Anket: Hangi model?
- Katılımcı sayısı
- 40. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
-
Honda CBR 250R
-
Kawasaki Ninja 250R
-
Kawasaki Ninja 250SL
Honda CBR 250R(2014) vs Kawasaki Ninja 250R vs Kawasaki Ninja 250SL
Reklamlar
-
Herkese selamlar, bu ay içerisinde bu üç modelden birini almayı düşünüyorum. Modellerin performans kıyaslaması çokça yapılmış olmasına rağmen; yedek parça, servis, ikinci el piyasası gibi durumlarda az bilgi vardı. Bu konuda tecrübelerini paylaşabilecek arkadaşlar varsa çok mutlu olurum.
Honda CBR 250R
Teknik Özellikler
Motor Sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, 4 sübaplı, DOHC, sıralı tek silindirli
Motor hacmi (cc) 250
Silindir çapı x strok (mm) 76 x 55 mm
Sıkıştırma oranı 10,7 : 1
Yakıt sistemi PGM-FI Elektronik Yakıt Enjeksiyon Sistemi
Maks. Güç (kW@dev/dak) 20,2 / 8.500 (27,5 PS)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 23 / 7.500
Ateşleme Bilgisayar kontrollü, dijital transistörlü, elektronik avanslı
Çalıştırma Elektrikli
Şanzıman 6 vites
Güç aktarımı O-ring zincirli
Boyutlar (UxGxY) (mm) 2.035 x 720 x 1.120
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1380
Sele yüksekliği (mm) 780
Yerden açıklık (mm) 145
Yakıt kapasitesi (litre) 13 lt. (yedek dahil)
Kawasaki Ninja 250R
Teknik Özellikleri
Motor Hacmi
249 cc
Motor Özelliği 2 silindir, 6 vites
Motor Gücü 33 hp @ 11000 rpm.
Tork 22 Nm @ 8200 rpm.
Maksimum Hız 177 km/h
Ağırlık 169 Kg.
Sele Yüksekliği 790 mm.
Yakıt Kapasitesi 17.00 Litre.
Ön Fren 290 mm disk
Arka Fren 220 mm disk
Ön Lastik Ebatları 110/70 – ZR17
Arka Lastik Ebatları 130/70 – ZR17
Kawasaki Ninja 250SL
Make Model
Kawasaki Ninja 250RR Mono (Ninja 250 SL)
Year
2014
Engine
Liquid cooled, four stroke, single cylinder, DOHC , 4 valve
Capacity
248
Bore x Stroke 72. x 61.2 mm
Compression Ratio 11.2:1
Induction
1x ø38 mm Fuel injection:
Lubrication Forced lubrication, wet sump
Ignition
Keihin, Transistorized Ignition
Starting Electric
Max Power
20.6 kW @ 9700 rpm
Max Torque
22,6 Nm kgf·m @ 8200 rpm
Clutch Wet multi-disc, manual
Transmission
6 Speed
Final Drive Sealed chain
Primary reduction ratio 2.800 (84/30)
Gear Ratio 1st 3.000 (393/11) 2nd 1.933 (29/159) 3rd 1.444 (31/22)
4th 1.217 (28/23) 5th 1.045 (23/22) 6th 0.923 (24/26)
Final reduction ratio 3.000 (42/14)
Frame Tube diamond
Front Suspension
Telescopic forks,
Front Wheel Travel 110 mm
Rear Suspension
Bottom-Link Uni-Trak swing arm
Rear Wheel Travel 116 mm
Steering angle left / right 36° / 36°
Front Brakes
Single 263mm disc 2 piston caliper
Rear Brakes
Single 193mm disc 2 piston caliper
Front Tyre
100/80-17 M/C (52S)
Rear Tyre
130/70-17 M/C (62S)
Rake 24°
Trail 90 mm
Dimensions
Length 1935 mm
Width 685 mm
Height 1075 mm
Wheelbase 1330 mm
Road Clearance 165 mm
Seat Height 780 mm
Wet-Weight
151 kg
Fuel Capacity
11 Litres
Reklamlar
-
Tercih 2014 Ninja 250r
-
-
CanKarsiyaka adlı üyeden alıntı
Öncelikle merhaba arkadaşım.2014 Cbr250r kullanıcısı olarak eski kasa ninja250nin parçalari pahalı yakıtı cbra göre fazla ve hız olarakta en hızlısı diye biliyorum.Yeni 2014 ninja250r dedigimiz motorsa hem kücücük hemde 125cc kadar performansı var :D topspeed 147 diyorlar cbr 125kadar nerdeyse...birde mahyo isimli arkadaşın attıgı fotograf ninja300 o fotograf fake inanma herşey kawa bayiye gidip bakasıya kadar
) yedek parça dersen cbr2014e şuanda gelmiyor.Ne yazıkkı honda hallettimi bilmiyorum ama kaza yapanlar parça bekliyor diye biliyorum... yakıt eski kasadan biraz daha fazla 3.5 3.7 arasi hızlanma bana göre cok güzel.titresim dersen cbr titriyor kawaya göre ama rahatsız olan artçım falan hiç olmadı... benden bu kadar
) (2013 kawanin göstergesi kamyon gibi
)
merhabalar, bilgilendirmeler için çok teşekkür ederim. motor modellerini biliyorum, arkadaş sanırım gönlünden geçeni yazdı 2014'ün yedek parça olayı nedir biraz daha açabilir misiniz? bir de 2014 yedek parça fiyatları daha pahalı diyorlar bunun aslı nedir acaba?
-
şimdiden hayırlı olsun dıyım sana o zaman. madem bu tarz bır motor bakıyorsun bendende sana bır tavsıye ktm rc 200 - 390 a bak derım sana bi ))) umarım kafanı karıstırmam :D :D ama karışır cunku cok guzel bır motor yaptılar.
-
berkcigdem adlı üyeden alıntı
şimdiden hayırlı olsun dıyım sana o zaman. madem bu tarz bır motor bakıyorsun bendende sana bır tavsıye ktm rc 200 - 390 a bak derım sana bi
))) umarım kafanı karıstırmam :D :D ama karışır cunku cok guzel bır motor yaptılar.
ikinci el bakıyorum, bu yüzden rc200 hem sıfır olacağından fiyat konusunda hem de ktm'in yedek parça ve servis masrafları sebebiyle bir adım geride. ama derseniz ki 250'den sonra napacaksın, koşa koşa rc 390 alırım sanırım
-
ninja aksesuarları pahalı. honda aksesuarları da ona göre biraz ucuz
ninja 250SL de, abs olacağını duydum. bu yüzden ona oy verdim
-
http://www.youtube.com/watch?v=TwmEFuLoKUU
z250 kawasaki sl modeli 162 görüyor. naked versiyonu. rüzgardan korunup kapandığında grenajlıysa 170 civarı görürsün. cbr 250r ile kafa kafaya gider bence.
-
ninja 250r 185civarı görüyor tecrübeyle sabittir ama önemli olan şey 0 - 160km arasını motor ısındıktan sonra tahmin edebileceğinizden çok daha seri bir şekilde tırmanıyor.
eski bir kullanıcı olarak ninja250r derim
ama kawasaki klasiğidir, her segmentte iddialıdır. SL ne kadar tipsiz olsa da kilosu hafif motoru cbr'dan güçlü (kağıt üzerinde) tek silindir 250'likler arasında sürpriz yaparsa şaşırmam
-
13 Aralık 2014, 23:21
#10
Değerli kardeşim, Tartışmasizki honda servis yedek parça açısından daha yaygın.
Fakat cbr 250 ile ninja 250 sl yi yanyana koyduğumuz zaman kawasaki kalitesi açık ve net olarak gorunuyor.
Gerek plastik grenajlar gerekse boya ve işçilik kawasagiyi 3-5 adım one çıkarıyor.
Ustelik sahibinden com daki 0 motorsiklet ilanlarına baktığımızda ninja hondadan 2bin lira daha ucuz. parada sıkıntı yok diyorsan 14-15 veririm diyorsan Şubat i bekle yamaha R25 al. ninja 300 ayarinda ve kalitesinde bir motosikletin keyfini yaşa.
Unutmaki Kawasaki yamaha suzuki honda sıralaması vardir, kawasaki hr2 gibi bir motorsikleti üretmiş bir firmadir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler