arkadaşlar ben de seyhan 150c ile cbr 125'i geçmiştim. ne olacak şimdi üç bilinmeyenli denklem
cevap: at sahibine göre kişner...
arkadaşlar ben de seyhan 150c ile cbr 125'i geçmiştim. ne olacak şimdi üç bilinmeyenli denklem
cevap: at sahibine göre kişner...
walla arkadaşlar bence iki motor yanyana gider,neden derseniz.diğer arkadaşları dediği gibi iki motorda taş patlasa orjinal haliyle 140 km/s görüyor.ama cbr 125 iki zamanlı olsaydı.ben %100 cbr geçer derdim.(ama deil :d)
[YAMAHA RX 115] 39 ET 842....
ikiside en son 150 hız yapıyor bende cbr 125r var ve bır atrkadasımdada twister var kalkıslarda tabıkıde twister cok kolay gecıyor ama uzun messafese aradakı fark kapanıyor ama cbr rın geçtiği yalan geçemıyor sadece kasarsa yetısıyor
haddime düşmeden bişey yazıyorum modlar kısmas umarım.normaldir honda sadece hondayı geçer
Tahsin Oğuz Acartürk çok KRAL adamsın......
güç herşey değildir. bunu soran arkadaş bunu bilmiyor mu ?
doğru kullanılan güçsüz bir makine yanlış kullanılan güçlü bir makineyi pekala geçebilir.
CBR125 son hız olarak gerçekten çoğu motordan iyi, belki de en iyisi (2 zamanlılar hariç) fakat ivmesi cbf ye göre çok düşük dimi soner. Biz Clawman le denedik son hız olarak cbf biraz daha hızlı.
CBF250 kullanmadan yorum yapan arkadaşları yanaklarından öperek selamlıyorum
Bi de uzun süre son hızda kullanmayın motorlarınızı çok zarar verir motora. Ben denemek için 150 km/h yaptım geri bıraktım gazı. Ben kıyamam motoruma paşa paşa giderim 100-120 km/h ile.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
Ayni seyi bayirda denesinler bakalim ne oluyo CBR a. Sahsen ben CBR la kalktim CBR kalkamadi sandim =).
ylmzzz surekli son hızda kullanmayın icin benide uyarmislardi forumda. Bende ispanyada Derbi 125gpr manyaklari var onlarin forum adminine sordum cocuk kesinlikle alakasi yok benim motorum 45.000 km de ve yola cikarim devamli son gaz giderim durunca kontagi kapatmadan 1 dk beklerim kesinlikle sorun olmaz dedi. Bende sahsen denedim otobanda 40 dk ya yakın hep tam gaz gittim sorun olmadi.
HONDA 600f -2008- >> Kawasaki Er6 N -2007->> Derbi 125 Nude -2006-
Artik No Kawasaki Yes Honda =)
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
Make Model Honda CBR 125R
Year 2004
Engine Liquid cooled, four stroke single cylinder, SOHC, 2 valve.
Capacity 124.7
Bore x Stroke 58 x 47.2 mm
Compression Ratio 11.0:1
Induction 28mm VK-type carb
Ignition / Starting Capacitor Discharge (CDI)
Max Power 9.7 kW @ 10000 rpm
Max Torque 10.1 Nm @ 8000 rpm
Transmission / Drive 6 Speed / chain
Front Suspension 31mm telescopic fork, 109mm wheel travel.
Rear Suspension Monoshock damper, 120mm wheel travel.
Front Brakes Single 276mm disc 2 piston caliper
Rear Brakes Single 220mm disc 1 piston caliper
Front Tyre 80/80 –17
Rear Tyre 100/80 –17
Dry-Weight 115 kg
Fuel Capacity 10 Litres
Standing ¼ Mile 19.9 sec
Top Speed 112.7 km/h
çok güvenilir bir motosiklet sitesinin verdiği değerler bunlar.www.motorcyclespecs.co.za siteyi incelerseniz diğer motorlar hakkındaki bilgilere de ulaşabilirsiniz.adamlar niye 112 km/h yazmışlar?uyuz mu olmuşlar cbr 125'e acaba?
cbr 125 racing motor falan diyor bazı arkadaşlar.komik misiniz nesiniz siz ya...
tek silindir,2 valf, 125 cc yarış motoru olabilir mi?aklınız alıyor mu?olsa olsa moped olur ondan.Şimdi cbr sahibi arkadaşlar onu bunu bırakın da o parayı nasıl verdiniz o mopede onu sorgulayın siz.kendinize bile itiraf edemeseniz de.
Aprilia AF1 125 Sports Pro
Make Model Aprilia AF1 125 Sports Pro
Year 1992
Engine Liquid cooled, two stroke, single cylinder Light alloy and barrel with GILNISIL surface coating
Capacity 124.7
Bore x Stroke 54 x 54.5 mm
Compression Ratio 18.0:1
Induction 28mm Dell'Orto carb
Ignition / Starting
Electronic / electric
Max Power 33 hp @ 11000 rpm ( rear tyre 31.7 hp @ 11400 rpm)
Max Torque 2 kg-m @ 11300 rpm
Transmission / Drive 6 Speed / chain
Front Suspension 38mm upside-down forks. 120mm wheel travel
Rear Suspension Aprilia Progressive System with hydraulic single shock-absorber, 1120mm wheel travel
Front Brakes Single 320mm disc 4 piston caliper
Rear Brakes Single 240mm disc 2 piston caliper
Front Tyre
Rear Tyre
Seat Height 800 mm
Dry-Weight / Wet-Weight 113 kg /1 28 kg
Fuel Capacity 20 Litres
Consumption average 19 km/lit
Braking 60 - 0 / 100 - 0 12.8 / 40 m
Standing ¼ Mile 14.5 sec / 143.7 km/h
Top Speed 174 km/h
Alın size aynı siteden Aprilla değerleri.125 cc tek silindir bir motordan yarış motoru oluyormuş evet.o motor 174 km/h yapabiliyormuş.ama 2 zamanlı ve 33 beygir olması pek bi fark yaratmıyor herhalde cbr 125 ile arasında Honda hayat onda/ APRİLLA ÖLÜM HER AN YANIBAŞINDA.
bu arada Honda bütün motorların güç değerlerini HP olarak verirken neden bu cbr 125 kW açıklanıyor ona değinelim.çünkü 9.7 kW=13.01 HP.Çünkü Honda kekleri keklemeyi seviyor.Çünkü Honda vakvakları ürkütmek istemiyor.Honda bunu hep yapıyor.Honda hayat onda.yerseniz
artık yazmak istemiyorum ama bazı yazıları okuyunca da dayanamıyorum.kimileri diyor ki motoru kullanan çok önemli, basmayı bileceksin, hızlanmayı bileceksin falan filan.bu dediğiniz aynı güç ve hız değerlerinde yada aynı marka ve modelde motorları kullanan iki ayrı kişi için söylenebilir.ama burda konu kullanan değil motor.iki insan düşünün uçak pistinde.biri cbf 250 diğeri cbr 125'in üstünde.aynı anda kalkarlar ve cbr 125 geçerse eğer.buyurun ihtimallere.
1)cbf 250 kullanan kişi daha önce hep cbr 125 yada onun kadar güçsüz motorlar kullanmıştır.o yüzden cerebral vajinasyon yaşamıştır.
2)başka da sebep bulamıyorum. yani olayda cbr 125'in etkisi olamaz.cbf 250 bu pozisyonda ne yaparsa kendine yapar.
Çocukken yarış bisikletimle 98 km/h yapmıştım bayır aşağı.3-5 beygir bi motor taksaydım ona (cbr125'inki gibi yani) 110-120 yapardım herhalde.
Bu arada 2 zamanlı küçük çılgın motorları sadece Aprilla üretiyor sanıyorsanız yanılıyorsunuz.Yamaha TZR 125 R ve TZR 250'ye bakmanızı tavsiye ederim.
Haha...Argoda cerebral vajinasyon=beyin ....laması demek biliyorsundur herhalde.Tuttum bu cevabı...
Bisiklet olayına gelince bende zamanında yokuş aşağı yarış bisikleti ile o kadar hızlanmıştım ki bi kaç saniyeliğine de olsa dolmuşa sol çekmiş ve zevkten 1 hafta boyunca cerebral vajinasyon geçirmiştim...
Bisiklet olayına gelince bende zamanında yokuş aşağı yarış bisikleti ile o kadar hızlanmıştım ki bi kaç saniyeliğine de olsa dolmuşa sol çekmiş ve zevkten 1 hafta boyunca cerebral vajinasyon geçirmiştim...[/QUOTE]
garacava ben de köyde traktörlere sol çekerdim dağ bisikletiyle.ne zevkli oluyodu be.hem de shimano vites vardı bisikletimde yeni çıkmıştı o zamanlar, dere tepe giderdim.hey gidi günler.
Emredvm e tamamen katılıyorum.Tartışmaya son noktayı koymuş
arkadaşlar gectıgı falan yok yapmayın ben twister i 3 yıldır kullanıyorum gecmeyı bırakın bıraz zorladıgı zaman yetısıyor sadece amacım burda cbr125 i kotulemek degıl sonucta 125 lık bır makıne 250 lık bır makıneyı gecmesı mumkun degıl
[i][u][b]''''GERCEKCI OL İMKANSIZ OLANI İSTE'''' 34 AZ 3637 TEK ASKIMM MOTORUM HERSEYIMMM.
AMA MALESEF SATIYORUM.....[/b][/u][/i]
[b]Denize ve Özgürlüğe[/b]
ahada başına iş aldın şimdibu arada Honda bütün motorların güç değerlerini HP olarak verirken neden bu cbr 125 kW açıklanıyor ona değinelim.çünkü 9.7 kW=13.01 HP.Çünkü Honda kekleri keklemeyi seviyor.Çünkü Honda vakvakları ürkütmek istemiyor.Honda bunu hep yapıyor.Honda hayat onda.yerseniz
honda silahşörleri seni ortadan yaracak
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
barış dur haber verdim müsait olan topiğe geliyo şimdi (cıbırcılar)
ya bu honda cbr125'i çıkarmasaymış hangi model ile uğraşıp duracaktı bu millet böyle stress topu gibi
bu arada toyota(avensis) 2006 marka yeğenimin araba ile ayvalığa kadar önlü arkalı gittik 130 km sabit hız ile hemen hemen tüm düzlükleri geçtim(aracın km'sini söylüyorum )
ayrıca son ÇEŞME gezisinde de otobanda arkamda ybr ile umut kardeşim sabit hızı 115 km ben sabit hız 130 km (150 km yi gördü makine bilginize ) benim değil GÜRKAY Kardeşimin dl 1000 v-strom 'un ibresi diyor ben demiyorum.(anca bisiklet ile gidilebilecek son hızlar işte )
ayrıca 33 km de 1 lt benzin yakıyor bilginize bi bisiklet için fena değil
ayrıca cbf 250 yi geçer gibi iddialı yaklaşımlarda bulunan arkadaşları bende yanaklarından öpüyorum.abartmayalım yani
ayrıca altı üstü 125 cc bi motosiklet.(sınıfını yazmadım acayip tartışmalı bi konu )
ayrıca şu motosikleti biraz kalıplı yapsaydınız ne olurdu sanki
ayrıca....neyse
Bu vatan, çocuklarımız ve torunlarımız için cennet yapılmaya layıktır.
Bu memleket tarihte [B]Türk[/B]'tü, bugün de [B]Türk[/B]'tür ve ebediyen [B]Türk [/B]olarak yaşayacaktır.[B]M.K.ATATÜRK[/B]
Bak şimdi.Yaa off.Amann ya kim bu bilge kişi.Off adam guru.Yanılıyorduk ne makina üretmiş aprillia be.Ama yamahada da varmış hay allah bak ya.Zaten kawasakinin 125cc cross u kx 125 41 beygir değilki.'Kawasakinin crossu, aprilliayı ozurttu' aprillia dandik o zaman.Ayrıca yamaha yz 125 yz 250de ktm in makinalarında honda cr 125 ve 250 de zibil gibi motosiklette bu tip motorlar kullanılıyor.Ha sen yola uygun olanları söylemişsin onada ok.
Bak güzel kardeşim cbr 125 abartılıyor evet.Ben bugün sınavdan dönerken 125km hız yaptım hız tümseği sebebiyle frenlemeden önce.112 yi falan bir geçiceksin.Ha cbx veya cbfle kapışabilirmi, hiç şansı yok özellikle kalkıştı.Cbx e binmiştim adamı keptiriyordu her vites atışta.
Tamam güzel motora ne derseniz deyin.Ama sen kalkıpta bu motora nası o parayı verdiniz vs diyorsun.Ben motorumu sıfır ybrden daha ucuza aldım bu 1.Yere göğe sığdıramadığın o motorun 0ının 3te biri kadar 2.Benzin tüketimi daha az bu 3.Daha uzun ömürlü bu 4.Her yerde servisi var bu 5.Parçalarını bulmak kolay bu 6.Satmak daha kolay bu 7.
Aprillia rs 125 gibi bir motosiklet türkiye için gereksizdir.Neden dersen onu alacağına 250cc 4 zamanlı bir makina alırsın torununda biner.Sıkılırsanda satarsın.Ha hız ve ivlelenme istiyorsan alırsın 2.el bir r6 vs biner basarsın.Adamlar gavur ellerde hemen gidip r6 alamıyor 125 cc almak zorunda oldukları için alıyorlar.Cbr 125 cup diye bişey var.Orda bu motosikletler yarışıyor.Sen belki supermotard falan dersin izleyince ben bilmem artık orasını.
Bu motosiklet su soğutmalı,aerodinamik grenajları olan,yüksek devirli, 45 derece(idi sanırım ki cbr 600fden 2 derece düşüktü) yatma açısı olan,firmanın kendi internet sitesindede ss olarak geçen bir muammadır.Muamma halinede getirdiniz ya şu garibi daha ne diyim.Pisiklet tmm pisiklet.
Barış abi bak seni yalancı çıkarmamak için üşenmedim hemen tartışma olayına girdim.Yoksa ne işim var
cross'lara girersek çıkamayız bak ne güzel demişsin sen yola uygunları söyledin diye kx, wr ile çık bakalım yola 120'den sonra takla atma ama kağıt uçak gibi yoksa efsane motor zaten onlara lafım olamaz.herşey yerinde güzel.
Ya ben Honda'yı sevmiyorum be genel olarak.arabalarına bayılıyorum o ayrı.Honda'nın bana göre güzel modelleri ise VFR 800(bence motosiklet tarihinde serii üretilen en şık motor), Africa Twin, ne diyorum ben ya bu liste uzar gider.ama rakiplerini herzaman daha çok severim.bi de işte şu 200 ibre olayı çok kötü olmuş ama yakışıksız bişey yani.tek başına yeterli markadan soğutmak için ya.belki ellerinde 120 ibre kalmamıştır ondan takmışlardır o da var.taksalardı işte şu eski kinetic ibrelerinden, hem uzun da kocaman daha iyi görünüyo
Benim bildiğim kadarıyla bu kadran 250lik modelde kullanılan kadranın aynısı.Yani adamlar tasarrruf etmişler extradan bir tane daha tasarlamamışlar şeklinde bir yazış yapıyom izninizle.(sank öle bişi vardı ama)
Bak uzatmayın hırs yaparm, kasarm 150cclik kit alır performans bujisi takar ,hava filtresi, egsoz değiştir,dişli oranlarını değiştirir o hızı yaptırrım herkes konuştuğunu yutar(büyük tehdit)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)