daelim daystar 250 ve hyosung gv 250
Reklamlar
-
11 Ağustos 2013, 17:41
#1
arada 1000 lira gibi bir fark var.Sizce daelim tercih edilebilir mi?
Motor Tipi : Su Soğutmalı,4 zamanlı,tek silindir
Motor Hacmi : 247 cc
Maksimum Güç : 25 hp
Yağlama : Basınç ve Sıçratmalı
Yakıt Sistemi : Enjeksiyon
Ateşleme : C.D.I.
Çalıştırma : Elektrik marş
Şanzuman : Sıralı 5 vites
Son Aktarım : Zincir tahrikli
Yakıt Tankı Kapasitesi : 17 Lt
Şasi : Çelik boru şasi
Ön Süspansiyon : Teleskopik
Arka Süspansiyon : Helezonik yay, salınım kolu
Ön Fren : Hidrolik çift disk
Arka Fren : Hidrolik tek disk
Ön Lastik : 90/90-18
Arka Lastik : 130/90-15
Toplam Uzunluk : 2220 mm
Toplam Genişlik : 845 mm
Toplam Yükseklik : 1130 mm
Sele Yüksekliği : 720 mm
Tekerlekler Arası Mesafe : 1500 mm
Ağırlık : 165 kg
Deplasman: 249.00 ccm (15,19 kübik inç)
Motor tipi: V2, dört zamanlı
Yakıt sistemi: Karbüratör. Mikuni 26 BDS
Soğutma sistemi: Yağ ve hava
Şanzıman: 5 vitesli
Debriyaj: Islak Multi-Levha Tipi
Şasi, süspansiyon, fren ve tekerlekler
Ön süspansiyon: Teleskopik
Arka süspansiyon: Kol Swing
Ön lastik ölçüleri: 110/90-S16
Arka lastik ölçüleri: 150/80-M15
Ön frenler: Tek disk
Arka frenler: Genişleyen fren (fren davul)
Fiziksel tedbirler ve kapasiteleri
Kuru ağırlık: 155,0 kg (£ 341,7)
Oturma yüksekliği: ayarlanabilir, düşük ayarda ise 700 mm (27.6 inç).
Toplam yükseklik: 1090 mm (42.9 inç)
Toplam uzunluğu: 2270 mm (89.4 inç)
Genel genişlik: 800 mm (31.5 inç)
Yerden yükseklik: 155 mm (6.1 inç)
Yakıt kapasitesi: 14.00 litre (3.70 galon)
Reklamlar
-
11 Ağustos 2013, 17:47
#2
daelim ile mukayese bile etmem hyosung u tabiki daelim
-
11 Ağustos 2013, 18:08
#3
HEROCAN35 adlı üyeden alıntı
daelim ile mukayese bile etmem hyosung u tabiki daelim
nedenlerini de öğrensek sayın üstat?
-
11 Ağustos 2013, 19:10
#4
HEROCAN35 adlı üyeden alıntı
daelim ile mukayese bile etmem hyosung u tabiki daelim
Son kelime hariç katılıyorum
-
11 Ağustos 2013, 19:10
#5
Gv hyosung un en saglam modelı .
Dealım de hyosungdan assagı kalıtede degıl .Belkı daha kalıtelı .
Fakat pıyasa bılınırlıgı ve 2. Elde kolay satılabılırlık ve fıyat kaybı olmaması acısından Hyosung tr sartlarında daha mantıklı .
-
11 Ağustos 2013, 19:16
#6
motor farklılıkları nasıl peki arkadaşlar?Genelde v motor daha iyi diyorlar daelim de ki motor nedir doch diye bişey yazıyor ama çok fark eder mi?
-
11 Ağustos 2013, 19:16
#7
daelim ile mukayese bile etmem hyosung u tabiki hyosung gv 250
-
11 Ağustos 2013, 19:19
#8
arkadaşlar tamam mukayese bile etmezsiniz anladık ama nedenlerini de yazabilirsek...
-
11 Ağustos 2013, 19:23
#9
-
11 Ağustos 2013, 19:29
#10
güzel motor ilk araştırdığım motorlardan biri fakat formda yedek parca sıkıntısından bahsediliyordu.Zannedersem 2009 dan beri türkiyeye gelmiyormuş.Tarihi yanlış hatırlıyor olabilirim.
-
14 Ağustos 2013, 00:27
#11
Ben olsam Gv 250 yi tercih ederdim.Tamamiyle daelime göre tercih edilebilecek bi marka.
-
14 Ağustos 2013, 00:43
#12
Tamam hyosungu kötülediğim olmuştur ama bu kadarı da ağır kaçmış yiğidi vur hakkını yeme demişler hyo gene kötünün iyisidir. Lakin ben bu dealimden pek emin değalim haberin olsun
-
14 Ağustos 2013, 00:58
#13
lkrkc adlı üyeden alıntı
arkadaşlar tamam mukayese bile etmezsiniz anladık
ama nedenlerini de yazabilirsek...
Dealim tek silindir . Gv çift olduğu yetmezmiş gibi birde V-twin yani .
Yalnız dealim kağıt üzerinde daha az yakar gibi duruyor . Ama asfalt üzerinde ne olur bilinmez.
Yedek parça ,bilinirlik ,piyasa , görsellik vs vs yine hyosung.
DEalim ön çift disk denemek lazım frenler daha iyi olabilir. Galiba hortumlarda çelik fren hortumu.
DEalim su soğutmalı bence dezavataj. Bakımı sorun çıkarma ihtimali daha yüksek.
Hyosung dealime göre daha hyosung bence yine hyosung heleki konu gv 250 ise hyosungdan gözü kapalı alınabilicek tek model. Ama ikinci el alıcaksan gözün açık olsun yinede .
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)