Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung GT 250 Comet mi Bajaj Pulsar 200 NS mi

    REKLAM ALANI
  1. #1
    sgurdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CBF 500
    Hyosung naked modeli arkadaslar race ile karistirmayin.
    ikisinden birini alacam karar veremiyorum.. hyosung 28 hp bajaj 23 hp. Hyosung 2006 model alabiliyorum bajaj 2014 model. Bajaj 6 ileri ve dusuk yakit tuketimi ve cok guzel bir tasarimi var. Hyosung da gucu kasli yapisi ve 150 lik arka tekeri ile cezbediyor ama temizini bulmak cok zor ve masraf acabilme potansiyeli var. Sizce hangisi daha mantikli secim olur?
    Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    aynı yıl olsalar hyosung derdim belki.. Ama 9 yaşında bir hyo ile sıfır km hangi motosiklet olursa olsun sanırım yeni olanı seçerdim.

  3. #3
    ctolga21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    F650 str250
    hyo gt 250 comet
    Motor Hacmi 249 cc
    Motor Özelliği 2 silindir, 5 vites
    Motor Gücü 27 hp @ 10500 rpm.
    Tork 22.69 Nm @ 8000 rpm.
    Ağırlık 149 Kg.

    Silindir Hacmi : 199,5 cc
    Motor : Enjeksiyonlu Tek Silindir 4 valf 4 Zamanlı
    Maksimum Net Güç : 23,52 ps 9500 dev/dk
    Maksimum Net Tork : 18,3 Nm 8000 dev/dk
    Yüksüz Ağırlık : 145 kg

    tork ve beygir değerleri arasındaki fark, sen rampa yukarı çıktığında şayet iki kişiysen, kayda değer bir değişiklik yaratacaktır.

    ben halen fikrimi çift silindir GT 250 den yana kullanıyorum...
    umarım senin için hayırlısı olur dostum ;)

  4. #4
    Adventure58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2014
    Şehir
    Zeytinburnu
    Motosikleti
    haojue 135S
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynı yıl olsalar hyosung derdim belki.. Ama 9 yaşında bir hyo ile sıfır km hangi motosiklet olursa olsun sanırım yeni olanı seçerdim.
    +1 Bende kaç zaman baktım ama kaç yaşında motor kumar gibi kanuni getiriyor diyorlar ama hangi motorcu ya tamirciye sorsam parça sıkıntısı var diyorlar.
    Kontrol edemediğin güç,güç değildir. ...Ya ALLAH Ya MUHAMMET Ya ALİ... Engin TEPE Yaş:26 Sivas/Hafik

  5. #5
    sgurdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CBF 500
    Parça sıkıntısı yok ama parçaları pahalı dedi kullanan bir arkadaşım

  6. #6
    mahyo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2013
    Şehir
    İzmir-Ankara
    Motosikleti
    HYOSUNG GT 250
    Gt250 kullanıcıları başlığı altında bu soruların cevaplarının çok basit olduğunu göreceksin.
    Eğer temizini bulabilirsen bende GT 250 derdim. Eski model temiz olmaz demeyin. Bende 2005 model var ve daha 16.000 de

  7. #7
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    temiz ise ben hyo derim. hyosung bir abimizin motoru sık sık binerim.
    binme fırsatım oldu pulsara.
    gt250 v makine gercekten hissiyatı gidişi cok iyi

  8. #8
    mephamd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2009
    Motosikleti
    CRF1000 AfricaTwin
    Pulsar alırdım ben olsaydım.

  9. #9
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Madem konu uzamış yazayım. Gt250 naked (2006) gt250r(2013) ve pulsar ı kullandım.
    Gt250r fren konusunda en iyisi diyebilirim aralarında.
    naked ve pulsar ı karşılaştırdığımda görebildiklerim şunlar;
    gt250 naked pulsarın yanında durmaz. Net! Gt250r ile hemen hemen aynı duruyor, sadece ön amortisörler çok kapandığından tekeri daha çabuk kilitleyebiliyor.
    Arka fren meselesi hyolarda kanayan yaradır. Pulsar da sessiz sedasız, dozajlı bir şekilde durulabiliyor.
    Pulsar ve gt250r kalkışı yaptığımızda, gt250r 2. vites bitmeye başlayınca öne geçiyor (ilk kalkışta pulsar fırlasada belki de vites değiştirmelerden vakit kaybediyor ve sonra aradaki fark kapanıyor.) 3. vitese attığımda güle güle pulsar
    Konfor... Tartışmasız pulsar daha konforlu.
    Pulsarın virajını emanet motor oluşu ve yepyeni oluşu nedeniyle değerlendirebilecek kadar denemedim ama denediğim kadarında sıkıntı yoktu. Bu süratlerde işin büyük kısmını lastik hallediyor zaten.
    Parça fiyatları; bajajın karenajlarını yeniden aldığım parayla hyosungun tek bir tarafını toplayamam heralde. Hyosungun parçaları anlamsızca bütün dünyada pahalı.
    Yakıt tüketimi; Pulsar daha az tüketiyor. 100km ile sabit 100 km yol gidilse 1 1 buçuk tl belki oynar.
    Güvenilirlik; iki model de bir japon değil ama iki marka da kanunide olmasına rağmen bajajla daha ilgililer. (İyi bir imaj oluşturduktan sonra daha üst modellerle geleceklerine eminim.)
    Aklıma gelenler şimdilik bunlar. Ama tekrar söylüyorum, alacağınız 2006 model hyosung (Türkiye şartlarında) büyük ihtimal onbininci sahibi olacağınız, görmüş, geçirmiş, ömür olarak değişmesi gereken parçaların hiç biri değişmemiş, sadece yürüyen ve çalışan bir motor olacaktır. Olmadığını varsaysak bile 9 yıl boyunca kim motora nasıl davrandı, nasıl baktı bilinmeyeceğinden pulsar sürüş zevki olarak katbekat daha keyifli olacaktır.
    gücünü vs boşverin, vereceğiniz 2-3 lira farka fazlasıyla değer
    Adventure58 ve tekoklava bunu beğendiler.

  10. #10
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    hyosungu ancak özel sebeplerden dolayı tercih edebilirsin. Mesela yuvarlak farlı ve bana kalırsa tam anlamıyla naked duruşu, v-twin motor olması ve güçlü olması. 2014 pulsar almalısın bana kalırsa en azından satma şansın daha yüksek

  11. #11
    Rebulls - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2012
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    KAWASAKİ Z750R - Arora Cappucino - Kanuni Seha 150
    kimse sevmesede yuvarlak farlı nakedlara hastayım hyo al derim

  12. #12
    sgurdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CBF 500
    yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar

  13. #13
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    12 Şubat 2012
    Şehir
    GB
    hyosung 2005 den beri bu ülkede satışta,kronik sorunu,parçasıkalitesi,servisi herşeyi bilinmekte..Pulsar,sıfırda alsan 2 tane sorunu canını sıkacak yazmaya gerekyok.

    işte sana motor;2 hafta önce sahibiyle konuştum..7 binin altına vermemişti,Motor tertemiz,almaya niyetlenmiştim hatta almaya giderken sahibini tekrar aradım şehirdışındaymış geri döndüm.Geçen hafta 650cc başka bir motor aldım.Ara konuş 7 bin altına verecek büyük ihtimal..Bunun gibi 2012 trafik çıkışlı 1 tane daha vardı,sahibi albaydı...
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-sifir-gibi-hyosung-gt-250-naked-plus-tiger-egzos-4.400-km.de-178963145/detay/

  14. #14
    sgurdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CBF 500
    linkteki motor gerçekten çok güzel ama benim bütçemin çok üstünde malesef..
    Pulsar'ın 2 sorununu açabilir misiniz?

  15. #15
    anılbel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2010
    Şehir
    İzmir - Kuşadası
    Motosikleti
    Wolf 125/ VSTAR
    Yuvarlak farlı ducati çakması hyo onun tipi gerçekten güzel , ama is gerçeklere gelince 7+ yasında , özellikle de japon olmayan, bir motosiklet tr de alınmaz , başına iş alma ihtimalin yüksek , ne olursa olsun bir motosikletin ilk sahibi olmak başkadır...(ama hyonun tasarımı bana gore gerçekten nefis)

  16. #16

    Üyelik
    09 Nisan 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 650 Haojue 150-9 Mz 301
    düzgen kullanılmış hyo yolda bırakmaz temizini bul yeter bende 2006 var gv 650 var daha konjektöe hariç hiç bir şey olmadı çok şükür.

  17. #17
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı atomhamdi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    düzgen kullanılmış hyo yolda bırakmaz temizini bul yeter bende 2006 var gv 650 var daha konjektöe hariç hiç bir şey olmadı çok şükür.
    hahaha bendede 2006 gv 250 var benimde tek sorunum konjektör oldu

    parça kalitesi kötü olmadığındn olsa gerek 8 yaşında olmasına rağmen boyazı kromu plastiği vs dış aksamında eskime belirtisi yok. önemli olan motorun canının çıkarılmamış olması eğer motor bloğuda sağlamsa asla yolda bırakmaz.. ama ben hala pulsar diyorum bu şartlarda hyosung almak riske girmek olur. masrafı büyüktür çünkü...

  18. #18

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Aynı veya yakın sınıftaki iki motor arasında 8 yaş fark varsa ben eski olanına dönüp bakmam bile, bu kadar net söylüyorum. Marka model farketmez. Sıfır motor varken ne gereği var maceraya girmenin ? Bir de km'si orjinal mi o bile belli değil.

  19. #19

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    başkan direk bajaj al bence. neden dersen 2006 hyonun başına bela açması daha yüksek bir ihtimal. malum 2006-2007'lerde devir kesici yoktu ve kullanıcılarından biride biraz apaçi ise o motorun içine etmiştir. birde 8 yaşındaki motordan bahsediyorsun. öte yandan yeni motor. ayrıca ileride satacaksın şimdi 8 yaşındaki alet 2 sene sonra 10 yaşında olacak büyük ihtimalle o motorun son sahibi sen olursun. hyoyu kötülemek istemem ki bende hyo kullanıyorum ama motorun yaşı çok ondan. ha deseydinki 1-2 yaşında tamam al derdim ama gerek yok.
    UNdocab bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)