slm arkadaslar ben malum vergılerden kacdım 100 kh aldım bu 97 cc lık pıstonu var bunun derımkı buna 125cc lık honda pistonu uyarmı uayrsa bana kaca mal olur bu ıs saygılarımla
slm arkadaslar ben malum vergılerden kacdım 100 kh aldım bu 97 cc lık pıstonu var bunun derımkı buna 125cc lık honda pistonu uyarmı uayrsa bana kaca mal olur bu ıs saygılarımla
erkan
Söylediğin şey olanaksız arkadaşım. Böyle birşey tesadüfen olsa bile sana bir sürü problem yaşatacaktır.
sen hiç yarı çapı 2 cm olan bişeye 3 cmlik bir cisim sokabilirmisn???!!! soksan bile 2cm ile 3 cm arasındaki fark ne olur biliyomusun 3cm hareket etmez ama 2cm çok rahat hareket eder lütfen mantıklı olalım!!!
bi dene istersen
::tutkuy:::cat:
iyi bi usta bulursan bence olur çünkü ben kt125'e 150'lik silindir takmıştım baya zahmetli ve külfetli oluyor
bildiğim kadarıyla 2 yöntemi var
1.si (bunu tam bilmiyorum) silindirin gömleğini toranda alıyorlar nasıl oluyor bilemem
2.si(benim yaptırdığım yöntem) motor bloğunu yarıp silindir gömleği girecek şekilde blok girişini genişletiyorlar
not:silinidir ve pistonu değiştirdikten sonra silindir üst kapağınıda değiştir yoksa bi faydasını göremezsin
kendini bişey zannedenlere uyuz oluyorum:
bilmiyorlar ki bugun bana yarın sana
HA HA HA ÇOK KOMİK KRANKI NASIL MODİFİYE YAPACAN
iş piston değiştirmek ile bitmiyorki
motor un kalitesi ortada piston değiştirir isen başka sorunlar ile karşılaşabilirsin
Eger HErsey HaLa KOntroLündeYse YAVAS GidYoRRsUn
arkadaşım motorun orjinal halini hiç bozma ayar tutturamazsın ve oldukça pahalıya mal olur motorun ömrünü kısaltırsın yada tornada yapamazlar öldürürsün motoru motor elinde patlar
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar. :bounce:
Topic hortlamış yine...
hehe benim hussar 125 in krank bilyası dağıldığında..
150 cc piston silindir ve krank taktım süper oldu son hız 10 km arttı kalkış süper oldu..
eskiden as 600 kamyolara turbo BMC tm 140 larada mercedes pompası takardık randımanlı olsun az yaksınçok kaçsın arıza yapmasın diye as 600 krank keserdi o motor turboyu kaldırmazdı ama bmc mercedes pompasıyla bir giderdiki yolda kendinden üstün araçları geçerdi gelelim motorsiklete pistonun farklı takılması çok kolay rektefeyapılırken takmak istediğin farklı pistona göre yaptırırsın o basit ama pistonun yükünü taşıyan piston kolu nasıl güvenilirmi kolun bağlandığı esas patlamayı döner harekete çeviren krank buna müsaitmi en azından şunu bakmak lazım 125likyada 150 lik hangi sini uygulayacaksan onun piston kolu ve krank milini ölçüp arada belirgin bir fark varmı yoksa hiç sorun olmaz çalışır ama fark varsa dednemek bile tehlikeli fark olup olmadığını bilmiyorum ama motorlardaki 100.125.150 gibi farklar için hermodele ayrı parça döküleceğini sanmam piston kolu krank aynıysa piston değiştirmek sorun olmaz
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)