Kusura bakma seni tanımıyorum, fikrinede katılmıyorum ama bütün konularda çok garip cevaplarınız var bence
Bütün forumda yazdığınız yazıları bir gözden geçirdim hepsi şu şekilde "o paraya o alınmaz, onu alıcağına bunu al, o parayı ona vereceğine cbf alınır, sis farı ile uğraşacağına yuvarlak farı bununla değiştirseydin hocam, 600ccye 20bin verilmez. R1,Gsxr1000,Cbr1000 bakın, Crf250, wr250 var ama onlara o parayı verene kadar fazer,cbf600 alınır."
Hakaret amaçlı yazmıyorum umuyorum yanlış anlamıyosundur ama çok komik cevaplarınız olduğunu düşünüyorum, her konuda gördükce neşelendiriyosunuz beni valla
Konuya gelecek olursak,
20.000 üzerinde km yaptıysanız bence 2 silindir bir 600lükle devam edebilirsiniz. 4 silindir bir 600lük sizin için sert bir geçiş olabilir diye düşünüyorum.
Geçiş yapabilecek hızlı ikinci eli olan er6-n yada gönlünüzden ne geçiyorsa birşey alarak kendinize daha fazla vakit ayırmanızı tavsiye ederim.
Bu şekilde ileride bindiğiniz 600lük 4silindirden daha fazla zevk alıyor olursunuz.