kendinize tek bi soru sorun arkadaşlar 125cc mi daha büyük yoksa 205ccmi hangi si daha biyük gösteriyor sizce
kendinize tek bi soru sorun arkadaşlar 125cc mi daha büyük yoksa 205ccmi hangi si daha biyük gösteriyor sizce
kalkışta cbf250 yer yolda cbr 125 yer cbr düzde 155 rahat yapıyo 160 larda kalıyo yoluna göre gider yazmayım dedım ama bune ya mıllet takmış gecmeye 3 tane vıdeom var cbf e fark korken nasıl eklenıyo buraya
deathalone
Arkadaşlar Geçer geçer geçer ama sanal alemde ve rüyalarda ne diyelim geçenlere hayırlı olsun
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
gece sırtı acıkta kalan arkadaslar gecebılır tabı cbf 145 goruyo dıye bılıyorum cbr da120 basmıyomu ee sorun yok
hyosung250gtr
Tam oLarak ßiLmiyorum aMa ViteS Farkıda Yok muydu ?
Cßr125 6 viteS.
Cßf250 5 ViteS.
Ve ağırLık Farkı..
Düz yoLda Fark eDe ßiLir Diyorum.
ama iKisininde aYnı anda ßir Yere Çarptığını DüşüneLim.
Cßf Daha GüçLü Çarpar,
Cßr Daha hızLı Çarpar DüşünCem ßu.
205 ? (:
.....................
[B][I][COLOR="DarkRed"]aRamızdaki Tek Fark Şanzuman!. Sen: 6 viteS, 5 iLeri, 1 Geri.
ßen iSe: 5 Vites,5 iLeri.[/COLOR][/I][/B] [COLOR="Black"][B]Saadettin KartoğuLLarı Sado.. O Rh (-)[/B][/COLOR]
Tam tersi cbf 250 6 vites bu arada kaplumbağa tavşanı ne zaman geçer tavşan durunca cbr125 cbf 250 yine zaman geçer cbf 250 durunca
Senin o 3 tane video daki cbr 125 geçmeleri ya cbf 250 nin sürücüsü gazlamamıştır yada bilinçli bir geçilmedir mantıklı düşünün beygir farkı var cc farkı var vevites farkı var buna rağmen hala cbr 125 liği cbf 250 den hızlı diyorlar e yani pes artık
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
Len hala bu başlıkmı yuh artık .. her iki motorda fabrika çıkışlı ise bu mümkün değildir. bunu yazmaya bile gerek yok .. Ama her iki motorun sürücü portföyü farklıdır. biri yolu sever diğeri sürati yani cbf sürücüsünün geçilmek geçmek gibi bi,r kaygısı yokken .. büyük oranla cbr sürücüsünün içinde onu geçtim şunu bastım şuna toz attırdım deme isteği vardır..
160 yapıyo diyo adam ya .. nasıl yapıyo 150 bile mümkün değil hadi 130 belki ki ona bile inanmak zor 160 nasıl yapar değerler ortada devir ortada dişli, oranları ortada çarp böl sonuç ortada 150 yapıyo diyeni ispata davet ediyom düz yolda alsın kamerasını gidona sabitlesin görek hele bi
Ps: ufak modifikasyonlarla mobilet bile 120/130 km/h yapabiliyor ben fabrika çıkışlı cbr için konuşuyorum yani hava filtresi oynanmış eksoz oynanmış süpaplar oynanmış aletlerle değil onlarda bile max güç artışı %10/20 civarı yani yine 160 çok zor ama imkansız değil
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
Cbf 250 22 hp Cbr 125 13 hp hangisi geçer sizce ?
honda cbr 125 yarış motoru cbf 250 ise kurye motoru tek acıklama budur arkadaslar.
cbr 125 da racing imsi bir motor varmış bu hoşuma gitti, ben de diyodum niye insanlar taş gibi ybr varken gidip cbr a para veriyorlar demekki bundanmış...
gitme gelme süresi az tabi..
yüksek devir de üretir evet 20.000 gören vardır sorsanız..
da anlamadığım nokta şu; bir arkadaşımız demiş ki:
CBR-13hp
CBF-22hp
ben de bir ekleme yapmak isterim: cbr bu 13 hp güce 10.000 devirde ulaşıyor
cbf ise 22 hp güce 8000 de.
aynı şekilde cbr 10 Nm lik tork değerine 8000 devirde ulaşıyor
cbf ise 22 Nm lik tork değerine 6000 de.
yani özetle cbr daha 13 hp / 10 Nm güç üretemeden cbf 22 hp / 22 Nm güç üretmiş oluyor. arada çok büyük ağırlık vs farkı da olmadığına göre...
neyi tartışıyoruz?
cbrde racing motoru var e geçsin artık bırakında
bana da kendi motorum hakkında uydurma şeyler sölüyorlar " benimkisi düz yolda iki kişi 110 görüyor" gibisinden ben de he eyip geçiyorum napiyim. buna da hee deyip geçmelisiniz.
hurafeden başka birşey değil biri 22hp diğeri 13hp
bazı CBR125 kullanıcıları altlarındaki motoru çok abartıyorlar R1 zannediyorlar heralde altlarındaki motorları
gerçekleri tarih yazar tarihide GALATASARAY
vallahi ben cbr kullanıyorum abimin arkadasının 250 lik ybr si var onunla ara sıra kemer e gıdıyoruz
onunda dedıgıne gore bu komık bır saptama !
Manavgat şimdilik . . .
oğuz-antalya & ChİpSEt07 ( erdal)
Konuya şöyle bir baktım ama bana da biraz enteresan geldi.
Genelde yorumlayan arkadaşların hepsi "CC" değerine göre hız saptaması yapmışlar ama saçma bir saptama olmuş bana göre.
Bir motorun CC'si onun yapabildiği Max sürati işaret etmez.
Max sürat
Motorun Gücü + Yapım Amacı + Dişli Yapısı vs.vs. elementler karşılaştırılarak kabaca hesaplanmalıdır.
Bir arazi taşıtı, güç olarak yüksek olmasına göre genel olarak diğer araçlara göre yavaş olabiliyor. Bu tamamen motorun "Neye Hizmet Etmesi" istendiğine göre değişebilecek birşeydir.
Son olarak, bir motorun düz yolda hızlı gidiyor olması onu diğer motorlara göre iyi bir motor yapmaz.
Önemli olan, motorun yokuş yukarı ve/veya rüzgara karşı performanslı olarak gidebilmesidir ki bize en lazım olan da budur.
Yoksa, abartırsınız dişli olayını, basar yokuş aşağı 160 gidersiniz
Ama özellikle "Türkiye Şartlarında" bence önemli olan her türlü yol şartında gerekli hızda gidebilecek bir motor en makbul motordur.
Yani ben düzde 110 gidiyorken yokuşta 70 km ye düşüyorsam bu can sıkıcı olabilir.
Ama düzde 110, yokuşta 100 gidiyorsam bu daha iyi birşeydir.
Özellikle artçı varken de olmadığı zamanki kadar (aşağı yukarı) performans alabiliyorsanız bu çok daha makbul birşeydir.
Örnek vereyim,
Bende TVS apache var ve Tekirdağ'dan İzmire kadar artçı + yük altında gittim.
Yolda bir ara bir CBR 125 ile denk geldik ve düzde zaten yanımdan basıp geçiyordu, ama artçım olduğu halde ben onu yokuşlarda yakalayabiliyordum. Zaten 2-4 ışık sonra arkadaş en sonunda bu motor ne diye sormuştu tanımadığından dolayı.
CBR 125'i direkt olarak hiç kullanmadım diyebilirim ama artçı ile birlikte yokuşlarda pek başarılı olduğunu söyleyemem (Artçı olarak bindiğim zamanlardan kalan deneyim.)
Not: Yazdıklarımı Deneyim + Mantıksal değerler çerçevesinde yazdım. Yoksa, çok teknik bilgim yoktur.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)