yrumlarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlar. grup arkadaşlarım düşük cc seçimimdeki kararı neadar uğrastılarsa değiştiremediler. ben kararlıyım sürekli binemediğim makineyi garajda yatırmam artık. ilerde iş güçten fırsatım olursa büyük makine alırım. lakin iş başa düştü ve iyice zorlaştı seçim. krarım wr de kesin idi. bugün bayiyi aradım motor perşembe gelecekmiş ellerindeki satılmış gidip deneyeceğim. ama wr 125 kullanan bir arkadasla görüştüm. 2. makinası olarak kullanıyormuş. işe gidiyorumuş, h.sonu uzun gezileri yoksa araziye cıkıyormuş. ben 125 den bile tad alıyorum dedi. h.içi görüşeceğiz crf de getirecek ikisinide deneyeceğim. Tek bir şeyi hesaba katmamışım boyum 1 75 yüksek gelebilir dedi. 125 i arkadasımda 250 yi ise bayide oturuş pozisyonu olarak deneyeceğim. boy kurtarmazsa mecburen crf. hatta bugün artık motorla grup gezileride yapmayacağımı hesab edince bana wr 125 bile yeter dedim. 2014 ü istediğin renk seceneği ile 9200 tl ye çözülüyor. crf deki aklım git gellerde hayırlısı lur inş. hepinize teşekkürler. denemeler bitince fikrinizi tekrar alacağım.
Boyum 1.75 KLX250, YZ125, Husaberg FE450, GasGas250 hepsine boyum yetiyor. Aslında parmak uçlarım ile basıyorum, fakat doğru pozisyonu aldığın sürece sorun olmuyor. Ben motorun alçaltılması taraftarı değilim. Hem sürüş dinamiği bozuluyor hem de "Linkage" (arka süspansiyonun bağlandığı üçgen) engellere çarpabiliyor.
0:41 de KLX show var ve videonun devamında CRF lerin çırpınışları :D
teşekkür ederim arkadaşlar. perşembeyi iple çekiyorum. inşallah 3 ü arasında işimi görecek olanı seçerim.
Grenajlar acerbis alinir, diger parcalar ebay .
Neredeyse her haftasonu araziye cikan biri olarak crf250l klx250 wr250 hepsi ile bayabir yol yaptik. Sunu soyleyebilirim, klx aralarinda en saglami. 35.000km de bir klx var ve motor sadece arazide hard kullaniliyor. Yok orasi kirildi, kecesi patladi, gidon yamuldu diyeni gormedim henuz. Wr250 de hic yolda birakmadi.
Crf250l ye girersem yazmakla bitmez
13000tl verip aldiktan sonra, eger araziye girerseniz.
1. Gidon yamulacak
2. Amortisor keceleri surekli yag kaciracak.
3. Vitel mili kirilacak.
4. Debriaj balatasi bitecek.
5. Arka grenajlar kirilacak.
6. Fren yada vites demiri surekli yamulacak yada kirilacak.
7. Motor ustune dustummu zaten vayyy haline.
belki bu videolardaki gibi atlamalı zıplamalı aksiyonum hiç olmayacak ama crf den vazgeçtim diyebilirim. sonuçta düz yolda düşülmez diye bir kaide yok. hayırlısı inşallah )wr fiyat listesine gelince gerçekten uçukmuş tşk :D bakıcaz bakalım
crf nin gidonu gerçekten zayıf evet bütün gidonlar yamulabilir tabiki ama darbeye bağlı olarak dayanımları farlılık gösterir
belli bir kuvvatten sonra egilmemesi daha kötü olabilir.
gidon baglantı platini de yamulabilir
Yok hocam haklısın :D Asıl olayları çekemedim. Aslında gopro nun sevmediğim bir özelliği çok geniş açı ile fishaye (balık gözü) olarak çekmesi. Bu olayların güzelliğini yansıtamıyor. Bunu render sırasında düzeltebiliyorsunuz o zaman da render süresi çok fazla uzuyor.
Videonun başında ısınma turlarına çıkmıştık, ortasında tırmanmaya çalıştığımız bir yer var heh işte oranın adı Mordor ve yağmurdan sonra çamurda tırmanmak hayli hayli zor. Neyse oraya KLX in tırmanışını ve motorun havalanıp 2 metre yüksekten yere çakılışını çekemedim eğer çekebilseydim inanın bana kimse dönüp de başka motor almazdı Bu ilk değil, defalarca klx bu şekilde düştü kalktı . Orada ayağım kayıyor olduğum yerde düşüp baldırıma kök giriyor ve erken dönüyoruz.
Marka fanatikliği gibi algılamayın. Elimden geldiğince objektif yorumlar yapmaya çalışıyorum. Yaşadıklarımızı yazıyorum sadece. WR250 ile 2-3 kere araziye çıktık hiç bir sorun yaşamadık. Onun dışın da yolda kaldı, sorun yaşadı diye haberde gelmedi hiç kulağıma.
Emre hocam bizde çıkıyoruz. Zaten ağırlıkla CRF250L var. Honda peynir ekmek gibi sattı Fiyatı 9-10 bin bandında mantıklıydı, fakat son günlerdeki zamlar biraz düşündürür oldu. Yukarıda yazdığım sorunların çoğunu crf cilerin %60'ı yaşadı.
Ufak bir düşmede gidon ikiye katlanıyor, sonra 3 kişi düzeltmek için asılıyoruz Bu normal değil. YBR gidonumu bu arkadaş. KLX250 ve WR250'de neden yamulmuyor ?? Nispeted daha sağlam daha kaliteli. Arazide kimi zaman defalarca düşüyorsun, bu yüzden gidon ve bağlantı elemanları önemli.
Oturup bir düşünün, şu anda sıfır motor alacağınız zaman fiyatına bakarsın, teknik özelliklerine bakarsın, parça kalitesi, servisi vs vs. Şimdi her markada belli başlı pazarlık durumu olabiliyor. Gider pazarlığını yaparsın tekrar değerlendirirsin. 3 motorun da fiyatı özellikleri kalitesi belli. Ben arazide yaşadıklarımızı yazıyorum, diğer kullanıcılarda tecrübelerini yazıyor Amacımız diğer motorcu dostlarımıza yardımcı olabilmek.
Niye bu kadar tartışıyorsunuz'ki, alın bir apachi 27'lik(Avustralya'da 30 beygir olduğu yazıyor), fiyat performans canavarı, ayak marşı var, el marş var, motoru/ciğeri janavar, cross yapmadım ancak her halükarda tam ayarlı süspansiyonlara sahip ön/arka, vsvsvsvvs, yedek parça biraz sıkıntı, birazda tasarruflu olaydı dadından yinmezdi, en paşa 250'lik benim 250'lik okadar
Kıyas yapma şansım olmadı, almadan evvel videolarda hep 17'lik olanı vardı zaten, canını çıkartıyorlardı gördüğüm kadarı ile gayet yeterli idi, bendeki 27'lik redlin'a yakın devirlerde titreşim var, diğer aralıklarda sıfıra yakın, devir ölçeri olmadığı için net şu devirde diyemiyorum, zten torku istedinizmi gaı çtınmıydı hanzo power, adrenalin heyecanı titreşimi baskılıyor^^ .
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Benim DRZ'ye Renthal Twinwall(en sağlam modeli) modelinden sipariş ettim. Bağlantı aparatı ile biraz tuzluya geldi. Çünkü orjinal gidon 22mm'lik ve bağlantısını da değiştirmem gerekiyor doğal olarak.
Gidon sipariş etme amacım şekil şemal değil, genelde şekile önem veririm ama bukadar parayı sırf şekil yüzünden vermem. 2007 den sonraki DRZlerde yine 22lik ama Renthal marka gidona geçmişler. Asıl sebebi titreşimi engellemekmiş. Öyle yazıyor.
Bendeki DRZde eski tip gidon var ve gerçekten çok titriyor. Ve üstelik sağ tarafı çok net yamulmuş. Bu durum beni rahatsız etti, değiştirmeye karar verdim.
Gidonların ortasında "cross bar"(ara çubuk) olduğu zaman hem daha sağlam oluyor hem de titreşimi daha çok engelliyor. Tabi 28lik gidonlar da en sağlamları ve titreşimi en az iletenler.
Yabancı forumlarda 22lik protaper'lerin bile 4-5 düşme sonra yamulduğunu okuyunca 28lik almaya karar verdim ben de.
Diyeceğim şu ki, gidon önemli, hem titreşim hem de sağlamlık açısından. Adamın canını sıkıyor bir yerden sonra.
Benim Mondial'i(Xtreme250) çok düşük hızlarda ve duruken kafa üstü birkaç kez yere çaktığım oldu -Hep asfalta-. Birkaçında "aha busefer gitti gidon" dediğimi hatırlıyorum. Şuanda çok çok hafif bir "hoş"luk var gidonda, tam anlaşılmıyor kayıklık. O düşmelere rağmen bence çok başarılı bile diyebilirim Ve şimdi düşünüyorum da bizim Xtreme250 deki gidonlar CRF nin gidonlarından bariz daha dayanıklı. Arazide kullanan arkadaşım da aynı şeyi söylüyor.
Bu arada bahsi geçen gidonlar;
2007 öncesi DRZ gidonu;
2007 sonrası DRZ gidonu;
Renthal Twinwall (28mm)
CRF-L gidonu;
Bizim Mondialin gidonu
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)