servıste yaptırabılırsın dalton sanırım
Testinde 11000 devirde 165 yapmıştı. Bir arkadaş daha yüksek bir devirde 180 i görmüş.dalton adlı üyeden alıntı
Ama makinayı zorlamadan rahatça yapabileceğin hız en fazla 170 civarı.
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
Piaggio 'nun ispanya 'da ki fabrikasının adı Derbi, Piaggio ile Vespa 'nın Türkiye 'de ki geleceği ve kalitesi ne ise Derbi markasınında odur, parça bazında Derbi Piaggio ile aynı kalitededir, fiyatı da ona göredir.puma007 adlı üyeden alıntı
Hyosung, Derbi veya başka markalar farketmez, gözümüzü karartarak bu kadar kolay üreticileri asıp kesip biçmeyeyelim derim ben.
Bir iki hafta önce fotoğraflar çekip deri yi incelemiştim sanırım forumda takip etmişsin cevap yazmışsın ben derbi yi gördüm gerçekten tip çok hoş 6850 ytl fiyat çektiler bilenler anlayanlar hyosung diyor benim tercih sebebim bu oldu iyi düşün bence anlayan arkadaşlarıda dinlemelisin diye düşünüyorum son karar senin bu tutku meselesi hangisini istersen onu alacaksın...
Ama forumda derbi kullanıcısı yok. Ama birçok hyosung sahibi var.
Haliyle, duygusal olarak bu başlığa üşüştük. En iyisi bir derbi kullanıcısı bulup onunda fikirlerini alman.
Not: Evet derbi cbr 125 den büyükmüş. Beni yanıltan üzerindeki adamın ayı sıfatına sahip oluşuydu sanırım
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
derbi gpr125 iki zamanlı olduğu için gt250r ile derbinin tozunu yutmanız muhtemeldir. alet güzel kaçıyo Allah için
kasa olarak cbr125'ten büyük, gt250r dan küçüktür.
yakıt sarfiyatı gt250r'a nazaran daha yüksektir (bir de yağ maliyetini eklemek gerekir).
bir arkadaş cbr600kasasında olduğunu söylemişti sanırım, bir daha cbr600'e ve gpr125'e bakmasını tavsiye ederim.
benim makinem ne olursa olsun, seri olmalıdır diyorsanız alınabilecek bir alet bence. fiyatı biraz yüksek gibi duruyor ancak kalitesine kimsenin laf söylemeye hakkının olduğunu düşünmüyorum. çünkü, derbi= piaggio
Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
Ben, crato’yum.
Yav Siz Ne Diyonuz Derbi Kulanicisi Olarak Alet Nalet Bişey Hoysungmu Yolda Parçalar Onu Be En Az 300 Cc Bi 4 Zamanli Motorla Kiyaslamaniz Lazim Ben Antalyadan Yaziyorum Burasi Bi Motorsiklet Cenneti Diyebiliriz Ve Bir çok Motora Bindim Gerçek Racing Makina Gibi Alet Kizlar Yiyecek Sokağa çikmaya Korkuyorum üstüne Atliyolar Makinanin 125 Lik Deyip Geçmeyin 175 I çok Rağat Görüyo Makina Saygilar
Kızlar motorumu yoksa senimi yemeye çalışıyolarbayali adlı üyeden alıntı
YOLCULUĞUN ERKENİ MAKBULDUR 0rh+
hyosung'un rahat rahat 175'i görmediğini kim söyledi ki? ya da tipinin kötü olduğunu?bayali adlı üyeden alıntı
ikisini kıyaslamanın hata olduğunu düşünüyorum, biri forvet biri sol açık olarak düşünülebilir ama kıyaslanamazlar. ancak, şekil şemal olarak kıyaslayabilirsiniz -ki bu konu da göreceli bir konudur- bence hyo gt250r daha güzel görünüşlüdür.
Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
Ben, crato’yum.
hyosung kaslı, motoru kuvvetli ama çabuk devirlenmiyor, fakat ergeç süratli gitmeye başlıyor az da olsa sürdüğüm kadarıyla kıvrak bir alet değil hantal sayılır ama güzel bir görüntüsü var nazara gelecek bir alet bkz Akira
yani ben trafikte kapışmam, sakin giderim, önüm açıldımı basarım, motorum ekonomik sayılacak(akira km de 120 yakıyor demişti ben onun yalancısıyım ) bir motor olsun tipi çok iyi olsun dersen hyosung.
ama altımdaki alet deli makinası olsun çok atak ve kıvrak olsun (büyük olsada şeklinden kıvrak olabileceği anlaşılıyor),600 lük alacak param yok, yaktığı benzin çok önemli değil ben keyfime bakarım dersen, kullanıcıların anlattıkları kadar varsa, derbi alacaksın.
kalite olarak birbirlerine pek üstünlük kuracaklarını sanmıyorum.
bunlar benim çokta bilmeden söylediğim naçizane görüşlerim.
Bana bu yorum çok ilginç geldi güzellik görecelidir arkadaşım kişiye göre değişir ayrıcada senin motosiklet kullanma amacın gerçekten bizlerden çok farklı gibi geliyor bana birde o parçalar falan pek uygun kaçmamış gibi değilmi bunlara gerek yok...bayali adlı üyeden alıntı
ya benim yaşadığım şeğir turistik bi yer ben motoru sadece kullanmak için değil arkadaş çevresi ile gezmek dırak yarışlara katılmak yani bu insandan insana değişir tamam hysung kötü olmaya bilir ama motorda italyan arabada alman bunu kime sorarsanız sorun bilmiyorum ben bindiğim motorda güç istediğimkadar güzellikte isterim insanın doğasında vardır bu antalyada hysung kullanan sayısı hayli az toplasan 3 tane anca vardır ve 1taneside arkadaşım o bile bin pişman hantal kaçıyo biraz
bide şunu eklemek istiyorum 2 zamanlı motorun ömrü çabuk biter diyorsunuz sebebi bakımını yağını bujisini kontrol etmek gerekiyor diyelimki motoru bitti yapmamız gereken şey ne olur 1 adet piston 2 tanede sekman sonra devam 4 zamanlıda motor kısmı açılınca nekadar masraf çıktığını bilen varmı peki sorarım
kardeş iyi hoşda; ben derbi aldım 1 ay oldu alet köpek gibi siz neyle neyi kıyaslıyonuz. bu derbi yi beğenmeyen arkadaşlar ömürlerinde kaç defa görmüşler acaba
hem görüntü hem hız. iki zamanlı olması hızının işareti zaten. siz daha motorla 3 e takmadan derbi de 6 yı bitirmiş oluyo. sizin tabi bide kesici sorununuz var. buna görüntüyüde eklersek bence sıfır yani etkisiz eleman kalıyorsunuz...
ben derbi derim. nude kullanıoyorum çokta memnunum. hem boyutlarından hem tipinden hemde performansından. eğer merak ediyorsanız. istanbuldaki arkadaşlar test sürüşü için ferco motorun park ormandaki test merkezinde test edebilirler istedikleri motorları. daha ayrıntılı bilgiyide ferco motor feneryolundan alabilirsiniz.
siteside www.derbiturkiye.com
teşekkürler
[COLOR="Red"][B][SIZE="2"]DERBI [COLOR="Black"]RACING TEAM[/COLOR][/SIZE][/B][/COLOR]
2 zamanlı motorlar çabuk ölüyor mevzusunu kendimce araştırdım, eski bir motorcuya sordum kendisi bana yok öyle bir şey dedi ve 35 yaşındaki Vespasını gösterdi, bu cevap bana yetti, 2 zamanlı motorlar için yorumu ise "tek problemleri duman atmaları o da çok sorun değil gerçi artık devir değişti" şeklinde oldu.
derbi nin beygir gücü ile ilgili muammada ortadan kalkarsa karşılaştırma bir yere varır.
yabancı sitelerde 15 hp oldugu yazıyor burda yirminin üstünde olduğu mevzu bahis olmuştu, hakikati bulalım
aman dostum 2 zamanlı makine artık tarih olmuş...kesinlikle önermem...al aslanlar gibi Hyosungu işte...
2 zamanlı makine artık Euro normlarında değil...buda küçük bir detay...
Maslakta Derbileri çok inceledim ve beğendim...ama bu kasaya daha torklu bir motor koymamışlar...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
mete_han adlı üyeden alıntı
benim merak ettiğim husus ise bu harala gürele mesajları yazan insanların neden 2 bilemedin 3 mesajı oluyor toplamda...
Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
Ben, crato’yum.
zatoichi arkadaşım motor rodaj süresi boyunca yani 1000km . bir sigorta ile kullanıyorsun bu sigorta iyi bi rodaj geçirebilsin diye konulmuş bu süre zarfında 15 beygirini kullanabiliyorsun.1000km bakımında sigorta sökülüyor makina ondan sonra 23 hp ye çıkıyor yani bassanda basmasanda kötü bir kullanıcı olsanda motor kendini güzel açıyor
Akira adlı üyeden alıntı
Boyun kaç ??
İki zamanlı motor denince herkesin aklına o efsane jawalar veya mz ler geliyor. O motorları kullananların karşılaştıkları sorunları bilenler veya eski motorcu abilerinden 2 zamanlı hikayeleri duyanlar iki zamanlı motorları kötülemeye devam ediyor....
Ancak karıştırdıkları bir şey var. Derby olsun aprillar olsun dünyada iki zamanlı motor üreten firmalar arasında ilk 5 e girecek bilgi ve teknolojiye sahipler.Bu üretilen 2 zamanlı GPR veya Rs ler ve hatta mito lar o abilerinizden , babalarınızdan duyduğunuz 2 zamanlı köfte arabaları teknolojilerinin çook ilerisinde.....
Onun için yorum yaparken bu durumları gözönüne alıp kulaktan dolma bilgiler ile değil gerçekler ile konuşmak mantıklı olacaktır.
Derby fiyat olarak cazip bir duruma geldi.Onun için satışlarını arttıracağını düşünüyorum.Görüntü olarak gerçekten çok güzel ve performansı da oldukça başarılı.
Derby alacakların veya almayı düşünenlerin kafalarından geçen soru şu olmalı.
" Bu motoru uzun süreli mi yoksa bir geçiş motoru olarak mı kullanacam. "
2 zamanlı motorların servis maliyetlerinin yüksek olması ve ilerleyen kilometrelerde periyodik bakımlarda değişecek parçaların artması bu motorların dezavantajı. Ancak bu motoru 15-20 bin km kullanıp büyük cc race motorlara geçmeyi düşünenler için bu motor gerçekten doğru tercihtir.
Derby almayı düşünen kişi 2 zamanlı terminolojisine göre yakıtı gözardı edecek insan olmalıdır. Günümüz de çinçan malı T1 lerin zat ların 4-5 lt yaktığı gözönüne alınırsa derby nin performansı karşısında yakıtı çok ta fazla değil....
2 zamanlı motor kullanmak ayrı bir zevktir. SP 180 kullanıcısını gidin burgman verin adam SP den aldığı hazı alalmaz. Yamaha BWS kullanan adama diğer scoterler anadol gibi gelir.
Yakıta fazla önem vermeyenler için Derby gerçekten iyi bir seçim olur...
FAZER FZ-1 OLACAK YAKINDA......
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)