Yamaha WR 250 R - KLX 250S - CRF 250 L Karşılaştırma
Reklamlar
-
11 Aralık 2014, 13:40
#281
Geçen hafta pazar gününden görüntüler arkadaşlar. Gruptaki motorlar: Sherco, GasGas, Wr250r, Yz 125, Crf250l, Apachi Xz250r
http://www.youtube.com/watch?v=nux-b...-_VAYuwzK15ihJ
Bu da Youtube kanalımın linki. Diğer videolara da bakabilirsiniz.
http://www.youtube.com/channel/UCc-OKmfOnu0o0h9DTQFnnbQ
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:13 ----------
Gruptan bir abimiz motorunu satıyor. Wr250r
"2013 model 4 bin km de satılıktır. Sıfır km ktm aldığım için satıyorum. Arazi lastiği ve orjinal lastiği mevcuttur. Kısa ve normal plakalığı vardır. Fiyat 14.250 tl"
Reklamlar
-
11 Aralık 2014, 14:58
#282
dockerengin adlı üyeden alıntı
Hocam öncelikle beni yanlış anlamayın.
Bu tarz soruları sorduğunuz için daha önce çok fazla arazi tecrübenizin olmadığını düşünüyorum. O yüzden bu video'daki yapılan hareketlerin çok çok azını yapabilirsiniz. Bu motor da bunun için gayet yeterli hatta falza bile. Gönül rahatlığıyla alıp kullanabilirsiniz.
Yok zaten benim fazlasıyla tecrübem var. Ben çok uçar kaçarım diyorsanız zaten bu motoru dağil diğer special modelleri düşünebilirsiniz.
Şimdiden hayırlısı olsun.
Ewet hocam daha once bole bir deneyimmim olmadı benim ikilemde kalmamda sebeb fiyatı bu fiyatlarda 2012 yada 2013 ktm 250 EXC var hangisi daha mantıklı olur diye düşündüğüm için boyle birsey sordum ewet yetenek ve egtim sart ama al sat yapmak istemiyorum verdiğiniz bilgiden dolayı tesekkür ederim
-
11 Aralık 2014, 15:53
#283
Dostum ozaman şöyle bir soru daha çıkıyor. 2t ya da 4t Şimdi sende hiç tecrübe yok azim ve istek var . Ktm ile wr kıyaslaması yanlış . Bir wr ktm performansını sana sunmaz. Artı emin değilim ama 2 t ise ktm plakasız olacaktır o da şehir içi gezemezsin gezmede boşuna motor ömrü yersin. Ama wr alırsan bi kere alırsın eğer özel bir çaba sarf edip eğitimler almayacaksanda ben enduroyu prof olarak yapmayacağım diyorsan wr her şekilde sana o adrenalini yaşatır öğrenene kadar haşatınıda çıkarırsın makinanın Ama kt 2t ya da 4 t her hangi bir sipesyal makina alıcam dersen olay başka boyutlara geçer.
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
-
11 Aralık 2014, 16:36
#284
dockerengin adlı üyeden alıntı
Geçen hafta pazar gününden görüntüler arkadaşlar. Gruptaki motorlar: Sherco, GasGas, Wr250r, Yz 125, Crf250l, Apachi Xz250r
Bu da Youtube kanalımın linki. Diğer videolara da bakabilirsiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:13 ----------
[/COLOR]Gruptan bir abimiz motorunu satıyor. Wr250r
"2013 model 4 bin km de satılıktır. Sıfır km ktm aldığım için satıyorum. Arazi lastiği ve orjinal lastiği mevcuttur. Kısa ve normal plakalığı vardır. Fiyat 14.250 tl"
Sonradan hangi lastikler takılmış bilgin var mı ?
Kawasaki KLX Türkiye - https://www.facebook.com/groups/klxturkiye/
Atılgan'ın Seyir Defteri : https://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/262332-at%C4%B1lgan%C4%B1n-seyir-defteri/
-
11 Aralık 2014, 17:10
#285
Selçuk Keleş adlı üyeden alıntı
Sonradan hangi lastikler takılmış bilgin var mı ?
Michelin arazi lastikleri takıldı sıfır sayılır.
-
11 Aralık 2014, 17:35
#286
Ahmanamra adlı üyeden alıntı
Dostum ozaman şöyle bir soru daha çıkıyor. 2t ya da 4t Şimdi sende hiç tecrübe yok azim ve istek var . Ktm ile wr kıyaslaması yanlış . Bir wr ktm performansını sana sunmaz. Artı emin değilim ama 2 t ise ktm plakasız olacaktır o da şehir içi gezemezsin gezmede boşuna motor ömrü yersin. Ama wr alırsan bi kere alırsın eğer özel bir çaba sarf edip eğitimler almayacaksanda ben enduroyu prof olarak yapmayacağım diyorsan wr her şekilde sana o adrenalini yaşatır öğrenene kadar haşatınıda çıkarırsın makinanın
Ama kt 2t ya da 4 t her hangi bir sipesyal makina alıcam dersen olay başka boyutlara geçer.
cevabın için gerçekten tesekkür ederim hocam, sanırım aradığım cevabı buldum ..
-
11 Aralık 2014, 22:30
#287
Vesile olup doğru kararlar vermeni sağlarsa ne mutlu buradaki fikir belirten arkadaşlarıma.Herkesin dediği gibi ne istediğini bilirsen ne arayacağınıda bilirsin. Umarım isteklerin doğrultusunda bir motor alırsın .
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
-
23 Aralık 2014, 13:57
#288
20.12.2014 tarihinden görüntüler.
Yamaha Wr250r, Yamaha Yz125, Sherco SE 2.5i - F, KTM 250 EXC-F, Honda Crf250l, Apachi xmoto Xz250r 4v
http://www.youtube.com/playlist?list...FQPj4vHFnQthIv
-
31 Aralık 2014, 16:51
#289
Arkadaşlar merhaba, kendi çapımda yaptığım araştırmalar sonucunda KTM 350 Freeride aldım.
Umarım birbirimizle güzel ve eğleceli yollar yaparız.
Şimdi ekipman için araştırma yapıyorum. Bu konuda önerileriniz ne olur acaba?
-
31 Aralık 2014, 17:52
#290
dockerengin adlı üyeden alıntı
Bu harbi cross olmuş valla, çamurda hard, helal.
-
StickControl adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba, kendi çapımda yaptığım araştırmalar sonucunda KTM 350 Freeride aldım.
Umarım birbirimizle güzel ve eğleceli yollar yaparız.
Şimdi ekipman için araştırma yapıyorum. Bu konuda önerileriniz ne olur acaba?
http://fs2.directupload.net/images/141231/jrf5h9rj.jpg
Ekipman olarak bota iyi para ver, acerbisten şaşma diyorlar.
Motor benim ilgimi çekti, çok merak ediyorum şu freeride ları. Başlangıç için çok ideal gibi.
-
StickControl adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba, kendi çapımda yaptığım araştırmalar sonucunda KTM 350 Freeride aldım.
Umarım birbirimizle güzel ve eğleceli yollar yaparız.
Şimdi ekipman için araştırma yapıyorum. Bu konuda önerileriniz ne olur acaba?
http://fs2.directupload.net/images/141231/jrf5h9rj.jpg
Ne kadara aldın hocam bu makineyi güle güle kullan
-
Syanur adlı üyeden alıntı
Ekipman olarak bota iyi para ver, acerbisten şaşma diyorlar.
Motor benim ilgimi çekti, çok merak ediyorum şu freeride ları. Başlangıç için çok ideal gibi.
KTM marka ekipmanları almayı düşünüyorum. Alpinestars da olabilir. Ama muhtemelen KTM olacak.
KTM marka önermez misiniz? Ekipman konusuna biraz dikkat ederim.
Benim yaptığım araştırmalarda Freeride aslında yurtdışında kaya tırmanışları için kullanılan profesyonel bir alet, fakat ülkemizde yere yakın oluşu, KTM nin en hafif motoru oluşu, beygirden ziyade torkunun yüksek oluşu ve F serisine göre daha az bakıma ihtiyaç duyması gibi nedenlerden dolayı başlangıç motoru olarak tercih ediliyor. Açıkçası bende bu sebeplerden bu motoru seçtim. Bir kendimi bir de cross olayını deneyeceğim. Eğer birbirimize ısınırsak EXC serisine yöneleceğim. Ama içimden bir ses bu cross işini seveceğimi söylüyor..
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:56 ----------
Maslak adlı üyeden alıntı
Ne kadara aldın hocam bu makineyi güle güle kullan
Teşekkür ederim. 8.000€ 'ya geldi. 45 saatte esasında 2012 model ama 2014 trafiğe çıkışlı..
-
StickControl adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba, kendi çapımda yaptığım araştırmalar sonucunda KTM 350 Freeride aldım.
Umarım birbirimizle güzel ve eğleceli yollar yaparız.
Şimdi ekipman için araştırma yapıyorum. Bu konuda önerileriniz ne olur acaba?
Güle güle kullan güzel makina ve KTM'nin en sevdiğim özelliği, sadece 99 kg. Tek markaya bağımlı kalma, iyi markaları mutlaka dene. Bütçe her biri için ne kadar ?
Kawasaki KLX Türkiye - https://www.facebook.com/groups/klxturkiye/
Atılgan'ın Seyir Defteri : https://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/262332-at%C4%B1lgan%C4%B1n-seyir-defteri/
-
KTM marka dediğin korumalar zaten başka bir üreticiye yaptırılan korumalardır. Yani BMW de kasklarını Uvex yada Schubert'e yaptırıyor (BMW sahipleri Schubert olduğuna inanmak konusunda daha istekliler )
Arazi işinde ekipmanı (aslında her işte) bu işin özüne inmiş markalardan almak lazım bence. Bu forumda ciddi arazi kullanıcılarının sayısı az. Benim sana tavsiyem yurt dışı forumlarında sor, yorum oku. Mesela "best knee bracer" diye arat bakalım neler çıkacak. Bir de revzilla diye bir satış sitesi var, orada da ürünlerin altında çok sayıda soru-cevap-yorum oluyor.
Dediğim gibi ben Acerbis'in ürünlerini inceledim, olması gerektiği gibi. Daha iyisi de elbet vardır. KTM nin sattığı korumaları bilmiyorum ama kötü değildir herhalde. Yalnız pahalıdır, marka amblemi yüzünden...
-
Selçuk Keleş adlı üyeden alıntı
Güle güle kullan güzel makina ve KTM'nin en sevdiğim özelliği, sadece 99 kg.
Tek markaya bağımlı kalma, iyi markaları mutlaka dene. Bütçe her biri için ne kadar ?
Teşekkür ederim Selçuk bey, benim de en çok sevdiğim özelliği o oldu. Aslında boyum EXC modellerine uygun ama başlangıç olarak bu modelden başlamak daha mantıklı geldi..
Bütçe konusunda ekipmana önem verdiğim için çok sınırlı kalmak istemiyorum. Zira bu motorla illaki düşeceğiz o yüzden en iyi ekipmanları almak isterim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:21 ----------
Syanur adlı üyeden alıntı
KTM marka dediğin korumalar zaten başka bir üreticiye yaptırılan korumalardır. Yani BMW de kasklarını Uvex yada Schubert'e yaptırıyor (BMW sahipleri Schubert olduğuna inanmak konusunda daha istekliler
)
Arazi işinde ekipmanı (aslında her işte) bu işin özüne inmiş markalardan almak lazım bence. Bu forumda ciddi arazi kullanıcılarının sayısı az. Benim sana tavsiyem yurt dışı forumlarında sor, yorum oku. Mesela "best knee bracer" diye arat bakalım neler çıkacak. Bir de revzilla diye bir satış sitesi var, orada da ürünlerin altında çok sayıda soru-cevap-yorum oluyor.
Dediğim gibi ben Acerbis'in ürünlerini inceledim, olması gerektiği gibi. Daha iyisi de elbet vardır. KTM nin sattığı korumaları bilmiyorum ama kötü değildir herhalde. Yalnız pahalıdır, marka amblemi yüzünden...
Evet dediklerinize katılıyorum. Zaten 15 senelik motosiklet deneyimimde de anlattığınız gibi durumları yaşadım. Ben şimdiye kadar Japon ve HD cruiser kullandım. Zamanında hevesle Harley Davidson kasklara para verip aldık ama onları da HJC diye bir markaya ürettiğini anladım. Sonrasında da Schuberth kask kullanmaya başladım. Asıl benim sormak istediğimde oydu zaten, KTM yine markayı basıp kalitesiz üretim mi yapıyor yoksa kaliteli imalat mı yapıyor gibi.. Ben önümüzdeki ay ABD ye gideceğim için oradan temin edeceğim. O yüzden fiyatlarda yarı yarıya avantajım olacak.
-
Arkadaslar bndede crf 250 l var butun saygayi okudum ve bu motorun dual sport anlaminda hem yol hem soft enduro ya uygun oldugunu dusunuyorum bunun disinda sıkıntı cikarabilir gibi geliyor.birde bnm motorda bi ses kulagimi tirmaliyor aldigimdan beri,ses torkun verimli olmaya basladigi devirle baslayip en verimli oldugu devirlere kadar tork la birlikte yükselen biir şakırtı sesi,sanki makinenin ust kismindan eksantirik yada subaplardan gibi şakur şukur ses geliyor rolantide yada alt devirlerde yok yada durdugu yerde bosta gaz verince o sesin geldigi devirlerde bile cook az geliyor motoru yuke bindirip gazlayonca net duguluyor yani .bilgisi olan basina gelen varsa sorun nerden nasil halledilir garti kapsarmi yardi.???
-
Garanti kapsar.
Bu konuyla ilgili paylasılmıs bir Video vardı. Youtube da aratabılırsınız.
Servis faydalı olacaktır.
-
Tabi servis sorun olduğunu kabul ederse...
-
bende wr250r ıle aranızdayım,herkese kazasız sürüşler
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)