gt 250 r ile 36,500 km yol yaptım netice olarak hiç bir kuvvet bana hyosung un herhangi bir motorunu aldıramaz
Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun; Martı sevdiği denizden asla vazgeçmez
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)