mondial mct 250 mi yoksa kanuni caracal 200 mü ?
Reklamlar
-
chooper merakı sardı ancak commuter bi motor kullanıyorum 125cc hem tarz degişmek hemde cc yükseltmek istyorum bu iki model arasında kaldım acaba bu modelleri kullananlar bana yardımcı olabilirmi ne gibi sorunlar çıkar hangisinde parca sıkıntısı çekmem yada sorunsuz bine bilirim bunun hakında yardıma ihtiyacım var
Reklamlar
-
dostum ıkısıde farklı modeller ve tarzlardır,
biri tek sılındır 200 cc CARACAL,
dieri çift silindir MCT,
sen tarzına ve ne aradıgına karar ver daha ıyı olur,
yok ılla bunlardan bırı dersen eger,
caracal parcaları ve işçiliği mct ile kıyasla daha ucuz ve daha basittir,
mct her parca açısından daha pahalı,
-
tek silindirle çift silindirin farkı ne pki, ben bu iki modelden birni istyom onn için takıntı yaptım
-
kardeşim bir mct kullanıcısı ve motor tamiri ile ugrasan biri olarak sana sunları söyliye bilirim mct nin motoru kolaykolay arıza çıkartmaz çekiş gucu caracala göre yüksektir yokuş yukarı vites düşürmeden dewam parça olarak da tabiri caiz se bakkalda bulunuyor parçaları 80 km den sonra bir vibrasyon başlıyor araba km lerine göre bu gösterge 90 km yi buluyor km saati 10 km eksik gösteriyor mct düşünüyorsan tip olarak harley tipi diyebilirim bayağı dikkat çekiyor bende özel yapım var piston honda pistonu var sanzumanda aynı .
-
hmm anladım parça sorunu yok arzada az veryosa sorun yok demektir bisey daha kollarınız yorluyormu kulanırken ben alışa bilirmiyim cnkü tarz degişiyom sonuçta bazıları kulanamayıp tekrar satıyorda
-
hayır eyer yıpranmamış bir mct sahibi oluyorsanız emin olun selesi cok rahat gidonu tutmda cok rahat sadece tek sorunun arabaların arasından geçerken sıkıntı yasarsın her boşluğa dalamıyorsun benim mct de ses sistemi ön cam püsküller sisi bar yan çantalar var keyfi güzel uzun yolda güzel oluyor..
-
tskkür edrim bilgiler için sagolun
-
biraz vakit geçmiş ama, olurda almayı düşünen olursa diye birşeyler yazayım.
bende 2007 yılında günlerce forum okuduktan, eş dosttan ödünç alıp kullandıktan sonra caracal200 aldım, memnunum. caracal almamın tek sebebi daha az sorun yazıldığından ötürü. ancak bunun başka bir sebebi de olabilir, mct, caracal'dan neredeyse 3 kat daha fazla sattı. insanlar memnun olduğunda yazmaktansa, sorun çıktığında yazmayı tercih eder. ben o zamanlar (2007) motordan pek anlamayan biri olarak caracal aldım. motorun bir kronik sorunu var, benzin şamandırasının benzin sızdırıyor, yenisini alsanız da sızdırıyor, sanayide ona göre bir conta kestirip taktırmanız lazım. 3000 devir ile 6000 devir arası çok keyifli. düz yolda, kök gaz ile 105 yapıyor, eğilirsen falan 115 olabiliyor. artçılı uzun yol kullanımında sıkıntı yaşarsın, motor iki kişi olunca pek isteksiz motorun görsel olarak en dikkat çekici ama benim hiç sevmediğim bir özelliğide jantlar. arka jant tamamen kapalı, ince de değil, sadece jantlar motorun ağırlığının yarısını oluşturuyor yandan sert rüzgar yersen bu jantın negatif bir etkisi var. arka fren ses yapıyor, 2000km kadar sonra tamamen kesiliyor, fren pek tatmin edici değil ama ön fren çok iyi. lastikler rezalet, naylon plastik yedek parça konusuna gelirsek, yedek parça çok ucuz değil. yan sanayi parçalar var. bazı yan sanayiler orjinallerinden daha kaliteli. orjinali derken, motorun orjinali honda phantom. onun çakması caracal, onunda çakması öehh artık aydınlatması çok kötü, değiştirebiliyorsan değiştir. çok zayıf kalıyor. serviste 100tl'ye xenon takarız dediler, yaptırmadım
mct'nin yan sanayisi çok daha fazla, modifiye imkanı çok daha fazla, hareketli yedek parçada sıkıntı asla yaşamazsın. çünkü seyhan250 mct250 jinlun lifan vs bu çift silindirli 250'lik makinelerin hemen hepsi aynı motoru kullanıyor. ama ben caracalın motorunu başka çinlide görmedim (63x62)
-
bilgiler için teşekkürler sagolun
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)