Evet çeviriyi kastetmiş. Bizdeki (bildiğim kadarıyla tüm yılların) KLX modelleri enjeksiyonlu olduğu için çok takılmamak lazım karbüratörlü kıyaslamaya diye düşünüyorum.
Evet çeviriyi kastetmiş. Bizdeki (bildiğim kadarıyla tüm yılların) KLX modelleri enjeksiyonlu olduğu için çok takılmamak lazım karbüratörlü kıyaslamaya diye düşünüyorum.
Tabiki malesef karbüratörlü sokmadıkları için bu kıyaslama yazısı klx için yetersiz kalıyor bize ama sadece gaz tepkisi ve yakıt konusunda geri kalan bilgiler kafi
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
Karbüratör tercihiniz sanırım, malesef felan demişsini ? Ben artık "eksik kalsın" diyorum karbüratör için, enjeksiyonlu bir motor hayali kuruyorum
Valla Syanur dostum nedense eski teknolojiyi seviyorum . Evet enjeksiyon çok daha ileri sorunsuz ve güzel bir teknoloji ama tabu olmuş bende Aman aman hard enduro yaptığımız yok ama dağ başında kalma korkusu enjeksiyonada ters baktırıyor adama sanki eski teknolojide cdi yansa kalmayacaz gibi :D
YAni sen bana bakma dostum arabalardada amerikan sevdalısıyım
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
Senin mantık bende de var aslında. Ama Allah kimseyi karbüratör ile baş başa bırakmasın diyorum ben artık
karburatör zedem benim
He ya ona girişmek bomba imha ekibinin stresini yaşatıyor adama :D
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
http://www.dailymotion.com/video/x1spwj3_250cc-enduro-karsilastirma_auto?start=865
Wr si olan teste vermiyo bile :D
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
Alın size daha güzel test. Aynı motorlar
https://www.youtube.com/watch?v=_RP3...ature=youtu.be
selam arkadaşlar. 1150 rt motosikletimi vakit bulup uzun yol yapamadığım için satmak zorunda kaldım. düz ayak garajım yok gündelik gezilerde çıkarıp geri koymak için verdiğim uğraş ve çizilen heryere üzülmekte cabası... daha önce cbr 600f ve fazer im vardı. arkadaş çevresi ve gruplara ayak uydurmak için aldım ve sattım tarzımın dışında olduğu için uymadılar bana. uzun zamandır crf 250 L istiyordum gündelik kullanım ve hafta sonu kısa geziler için bana uyacağını düşündüm ama bazı forumları ve yazıları okuyunca kafam karıştı. sizin yazdıklarınızıda baştan sona okudum. crf hakkındaki yorumlar biraz kafamı karıştırdı ve beni wr ye yöneltti açıkçası. çevremde konuştuğum bazı arkadaşlar wr de parça pahalı,crf rahatlıkla işini görür dediler. kafama takılan şu.. ben artık motosiklete fazla yakıt ve bakım masrafı etmek istemiyorum her hafta çıkıp 500 1000 km yapan bir insan değilim. crf ile patika yollara girmek ara sıra balığa,kampa gitmek , nadirde olsa çamurda sürmek bana crf de bahsedilen grenaj çatlamaları , dizayn hatalarını, düşüşlerde ki eğilme bükülmeleri yaşatırmı? cros tipinde olmayan büyük cc bir enduro seçimi de yapabilirdim ama beni uzun zamandır cezbeden bu motosikletlerin tipi ve 250 cc olması. bu makineyi alırsam uzun süre satmak istemiyorum hatta büyük motor alırsam 2. motorum olarak kalmasını istiyorum. ama uzun vadede hangisi sağlıklı bir türlü çözemedim ve çok kararsızım. Daha açık olmak gerekirse wr ve crf yi yanyana çalışırken gördüm ama gidip incelemedim. fakat wr deki ses ve görüntü daha bir cezbetti beni. ama aradaki farka değermi bunu çözemiyorum. Fikrinizi yazarsanız çok sevinirim.
Yakın arkadaşım 2 hafta önce wrsine kavuştu. Yakın zamanda bende bir kaç klx görme şansına ve kullananlarla tanışma şansına eriştim. grubumuzdada 3 crfli vardı. Herşeyden önce wr 250 r malzeme kalitesiyle ve gaz tepkisiyle aldığı parayı hak ediyor.Ama alt devirlerde çok bişey bekleme çünkü maksimum güç noktalarına üst devirlerde ulaşıyor. Yüksek devirlik kullanman gereken bir motor ve selesi yüksek . 178 boyla parmak ucunda kalıyorum. Alışırsan sıkıntı yok avantajı çok ama ağar arazi yapmayacağın belli. 2. seçenek olarak klxi önerimim seni her yola taşır ve crfye göre çok daha kaliteli malzeme yapısıyla daha fazla güven vereceğinden ve daha az masraf çıkaracağından eminim . Crf de seni her şekild eidare eder aslında. Daha konforlu olduğu kesin bu üç motorda. Ama crf gerçekten ağar bir makina tek başına kaldırmakta zorlanabilirsin düştüğünde arazide.Sonuçra 3 makinada işini görür ama wrden crfye kadar kendi beklentilerine göre bir sılama çiz :D Bana sorarsan klx 250 optimum fiyat performans ve uzun ömür denklemini karşılıyor. Nacizane.
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
Beni en çok hayal kırıklığına uğratan kısmı da bu oldu zaten. Kötü değil, sadece tercihen bu tarz bir motosiklet için alt ve orta devirlerde güç isterdim. WR üst devirlerde kendine geliyor, tıpkı duke200 gibi. Bu durum Duke200 gibi bir naked'da çok eğlenceli oluyor ama WR için bana mantıksız gelmişti.
#sürenadam
Kesinlikle. Çünkü arazide alt devirler çok önemli ve hayat kurtarıcı . Öbür türlü kemiklerimiz kırılıyo :D
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
ama bence genede WR nin ait orta devirleri bir crf den iyidir.
tamam maximun 30 bg güce yuksek devirde ulassada yinede hp-tork egrisi normal artan bir sekilde yukseliyor.
asagıda dogrusal olupda ust devirlerde birden tırmanmıyor.
arkadaslar yanlısım varsa düzeltin
kırmızı olan standart WR250R nin arka lastikdeki güç ölçümü
öteki Athena Bigbore kit
yaklasık 5000-8500 devir aralıgı ideal görünüyor
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Tabiki wrnin alt devirleri yinede crfden çok daha iyi topluyordur. Sadece dikkat çekmek istediğimiz bizi cezbeden o gücün yüksek devirlerde kendini gösterdiğiydi. Her şekilde diğer ikisine fark atıyor zaten wr. Ayrıca ölçümler arka tekerden mi bilmiyorum Bilen arkadaşlardan açıklama bekliyoruz Yalnız wr nin üstüne oturunca bi tırsma geldi bana araziye sokmaya kıyamam gibi :D
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Benim mondinin ayarsız da olsa karbüratör ve BB ile modifiye edilmiş hali (çok belirgin bir şekilde) alt devirlerde daha canlı idi. Şimdi demem şu ki, total de WR elbette döver. Ama direk benim mondiden inip WR ye bindim ve dedim ki "lan bilmiyorum, mondinin çekişi daha mantıklı ve eğlenceli geliyor" demiştim.
Şimdi CRF den daha iyi mi bilmiyorum alt devirler ama ben bindiğimde bildiğim "alt devirlerde çekiş yok" hissiyatı uyandırmıştı. Tabi motor enjeksiyonlu olduğu için vuruntu yapmıyor yada eşek ölüsü gibi yığılmıyor ama 15 sn sürünce anlıyorsun ki "bu motorda gaz açmak, devir yükseltmek gerek".
Yine de WR iyidir, candır.
Benim tespitim şu yönde. Hacim ne olursa olsun rakiplerinden daha fazla güç üretmek için üst devirlere odaklanmaya ve hatta daha fazla devir çevirmeye ihtiyaç duyuyor tasarımcılar. WR'de de böyle yapılmış. Keşke kağıt üstünde 26~27 hp olsaydı ama alt ve orta devirler daha iddialı olsaydı ve bindiğimiz zaman "oha bu gazı açınca KLX'ten de, CRF'den de çok daha iyi çekiyor, kağıt üstündeki gibi değilmiş olay" diyebilseydik. Ama şuanki durumda bunu söylemek için illa ki üst devirleri görmek gerek, asıl fark orada ortaya çıkıyor.
Ve hatta bir adım daha ileri gidip (malz. kalitesi vs, bir kenar bırakırsak) alt ve orta devirlere ihtiyaç duyan bir kişinin WR almasına gerek yok. KLX yada CRF alıp yakıt beslemesi ile oynayarak daha ucuza daha iyi sonuç elde edebilir diyorum.
Soyle bir dyno verilerine baktim. WR250 hem beygir gucu hemde torkta crf ve klx den daha iyi.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)