Mondial MH Drift 125 & KUBA XCG 150
Reklamlar
-
04 Haziran 2014, 00:57
#21
öncelikle selamlar
önceki motorum driftti 2012 model su anki ise xcg 150 2013 model kendi düşüncelerimi yazıyorum .
xcg dirifte göre daha seri
xcg drifte göre daha hafif
xcgnin sesi daha çok çıkıyor
titreşim xcgde daha fazla drifte göre
drift ağır makina xcgyegöre uzun yolda daha geçerli
sonuçta gazladınmı ikiside gidiyor :D
xcgnin parçaları daha kalitesiz arka koruma demiri bile çatliyor herkesde
kask varken driftin çalıstıgını anlamak için ara gazı çekerdim xcg ona görek yok :D
hız istiyosan xcg konfor istiyosan drift
lastik açısından ikisinide benzin dök yak driftin orjinal lastikleri cuplardan daha çok kayıyor driftten once cup vardı :D
xcgnin arka lastigi ybrnin ön lastigi kadar :D
koltuk driftinki daha rahat
sinyaller cg döktürmüşler :D
kafa grenajı drift daha karızmatik bana göre
yakıt xcg daha düşük bence
direksiyon driftinki daha geçerli
snyal uzun kısa düğmeleri driftte daha geçerli
xcg de stop düğmesi var driftte yok
driftte dörtlü snyal var xcgde yok
vtes geçişleri normal ikisininde kullanıma baglı
ikiside parasına göre güzel motor
en kötüsü yokluk Allah olmayanlara nasp etsin iyi forumlar ;)
Reklamlar
-
04 Haziran 2014, 01:08
#22
şimdi hocam bu üstten egzantirik denilen nanenin, alttan egzantiriğe göre, yani eski cg'lere göre daha az yakması ve daha performanslı olması gerekiyordu. ama çekik gözlü kardeşlerimiz, ilk parti cg'leri tenekeden yaptıkları gibi, bu ilk parti ohc makineleride yapamadılar. bende eski tip 200lük cg motorumu, bu yeni ohc'li motorlarla değiştirmek niyetindeydim. 150mr, drift, asya elegant falan, yani çoğu çinli ohc motoru olan forumları takip ettim. kısacası bu ilk kuşak ohc motorlar olmamış. çoğu 162lik ohc benim 200lük cg ile aynı yakıyor. motor sahipleri bambaşka değerler veriyor tüketim konusunda, bir tutarlılığıda yok motorların. sen cg al. 2. kuşak ohc'ler gelene kadar ben vazgeçtim değiştirmekten. zaten cg eski teknoloji ama öyle verimsiz, performanssız değil yani. sadece 8 - 9 bin devirden fazlasında aşırı güç kaybı oluyor. o devirlerde zaten bir defa çıktım motor çıkabiliyormu diye denemek için.
cg al cg. 1000tl paraya değmez.
-
Merhaba.ben motor modifiyesiyle ilgileniyorum driftimi 200 cc yaptim ve bitane de xcg aldim kardesim kullaniyor.sunu soyleyebilirim ki orjinal drift xcgnin yaninda hicbisey kalir bicok kez denemesini yaptik ve xcgyle orjinal driftleri 2ye tek geciyorum.17 disli taktim canavar gibi .bu zamanda alinicaksa drift yerinr xcg almak daha mantikli cunku f/p yönünden harika
-
Driftin motor bloğu üstten egzantirikli bu bence bi artıdır ayrıca drift çinli segmentinde en çok sevilen motor bana ve kullanıcılarına göre hiç şikayet edenini görmedim ayrıca servis aynı deme bence çünkğ emin ol kübada yedek parçayı mondialde ki kolay bulabildiğin kadar kolay temin edemezsin hız konusunada değinenler olmuş arada öylr pek bi fark olacağını sanmıyorum.
-
Konu kaç aylık yazıyorsunuz hala
-
16 Aralık 2014, 20:48
#26
xcg al yorulunca binersin masaj yapar...
bir arkadaş ta fikir beyan ederken birinin masaj koltuğu gibi titrediğini yazsında merakla sonuç arayan arkadaş bunu tecrübe etmeden öğrenebilsin. xcg dediğin aletin balansörü yok, motoru eski teknoloji, küçücük bir motor. Drift 2 gömlek hatta 3 gömlek üstün xcg den. Bir arkadaş engel olmasa ilk motorum xcg olcaktı. Şimdi tamircide geçen gördüm, rica ettim orta sehpahada çalıştırdık dükkanı gezdi motor. xcg imiş :S
dadas607 adlı üyeden alıntı
Konu kaç aylık yazıyorsunuz hala
Yarın aynı ikilemde bir başkasının kalmayacağına eminmiyiz? Bu başlıktan kaçtane vardır sizce?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)