Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

mondial 100 kh modelıne 125 cc lık hondanın pistonu takılırmı veya mondıal 110 ft nın

    REKLAM ALANI
  1. #1
    raymond - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2005
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    2006 mondial KH 100 (97CC),2,5 tdi vw transporter
    slm arkadaslar ben malum vergılerden kacdım 100 kh aldım bu 97 cc lık pıstonu var bunun derımkı buna 125cc lık honda pistonu uyarmı uayrsa bana kaca mal olur bu ıs saygılarımla
    erkan


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Söylediğin şey olanaksız arkadaşım. Böyle birşey tesadüfen olsa bile sana bir sürü problem yaşatacaktır.

  3. #3
    BİSANCI_42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Motosikleti
    YOK
    sen hiç yarı çapı 2 cm olan bişeye 3 cmlik bir cisim sokabilirmisn???!!! soksan bile 2cm ile 3 cm arasındaki fark ne olur biliyomusun 3cm hareket etmez ama 2cm çok rahat hareket eder lütfen mantıklı olalım!!!

  4. #4

    Üyelik
    19 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial 150ZC
    bi dene istersen
    ::tutkuy:::cat:

  5. #5
    melocann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2007
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    YaMaHa YzF R25
    iyi bi usta bulursan bence olur çünkü ben kt125'e 150'lik silindir takmıştım baya zahmetli ve külfetli oluyor

    bildiğim kadarıyla 2 yöntemi var

    1.si (bunu tam bilmiyorum) silindirin gömleğini toranda alıyorlar nasıl oluyor bilemem

    2.si(benim yaptırdığım yöntem) motor bloğunu yarıp silindir gömleği girecek şekilde blok girişini genişletiyorlar

    not:silinidir ve pistonu değiştirdikten sonra silindir üst kapağınıda değiştir yoksa bi faydasını göremezsin
    kendini bişey zannedenlere uyuz oluyorum:

    bilmiyorlar ki bugun bana yarın sana

  6. #6
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    30 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL B.evler
    HA HA HA ÇOK KOMİK KRANKI NASIL MODİFİYE YAPACAN

  7. #7
    caner22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2006
    Şehir
    Edirne ve Çevresi
    iş piston değiştirmek ile bitmiyorki

    motor un kalitesi ortada piston değiştirir isen başka sorunlar ile karşılaşabilirsin

    Eger HErsey HaLa KOntroLündeYse YAVAS GidYoRRsUn

  8. #8
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    Alıntı melocann adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iyi bi usta bulursan bence olur çünkü ben kt125'e 150'lik silindir takmıştım baya zahmetli ve külfetli oluyor

    bildiğim kadarıyla 2 yöntemi var

    1.si (bunu tam bilmiyorum) silindirin gömleğini toranda alıyorlar nasıl oluyor bilemem

    2.si(benim yaptırdığım yöntem) motor bloğunu yarıp silindir gömleği girecek şekilde blok girişini genişletiyorlar

    not:silinidir ve pistonu değiştirdikten sonra silindir üst kapağınıda değiştir yoksa bi faydasını göremezsin
    Peki bu değişimdensonra motorda performas arrtışı hissedilir şekilde artımı? Deydimi yani yaptığınıza.Sanırım şuanda motorunuzu değiştirdiniz.
    lezzet gider,mesuliyet kalır...

  9. #9

    Üyelik
    17 Ağustos 2007
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    as t1
    arkadaşım motorun orjinal halini hiç bozma ayar tutturamazsın ve oldukça pahalıya mal olur motorun ömrünü kısaltırsın yada tornada yapamazlar öldürürsün motoru motor elinde patlar
    Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar. :bounce:

  10. #10

    Üyelik
    21 Nisan 2007
    Şehir
    Antakya
    Motosikleti
    Honda Dylan 150
    Topic hortlamış yine...

  11. #11
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Aralık 2007
    Şehir
    DAVOS :p
    Motosikleti
    HONDA CBF 150 --(SİYAH)
    hehe benim hussar 125 in krank bilyası dağıldığında..

    150 cc piston silindir ve krank taktım süper oldu son hız 10 km arttı kalkış süper oldu..

  12. #12

    Üyelik
    17 Ekim 2008
    eskiden as 600 kamyolara turbo BMC tm 140 larada mercedes pompası takardık randımanlı olsun az yaksınçok kaçsın arıza yapmasın diye as 600 krank keserdi o motor turboyu kaldırmazdı ama bmc mercedes pompasıyla bir giderdiki yolda kendinden üstün araçları geçerdi gelelim motorsiklete pistonun farklı takılması çok kolay rektefeyapılırken takmak istediğin farklı pistona göre yaptırırsın o basit ama pistonun yükünü taşıyan piston kolu nasıl güvenilirmi kolun bağlandığı esas patlamayı döner harekete çeviren krank buna müsaitmi en azından şunu bakmak lazım 125likyada 150 lik hangi sini uygulayacaksan onun piston kolu ve krank milini ölçüp arada belirgin bir fark varmı yoksa hiç sorun olmaz çalışır ama fark varsa dednemek bile tehlikeli fark olup olmadığını bilmiyorum ama motorlardaki 100.125.150 gibi farklar için hermodele ayrı parça döküleceğini sanmam piston kolu krank aynıysa piston değiştirmek sorun olmaz


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler