Mondial MH Drift 125 & KUBA XCG 150
Reklamlar
-
MH DRİFT 125
1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı
2. Silindir Hacmi (cm³) : 135
3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 56.50x53.80
4. Sıkıştırma Oranı : 9.8 ± 0.1 : 1
5. Max. Tork : 10.5 Nm at 7500 min
6. Max. Güç : 9.5 kw at 9000 min
7. Max. Hız (km/h) : 110
8. Rölanti : 1400±100 min
9. Şanzıman : Manuel / 5 vites
10. İlk Vites Oranı : 3.083
11. Son Vites Oranı : 1.000
12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı
13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma
14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası
15. Ateşleme Tipi : CDI
16. Debriyaj Tipi : Islak Tip / Çoklu Plaka
17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Disk / Kampana
18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile
19. Lastik (Ön/Arka) : 3.00-18 / 90/90-18
20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 16.5±0.3
21. Ağırlık (Kg) : 129
22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 161
23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 1980 x 710 x 1050
24. Dingil Mesafesi (mm) : 1270
KUBA XCG 150
Hacmi 99cc / 149cc
Motor Tipi 4 Zamanlı
Silindir Tek Silindir
Maksimum Güç 6.14 Hp / 11.28 Hp
Yakıt Sistemi Karbüratör
Ateşleme C.D.I. Ateşleme
Soğutma Hava Soğutmalı
GÜÇ AKTARMA
Sürüş Sistemi Kuba Sürüş Sistemi
Ön Fren Disk
Arka Fren Kampana
Ön Çift Teleskopik Çatal
Arka Helezonik Yay Çift Amortisör
Ön Lastik 2.50 - 18
Arka Lastik 2.75 - 18
BOYUTLAR
Uzunluk 1885 mm.
Yükseklik 1055 mm.
Genişlik 765 mm.
Dingil Mesafesi 1250 mm.
Boş Ağırlık 106 mm.
Sizce fiyat özellik kalite bakımından hangisi daha mantıklı olur çok uzun yol yapılmayacak haftada taş çatlasa 100 km hangisi daha uygun olur MH DRİFT 125 3.167 TL XCG 150 2.190
Reklamlar
-
125 mh drift tek geçerim.
-
zaferkarizma adlı üyeden alıntı
125 mh drift tek geçerim.
Bunların kaliteleri arasında çok aşırı fark olurmu hız yakıt bakımından eşitmidirler
-
kalite farkı baya olur xcg daha hızlıdır ama yakıt driftin ddaha azdır.
-
Drift. En sevdiğim çinlidir kendisi.
-
İkiside iş görür. Yakıtları aynıdır, süratte üç aşşağı beş yukarı aynıdır. Birinin motoru üstten egzantrikli diğerinin eski sistem. Üstten egzantriklinin ömrü daha uzun olur. ( kullanıcı faktörü herşeyi değiştirir) Kıyaslama yaparken servis ve parça faktörünü unutma. Bulunduğun ile göre tercih yapman daha mantıklı olur. Gerçi eski sistem üretilen motor aksamlarının parçaları artık bakkalda bile satılacak yakında.
-
drift xcgden daha hızlı ama aralarında en fazla 10 km hız farkeder
-
search16 adlı üyeden alıntı
İkiside iş görür. Yakıtları aynıdır, süratte üç aşşağı beş yukarı aynıdır. Birinin motoru üstten egzantrikli diğerinin eski sistem. Üstten egzantriklinin ömrü daha uzun olur. ( kullanıcı faktörü herşeyi değiştirir) Kıyaslama yaparken servis ve parça faktörünü unutma. Bulunduğun ile göre tercih yapman daha mantıklı olur. Gerçi eski sistem üretilen motor aksamlarının parçaları artık bakkalda bile satılacak yakında.
Hocam uzun yola gitmek için kullanmayacağım motoru bayii ve servisi aynı firmanın xcg çok daha ucuz ve güçlü oldugu için onu tercih etmeyi planlıyordum ama sizin bilgilerinizde bana yol gösterecektir zira ilk motorum olacak ve cup tarzı birşeyle başlamak istemiyorum mondialin 100lük motoruyla xcg 150 aynı fiyat bu fiyata 100lük almaktansa 150lik almak daha mantıklı geliyor iş,okul gidip gelmek için kullanılmayacak gezi amaçlı oda haftada ayda 100-120 km yol eder en fazla
-
Herşeyin son hızsa Xcg al
-
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Herşeyin son hızsa Xcg al
Hızla çok işim olmaz xcg fazla arıza açarmı bana mondialde kubada çin malı sanırsam kuba g.antep montajlıydı galiba o kadarda kalitesiz değildir herhalde
-
-
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Eyvallah dostum sağol
-
sarisinalpha adlı üyeden alıntı
Hocam uzun yola gitmek için kullanmayacağım motoru bayii ve servisi aynı firmanın xcg çok daha ucuz ve güçlü oldugu için onu tercih etmeyi planlıyordum ama sizin bilgilerinizde bana yol gösterecektir zira ilk motorum olacak ve cup tarzı birşeyle başlamak istemiyorum mondialin 100lük motoruyla xcg 150 aynı fiyat bu fiyata 100lük almaktansa 150lik almak daha mantıklı geliyor iş,okul gidip gelmek için kullanılmayacak gezi amaçlı oda haftada ayda 100-120 km yol eder en fazla
Öğrenci adamdan xcg işini fazlasıyla görür. Mütavazi kullandımmı arızada çıkartmaz parçaylada servislende işin olmaz. Değiştir yağını koy benzinini kullan. 10000 km hiç bir parça istemez. Ne debriyajın biter ne fren balataların. Ampul patlar lastiği kötü bulursun değiştirirsin bunlarda genel markalara has şeyler, yani olağan durumlardır. Aynı markanın 200 cc olanını kullanıyorum. ben aldığımda kronik sorunlu çıktı. Karbüratör sorunu yaşadım sadece onun dışında motora anahtar deymedi. 15000 km oldu. Ama artık yaz başlangıcında o anahtarı vurucam motora.
-
search16 adlı üyeden alıntı
Öğrenci adamdan xcg işini fazlasıyla görür. Mütavazi kullandımmı arızada çıkartmaz parçaylada servislende işin olmaz. Değiştir yağını koy benzinini kullan. 10000 km hiç bir parça istemez. Ne debriyajın biter ne fren balataların. Ampul patlar lastiği kötü bulursun değiştirirsin bunlarda genel markalara has şeyler, yani olağan durumlardır. Aynı markanın 200 cc olanını kullanıyorum. ben aldığımda kronik sorunlu çıktı. Karbüratör sorunu yaşadım sadece onun dışında motora anahtar deymedi. 15000 km oldu. Ama artık yaz başlangıcında o anahtarı vurucam motora.
Ampulle işim olmaz zaten fazla patlarsa patlasın değiştiririz yahu çok pahalı bir parça değil :D 10000 km ya yaparım ya yapmam zaten ehliyet zamanı geldiği zaman Honda'ya geçeriz inşallah.Geçen gün bayii'yi aradım ellerinde kalmadığı için görmeye gidemedim motoru istediginiz zaman getirtebiliriz dediler iyi eyvallah çok güzel bir motor gibi.Kafama takılan tek birşey var motorun alt gövdesinde motor gözüküyor ya hani oraya grenaj deniliyor sanırım o parçalardan takılabilirmi nerede bulabiliriz
-
ben mh driftle ankara-nevşehir yolculuğu yaptım gayet de güzel yolculuktu ama sonuçta çin malı çok ısınıyordu diğer motoru bilemeyecem
-
drift al onda vibrasyon yok
-
tayfungun45 adlı üyeden alıntı
drift al onda vibrasyon yok
vibrasyon ne oluyor tam olarak hocam
-
titreşim
-
iki motorda çok güzel begendiğini al ben drift sahibiyim çokta memnunum hız performans konusuna gelirsek arkadasımda xcg 150 var yarıştık durum şöyle 1-2-3. vitese kadar yanyana ama xcg kafayı çıkarır gibi oluyo hafif olması büyük avantaj çok çabuk hızlanıyor 4te yanyanaydık 5. vites son hızlara gelindiğinde ben 20 metre civarı öndeydim benim motorumda 17 dişli xcgde 16 vardı ben 76 kiloyum arkadasım 65 civarı boylarımız hemen hemen eşit arkadasım 150 gördüğünü söyledi yarış bittikten sonra benim ibrem patlak olduğu için bi karşılaştırma yapamadık
-
zaferkarizma adlı üyeden alıntı
kalite farkı baya olur xcg daha hızlıdır ama yakıt driftin ddaha azdır.
drift daha hızlı denedik
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)