xj6 mı? mt-07mi? yada başka ne olabilir?
-
Reklamlar
-
Enduro düşünürseniz Xt660z tenere abs tavsiye ederim.
Sağlamlık,konfor ve yedek parça konusunda bahsi geçen motorlardan daha iyidir.
-
Üzerine biraz daha ekleyip ybr-cbf almanı tavsiye ederim..
-
fuarda baktım ama tek silindirli olduğu ve fuardaki görevli arkadaşımında titrşiminin fazla olduğunu ve mt-07 tavsiyesi üzerine mt baktım
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:42 ----------
cbf600denmi bahsediyorsunuz?
-
babaAkar adlı üyeden alıntı
Üzerine biraz daha ekleyip ybr-cbf almanı tavsiye ederim..
birazdaha acarmisin
-
babaAkar adlı üyeden alıntı
Üzerine biraz daha ekleyip ybr-cbf almanı tavsiye ederim..
olm yine mi aynı espri lan
o zaman;
o paraya 600f alırsın
Heil Spellcheck
-
umurcan adlı üyeden alıntı
olm yine mi aynı espri lan
o zaman;
o paraya 600f alırsın
Sen de haklısın :D
Öncelikle ihtiyaçlarını belirle dostum. İhtiyaçların belliyse de ona göre değerlendirme yap.
Mesela uzun yolda ne kadar kullanıyorsun? Sürekli uzun yoldaysan ve tatlı sürüş istiyorsan XJ6 mantıksız değil. Ancak 4 silindir olmasına rağmen bu motosikletle pistte çok tat alamayabilirsin. Virajları çok beğenilmiyor çünkü. Ayrıca şehir içinde yakıt çok cimri olmayabilir. 4 silindirin bir de hararet meselesi var tabi.
Şehir içi ağırlıklı kullanacaksan kesinlikle MT-07 öneririm. Tam bir Apaçi dostu, ergonomik, agresif görünümlü, her ne kadar arkadaşlar "neresi yeni la" dese de yeni teknoloji. MT-07'nin motoru yeni bir tasarım ve ilk kez üretildi. Tork üstadı diye bir lakabı var ve bunu 270 derece açıdaki silindir açıları sağlıyor. Yani değişik. Son olarak yakıt da her halükarda XJ6'dan uygun olacaktır diye düşünüyorum.
Tabi tüm bunlar göreceli kavramlar. Virajı kötü. Neye göre, kime göre kötü? Çok yakıyor. Neye göre, kime göre? vs. vs. diye bir sürü soru-cevap döndürebiliriz burada. Mesele o değil. Git, iki motosikletin de canlısını bul, mümkünse üzerine otur, hisset, test sürüşü imkanı varsa değerlendir. Asıl kararını ancak o zaman verebilirsin.
Vizontele'de bir replik vardı: "Bir yeri seversen orası dünyanın en güzel yeridir. Dünyanın en güzel yerini sevmezsen, orası dünyanın en güzel yeri değildir..." Aynı mantık burada da geçerli.
Ben de MT-07 almayı düşünüyorum ama söylediğim şeyler kendim için de geçerli. Bu yüzden dokunmadan karar vermek mantıklı değil bence. ;)
Yeni değil bu yalnızlık . . .
-
Bu yazın en kazık sorusu budur.
2 silindirli kullandığım yeter biraz farklı olsun derseniz xj .
2 ilindirli ile mutluydum daha az yaksın bana yeter derseniz mt 07
Böyle bir durumda her iki motorunda hangi vergi dilimine girdiğinide kontrol ederdim. Aradaki farkla kaç depo benzin alabiliyorum kaç bin km gezebiliyorum onada bakardım herhalde. Eğer ikiside aynı vergiyi ödüyorsa yine kara kara düşünmeye devam ederdim sanırım
-
Zaten iki silindir motora binmişsin tekrar MT-07 alarak bu değişikliği çok hissetmezsin. Bende daha önce 2 sene kadar ER-5 bindim tamam güzel bir motor ama 4 silindirin tadı da bir başka oluyor.
-
bende aynı ıkılemde kaldım motorun bayılere gelmesını beklıyorum nıyetım cbr 650 f di ama honda gelmıcegını soyledı buyuk ıhtımalle 500 serısı satılsın dıye xj6 ve mt 07 arasında ekonomık acıdan bıraz daha mt yatkınım yemısım sesını ne kadar ses okadar benzın=para =)
-
xanka adlı üyeden alıntı
birazdaha acarmisin
Arkadaş yanlış anlaşılmış.
x lira ekle şu motoru al yada o ele 2.el 4 silindir alınır tarzı yorumlara gönderme yapılmış.
Siz xj6'yı kötülüyor sandınız?
-
genel olarak şehir içi kullanacağım ama asıl öğrenmek istediğim güçleri yakın ve xj6 biraz daha performanslıdır diye düşünüyorum ama bu fark ne kadar onu öğrenemedim fuarda ikimotoruda yakından gördüm. şu ana kadar xj6 kullanan birinede rastlamadım mt zaten yeni onu bilmek zor bakın abi test etsin diye bekliyorum birde kawasaki er6 baktım ama o paraya mt-09 var ..... kimse xj6 kullanmıyormu??????.....
-
selooohc adlı üyeden alıntı
genel olarak şehir içi kullanacağım ama asıl öğrenmek istediğim güçleri yakın ve xj6 biraz daha performanslıdır diye düşünüyorum ama bu fark ne kadar onu öğrenemedim fuarda ikimotoruda yakından gördüm. şu ana kadar xj6 kullanan birinede rastlamadım mt zaten yeni onu bilmek zor bakın abi test etsin diye bekliyorum birde kawasaki er6 baktım ama o paraya mt-09 var ..... kimse xj6 kullanmıyormu??????.....
Dostum XJ6'nın 3 beygir fazlası var ve 30 Kg daha ağır. Şehir içinde o güç ve performans farkını hissetmezsin ama ağırlığı kesinlikle hissedersin.
Ayrıca XJ6'nın virajlarının çok iyi olmadığı konusunda görüşler var. Tamam MT-07'yi bilmiyoruz diyeceksiniz ancak motosiklet gelip test edildikten sonra kıyaslama yapılabilir. Ayrıca yurt dışı testlerinde çok acayip kullanıyorlar ve çok hoş. Her türlü atraksiyona gelen bir motosiklet MT-07.
Yeni değil bu yalnızlık . . .
-
Merhaba arkadaslar. Konu basligi acildigi donemde mt-07 henuz turkiye ye girmemisti. Cbr 250 kullanmaktayim ve motoru sattiktan sonra xj6 yada mt-07 almayi planliyorum. Mt-07 icin sasisi aliminyum oldugu ve omurga sasi oldugu icin egilme olabilecegi gibi bilgiler dolasiyor. Aliminyum sasi zarar gordugu takdirde celik sasi gibi toparlanmasi mumkun mu? Ayrica Altin elbiseli adam yaptigi deneme sorusunde motorun virajlarda cok iyi olmadigini anlatmisti.sehir ici kullanim ve sehir disi kullanimda az titreme,bol konfor ve yuksek hizlarda sorunsuz bir motor ariyorum. Son kullanici fikir ve yorumlariniz nelerdir?
-
ogaakkaya adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaslar. Konu basligi acildigi donemde mt-07 henuz turkiye ye girmemisti. Cbr 250 kullanmaktayim ve motoru sattiktan sonra xj6 yada mt-07 almayi planliyorum. Mt-07 icin sasisi aliminyum oldugu ve omurga sasi oldugu icin egilme olabilecegi gibi bilgiler dolasiyor. Aliminyum sasi zarar gordugu takdirde celik sasi gibi toparlanmasi mumkun mu? Ayrica Altin elbiseli adam yaptigi deneme sorusunde motorun virajlarda cok iyi olmadigini anlatmisti.sehir ici kullanim ve sehir disi kullanimda az titreme,bol konfor ve yuksek hizlarda sorunsuz bir motor ariyorum. Son kullanici fikir ve yorumlariniz nelerdir?
Kafa karıştırmak istemem ama isteklerini yerine getirecek motor mt 07 den ziyade vfr 800 dür.
-
08 Aralık 2014, 17:19
#16
xj6 kullanıyorum..çok memnunum,ayıca 4 silindir 4 zamanlı olması mükemmel....
-
08 Aralık 2014, 17:54
#17
-
08 Aralık 2014, 18:04
#18
xj6 benim hoşuma daha çok gidiyor
-
08 Aralık 2014, 18:12
#19
Ben tercihimi XJ den yana kullanmıştim zamaninda MTden daha pahalı olmasına ragmen ama hiç pişman olmadım. Özellikle XJ nin artci olarak daha avantajlı olduğunu söyleyebilirim. Arkadaki de rahat. Uzun yolda rüzgar bakımından ve ciğer bakımından xj6 biraz daha iyi. Mt ise söylendiği gibi tork u çok güçlü, xj6 5 bin devire kadar uysal sonradan çıldırtıyor ki benim istediğim özellik bu. Xj 6 biraz daha oturakli bunu yaş ağırlığı 205 kilo olmasına verebiliriz. Mt ise daha agresif ve çılgın bir motor fakat kullanıma göre de uysal olabilir. Yakın bir dostum da mt var bende ise xj6 o yüzden karşılaştırma yapabiliyorum. Kendisi benim motorun sesini duydukça bana kızıyor sesini çıkartma şunun diye,motorda genellikle ses ile ilgili dusuncelerde güzel çıksın istenir, 4 silindirin sesi malum, tercih meselesi tabii. Onun dışında birbirlerine çok uzak motorlar değiller. Bana fikrimi sorarsan XJ6 derim anlaşabileceği üzere tercihine göre de onu aldım fakat ben tarafsız olarak anlattım, bunlara göre Hangi motoru istediginle ilgili olarak en önemli unsur olan tercih devreye girecek. Ona göre seçimini yap.
-
09 Aralık 2014, 02:29
#20
İki modeli de çok güzel Yamahanın. Kullanmadm yakından gördüm xj6 tasarım olarak harika görünüyor ses de çok güzel mt dersen tam Apaçi burdaki arkadaş da aynen çılgın mt nin egzoz sesi de çılgın tavsiye sayılmaz sadece kendi görüşlermi belirtim. Sinden hayırlı olsun.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler