Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

13 GSX600R * 13 ZX6R

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    cumleten s.aleykum herkese hayırlı bayramlar dilerim.cok onceden bu yana siteyi takip ediyorum ama uyeligim vardı aktif olmadıgım icin uyeligimden konu acamadım tekrar uyelik aldım ismim emre 4 bucuk yıldır 600cc motor kullanıyorum en son r6 vardı sattım ogrenclikte bitti yasımda 23 kısaca kendimi de tanıtmıs oluyum ayrı ayrı yazmayım.

    ufak ve kucuk bi kac sorum olacak neredeyse tum internet alemini dolasmama ragmen cok bilgi alamadım aklımdan 2 tane motor geciyor daha oncesinde r6 vardı sattım. satmamdaki tek sebep alt devirlerinin bos olması ve beni heycanlandırmaması bi cbr600f kadar parlamıyordu ama 10bin deviri gectikten sonra kızgın boga gibi benim aradıgım hem alt devirler hem ust devirler bilgi edindigim kadar pow com ve full eksoz ile bu işin 600lukte bi fayda saglamayacagı yonundeydi cok inanmadım ama elimide surup denemedim. şimdi aklımdaki iki motoru da sıfır almak gibi bi dusuncem var ve illaki eksoz takılacak ama ikisi hakkındada hic bir bilgi sahibi deilim. sanırım aralarında 10bg fark var. bir cok sitede farklı yazıyor .kawasaki tc ve abs oldugu icin ve 636 cc oldugu icin ilgimi daha cok cekiyor. ama ne bindim ne bi yerde yorum okudum o kadar cahilim bu konuda 36cc için degecek mi tatmin edecek mi bunu da merak ediyorum. gonlumun hep bi yerlerinde suzuki vardı ama hiç bilgi sahibi olamadım cok istemiştim r6 gsx600r olsun diye nasip r6 dan yana oldu. soru sordugum kişiler suzukinin nesini anlatayım bin gor diyolar ama benim binmeden bilgi sahibi olmak istiyorum umarım derdimi anlatmısımdir kısacası iki motor icinde alt ve ust devirleri hakkında servis parca hakkında kronik sorunları hakkıında bilgi almak istiyorum sizden artıları neler yada neden suzuki neden kawa bunun icin de nedenlere cevap verirseniz cok işe yarar. cok teşekkur ederim şimdiden.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Phoenixs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2012
    Şehir
    Ankara :)
    Motosikleti
    S1000RR
    hocam ben kawasaki ye binmedim hele hele 2013 ünü görmedim bile diyebilirim 2007 model suzuki gsxr 600 sahibiyim diğer 600 cc lerle kıyasladığınızda genel anlamda önde alt devirleri güçlü üst devilerde çıldırıyor ama yakıyor bununla birlikte genel kanım suzuki alınıyorsa 1000 lik alınmalı o zaman suzuki nin gerçek gücünü tam anlamıyla göreceğinizi düşünüyorum ben yapamam ama bi kaç kişiden şu sözleri duydum 600 lük suzuki ile 1000 lik honda nın peşine gidersin diye.Umarım demek istediğimi anlamışsındır hocam.SUZUKİ ye binmek ayrıcalıktır BU SÖZ SONUNA KADAR DOĞRU baksanız yakışıklıya


    Uploaded with ImageShack.us

  3. #3
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    "600 lük suzuki ile 1000 lik honda nın peşine gidersin"""

    sonra birden "ahanda uyuya kalmısım" dıye alarmı susturur , gune baslarsın :D
    fz6_fazer bunu beğendi.

  4. #4

    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    suzukininde namı cok kawanında ama herkestn bişey duydugum icin kesin net bi bilgi yok senin mesjndan sonra bi honda taraftarı boldu olayı abi neden suzuki tamam gorunuste bi yere kadar gaz kolu elimdeyken beni mutlu etsin istiorum evet 1000 aklımda ustesinden gelirim ama buralarda cevre yolu yada 299 gidecegin 2 dklıık yol yok o yuzden cok fazla dusunmedim denk gelirse 1000 de olur ama neden suzuki neden kawa bilmek istiorum

  5. #5
    Phoenixs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2012
    Şehir
    Ankara :)
    Motosikleti
    S1000RR
    Alıntı wolrath adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "600 lük suzuki ile 1000 lik honda nın peşine gidersin"""

    sonra birden "ahanda uyuya kalmısım" dıye alarmı susturur , gune baslarsın :D
    :D kapışıyoz mu :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:23 ----------

    işin esprisi bi yana kawa hep güçlüydü ama pahalıydı türkiye de tutulmadı tutulamadı tüm markalar 3 aşşa 5 yukarı aynı aralarında suzuki ile kawa sıyrılmış türkiye koşullarında suzuki bi tık daha önde

    Barkın abinni k8 yorumunuzu dinlemenizi isterim

    http://www.youtube.com/watch?v=pCgAz4z26ak

  6. #6
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    kapısmak yok hepımız caponuz

    saka bı yana.ınsanların makınelerı sevmesı hosuma gıder ama abartı sanatı gırınce bıraz uyarılıyorum o kadar :D yoksa sıralı4 dedın mı bı durcan. k serisi de guzel, 636 da

    *

    konuya donersek.

    yenı kasa 636yı ben de cıddı anlamda dusunmustum.lakın kuru agırlıgı benım RRın ıslak agırlıgından agır oldugu ıcın vazgecmıstım(194kg abs?) guclu ok.teknolojık ok.ama benım ss anlayasım boyle...
    o paraya ne alırdın 0 alsan deseydin, 636 derdim.RR'dan 5000tl fazla ama gercekten bunu hakedıyor.+suzukiden de 1tık onde hem sekıl hem perfo hem de teknolojı olarak.bu senenın 600lugu.

    *

    bu arada cevreyolu pek kullanılmayacak ve sehırıcı yorulacaksa makıne aman derım. tekerlek-zıncır-benzın yersin anca dusuk suratlerde 1000lık hem senı hem kendını yorar.636 + ufak bı kac mod yaklasık 150bg makıne tamam derım ben.
    initial-D bunu beğendi.

  7. #7
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    Dyno sheetlerinden orta devir torklarına bakabilirsin ama vites oranları ile birlikte bunu yola tansıtma şeklide değişir.

    10-14 bin devir aralığında hepsi iyi ama alt devir torku istiyorsan mecburen litrelik bakacaksın.ama ş.içi fazla kullanıyorsan bu seferde 1000lik dezavantaj

  8. #8
    forewer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ZZ-R1200
    Alıntı wolrath adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kapısmak yok hepımız caponuz

    saka bı yana.ınsanların makınelerı sevmesı hosuma gıder ama abartı sanatı gırınce bıraz uyarılıyorum o kadar :D yoksa sıralı4 dedın mı bı durcan. k serisi de guzel, 636 da

    *

    konuya donersek.

    yenı kasa 636yı ben de cıddı anlamda dusunmustum.lakın kuru agırlıgı benım RRın ıslak agırlıgından agır oldugu ıcın vazgecmıstım(194kg abs?) guclu ok.teknolojık ok.ama benım ss anlayasım boyle...
    o paraya ne alırdın 0 alsan deseydin, 636 derdim.RR'dan 5000tl fazla ama gercekten bunu hakedıyor.+suzukiden de 1tık onde hem sekıl hem perfo hem de teknolojı olarak.bu senenın 600lugu.

    *

    bu arada cevreyolu pek kullanılmayacak ve sehırıcı yorulacaksa makıne aman derım. tekerlek-zıncır-benzın yersin anca dusuk suratlerde 1000lık hem senı hem kendını yorar.636 + ufak bı kac mod yaklasık 150bg makıne tamam derım ben.
    Yanlış bakmışsın hocam ıslak ağırlık 194 kg abs ile.
    '92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200

  9. #9
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    Hocam 636 kullanmadım ama zx6r düşük devirlerde ölü.. motoron dergisinin ecnebi yazarları yeni triumph daytona 675 ile kawa 636 yı karşılaştırmışlardı.. O sayıya ulaşabilirsen 636 ile ilgili oldukça açıklayıcı bir inceleme mevcuttu. Bende dergi var ama şu an yanımda değil. arzu edersen o incelemeyi burda paylaşabilirim..

  10. #10
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    Alıntı forewer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış bakmışsın hocam ıslak ağırlık 194 kg abs ile.
    dogru bakmısım hocam.kawasaki'nin offical sitesi :

    Kuru Ağırlık
    192 Kg. ABS 194kg

    http://www.kawasaki.com.tr/motosikle...kdetaylar.html


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)