Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

XJ6 vs FZ6 vs ER6N vs NC700SA

    REKLAM ALANI
  1. #41
    cemsht - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati monster 696'11
    Alıntı HELLAS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    edit: birde hep akımın ucunda ducati monster var ..
    AL DA GÖR ......





    |
    neyi görüyor ducati olunca? merak ettim de
    yamaha xt 125x------suzuki dr-z 400sm------ducati monster 696


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    4 silindirde ısrarlıysan Z750 biçilmiş kaftan. Ha bi de GSR600 var.
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  3. #43
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    Alıntı diimh adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    er6n için söylüyorsun değil mi ?
    Xj6,Nc 700 için kesin bir şey diyemem ama.
    Bulunmamazlık konusu için Er6n-F bir adım önde.
    2020 'Tracer 900 İcon Blue

  4. #44

    Üyelik
    22 Mart 2013
    Motosikleti
    Kawasaki ER6N 2013
    Alıntı Sinan Er adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4 silindirde ısrarlıysan Z750 biçilmiş kaftan. Ha bi de GSR600 var.
    z750 gerçekten güzel alet ama o inşallah bir sonraki motorum olur. :D gsr600 ise artık üretilmiyo ve piyasada gördüklerim hep birbirinden kötü durumdalar. gsr750 de zaten istediğimin biraz üstünde kalıyor .

    iki sene sonra açarım başlığı ama " z750 mi fz8 mi gsr750 mi" diye :D

  5. #45
    cd0345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2011
    Şehir
    İSTANBUL-KARTAL
    Motosikleti
    12" CBF 150
    Alıntı diimh adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ybr125 imi satıp bu makinelerdan birisini almak istiyorum. Lakin kafam allak bullak oldu. Neredeyse bir aydır forum okuyorum sabahtan akşama, türkçe ingilizce . . . Daha da çorba oldu kafam.

    Şimdi ilk tercihim XJ6 fakat XJ6 nın FZ6nın yeni ve düşük hali olduğu için kafamda soru işaretleri var. Fz6 ya göre kullanılan materyal daha fazla pilastik, beygiri düşük vs. O yüzden ikinci el bir Fz6 mı almalıyım yoksa 0 bir XJ6 mı bilemedim.

    Bunların yanında, ER6N nin tipi inanılmaz güzel ve seksi. Her ne kadar, XJ6 yla aynı beygire sahip olsa da, çevremdeki motorcu arkadaşlarım 2 silindirli motor mu alıcan diye laf ediyorlar. Birde artık efsaneleşmiş olan yedek parça sıkıntısı ve ücretleri de cabası. Az yakması ise bir avantaj ama bu motoru alırsam gaz kolu açık gideceğim için diye tahmin ediyorum benzin karı beni pek kurtarmayacak.

    NC700SA ise garip bir alet. düşük beygir ama torku yerinde. koltuk altındaki bagaj ise muhteşem ama gerek tipi, gerek beygiri acaba bu alet diğerlerinin yanında parasını hakediyor mu diye düşündürtüyor.

    Honda CBF600ü falan direkt eledim keza görüntüsünü sevmiyorum her ne kadar güzel makine olsa da.

    Motoru değiştirme amacım şehir içinde kullanımın yanı sıra, hafta sonu kalkıp güneye de inmek.Rüzgarla bir sıkıntım yok yani naked istediğime eminimo açıdan ve 600 cclerin de en iyisininde en kötüsününde beni hertürlü başka bir şehre rahatça taşıyacağını biliyorum...

    sizlerden ricam şehirler arası gideceksen enduro / cruiser almalısın gibi sorumla alakasız cevaplar yerine, motor seçiminde yardımcı olmanız.

    edit: birde hep akımın ucunda ducati monster var ...
    öncelikle şimdiden hayırlı olmasını dilerim

    bende cbf den sonra bu motorlardan birine geçmeyi planlıyorum az çok araştırdımda

    eğer hız veya 4 silindir tutkusu filan yoksa nc 700 en mükemmel makina aralarında derim sana nedenleri bence

    italyan işi fantezi çok yakınım aldı aprilia kullandı derbi kullandı ducati kullandı bi kitliyorlar bakım filan belin doğrulmuyor

    neyse kawa. zaten başlıca bi distribütör saçmalığı

    nc 700 dediğin gibi deponun ufakta olsa bi bagaj olması

    düşük beygir olsada düşük devirlerde yüksek torkla bu saydığın motorlar arasında bakım aralığı en uzun bakım maliyeti en düşük ve motor ömrü en uzun evladiyelik denicek cinsten bi motordur

    nc700 e agrepoviç takanlar var sesi gayet hoş oluyor

    saygılarımla

  6. #46

    Üyelik
    22 Mart 2013
    Motosikleti
    Kawasaki ER6N 2013
    Evet nc700 gerçektende her yolun yolcusu bir motor. Keşke biraz da tipi güzel oldaydı :/

  7. #47
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    NC 700 ün performansını araştırmak gerek. Aslında er6 ve xj6 ile aynı klasmanda değil gibi. Diğerlerine göre daha uysal bir motoru var. Ekonomi ve gezip tozma ağır basıyor.

    Diğerleri agresif kullanım özellikleri ile stret bike.
    diimh bunu beğendi.
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  8. #48
    ichiroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2011
    Şehir
    Zonguldak
    Motosikleti
    Honda CRF1000L Africa Twin
    Abs için hala tehlikeli diyenler nasıl var anlamıyorum cidden bende, mesafe uzarmış, ıslakta ön tekerleği kaydırdıktan sonra kim ben tecrübeliyim düşmem diyor? abs kuru temiz zemin dışında her yolda bence gerekli.
    diimh bunu beğendi.

  9. #49

    Üyelik
    20 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    mr 250 destro
    arkadasımda nc700 var hıc memnun degıl gerek surat olarak gerekse performans olarak tavsıye etmem.
    diimh bunu beğendi.

  10. #50
    gti_king - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul Bayrampaşa
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250
    Artçılı ve uzun yol sürüşlerinden bahsediyorsunuz. Yeni ER6N'ler baya 2 parça koltuğa sahip, XJ6 da keza sportif bir sürüş pozisyonuna sahip. İkisi de çok güzel motosikletler, şehiriçinde çok keyif alarak kullanılabilir lakin iki kişi ile uzun yolda NC serisi kadar konforlu olacağını pek sanmıyorum, tabii ki hepsiyle uzun yol yapılır fakat rahatlık isteniyorsa şayet NC bir adım önde gibi görünüyor.
    diimh bunu beğendi.

  11. #51

    Üyelik
    22 Mart 2013
    Motosikleti
    Kawasaki ER6N 2013
    Alıntı maverıck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadasımda nc700 var hıc memnun degıl gerek surat olarak gerekse performans olarak tavsıye etmem.
    oh be. sonunda birisi bu konuda duymak istediğimi yazdı. teşekkür ederim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:40 ----------

    --------
    arkadaşlar kararımı er6n yeşil abs lide kıldım. 2013 model . fiyat 20500 TL. umarım ki düşüp motorun bir yerlerini parçalamam ve yedek sorunu hiç yaşamam ama dedikleriniz doğrultusunda ebayle işimi görürüm sanırım. tipine aşık olmam zaten en öncelikli kararım oldu, bunun yanında keşke 4 silindir olsa diyorum ama motor sesi benim için önplanda olmadığından çok da sorun etmiyorum. şehir içinde nc700den sonra en az yakan motor olması klasında da bir artı. ve vergisi xj6dan düşük. beygiri ve torku da gayet yeterli. keza xj6yla aynı ..

    zaten saatte 200le abanayım gibi bir fantazimde yok. benim için önemli olan saatte 100 le giderken bir araç sollamam gerekirse, hemen 150leri görüp güvenle sollama yapabilmem. haricinde zaten otobanda 120nin üzerinde giden birisi değilim. bu açıdan 100 den 200 e izlediğim videolardan gördüğüm kadarıyla çok seri bir şekilde çıkıyor. 200ün üzerinde hız kesiciye giriyor ki girsin. 190 beygir arabamda bile 190ı geçeiblmiş bir adam değilim ki dediğim gibi motorla zaten hiç işim olmaz.

  12. #52
    scooboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2011
    Şehir
    istanbul(İzmirli)
    Motosikleti
    Yamaha xj6N 2013
    Hayırlı olsun. İyi bir karar vermişsiniz. Bende ara ara düşünüyorum f i satıp 0 n almayı. Bakalım ne olacak.

  13. #53
    Bulent78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CB 600f Hornet
    XJ6 için bişey diyemem kullanmadım ama sakin kullanımda o da öyle çok yakan bir motor değil, ER6 ile arasında max 1 lt. oynar bence. ER6 benim de tipini daha çok sevdiğim motordu, özellikle de naked olan, o yüzden naked aldım. Son çıkan kasa da f modelin daha güzel olduğunu düşünüyorum, daha öncekiler de olduğu kadar büyük yan grenajları olmaması ve ön de ikiz far gerçekten çok yakışıklı olmuş. Yeni kasa n de güzel ama yandan bakınca ön far sanki yumruk yemiş de burnu içeri girmiş gibi geliyor bana

    Artçı performansı içinse, eğer artçı çok iri değilse, yani mesela minyon bir hatunsa belki peglerin yüksekliğinden dolayı bacak ağrısı çekebilir, koltuğun sert gelmesi durumu olursa bir şekilde çözebilirsiniz, arka pegleri de ayarlı olanlar ile değiştirerek biraz daha aşağı alma şansınız olabilir, bu durumda daha konforlu bir yolculuk olacaktır. Sizin boyunuzda birinin ise uzun yolda, çok rahat olmasını beklememek lazım. Sonuçta bunlar naked makinalar, konfora çok düşkün insanlar touring alıp keyiflerine bakıyorlar Ön rüzgar sorununu ön cam ile çözebilirsiniz, şehir içinde zaten çok rahatsız etmez naked sever sürücüleri ama uzun yolda rüzgarla savaşmanın bence anlamı yok.

    Motorumda şikayetçi olduğum hiçbir nokta yok, herşeyi bilerek aldığımdan, bu niye rüzgar alıyor :(ön camım var, sorun çözüldü) oturuş pozisyonu niye touringlerdeki gibi daha rahat değil gibi saçma sıkıntılarım yok, herşey beklentileriniz ve zevkinizin kesiştiği noktada bitiyor bence Hayırlı olur inşallah.
    ANGARAJ
    Whatever it is, it's better in the wind.
    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

  14. #54

    Üyelik
    22 Mart 2013
    Motosikleti
    Kawasaki ER6N 2013
    Çok teşekkür ederim, gerçekten içime su serpen bir mesaj oldu öncelikle burun olayına değinmek isterim ki, bence er6n nin önü inanılmaz seksi duruyor muhtemelen motoru alınca bir iki hafta motora binmeden önce 3-5 dakika sadece gözlerine bakıcam (far oluyor bu benzetmede :p )

    Peki bir şey soracağım. Er6n le mesela 3. Vitesteyim 2 bin devirdeyim. Gaz verince düşük devirden rahatça yükseliyor mu, yoksa düşük devirde vites mi küçültmeye zorluyor?

    Birde baktım nette bulamadım keza bayii ye de sorabilirdim bunu da hazır buradayız sorayım, ön koruma demiri falan var değil mi bu motor için. Yani 1000 fotoğraf gördüm, hepsi demirsizdi.

  15. #55

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    Er6n nin Selesini ve Sakalını ,Resimde yok ama Çamurluğu ve Yan Grenajınıdı kırmızı düşünsene 10 numara olur alttaki ve üsteki resmi birleştir
    Orjinali ve Paint lenmişi
    Ful Kırmızı düşün



    Sado

  16. #56
    Bulent78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CB 600f Hornet
    Alıntı diimh adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok teşekkür ederim, gerçekten içime su serpen bir mesaj oldu öncelikle burun olayına değinmek isterim ki, bence er6n nin önü inanılmaz seksi duruyor muhtemelen motoru alınca bir iki hafta motora binmeden önce 3-5 dakika sadece gözlerine bakıcam (far oluyor bu benzetmede :p )

    Peki bir şey soracağım. Er6n le mesela 3. Vitesteyim 2 bin devirdeyim. Gaz verince düşük devirden rahatça yükseliyor mu, yoksa düşük devirde vites mi küçültmeye zorluyor?

    Birde baktım nette bulamadım keza bayii ye de sorabilirdim bunu da hazır buradayız sorayım, ön koruma demiri falan var değil mi bu motor için. Yani 1000 fotoğraf gördüm, hepsi demirsizdi.
    Daha önceki modellere uygun koruma demiri var, mutlaka 2013 modele de uygun olan vardır ama burda bulabilir misiniz bilmiyorum açıkcası, internetten sipariş etmek zorunda kalabilirsiniz.

    Ön far mevzusu da şöyleki, aslında farın tipi hoşuna gidiyor ancak yandan bakınca görüntü çok içime sinmiyor yoksa yakışıklı hertürlü, bikere naked, en çirkini bile güzeldir

    Vites mevzusu da şöyle 2000 devir ve üzerinde kendini çok çabuk toparlıyor, tabii 6.vitesdeyken biraz zor ama 2,3 ve 4. viteslerde 2000 in altına düşmediğiniz takdirde çok rahat silkelemeden hızlanabiliyor ama tabii vites ne kadar yüksek ise toparlaması için o kadar fazla gaz açmanız lazım, 6. vites biraz ekonomi ve son hızın dibine vurmak için yapılmış, uzun yol dışında ben 6. vitesi çok kullanacağımı sanmam, 150 ve üzerine çıkarsam ancak 6. vitesi kullanıyorum ben. O da sırf yakıtı biraz olsun düşürme amaçlı yani.

    Ben de koruma demiri var ama sanırım önceki sahibi internetten falan alıp takmış, çünkü burada hiçbiyerde rastlamadım.
    diimh bunu beğendi.
    ANGARAJ
    Whatever it is, it's better in the wind.
    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

  17. #57
    APALA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2012
    Motosikleti
    ARMadillo
    Alıntı eren özer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Er6n nin Selesini ve Sakalını ,Resimde yok ama Çamurluğu ve Yan Grenajınıdı kırmızı düşünsene 10 numara olur alttaki ve üsteki resmi birleştir
    Orjinali ve Paint lenmişi
    Ful Kırmızı düşün
    http://img221.imageshack.us/img221/2...0181124517.jpg


    http://img171.imageshack.us/img171/7...6n2013redp.jpg
    bu üsteki painti ben yapmıştım yahu böyle daha iyi olur diye bir gün bu resmin karşıma çıkacağı hiç aklıma gelmez di
    Güvenebileceğimiz tek gözler, kendi gözlerimizdir.

  18. #58

    Üyelik
    22 Mart 2013
    Motosikleti
    Kawasaki ER6N 2013
    salı günü mağazaya gidip birde motoru yakından inceliycem. bi üstüne falan bi oturayım edeyim. orada bir daha sorarım artık koruma demiri olayını

  19. #59

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    Alıntı APALA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu üsteki painti ben yapmıştım yahu böyle daha iyi olur diye bir gün bu resmin karşıma çıkacağı hiç aklıma gelmez di
    Oradan akılma gelmişti zaten Kırmızısı vardı bir ark yapmıştı diye
    Sado

  20. #60

    Üyelik
    22 Mart 2013
    Motosikleti
    Kawasaki ER6N 2013
    Arkadaşlar aldım motoru bugün. cumartesi plakası takılmış olarak teslim alacağım . sizleri dinleyip abs li aldım. tüm yardımlarınız için teşekkür ederim :D


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)