Yamaha WR 250 R - KLX 250S - CRF 250 L Karşılaştırma
Reklamlar
-
11 Haziran 2014, 19:32
#201
bence karşılaştırma topiği kaydı biraz
Reklamlar
-
12 Haziran 2014, 11:27
#202
spil444 adlı üyeden alıntı
bence karşılaştırma topiği kaydı biraz
Katılıyorum, ben sebep oldum
-
12 Haziran 2014, 18:05
#203
selam arkadaşlar. bugün gittim bayiye wr 250 gelmiş. kaporayı verdim sabah gidip alacağım. inş. foto atacaktım ama beceremedim. parmak uçlarımla tutabildiğim halde fotoğrafta hiç hoşuma gitmedi yakışmadım üzerine ama umarım moto kıyafetler olayı değiştirir. Hayırlı kandiller
-
13 Haziran 2014, 09:18
#204
kackinen adlı üyeden alıntı
Sen önce bi klx al ondan sonra konuşalım
Biraz alıştıktan sonra yorumlarımı detaylı olarak paylaşacağım, saygılar.
Dün akşamdan başlayabilirsin hafif arazi, tırmanış ve iniş hendekler falan :D
Bu arada hayırlı olsun Beratta . Allah tekeri düz bastırsın
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
-
17 Haziran 2014, 03:06
#205
Evet arkadaşlar rodaj bitti hafta sonu arazide de kullanabildim. Klx için hiç bir tecrübem yok fakat crfl ile birkaç tecrübem oldu ki, arada ciddi fark var. Üzerindeki lastikler(bridgestone tw301ve302)asfaltta çok başarılı ama arazide kuru olmasına rağmen iyi değil, zaten üzerindekiler lastikler arazi için değil. Biraz parkurda hoplayıp zıpladım amortisörleri çok iyi. Frenler gayet yeterli fakat arka teker çok çabuk kilitleniyor özellikle asfaltta, bunun yükseklikten dolayı olduğunu düşünüyorum, bir de amortisörlerin ayarlarını daha tam olarak oturtamadığımı belirtmek isterim. Boyum 175 anca parmak uçlarımla basabiliyorum. Yakıt tüketimine gelirsek; 100 km'de sakin kullanımda 2,9 lt, karışık kullanımda 3,4 lt. Sert kullanımda 4 lt civarında olacağını düşünüyorum.. Gelelim motora; teknik verilerden de anlaşılacağı gibi devirli kullanmak gerekiyor, şöyle 3500-4000 den sonra kendine geliyor öncesinde ölü denecek kadar cansız. Önceki motorum xl200'dü düşük devirdeki torku iyiydi, ama buna alışmam zor olmadı. Arkadaşlar kullandıkça tecrübelerimi paylaşmaya devam edeceğim, merak ettiğiniz her şeyi seve seve cevaplarım, saygılar.
-
17 Haziran 2014, 10:18
#206
kackinen adlı üyeden alıntı
Evet arkadaşlar rodaj bitti hafta sonu arazide de kullanabildim. Klx için hiç bir tecrübem yok fakat crfl ile birkaç tecrübem oldu ki, arada ciddi fark var. Üzerindeki lastikler(bridgestone tw301ve302)asfaltta çok başarılı ama arazide kuru olmasına rağmen iyi değil, zaten üzerindekiler lastikler arazi için değil. Biraz parkurda hoplayıp zıpladım amortisörleri çok iyi. Frenler gayet yeterli fakat arka teker çok çabuk kilitleniyor özellikle asfaltta, bunun yükseklikten dolayı olduğunu düşünüyorum, bir de amortisörlerin ayarlarını daha tam olarak oturtamadığımı belirtmek isterim. Boyum 175 anca parmak uçlarımla basabiliyorum. Yakıt tüketimine gelirsek; 100 km'de sakin kullanımda 2,9 lt, karışık kullanımda 3,4 lt. Sert kullanımda 4 lt civarında olacağını düşünüyorum.. Gelelim motora; teknik verilerden de anlaşılacağı gibi devirli kullanmak gerekiyor, şöyle 3500-4000 den sonra kendine geliyor öncesinde ölü denecek kadar cansız. Önceki motorum xl200'dü düşük devirdeki torku iyiydi, ama buna alışmam zor olmadı. Arkadaşlar kullandıkça tecrübelerimi paylaşmaya devam edeceğim, merak ettiğiniz her şeyi seve seve cevaplarım, saygılar.
Egsoz kaç kilo
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
-
17 Haziran 2014, 15:22
#207
10 kilo var herhalde ellerimi bırakınca bariz sağa çekiyor, kilometre saatinin arka tekere bağlı olması çok saçma, far anahtarı yok, km saati 73'le giderken 80, 102 ile giderken 112 gösteriyor. En çok canımı sıkan sinyalleri sessiz çalışıyor.
-
18 Haziran 2014, 10:39
#208
kackinen adlı üyeden alıntı
10 kilo var herhalde
ellerimi bırakınca bariz sağa çekiyor, kilometre saatinin arka tekere bağlı olması çok saçma, far anahtarı yok, km saati 73'le giderken 80, 102 ile giderken 112 gösteriyor. En çok canımı sıkan sinyalleri sessiz çalışıyor.
Kardeşim yamahanın kronik ipneliği :D biliyon benimkilerde sessiz çalışıyor Birileride hala sesli flaşör alacaktı göyaaa
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
-
18 Haziran 2014, 11:08
#209
kackinen adlı üyeden alıntı
Evet arkadaşlar rodaj bitti hafta sonu arazide de kullanabildim. Klx için hiç bir tecrübem yok fakat crfl ile birkaç tecrübem oldu ki, arada ciddi fark var. Üzerindeki lastikler(bridgestone tw301ve302)asfaltta çok başarılı ama arazide kuru olmasına rağmen iyi değil, zaten üzerindekiler lastikler arazi için değil. Biraz parkurda hoplayıp zıpladım amortisörleri çok iyi. Frenler gayet yeterli fakat arka teker çok çabuk kilitleniyor özellikle asfaltta, bunun yükseklikten dolayı olduğunu düşünüyorum, bir de amortisörlerin ayarlarını daha tam olarak oturtamadığımı belirtmek isterim. Boyum 175 anca parmak uçlarımla basabiliyorum. Yakıt tüketimine gelirsek; 100 km'de sakin kullanımda 2,9 lt, karışık kullanımda 3,4 lt. Sert kullanımda 4 lt civarında olacağını düşünüyorum.. Gelelim motora; teknik verilerden de anlaşılacağı gibi devirli kullanmak gerekiyor, şöyle 3500-4000 den sonra kendine geliyor öncesinde ölü denecek kadar cansız. Önceki motorum xl200'dü düşük devirdeki torku iyiydi, ama buna alışmam zor olmadı. Arkadaşlar kullandıkça tecrübelerimi paylaşmaya devam edeceğim, merak ettiğiniz her şeyi seve seve cevaplarım, saygılar.
Hayırlı uğurlu olsun, ayrı bir başlıkta değerlendirmeniz daha yararlı olurdu, enduro/cross 250cc kullanıcıları merakla, WR250 artı eksi ne var ne yok öğrenmek isteyeceklerdir, bu başlıkta WR rakipsiz olmasına rağmen, şahsına münhasır başlık daha iyi olurdu
-
18 Haziran 2014, 12:24
#210
kackinen adlı üyeden alıntı
Gelelim motora; teknik verilerden de anlaşılacağı gibi devirli kullanmak gerekiyor, şöyle 3500-4000 den sonra kendine geliyor öncesinde ölü denecek kadar cansız.
Ben de bunu kastediyordum yukarda. Sahibi olan birinin söylemesi daha doğrulayıcı olmuş çünkü ben de kendimden şüphe etmiştim biraz.
Sessiz sinyal ile ne sıkıntınız var onu çözemedim yanlız. ?
Carbondioxid adlı üyeden alıntı
Hayırlı uğurlu olsun, ayrı bir başlıkta değerlendirmeniz daha yararlı olurdu, enduro/cross 250cc kullanıcıları merakla, WR250 artı eksi ne var ne yok öğrenmek isteyeceklerdir, bu başlıkta WR rakipsiz olmasına rağmen, şahsına münhasır başlık daha iyi olurdu
Böyle daha iyi olmuyor mu ya? Böyle tüm bilgilerin bir arada olduğu bir başlık... Benim için okuması daha zevkli oluyor, aha şundan da bahsetmişler, aha WR kullanıcısı da geldi felan diye.
-
18 Haziran 2014, 13:58
#211
Syanur adlı üyeden alıntı
Ben de bunu kastediyordum yukarda. Sahibi olan birinin söylemesi daha doğrulayıcı olmuş çünkü ben de kendimden şüphe etmiştim biraz.
Sessiz sinyal ile ne sıkıntınız var onu çözemedim yanlız. ?
Böyle daha iyi olmuyor mu ya? Böyle tüm bilgilerin bir arada olduğu bir başlık... Benim için okuması daha zevkli oluyor, aha şundan da bahsetmişler, aha WR kullanıcısı da geldi felan diye.
İşte bütün mesele bu, yani birbirine muadil CRF ve KLX olsa anlaşılırdı, ancak WR gibi bir janavarı bu iki sınıfla karşılaştırmak aynı kefeye koymak olmamış.
Şimdi biri diyebilir ee ne yanii motor'u daha güçlü diyemi? cevaben; aynen öyle kardeşim boru değil'ki aradaki fark,,
Crf kullanan bir kaç kişi ile yüzyüze görüştüm, uzun uzadıya yazmaya gerek yok ancak, kendileri için yeter derecede performans alamadıklarını defalarca söylediler, belkide motorlarını yanlış seçtiler, neyse umarım polemik çıkmaz, gerçi çıksada veriler herşeyi ile ortada.
Bu durumda WR'yi bu başlıkta boğmak haksızlık olurdu, şu olabilirdi WR başlığına, misafir crf/klx/hatta benim hanzo misafir olarak gelebiliriz ^^
Sağsol sinyalin sesli olduğunu mahallemde Cub kullanıcısı akrabamda fark ettim, mükemmel bir şe imiş, ve bu özelliğin piyasada 5-10 tl'ye bulunan sesli flaşörden kaynaklandığını öğrenince çok mutlu oldum, bulduğum anda uygulayacağım, defalarca unutup arkada'ki araçları tereddütte bırakmışlığım odldu, sağolsun uyardılardı, sesli flaşör banada şart .
-
18 Haziran 2014, 14:40
#212
Evet 5-10 tllik bi flaşörle çözülecek iş. Sessiz olmasının tek sıkıntısı unutuyor olmak :D Ben özellikle en son nereye verdiysem sinyali orda kalır malesef genelde dikkat etsemde en ufak unutkanlık kazalara sebep olabilir. Fırsatını bulsam bende değiştiricem .
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
-
18 Haziran 2014, 14:43
#213
Crf nin yamahadakı karşılığı türkiyede satılmayan xt250 serow dur. Turkıyede olsaydı onu alırdım. Hava soğutmalı ama onun kendine göre klasık yapısını seviyorum. Crf em olmasına rağmen masaüstü fotoğrafım xt250. Ama WR başka bir alet.
İkinci el aldım, alırken klx de baktım ama güzel fiyata crf bulunca aldım. Klx de düşünülebilirdı ama hondayı satmak daha kolay olacak bu kesin.
Ben motorumdan çok memnunum. Memnun olmayanlar muhtemelen arazi ağırlıklı kullananlardır ki bu aletin amacı bu değil olamaz. Asfalt ağırlıklı bir dual sport makine bu. O arkadaşları wr250 de memnun etmeyebilir bence. Onlara gasgas veya KTM lazım gibi.
Crf nin selesını kaplattım yakında sava mc 24 lastik de alacam alet muhteşem olacak. Bu benim ilk motorum ama Son olmayacak.
Ilerde para olursa bir Tenere istiyorum evde ikinci moto olarak da wr125x veya mt125 hayal ediyorum. Hayal bedava.
-
18 Haziran 2014, 14:51
#214
mephamd adlı üyeden alıntı
Crf nin yamahadakı karşılığı türkiyede satılmayan xt250 serow dur. Turkıyede olsaydı onu alırdım. Hava soğutmalı ama onun kendine göre klasık yapısını seviyorum. Crf em olmasına rağmen masaüstü fotoğrafım xt250. Ama WR başka bir alet.
İkinci el aldım, alırken klx de baktım ama güzel fiyata crf bulunca aldım. Klx de düşünülebilirdı ama hondayı satmak daha kolay olacak bu kesin.
Ben motorumdan çok memnunum. Memnun olmayanlar muhtemelen arazi ağırlıklı kullananlardır ki bu aletin amacı bu değil olamaz. Asfalt ağırlıklı bir dual sport makine bu. O arkadaşları wr250 de memnun etmeyebilir bence. Onlara gasgas veya KTM lazım gibi.
Crf nin selesını kaplattım yakında sava mc 24 lastik de alacam alet muhteşem olacak. Bu benim ilk motorum ama Son olmayacak.
Ilerde para olursa bir Tenere istiyorum evde ikinci moto olarak da wr125x veya mt125 hayal ediyorum. Hayal bedava.
İşte budur, forumdaş tebrik ediyorum en objektif ve yalın cevap hali ile, Crf kullanıcısından geldi
Benim için son nokta 800xc tiger Triumph, sizede, banada istediğimiz motorların nasib olmasını dilerim.
-
19 Haziran 2014, 03:16
#215
Carbondioxid adlı üyeden alıntı
Hayırlı uğurlu olsun, ayrı bir başlıkta değerlendirmeniz daha yararlı olurdu, enduro/cross 250cc kullanıcıları merakla, WR250 artı eksi ne var ne yok öğrenmek isteyeceklerdir, bu başlıkta WR rakipsiz olmasına rağmen, şahsına münhasır başlık daha iyi olurdu
Eyvallah çok sağolasın. Aslında dediğini düşündüm, ayrıca bir bir başlık da var wr ile ilgili fakat bu başlık altında yazmak daha mantıklı geldiği için buraya yazıyorum. Syanur; sinyal röleli yada ses çıkaran cinsten değil, sinyal verdikten sonra açık unutuyorum, bu olay çoğu motorda böyle ama anlamadığım bu kadar basit bir şeyi bu zamanda hala uygulamıyorlar.
-
19 Haziran 2014, 14:04
#216
belli zaman sonra sinyal sesi de sinir ediyor.
ben motoruma sesli röle takıp 10 gün sonra geri cıkarttım.
cg nin ki 5 lira bişey oldugundan umursamadım da
-
19 Haziran 2014, 14:11
#217
cenkito adlı üyeden alıntı
belli zaman sonra sinyal sesi de sinir ediyor.
ben motoruma sesli röle takıp 10 gün sonra geri cıkarttım.
cg nin ki 5 lira bişey oldugundan umursamadım da
Bana şart oldu artık, gündüz ışık değeri malum, gölge haricinde sağsol işareti ekranda görünmüyor neredeyse, komşum'da aynı şeyden müzdarip ses sinir bozuyor diyor sökecem vs diyordu, söküp bakayım uyumlu olur ise, değişeyim
-
19 Haziran 2014, 14:16
#218
Carbondioxid adlı üyeden alıntı
Bana şart oldu artık, gündüz ışık değeri malum, gölge haricinde sağsol işareti ekranda görünmüyor neredeyse, komşum'da aynı şeyden müzdarip ses sinir bozuyor diyor sökecem vs diyordu, söküp bakayım uyumlu olur ise, değişeyim
olmadı ,
led yada power led ile gösterge aydınlatmasını modifiye edip görünmezlik olayını çözebilirsin.
buda aklının kösesinde dursun
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
19 Haziran 2014, 14:19
#219
cenkito adlı üyeden alıntı
olmadı ,
led yada power led ile gösterge aydınlatmasını modifiye edip görünmezlik olayını çözebilirsin.
buda aklının kösesinde dursun
İşte o işe gözüm kesmiyor, smd devreler vs vardır içerde mutlaka, bir hasar verdirdimmi, iş aş beyinde hemen yanında, sesli sinyal bu işi çöze umuyorum, bu gün bakayım bu işe
-
19 Haziran 2014, 14:23
#220
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)