Yamaha MT07 & Honda CB 500 F & KTM Duke 390
Reklamlar
-
Herkese merhaba.. Eylül 2012'den beri Honda CBR125 R kullanıyorum. E haliyle de yetersiz geldiğini düşünmeye başladım. Bu nedenle 2. motorum olarakta başlıkta yazdığım 3 model arasında kaldım. İşe gidip gelirken her gün kullanacağım için yakıt tüketimi önemli. Yapacağım yol ort. 15 km. olacak. Haftasonları da şehirdışı gezileri var tabi.. Ayrıca; servis, yedek parça, ömür, kullanışlı olma konusu da kafamı karıştırıyor. Anlayacağınız kafamın içi çorba olmuş durumda Görüşlerinizi bekliyorum..
Reklamlar
-
Cb500f ömürlük
my07 agresif kaçabilir. Duke ile benzer diyebilirim
-
-
delibursali adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba.. Eylül 2012'den beri Honda CBR125 R kullanıyorum. E haliyle de yetersiz geldiğini düşünmeye başladım. Bu nedenle 2. motorum olarakta başlıkta yazdığım 3 model arasında kaldım. İşe gidip gelirken her gün kullanacağım için yakıt tüketimi önemli. Yapacağım yol ort. 15 km. olacak. Haftasonları da şehirdışı gezileri var tabi.. Ayrıca; servis, yedek parça, ömür, kullanışlı olma konusu da kafamı karıştırıyor. Anlayacağınız kafamın içi çorba olmuş durumda
Görüşlerinizi bekliyorum..
Duke 390 aldın-satmaya kalktın mı çok zarar edersin-cb500f nefessiz(gücü-silindir hacmine göre az),En-iyi seçenek bunların içinde MT-07 gözüküyor...Honda 500 Tailand'ta,Duke 390 Hindistanda,Mt 07 ise Japonyada imal edilmektedir-Bu son kıstas benim için çok önemli.
-
700 vergi dilimini de düşün
-
Valla şu an hangi motoru buluyorsan bence onu al, özellikle sıfırda sıkıntı başlıyor galiba, mt-07 yine yok cb500 çok gec ve az geldi ayrıca pahalı duke ün abs li modelinin 2014 7000€ gibi uçuk fiyatta kalırken 2013 modellerinde hala ilginç kampanyalar mevcut. İkinci elde 17000 tl civarı güzel dükler var, (Hindistan yapımı değil duke 390 özellikle belirteyim abs siz duke 200ler hindistan yapımı herkes kafasından konuşuyor araştırmadan her zaman ki gibi.) mt 07 nin ikinci el abssiz fiyatları sıfırıyla aynı fiyata ilginç ama sıfır alacaksa tercih sebebi yapar bu cb500 de ise ikinci el yok galiba sıfırı var mı onuda bilmiyorum gerçi, kullanım olarak ta 140 kglık duke hem oturuş pozisyonu hemde hafifliği ile şehir içinde çok zevkli ve kullanışlı, mt07 biraz daha şehir içi için agresif ama otoyol kullanımında ve elbette uzun düzlüklü yada geniş virajlı şehir dışı yollarda çok daha zevk verir, ben duke u alırken cb500le olan değerlendirmesine bakarak almıştım daha çevik daha agresif olduğu için tercih etmiştim, cb500lede sanırım uzun yol daha rahat edersin. bu arada 170lere kadar çıkabiliyorsun duke 390 ile ama titreşim ve rüzgar cbrdan sonra seni çarpa bilir bu üç model içinde ama özellikle dukete haberin olsun.
-
merhaba. ktm duke 690 r kullanıcısıyım . fakat bu listede bence duke 390 olmamış cunku duke 390 cc olarak mt07 ile kıyaslanıcak bi motor değil bırı 390cc bırı 700 cc performans olarak baya bı farkı olucak dogal olarak. mt07 ı ben pek sevemedım sevememe nedenım ıse şasi biraz esnek... ve amortisörleri yumusak bıraz daha. bu arada sehır ıcı kullanım ıcın bır avantaj bu. ama gaz tepkımelerı falan gayet ıyı yanı cc olarak kıyaslamak gerekırse duke690r ıle kıyaslaman gerekıcek ordada bence ktm derim. ktm yedek parcası ve servısı pahalı bır marka. bu arada bence 125 lık bır motordan hemen sonra mt07 bıraz fazla olur dıye dusunuyorum cunku suan kullandıgın cbr125 ıle aralarında coook cıddı performans farkı var . yanı 125 de dıp gaz kalkıyorsan mt07 de bunu yaparsan motor şaha kalkar ve kontrol edemezsen tepetaklak gider motor. yada 125 le vırajda coook az gaz acman ile mt07 ıle aynı vırajda aynı oranda acıcagın gaz arasında farklar olucak vs vs . o yuzden bence 390 daha ıyı bı tercıh olucaktır cunku mt07 den daha gucsuz bır makına oldugu ıcın daha rahat kontrol edıceksın ki ktm hem hafıftır hemde dengeli bır motordur. honda ıcın bısı dıyemem cunku kullanmadım ama sonucta adı var honda...
-
selamlar, ben de benzer durumdayım. CBR 125 eski kasadan alıp onda öğrenmiştim sürmeyi, şimdi de X-Max 250 kullanıyorum ve vitesli orta sınıf motosiklet arayışındayım. Sizin söylediğiniz modelleri iyice araştırdım ancak çok farklı bir karar verdim. Düşüncelerimi ve kararımı paylaşayım.
Yamaha MT-07 ABS: 20.900 TL fiyatı ile şekliyle şemaliyle, teknik özellikleriyle çok güzel bir alet.
Duke 390 ABS: Fiyatı neredeyse MT-07 ile kafa kafaya geliyor. Özellikle yurtdışı fiyatlarını görünce burada 250cc üstüne anlamsız yüksek MTV'den dolayı anlamını yitiriyor. Ayrıca Honda ve Yamaha'ya kıyasla servis/fiyat/parça işleri sorunlu olabilir.
Honda 750s ABS: Güzel iyi hoş fakat içindeki devirsiz araba motoru ve tasarımı çok yavan geldi bana. Kağıt üzerinde acayip mantıklı bir seçim olmasına rağmen eledim.
Honda CB 500 F: Çok güzel bir motosiklet bence, ancak fiyatı o motora çok yüksek kalıyor. Avrupa'daki A2 ehliyet sınırlamaları (47bg) nedeniyle verebileceğinin altına sınırlanmış bir motosiklet. Kullanım, dayanıklılık, servis vb açısından en iyisi olduğuna eminim.
Ben, fiyatına rağmen MT-07'ye kıyasla CB500F'e karar vermiştim ki, Ducati Monster 696'ları 30.000TL'den 26.000TL'ye indirdiklerini gördüm. Açıkçası bu kadar güzel bir motosikleti düşünebileceğim bir fiyata görünce mantığım bir tarafa kaydı ve duygular devreye girdi. Bu konuştuğumuz motosikletlerin üstüne ekstra 5-6 bin TL'ye değer diye düşündüm. Neticede çok güzel bir tasarım, karakteristik bir motor ve ses ayrıca diğerlerine kıyasla epey kaliteli parçalardan imal edilmiş.
Sonuçta şöyle düşünüyorum:
En mantıklı seçim: CB500F. Gücü kontrol edilebilir, torkun devirlere dağılımı çok iyi. kullanımı bizim gibi az tecrübeli insanlar için uygun.
Gönüllere hitap eden, performans/fiyat oranı en yüksek: MT-07.
Duke 390'ın tasarımı bence pek çekici değil, illa KTM alacağım, tasarımına bayılıyorum ayrıca tek silindir isterim denmediği sürece maalesef mantıklı değil. O sebeple seçim dışı bıraktım.
En saçma seçim: Monster 696. Ancak bunu yarın gidip alıcam sanırım , Mt-07'nin üstüne istediği parayı hakeder mi bilmiyorum ama alet kendine aşık ediyor insanı.
-
duke cc ve güç olarak çok iyi. mt biraz yakıtı üzebilir. cb500 e yorum yapamicam. ikisi arasında yakıt tüketimi ve güç oranı yapıldığında duke diyorum.
-
ÜÇÜ ARASINDA MT07 EN IYISI UZUN OMURLUK MOTOR
-
hazır euro bu kadar düşmüşken yapıştır bi er6-n dostum, krizi fırsata dönüştür
http://www.kawasaki.com.tr/motosiklet/ER6n/ER6n-teknikdetaylar.html
hem vergi dilimdende 300tl kurtarıyosun, hemde mt07'yle hemen hemen aynı fiyata geliyo
-
benım anlamadıgım şey şu evet ktm pahalı bunlara göre ama mt07 ile ktm 390 kıyaslanıcak motor degıl performans güç olarak degıller. üçünün arasında bende olsam mt07 derım performansı cok daha ustun bır makına 390 a göre ama ordan 390 cıkartın duke690 ı koyun 1 gram dusunmem 690 derim. ama tabı 690 bu arada 30 bınlerde falan fıyatı buda direk bır eksi avantaj yıne en buyuk etken devreye gırıyo dogal olarak FİYAT )) ama ktm nınde kalıtesını tartısmam bile...
-
tozlu adlı üyeden alıntı
hazır euro bu kadar düşmüşken yapıştır bi er6-n dostum, krizi fırsata dönüştür
http://www.kawasaki.com.tr/motosiklet/ER6n/ER6n-teknikdetaylar.html
hem vergi dilimdende 300tl kurtarıyosun, hemde mt07'yle hemen hemen aynı fiyata geliyo
cidden güzel bir alternatif olmuş pazarlıkla üç aşağı beş yukarı mt-07 fiyatına kapatılabilir gibi duruyor. Vergi işi de dediğiniz gibi, ve yıllardır bilinen yurtdışında da acayip tutulan bir alet.
-
Keşke Ninja 400 gelseydi de bütün bu sorunlar çözülseydi.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)