4 silindirde ısrarlıysan Z750 biçilmiş kaftan. Ha bi de GSR600 var.
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
z750 gerçekten güzel alet ama o inşallah bir sonraki motorum olur. :D gsr600 ise artık üretilmiyo ve piyasada gördüklerim hep birbirinden kötü durumdalar. gsr750 de zaten istediğimin biraz üstünde kalıyor .
iki sene sonra açarım başlığı ama " z750 mi fz8 mi gsr750 mi" diye :D
öncelikle şimdiden hayırlı olmasını dilerim
bende cbf den sonra bu motorlardan birine geçmeyi planlıyorum az çok araştırdımda
eğer hız veya 4 silindir tutkusu filan yoksa nc 700 en mükemmel makina aralarında derim sana nedenleri bence
italyan işi fantezi çok yakınım aldı aprilia kullandı derbi kullandı ducati kullandı bi kitliyorlar bakım filan belin doğrulmuyor
neyse kawa. zaten başlıca bi distribütör saçmalığı
nc 700 dediğin gibi deponun ufakta olsa bi bagaj olması
düşük beygir olsada düşük devirlerde yüksek torkla bu saydığın motorlar arasında bakım aralığı en uzun bakım maliyeti en düşük ve motor ömrü en uzun evladiyelik denicek cinsten bi motordur
nc700 e agrepoviç takanlar var sesi gayet hoş oluyor
saygılarımla
Evet nc700 gerçektende her yolun yolcusu bir motor. Keşke biraz da tipi güzel oldaydı :/
NC 700 ün performansını araştırmak gerek. Aslında er6 ve xj6 ile aynı klasmanda değil gibi. Diğerlerine göre daha uysal bir motoru var. Ekonomi ve gezip tozma ağır basıyor.
Diğerleri agresif kullanım özellikleri ile stret bike.
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
Abs için hala tehlikeli diyenler nasıl var anlamıyorum cidden bende, mesafe uzarmış, ıslakta ön tekerleği kaydırdıktan sonra kim ben tecrübeliyim düşmem diyor? abs kuru temiz zemin dışında her yolda bence gerekli.
arkadasımda nc700 var hıc memnun degıl gerek surat olarak gerekse performans olarak tavsıye etmem.
Artçılı ve uzun yol sürüşlerinden bahsediyorsunuz. Yeni ER6N'ler baya 2 parça koltuğa sahip, XJ6 da keza sportif bir sürüş pozisyonuna sahip. İkisi de çok güzel motosikletler, şehiriçinde çok keyif alarak kullanılabilir lakin iki kişi ile uzun yolda NC serisi kadar konforlu olacağını pek sanmıyorum, tabii ki hepsiyle uzun yol yapılır fakat rahatlık isteniyorsa şayet NC bir adım önde gibi görünüyor.
oh be. sonunda birisi bu konuda duymak istediğimi yazdı. teşekkür ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:40 ----------
--------
arkadaşlar kararımı er6n yeşil abs lide kıldım. 2013 model . fiyat 20500 TL. umarım ki düşüp motorun bir yerlerini parçalamam ve yedek sorunu hiç yaşamam ama dedikleriniz doğrultusunda ebayle işimi görürüm sanırım. tipine aşık olmam zaten en öncelikli kararım oldu, bunun yanında keşke 4 silindir olsa diyorum ama motor sesi benim için önplanda olmadığından çok da sorun etmiyorum. şehir içinde nc700den sonra en az yakan motor olması klasında da bir artı. ve vergisi xj6dan düşük. beygiri ve torku da gayet yeterli. keza xj6yla aynı ..
zaten saatte 200le abanayım gibi bir fantazimde yok. benim için önemli olan saatte 100 le giderken bir araç sollamam gerekirse, hemen 150leri görüp güvenle sollama yapabilmem. haricinde zaten otobanda 120nin üzerinde giden birisi değilim. bu açıdan 100 den 200 e izlediğim videolardan gördüğüm kadarıyla çok seri bir şekilde çıkıyor. 200ün üzerinde hız kesiciye giriyor ki girsin. 190 beygir arabamda bile 190ı geçeiblmiş bir adam değilim ki dediğim gibi motorla zaten hiç işim olmaz.
Hayırlı olsun. İyi bir karar vermişsiniz. Bende ara ara düşünüyorum f i satıp 0 n almayı. Bakalım ne olacak.
XJ6 için bişey diyemem kullanmadım ama sakin kullanımda o da öyle çok yakan bir motor değil, ER6 ile arasında max 1 lt. oynar bence. ER6 benim de tipini daha çok sevdiğim motordu, özellikle de naked olan, o yüzden naked aldım. Son çıkan kasa da f modelin daha güzel olduğunu düşünüyorum, daha öncekiler de olduğu kadar büyük yan grenajları olmaması ve ön de ikiz far gerçekten çok yakışıklı olmuş. Yeni kasa n de güzel ama yandan bakınca ön far sanki yumruk yemiş de burnu içeri girmiş gibi geliyor bana
Artçı performansı içinse, eğer artçı çok iri değilse, yani mesela minyon bir hatunsa belki peglerin yüksekliğinden dolayı bacak ağrısı çekebilir, koltuğun sert gelmesi durumu olursa bir şekilde çözebilirsiniz, arka pegleri de ayarlı olanlar ile değiştirerek biraz daha aşağı alma şansınız olabilir, bu durumda daha konforlu bir yolculuk olacaktır. Sizin boyunuzda birinin ise uzun yolda, çok rahat olmasını beklememek lazım. Sonuçta bunlar naked makinalar, konfora çok düşkün insanlar touring alıp keyiflerine bakıyorlar Ön rüzgar sorununu ön cam ile çözebilirsiniz, şehir içinde zaten çok rahatsız etmez naked sever sürücüleri ama uzun yolda rüzgarla savaşmanın bence anlamı yok.
Motorumda şikayetçi olduğum hiçbir nokta yok, herşeyi bilerek aldığımdan, bu niye rüzgar alıyor :(ön camım var, sorun çözüldü) oturuş pozisyonu niye touringlerdeki gibi daha rahat değil gibi saçma sıkıntılarım yok, herşey beklentileriniz ve zevkinizin kesiştiği noktada bitiyor bence Hayırlı olur inşallah.
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Çok teşekkür ederim, gerçekten içime su serpen bir mesaj oldu öncelikle burun olayına değinmek isterim ki, bence er6n nin önü inanılmaz seksi duruyor muhtemelen motoru alınca bir iki hafta motora binmeden önce 3-5 dakika sadece gözlerine bakıcam (far oluyor bu benzetmede :p )
Peki bir şey soracağım. Er6n le mesela 3. Vitesteyim 2 bin devirdeyim. Gaz verince düşük devirden rahatça yükseliyor mu, yoksa düşük devirde vites mi küçültmeye zorluyor?
Birde baktım nette bulamadım keza bayii ye de sorabilirdim bunu da hazır buradayız sorayım, ön koruma demiri falan var değil mi bu motor için. Yani 1000 fotoğraf gördüm, hepsi demirsizdi.
Daha önceki modellere uygun koruma demiri var, mutlaka 2013 modele de uygun olan vardır ama burda bulabilir misiniz bilmiyorum açıkcası, internetten sipariş etmek zorunda kalabilirsiniz.
Ön far mevzusu da şöyleki, aslında farın tipi hoşuna gidiyor ancak yandan bakınca görüntü çok içime sinmiyor yoksa yakışıklı hertürlü, bikere naked, en çirkini bile güzeldir
Vites mevzusu da şöyle 2000 devir ve üzerinde kendini çok çabuk toparlıyor, tabii 6.vitesdeyken biraz zor ama 2,3 ve 4. viteslerde 2000 in altına düşmediğiniz takdirde çok rahat silkelemeden hızlanabiliyor ama tabii vites ne kadar yüksek ise toparlaması için o kadar fazla gaz açmanız lazım, 6. vites biraz ekonomi ve son hızın dibine vurmak için yapılmış, uzun yol dışında ben 6. vitesi çok kullanacağımı sanmam, 150 ve üzerine çıkarsam ancak 6. vitesi kullanıyorum ben. O da sırf yakıtı biraz olsun düşürme amaçlı yani.
Ben de koruma demiri var ama sanırım önceki sahibi internetten falan alıp takmış, çünkü burada hiçbiyerde rastlamadım.
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
salı günü mağazaya gidip birde motoru yakından inceliycem. bi üstüne falan bi oturayım edeyim. orada bir daha sorarım artık koruma demiri olayını
Arkadaşlar aldım motoru bugün. cumartesi plakası takılmış olarak teslim alacağım . sizleri dinleyip abs li aldım. tüm yardımlarınız için teşekkür ederim :D
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)