Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Moto Guzzi v7

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    07 Ekim 2014
    Şehir
    Gebze
    Motosiklet tecrübem yok ama küçük hacimli motor sürmüşlüğüm var, vites nasıl atılır biliyorum. Sizce Moto Guzzi v7 ilk motor için uygun mudur ?
    Bunu sormamın sebebi bazı yabancı incelemelerde ve forumlarda ilk motor için uygun olduğunu okumamdı. Tecrübe olarak bu motoru alıp trafiğe çıkacak durumda değilim. Alıp belli deneyimi kazanana kadar trafiğe kapalı alanda kullansam nasıl olur ? Siz ne düşünüyorsunuz ? Hız sevdalısı değilim bu motoru da görünüşünden dolayı istiyorum buna benzer Yamaha sr400 var başlangıç için daha uygun ancak onu satarken zorlanacağım ve zarar edeceğim kesin bunu alırsam uzun yıllar binerim gibi geliyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    hkn34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Bajaj pulsar 200 NS + Yamaha XJ6 N+ kawasaki z 900
    Alıntı tuttacromata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosiklet tecrübem yok ama küçük hacimli motor sürmüşlüğüm var, vites nasıl atılır biliyorum. Sizce Moto Guzzi v7 ilk motor için uygun mudur ?
    Bunu sormamın sebebi bazı yabancı incelemelerde ve forumlarda ilk motor için uygun olduğunu okumamdı. Tecrübe olarak bu motoru alıp trafiğe çıkacak durumda değilim. Alıp belli deneyimi kazanana kadar trafiğe kapalı alanda kullansam nasıl olur ? Siz ne düşünüyorsunuz ? Hız sevdalısı değilim bu motoru da görünüşünden dolayı istiyorum buna benzer Yamaha sr400 var başlangıç için daha uygun ancak onu satarken zorlanacağım ve zarar edeceğim kesin bunu alırsam uzun yıllar binerim gibi geliyor.
    muthıs bır motor cok begendıgım bır model. bence eger tecruben varsa kı var dıyorsun cunku acemılık safhasını vıteslı kucuk hacımlı bır motorla atlatmıssın galıba, bence rahatlıkla v7 yı kullanabılırsın beygır gucu cok yuksek olmamakla beraber torku yuksek bır arac, ona dıkkat etmek gerek bıraz. aldıktan sonra trafıge kapalı bır alanda bır sure alısmak adına kullanırsan bence hıcbır sorun olmaz.tam bır klasık mucevher gıbı bır arac bu tarz araclar yavas yavas ulkemızde degerı anlasılmaya baslanan modeller yıllarca degerını korur,eger sende aldıgın zaman bakımlarını aksatmadan temız ve dıkkatlı kullanırsan uzun yıllar keyıfını cıkarırsın bu motordan sıkılınmaz abı sımdıden hayırlı olsun...

  3. #3

    Üyelik
    07 Ekim 2014
    Şehir
    Gebze
    Yanlış anlaşılmasın, acemiliğimi atmadım sadece motosiklet nasıl sürülür biliyorum vites büyütüp küçültebilirim ama yoğun trafikte düşük hacimli de olsa motosiklet kullanacak durumda değilim.

  4. #4
    hkn34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Bajaj pulsar 200 NS + Yamaha XJ6 N+ kawasaki z 900
    o zaman soyle dıyeyım arkadasım ılk once ehlıyetın varmı onu sorıım ehlıyet yoksa ehlıyet kursuna hemen yazıl orda kı egıtımlerde 125 cc lık ybr tarzı motorlarla 5 kere falan egıtıme gıdersın 1 er saatten pekde yeterlı olmasada olayın mantıgını daha ıyı anlarsın sonra da ozel egıtım veren yerlerde gıs akademı veya honda guvenlı surus egıtımı gıbı yerlerde egıtım al bıraz paran gıdecek ama almak ıstedıgın motora bakılırsa para sorunun yok gıbıme geldı. egıtımden sonra bence bos alanda bıraz pratıkten sonra bence bu motoru rahatlıkla kullnırsın gucun kuvvetın vucut yapında yerındeyse sıkıntı cıkmaz cunku v7 pek hafıf bır motor degıl.egıtım egıtım egıtım gerek kendı kendıne bol bol ınternetten yuzeysel olarak gerekse pratık egıtım cok ısıne gelır hatta youtube de sureklı motor kazaları vıdeoları ızlemenı tavsıye ederım ınsanların neden kaza yaptıgını nerde hatta yapıyor veya ne ıle karılasıyolar daha net gorurusun ..

  5. #5

    Üyelik
    07 Ekim 2014
    Şehir
    Gebze
    Tabi ilk işim ehliyet almak olacak. İstanbul'da değilim o tarz eğitimleri almam mümkün değil o yüzden.

  6. #6
    hkn34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Bajaj pulsar 200 NS + Yamaha XJ6 N+ kawasaki z 900
    o zaman kardesım ılk once ehlıyet sonra ıstersen kucuk hacımlı bır motorla bıraz pratık yap sonra guzzı ye gecersın netıcede daha once dedıgım gıbı bg fazla degıl ama tork yerınde masallah, acemılıge gelmez yani agır bıde , yana falan yatırırsan senın ustune duserse ayagı mayagı kırar ALLAH muhafaza bıde motorun bıyerlerı kırılırsa parcası hem şıp dıye bulunmaz hemde pahalıdır.hangı sehırdesınız bu arada...

  7. #7

    Üyelik
    07 Ekim 2014
    Şehir
    Gebze
    Gaziantep'teyim. Ben de kazadan çok devirim diye korktum hani insanlık hali bisikletten bile düşüyorsun bazen ama bu motoru devirsem içim acır.

  8. #8
    hkn34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Bajaj pulsar 200 NS + Yamaha XJ6 N+ kawasaki z 900
    aynen oyle arkadasım ılla kı yana duser bu meret ve yazık olur guzzı ye ben bıle burdan dudagımı bukerım hastasıyım bu tarz classıc goruntulu modern makınelere bırkac ornek vermek gerekırse trıumph bonnevıle ve kawasakı w 800 de bunlara bırer ornek ... antep buyuk sehırlere nazaran trafıgı daha sakın bır sehır oldugu ıcın ılk baslarda bıraz sıkıntı cekersın ama sonra alısırsın dıye dusunuyorum ama egıtım cok onemlı dedıgım gıbı sen ıkıncı el falan bı ybr 125 falan al 2 3 bın tl ye onla pratık yap sonra guzzı yı hakkıyla guven ıcınde kullanırsın hem gundelık kullanmadada guzzı yı harcamamıs olursun.

  9. #9

    Üyelik
    07 Ekim 2014
    Şehir
    Gebze
    Hocam ben de endurolara ve bu tarzlara meraklıyım. Evet, Honda dışında hepsi retro model çıkarmış ama Honda'nın sitesine girince otomobil ve motosiklet diye ayırmışlar orada motosiklet kısmındaki foto Honda cb1100 ancak daha Türkiye'ye gelmemiş.

  10. #10
    hkn34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Bajaj pulsar 200 NS + Yamaha XJ6 N+ kawasaki z 900
    malesef ulkemıze motorlar arz talep ılıskısı yuzunden eksık gelıyor cogu markanın boyle retro modellerı var aslında ama kımse yuzune bakmıyor yada az ınsan meraklı boyle araclara o yuden az satılır dıye getırmıyorlar gelen aracların satıs rakkamlarından cıkıyor zaten sonuclar dusunsene tr de kac kısıde guzzı v7 var veya trıumph bonnevıle cok az bıde bu araclar egotık dıye tabır edılen markalar kalıtelerı ust duzey ve fıyatları cok yuksek ınsanlar haklı olarak 12500 euro guzzıye verıceme gıder cbr 600 rr alırım dıyo ama bılmıyorkı guzzı kalıte ve keyıf olarak bambaska bır sınıfta bırazda zevkler ve renkler meselesı aslında ama bazı guzel gelısmeler olmuyorda dııl mesela bu sevdıgmız araclar bır nevı cafe racer sınıfı bılıyorsun dunyada ve ulkemızdede bı cafe racer modası almıs yurumus durumda hal boyle olunca bu motorlara ılgı arttı tabıı bakalım ne olacak fıyatlar gerı gelse barii mesela bonevıle 4 sene once 15000 eurolarda seyredıyordu sımdı 11 bıne falan cektıler satıs az olunca halıyle boyle gerı cektıler... neyse ınsallah sende egıtımını tamamlar ve ıstedıgın aracı alır ve mutlu mesut kazasız belasız surersın ama nacızane tavsıyelerıme uyarsan senın ıcın hayırlı olur once egıtım sonra kucuk cc ucuz bır arac sonra guzzı derım ben hayırlı aksamlar...

  11. #11
    mephamd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2009
    Motosikleti
    CRF1000 AfricaTwin
    Bu motoru Devırırsenız psikolojiniz bozulur. Önce kolay satılacak bir motor Olin.
    Şimdi alın ucuz mevsim, baharda satarsınız ve moto guzzı alırsınız. Kar bile edersiniz.

  12. #12
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    MotoGuzzi V7 racer çok güzel bir motosiklettir fakat tecrübeniz yoksa düşürdüğünüzde çok yazık edersiniz. Büyük bir risk...
    Ehliyet işini hallettikten sonra, sürüş eğitimlerine katılın ve motosiklet kiralayın. Daha sonra M.Guzzi'yi alırsınız tadımlık binersiniz ilk başlarda, pekiştirene kadar. En kısa yol bu şekilde olur, fakat çok güzel bir seçim hayırlı olsun.

  13. #13

    Üyelik
    07 Ekim 2014
    Şehir
    Gebze
    Değerli cevaplarınız için hepinize teşekkür ederim. Ben de en mantıklı olanın küçük hacimden büyüğe gitmek olduğunu bilsem de insan böyle makineleri görünce gaza geliyor ister istemez. Öncelikle ehliyetimi alacağım daha sonra temiz Yamaha ybr 125 veya Honda xl 200 bulursam alırım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:38 ----------

    Bir de şunu sorayım alacak olsaydınız Kawasaki w800'ü mü yoksa bunu mu tercih ederdiniz. Kawasaki'ye tekrar baktım da özellikle special edition'ı baya şık duruyor.

  14. #14
    MotojeN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Motosikleti
    KTM 125 Duke
    Tek kelimeyle "Mükemmel" bir motor.
    Yanlız baya ağır dır dikkatli sürüp gaza gelmezsen sorun olmaz.
    Çocuğunuzun çoçoğuna ondanda kendi çocuğuna kalır bu motor.

  15. #15
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    22 Ağustos 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR 600RR '15
    Kullanmasına kullanırsın başlangıç için de uygundur bana sorarsan. Ama acemilik atılacak bir motor değil. kullanım ve parça maliyeti daha uygun bir motorda öğrenip sonra bu motora geçmeni tavsiye ederim.

  16. #16

    Üyelik
    08 Şubat 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xciting25Ori - SYM WOLF - Xmax400 - NC750D integra
    Tarzım değil ancak Kawasaki w800 special edition benim daha çok hoşuma gitti. Fiyatı da sanırım biraz daha uygun. Beygir olarak az daha düşük. Diğer yandan artçılı binilecekse Kawa daha uygun görünüyor. Ama sonuçta MotoGuzzi bu işin piri, herhalükarda MotoGuzzi de alınabilir, tercih meselesi. Kolay gelsin..

  17. #17
    yasdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph 1200 Jawa Classic /1971 ve E-bike sukutır
    Hevesini şöyle bir motor ile başlayarak 6 ay ileriye saklayabilirsin. Bu arada görünüş olarak aklın fazla kalmaz belki.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...75252899/detay


  18. #18

    Üyelik
    07 Ekim 2014
    Şehir
    Gebze
    Hocam bunun yerine kendini kanıtlamış ikinci el bir ybr daha iyi olmaz mı ?

  19. #19
    mephamd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2009
    Motosikleti
    CRF1000 AfricaTwin
    Moto guzzı kawadan daha iyi. Uuzn süreli bınılecekse guzzı harikulade.
    Çok zengin olursam garajımda mutlaka bir guzzı olacak.

  20. #20
    uzaaklardann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Beverley 250 s + Honda Rebel Bobber + BMW R1200R
    Moto Guzzi v7 ile ilgili yazılanlar gayet hoş. Sanırım beğenen beğenmeyen hemen herkes bu motorun "zamansız" bir motor olduğunda hemfikir. "Zamansız" derken "zamandan bağımsız" demek daha doğru sanırım. Klasik bir görüntüsü var ve klasiklerin modası asla geçmez. Yani V7 olsun, Ducati scrambler olsun, Kawasaki W800 olsun, Triumph Bonneville olsun bu tarz motorlar günümüzün motorları değiller. Üç aşağı beş yukarı birbirlerine muadil motorlar. Her devrin motorları.

    Bir ss gibi hızlı gidemezler. Lakin ben şahsen bu motorlardan herhangi birinin üzerindeyken hızlı gitmekte istemezdim zaten. Zira muhtemelen geçtiğim her yerdeki motorcular (beğenerek yada beğenmeyerek ama mutlaka) kafalarını çevirir bakar. Böyle bir motorun hemen heryerde ilgi odağı olacağını kestirmek için müneccim olmaya lüzum yok.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:35 ----------

    Modası kolay kolay geçmeyecektir. Modası geçse bile, çok değil 5-10 yıl sonra tekrar moda olur ki, aslında o kadar beklemeye gerek bile yok. Zira üzerinde custom değişiklikler yapılmasına izin verebilecek şekilde tasarlanıp üretildikleri için, yok farıydı, yok selesiydi, yok egzozu, gidonuydu falan, değiştirip yeni ve çağın modasına uydurulup binmeye devam edilebilirler.

    Eğer sürüşü rahatsa (sürmedim bilmiyorum) insan bunu aldıktan sonra kolay kolay satmaz. Zira bu motorlarla gireceği ortamlarda göreceği ilgi zaten motorun parasını kat be kat çıkarır.

    Buraya kadar motorun "sadece" görüntüsüyle ilgili yazdım. Performans manyağıysanız, "asfalt altımda ağlayacak abi" kafasındaysanız, bu motorlar size göre değil!
    Ha yüklensen gaza seni utandırırmı? Hiç sanmam. Lakin "Ankara'dan bi kapattım, iki buçuk saatte Antalya'ya girdim kanka" dedirtmez. Ama sanmıyorum ki "Geçenlerde bi Mondeo takıldı peşime, yüklendim gaza, ektim adamı" dedirtmesin.

    Tamam belki dağ bayır hoplaya hoplaya gezemezsiniz bir enduro gibi ama "asfalt dışına çıkmam" da demez kanımca.

    Uzun yol yapabilecek ciğere sahiptir diye düşünüyorum. Performans problemi olmaz. Oturuş pozisyonu da rahat görünüyor. Rüzgara katlanmak icabeder o ayrı tabi.

    Şehirde kullanması ise bir scooter kadar pratik olmayacaktır illaki. Olmasında zaten.

    Yani neymiş? Görüntü itibariyle...

    1) Asfaltta yeterli. (buraya dikkat! yeterli çok iyi demek değildir. "Yeterli" demektir)
    2) Pikniğe falan gider
    3) "İstanbul'dan çıktık abi arkadaşlarla, sahilden Antalya'ya kadar uzandık geçen hafta" diye hava atabilir misin? Atarsın.
    4) "Şehir içinde motosiklet kullanmak büyük kolaylık, Trafikte beklemekten bıkmadınız mı eyy faniler!" söylemlerine girebilirsin. (Gerçi mesela BMW R1200GS gibi ağır makina kullanıcıları da aynı söylemi kullanıyorlar her ne hikmetse ama???)
    5) 3-5 yılda bir, daha yeni bir tasarımla mevcut motorları "eski" gösteren teknoloji ve moda çılgınlığından çok etkilenmezsin, zira her daim binilesi bir retro tarzı var.

    Hiçbirşeyi o alanda uzmanlaşmış motorlar kadar iyi yapmıyor, lakin herşeyi yeterli ölçüde iyi yapan bir makina. Hemen her yola gider gibi duruyor.

    Allah banada kısmet etsin.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)