Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

daelim daystar 250 ve hyosung gv 250

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    02 Ağustos 2013
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    SUPERLİGHT 200
    arada 1000 lira gibi bir fark var.Sizce daelim tercih edilebilir mi?




    Motor Tipi : Su Soğutmalı,4 zamanlı,tek silindir
    Motor Hacmi : 247 cc
    Maksimum Güç : 25 hp
    Yağlama : Basınç ve Sıçratmalı
    Yakıt Sistemi : Enjeksiyon
    Ateşleme : C.D.I.
    Çalıştırma : Elektrik marş
    Şanzuman : Sıralı 5 vites
    Son Aktarım : Zincir tahrikli
    Yakıt Tankı Kapasitesi : 17 Lt
    Şasi : Çelik boru şasi
    Ön Süspansiyon : Teleskopik
    Arka Süspansiyon : Helezonik yay, salınım kolu
    Ön Fren : Hidrolik çift disk
    Arka Fren : Hidrolik tek disk
    Ön Lastik : 90/90-18
    Arka Lastik : 130/90-15
    Toplam Uzunluk : 2220 mm
    Toplam Genişlik : 845 mm
    Toplam Yükseklik : 1130 mm
    Sele Yüksekliği : 720 mm
    Tekerlekler Arası Mesafe : 1500 mm
    Ağırlık : 165 kg






    Deplasman: 249.00 ccm (15,19 kübik inç)
    Motor tipi: V2, dört zamanlı
    Yakıt sistemi: Karbüratör. Mikuni 26 BDS
    Soğutma sistemi: Yağ ve hava
    Şanzıman: 5 vitesli
    Debriyaj: Islak Multi-Levha Tipi
    Şasi, süspansiyon, fren ve tekerlekler
    Ön süspansiyon: Teleskopik
    Arka süspansiyon: Kol Swing
    Ön lastik ölçüleri: 110/90-S16
    Arka lastik ölçüleri: 150/80-M15
    Ön frenler: Tek disk
    Arka frenler: Genişleyen fren (fren davul)
    Fiziksel tedbirler ve kapasiteleri
    Kuru ağırlık: 155,0 kg (£ 341,7)
    Oturma yüksekliği: ayarlanabilir, düşük ayarda ise 700 mm (27.6 inç).
    Toplam yükseklik: 1090 mm (42.9 inç)
    Toplam uzunluğu: 2270 mm (89.4 inç)
    Genel genişlik: 800 mm (31.5 inç)
    Yerden yükseklik: 155 mm (6.1 inç)
    Yakıt kapasitesi: 14.00 litre (3.70 galon)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    HEROCAN35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2012
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Yamaha Xenter
    daelim ile mukayese bile etmem hyosung u tabiki daelim

  3. #3
    ysfist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul-Ümraniye
    Motosikleti
    2015 xt660z TENERE
    Alıntı HEROCAN35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    daelim ile mukayese bile etmem hyosung u tabiki daelim
    nedenlerini de öğrensek sayın üstat?

  4. #4
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı HEROCAN35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    daelim ile mukayese bile etmem hyosung u tabiki daelim
    Son kelime hariç katılıyorum

  5. #5
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Gv hyosung un en saglam modelı .
    Dealım de hyosungdan assagı kalıtede degıl .Belkı daha kalıtelı .
    Fakat pıyasa bılınırlıgı ve 2. Elde kolay satılabılırlık ve fıyat kaybı olmaması acısından Hyosung tr sartlarında daha mantıklı .

  6. #6

    Üyelik
    02 Ağustos 2013
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    SUPERLİGHT 200
    motor farklılıkları nasıl peki arkadaşlar?Genelde v motor daha iyi diyorlar daelim de ki motor nedir doch diye bişey yazıyor ama çok fark eder mi?

  7. #7
    KeaSH-07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    Antalya/Manavgat
    Motosikleti
    yamaha bw's 100-honda cbr 250 r-(sym joyride 200i)
    daelim ile mukayese bile etmem hyosung u tabiki hyosung gv 250

  8. #8

    Üyelik
    02 Ağustos 2013
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    SUPERLİGHT 200
    arkadaşlar tamam mukayese bile etmezsiniz anladık ama nedenlerini de yazabilirsek...

  9. #9
    KeaSH-07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    Antalya/Manavgat
    Motosikleti
    yamaha bw's 100-honda cbr 250 r-(sym joyride 200i)

  10. #10

    Üyelik
    02 Ağustos 2013
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    SUPERLİGHT 200
    güzel motor ilk araştırdığım motorlardan biri fakat formda yedek parca sıkıntısından bahsediliyordu.Zannedersem 2009 dan beri türkiyeye gelmiyormuş.Tarihi yanlış hatırlıyor olabilirim.

  11. #11

    Üyelik
    11 Ağustos 2011
    Şehir
    FOÇA
    Ben olsam Gv 250 yi tercih ederdim.Tamamiyle daelime göre tercih edilebilecek bi marka.

  12. #12
    buberk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Varadero
    Tamam hyosungu kötülediğim olmuştur ama bu kadarı da ağır kaçmış yiğidi vur hakkını yeme demişler hyo gene kötünün iyisidir. Lakin ben bu dealimden pek emin değalim haberin olsun

  13. #13
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Alıntı lkrkc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar tamam mukayese bile etmezsiniz anladık ama nedenlerini de yazabilirsek...
    Dealim tek silindir . Gv çift olduğu yetmezmiş gibi birde V-twin yani .
    Yalnız dealim kağıt üzerinde daha az yakar gibi duruyor . Ama asfalt üzerinde ne olur bilinmez.
    Yedek parça ,bilinirlik ,piyasa , görsellik vs vs yine hyosung.
    DEalim ön çift disk denemek lazım frenler daha iyi olabilir. Galiba hortumlarda çelik fren hortumu.
    DEalim su soğutmalı bence dezavataj. Bakımı sorun çıkarma ihtimali daha yüksek.

    Hyosung dealime göre daha hyosung bence yine hyosung heleki konu gv 250 ise hyosungdan gözü kapalı alınabilicek tek model. Ama ikinci el alıcaksan gözün açık olsun yinede .
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)