İnazuma-Mt125-Pulsar200ns-Duke200-wolf 250
Reklamlar
-
Herkese Merhaba.
Foruma yeni üye oldum. Ehliyetimide yeni aldım. anlaşıldığı üzere aranıza yeni katılacak birisiyim. Biliyorum başlıkta yazdığım modeller birbiriyle çok karşılaştırıldı. Kimisi aynı kefede değil dedi kimisi konforunu kimisi fiyat performans oranını kimisi albenisini övdü. aslında başlıkta yazdığım motorsikletlerin neredeyse tamamı piyasaya yeni çıkmış motorsikletler. ancak buna bakmaksızın okuduğum yorumlardan da anladığım kadarıylaşimdiden birçok fanı oluşan modeller. şimdi asıl benim bir motorsikletten neler beklediğimi yazıp, yardımılarınızı yorumlarınızı tavsiyelerinizi almaya başlayayım.
Ben 1,83 boyunda 85 kiloda 36 yaşında bir inşaat mühendisiyim. motorsikletle asıl yapmak istediğim uzun yol turları belki sınır ötesi yolculuklar ve azbuçuk kampçılık ve dağcılık olduğu için doğa sürüşleri. Ancak bu bahsettiklerimi yapmak için Biraz konfor birazda yolları kısaltacak güç lazım. buda 600 cc ve üzeri gibi duruyor ilk bakışta. sözün özü ilk başlangıç motoru olarak seçeceğim ve üstte belirttiğim gibi gelecekte şekillendireceğim sürüş tarzıma göre bir motorsiklet aramaktayım.
elbette önceliğim Fiyat / performans olacak tabi bu değil ki ucuz olan en iyisidir.
ikinci plan da sürüş konforu (vites geçişleri, motorsiklete hakimiyet, viraj kontrolü, ağırlık kontrolü, sele rahatlığı, yol tutuş ve amotisörler)
bunlarla birlikte elbette üçüncü kriterimde dolgun göze hoş biraz da kalıplı ve üst sınıf gözükmesi yani albenisi olması tercih sebebim olacak.
Büyük bir ihtimal ilk zamanlar Şehir içinde çoğunlukla kullanacağım bu nedenele şehir içi kıvraklıkta da benim gibi bir acemiyi zorlamayacak motor tercih sebebim olacak.
Başlangıç motoru bakmam sebebi ile Maksimum fiyatımı 11000 taş çatlasa 12000 olarak belirledim ancak fiyatı ne kadar düşük tutarsam o kadar iyi olur düşüncesindeyim. Güvenlik ekipmanları ve gerekirse ileri sürüş tekniği kursları ve hatta bir sonraki alacağım motorsiklet için finansman.
yaptığım ufak araştırmada önüme çıkan modeller Evladiyelik ve konfor ustası inazuma, yeni bücür !! MT-125, Piyasaya hızlı giren ve albenisi ile öne çıkan Pulsar 200ns, ve Pulsarın kardeşi ama daha bir off-road kimliği olan Duke200 Ha bunlara birde kenardan SYM wolf 250 göz kırpıyor.
bunların biraraya gelmesinde ve ya ikilemde kalmama sebep kriterler ise hem pencere kenarı olsun hem ön koltuk olsun hemde hostes yanı olsun isteğimden olabilir!!
titreşim olmasın (çift siilindir), e frenler de abs olsa fena olmaz, e azda yaksın, gösterişlide olsun. motor gücüde hacmide ele gelir bişey olsunki bir üst segmentim direk 600 cc olacak anlaşılan hızlı bir geçiş olmasın.
Bütün bunları insan önüne koyunca herşey çorba oluyor ve sizlerin fikrine başvurmak zorunda kalıyor. her nekadar net alemindeki çoğu yorumları okusamda. Biliyorum bu başlık altında da yok onun şusu var bunu al yok bu daha çok sana hitap eder onun yanağında ben var tarzında yorumlar olacaktır ancak sizlerden ricam olumlu yada olumsuz model yorumlarınızı yaparken ne kadar objektif ve deneyimlerinize dayalı yorumlar yaparsanız sadece benim değil bundan aylar sonrada okuyacakların faydalanması tek dileğim.
Bu arada çin menşeili aletler düşünmüyorum arkadaşlar.
şimdiden teşekkürler
Reklamlar
-
Merhaba, Fikir verecek kadar tecrübem yok ama yinede yazmak istedim. Bahsettiğiniz kriterler doğrultusunda ve bütçenizi ele alırsak otomatik olarak 2 tercih kalıyor.Bunlar 2. el sym wolf veya 0 km bajaj pulsar. Diğer modellerin kullanılmışını alsanızda ekipman ve motosiklet eğitimine vs. bütçeniz yetmeyecektir. Bu iki tercih arasından da 0 km pulsar almak bana göre en uygunu olur. Arta kalan para fazlasıyla size yetecektir. Hayırlı bayramlar
-
ilginize teşekkür ederim. aslında fiyat konusunda keskin sınırlarım yok. bu yüzden seçenekleri iki ye düşürmüş ve tavsiyede bulunmuşsunuz gibi geldi. ama mantık olarakta, keyfe keder bir motor almaktan çok amaca hizmet etmesi düşünülen bir motor seçimi için uygun gözüküyor sizin seçiminiz. fakat benim bu konuyu açmamdaki sebep söylediğim bu modeller arasında bir başlangıç motoru için, iyi yada daha az iyi yönleri ortaya koyup, bir basamak teşkil edecek bu seçimimde, doğru kararı vermekti. yani demek istediğim alacağım ve kullanacağım bu başlangıç modelinden sonra atlamak istediğim daha çok 600 cc üstü Enduro gibi gözüken sınıfta zorlanmamak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:30 ----------
ha şunuda diyebilirsiniz motorun vitesli olup olmaması önemli değil sen al önce bi scooter gez dolaş bi trafiğe çık sonra 250 400 600 yürürsün buda bir yaklaşım olabilir tabi.
-
O zaman ben geri çekiliyorum fiyat konusunda taş çatlasa 12.000 tl ayırdım dediğiniz için böyle yazmıştım. Tecrübesi olanlar yardımcı olur mutlaka iyi günler
-
altinelbiseliadam 250 cc karsilastirmasini izlemenizi tavsiye ederim. Tum 250 cc arasinda hem iscilik, hem parca kalitesi hem lastik vs. olarak en iyisi inazuma. Eger 20.000 km yapacaksaniz almaya deger. Ama bir kac bin km yapip satacaksaniz ybr 125 alin daha iyi. En azindan az bir masrafla atlatirsiniz acemilik donemini. Keyifli surusler.
-
yo değerli yorumunuz için teşekkür ederim hani Parasal konuda sıkıntı yok ama ilk motorsiklet için fazlasına da gerek yok bu yüzden taş çatlasa 12000 dedim yoksa öyle yorumlar gelirki yok kardeşim şu motorsikleti almalısın kesinlikle senin için biçilmiş kaftan derler fiyatı 15000 den aşağı değildir. Mesela bir arkadaş çıkar (hiç sanmam) der gilera nexus 500 al yada x-max 400 al hem scooter conforu ve trafik işini çözmüş olursun hemde yüksek hacimli motora geçtiğinde güç problemi yaşamazsın der. olurmu olur. mesela. tabi böyle bişeyin olacağını düşündüğümden değil ama örnek olsun diye yazıyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:58 ----------
FurkanZ kardeşim bahsettiğiniz videoyu izledim. ve o an tamam dedim inazuma ama sonra sonra heyecan yatıştıkça şuan için daha ucuza ve nispeten aynı cc lere yakın ve kilosunun hafifliği nedeni ile Pulsar a kaymaya başladım. dedimya araştırıp baktıkça herşey çorba oluyor. YBR 125 evet ilk motor olarak gayet alınabilir ama başta bahsettiğim gibi 125 cc bana basamak olarak tatmin etmedi. MT-125 i gösterişli yapısından dolayı ayrı tutuyorum.
-
Selamlar,
Ben de yeni başlayan ve sizinle benzer ebatlarda biri olarak aynı motorları radarımda tutuyorum. Mt 125 şekil olarak çok güzel, beygir gücü ybr'ye kıyasla iyi ancak sonuçta 125 cc. Duke 200 çok şık ancak gaz kontrolü açısından agresif bir motor olarak lanse ediliyor,yeni başlarken zorlayabilir gibi... inazuma çok tavsiye edilen bir motor ancak ağırlığı diğer aletlere göre çok fazla. Pulsar'ın ise halen çok yeni olduğunu düşünüyorum. Pulsar kullanıcıları başlığında kullanıcılar genel olarak memnun görünüyor ancakbiraz daha bekleme taraftarıyım... benim açımdan bu motorlar bu şekilde
-
Teşekkürler değerli yorumlarınız için aslında cevap kendini ufak ufak belli ediyor ama işte bu alemin yabancısı olarak tecrübeli arkadaşlarımızın fikirlerini öğrenmekte fayda var. Dediğiniz gibi Pulsar göz kırpıyor ama sele rahatsızlığı vites geçişlerindeki inazumaya göre sıkıntı ve tek silindir olması hasabiyle yaşatacağı titreşim problemi. bilmeyen insan için hep soru işaretleri oluşturuyor. yoksa Bajaj markasını da araştırdım ve yıllardır üretim yapan dünya genelinde satışları olan bir marka ve pulsar da zaten 2007 den beri dünya yollarında zaten eğer olurda pulsar alırsam gelecek yaz sonuna 400 lüğünün gelmesi bekleniyormuş neden olmasın diye aklımdan geçirmiyor değil.
-
pulsar diyorum başkada birşey demiyorum
-
Pulsar uzun mesafede yorar
İnazuma diyorum. :-)
-
Yakıt tüketimi problem değil ise, pulsar kullanıcısı olarak inazuma diyorum bende.
-
peki güzel bencede inazuma her türlü pulsardan iyi ama şehir içi kullanımı ve fiyat performans oranı göz önüne alındığında nasıl bir tablo ortaya çıkar. tamam konfor ve sorunsuz geçişleri yakıta feda ettiğimizi varsayalım. e birde ağırlık konusu var tabi benim gibi yeni kullanıcılar için +50 kilo azımsanmayacak bir rakam sanki. bu konuyla ilgili görüşleriniz nelerdir.
-
En iyisi şöyle diyeyim, mümkünse bi inazuma bul, test et. Bitane de pulsar bulup test et. Sonra kararını ver. Kilo ağır olabilir ama kalkışta pulsardan daha iyi. Rampadada daha iyi. Yol tutuşu olarak fark var. İnazuma yolda çok stabil gidiyor. Oturaklı motor. Pulsar öyle değil.
-
Güzel kardeşim, bırak diğerlerini inazuma al düşünme. Sorunsuz binersin.
-
Değerli abicim, istediğin özelliklerin tümüne sahip tek motosiklet var.
Oda kesinlikle, Suzuki İNAMUZA' dır. Al arkana bakma, kesinlikle pişman olmayacaksın. Buna eminim.
-
-
Bana bajaj pulsar çok yakındı, şekil şemal on numara, 200 cc olmasıda cezbediciydi. Fiyatta on numara idi.
Sonra duke 200 ü gördüm oooo çok güzel yav dedim. Ama yaş 34 sanki çok asi duruyor fiyatta yüksek derken herşey mt-125 i görünce değişti. Albeni dedi aldım.
Gösterişli, şekil, naket tarzında, başlangıç için ideal ve herşeyden önce bir yamaha, altın elbiseli adamıda izledim kötü bişi söylemedi. Biraz pahalı ama güzel motor. 1000 km civarı oldu. Memnunum, ist içi için cc çok önemli deil 125 her türlü yetiyor. Ama güç olarak fazlasını aramıyor değilim. Düşünülebilir bir motor, katı olarak kesin bu motoru al diyemem, test sürüşlerine gitmeni tavsiye ederim.
-
İnuzumAAAA
Kontrol edemediğin güç,güç değildir. ...Ya ALLAH Ya MUHAMMET Ya ALİ...
Engin TEPE Yaş:26 Sivas/Hafik
-
adem80 adlı üyeden alıntı
En iyisi şöyle diyeyim, mümkünse bi inazuma bul, test et. Bitane de pulsar bulup test et. Sonra kararını ver. Kilo ağır olabilir ama kalkışta pulsardan daha iyi. Rampadada daha iyi. Yol tutuşu olarak fark var. İnazuma yolda çok stabil gidiyor. Oturaklı motor. Pulsar öyle değil.
inazuma nın pulsardan tek farkı konfor
başka bir artı yok bana göre
kalkışta aynı sayılırlar ikiside 9 saniye
-
Amacını söylemişsin, ilerde tenere, f650gs, transalp alacaksın belli ki.
Yukarıda yazdıkların seni bunlara hazırlamaz.
Sana crf250, klx250 tavsiye ederim.
Crf satması daha kolay olacaktır.
Şehirde kıvrak, acemi için birebir. Oturuş pozisyonu harika.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)