Yamaha WR 250 R - KLX 250S - CRF 250 L Karşılaştırma
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Geçmiş olsun, ancak sanıyorum Honda gibi bir marka sizden yana tavır alacaktır, işin prestij kaybı boyutunu hesaba bile katmaya gerek yok, tabii haklı olarak kendinizi garantiye alıyorsunuz.
Kullanma talimatı neder, garanti koşulları neleri içerir bilmiyorum, yinede Honda kendisine yakışanı yapar diye umuyorum.
(Aynı olay bizim çançin'lerde olsa ne olurdu düşünmek bile istemiyorum )
-
Geçmiş olsun umarım honda sizden yana tavır alır hatta yenisiyle değiştirir umarım. resimlere bakılırsa olduğu yerde düşmüş gibi sürüklenme falan yok gibi bu kadar düşmeyle şasi yamulması gerçekten ilginç muhtemelen üretim hatası bir şaseye denk geldin .HAkkını sonuna kadar ara bencede.
-
Yahu ben bakıyorum ama kaynak yerindeki deformasyon gibi paslanmadan başka bişey göremiyorum Evet bu konularda gözüm pek iyi değildir... Şasedeki yamukluğu göremedim ben...
-
Fotoğraflardan birşey anlaşılmıyor gerçekten. Sadece motorun arkasından çelikmiş fotoğrafta belirgin bir yamukluk var. Benim Cbf'in plakalık yamulduğunda da aynı şekilde motorun şasesinde bir problem var gibi görünüyordu ordan biliyorum
-
dockerengin adlı üyeden alıntı
Fotoğraflardan birşey anlaşılmıyor gerçekten. Sadece motorun arkasından çelikmiş fotoğrafta belirgin bir yamukluk var. Benim Cbf'in plakalık yamulduğunda da aynı şekilde motorun şasesinde bir problem var gibi görünüyordu ordan biliyorum
aynı sekilde bizim max da arka salıncagı yamultunca aynı gözüküyor.
yuksek atlamalar yapan bir arkadasım arkayı egdi hidrolik presde düzelttirip kuvvetlendirdi
artık atlamalarda sorun yok
http://imageshack.us/a/img11/6231/20130329163124.jpg
http://imageshack.us/a/img202/9420/20130329114351.jpg
http://imageshack.us/a/img841/5774/20130329115057.jpg
egilmiş, düzeltilmiş, kuvvetlendirilmiş hallerin resimleri
-
cenkito adlı üyeden alıntı
Sanayinin gözünü seveyim :D
-
aynısından alalım dedik ama tekrar aynı kullanımda yamulacaktı
bizde köşe demirle güçlendirdik, gayetde iyi ve güçlü oldu.
-
Cevaplar için teşekkürler.
Yalnız şunu söylemek istiyorum.Büyük ihtimal Honda biz bu motosikletin şasi sini tornaya yollayacağız garanti kapsamında yapacağız diyecek.Ben tabiki kabul etmeyeceğim.Ya 0 şasi getirip takarlar yada yeni motor verirler.Hiç bir darbe ve göçük izi yok bu yüzden hakkımı sonuna kadar aramayı düşünüyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------
Syanur adlı üyeden alıntı
Yahu ben bakıyorum ama kaynak yerindeki deformasyon gibi paslanmadan başka bişey göremiyorum
Evet bu konularda gözüm pek iyi değildir... Şasedeki yamukluğu göremedim ben...
İlk fotoğrafa bakarsanız çok rahat görürsünüz.Paslanmada zaten kaynak yerinin atmasından sonra oluşan bir olaymış.Birde motosikletin üzerine binince kendini farkettiriyor.Motor bariz sağa yatıyor
-
iyiki ilk kaza anında resim cekmeyi ihmal etmemişsiniz,
azda olsa kaza ile ilgili kanıt teskil ediyor
-
Öncelikle geçmiş olsun..Şasiniz kuyruk kısmından yamulmuş..aynı noktadan ybr 125 imde kaza sonucu yamulmuş perte
çıkartmıştık..Sonra biz onu sanayide düzelttik..Nasıl düzeldiğini sormayın topa tutarlar Hondanın servisleri
iyidir siz gene baskıcı olun kullanıcı hatası demelerine imkan verme arazi motorunu otoyolda kullanmak için
almadın sonuçta..Ayrıca o şasiyi düzeltmek tornacının işi değildir kaportacıların işidir..Olurda servis yapmazda
kendi başının çaresine bakman gerekirse diye söyledim inşallah böyle birşeye gerek kalmaz..
-
sedat_57 adlı üyeden alıntı
Öncelikle geçmiş olsun..Şasiniz kuyruk kısmından yamulmuş..aynı noktadan ybr 125 imde kaza sonucu yamulmuş perte
çıkartmıştık..Sonra biz onu sanayide düzelttik..Nasıl düzeldiğini sormayın topa tutarlar
Hondanın servisleri
iyidir siz gene baskıcı olun kullanıcı hatası demelerine imkan verme arazi motorunu otoyolda kullanmak için
almadın sonuçta..Ayrıca o şasiyi düzeltmek tornacının işi değildir kaportacıların işidir..Olurda servis yapmazda
kendi başının çaresine bakman gerekirse diye söyledim inşallah böyle birşeye gerek kalmaz..
Çok teşekkür ederim.Honda garanti kapsamında tamir edilmeyeceğini söyledi.Mahkeme yolları gözüktü.Önümüzdeki hafta Önce tüketici mahkemesi ordan sonuç alamazsam avukat bulup firmaya dava açıcam.Şimdi forumda tüketici köşesine yazıcam.
Üzücü tabi Honda'dan beklemezdim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:21 ----------
cenkito adlı üyeden alıntı
iyiki ilk kaza anında resim cekmeyi ihmal etmemişsiniz,
azda olsa kaza ile ilgili kanıt teskil ediyor
rezalet walla başka bir arkadaşın crf si 3 takla atmış ön tarafı kaldırayım derken motosiklet elinden uçmuş gidon yamulmuş ters dönmüş başka bir şey yok.Yok hakkımı arayacağım!
-
Kolay gelsin, geçmiş olsun
-
05 Şubat 2014, 00:15
#154
crf ile ilgili başınıza gelenlerden dolayı üzüldüm
umarım lehinize bir sonuç elde edersiniz
bu haftaki gezimizden bir video parçası
-
05 Şubat 2014, 00:36
#155
merhaba, boyum 172. Cross motosiklet videoları izleyince çok hevesleniyorum. wr250r da albenisi yüksek motosiklet. alıp karadenizi yayla yayla gezmek istiyorum. sınıfının sele yüksekliği en yüksek motosikleti. boyum büyük Problem olur mu?
-
bendede boy 1.76 wr 250 denedim gayet makul hatta az yüksek olsa diyebilirim zaten amortisörleri aşağı alabilirsin arkadan tek ayar öndende 5 cm falan düşüyor sanırım zaten ustası olunca yüksek olsa diyorsun inan yüksek motor kullanmak herşeyden daha güzel kendini iyi hissettiriyor.
-
hasansonmez adlı üyeden alıntı
bendede boy 1.76 wr 250 denedim gayet makul hatta az yüksek olsa diyebilirim zaten amortisörleri aşağı alabilirsin arkadan tek ayar öndende 5 cm falan düşüyor sanırım zaten ustası olunca yüksek olsa diyorsun inan yüksek motor kullanmak herşeyden daha güzel kendini iyi hissettiriyor.
Teşekkürler, cevabınız için.
Yamaha wr250r aklımın bir köşesinde olacak. İnş. bir gün nasip olur
-
02 Nisan 2014, 06:51
#158
Arkadaşlar Özet çeviride bir virgül hatasına dikkatinizi çekmek istiyorum. Çevirinin üst bölümlerinde yazılan "Ayrıca karbüratörlü olması nedeniyle zaman zaman özellikle full gaz verildiğinde klx'in tepkisinin gecikmeli olması da doğal bir sonuç. WR ve CRF ise enjeksiyonlu"
İfadesinde anlatılmak istenen de bu olmakla
"Honda düşük bütçesiyle daha genel bir kullanıcı kitlesine hitab ederken, çalıştır ve git özelliğiyle ve kolay-uzun kullanılışıyla"
İfadesinde n sonra virgül kullanmak gerekirdi çünkü bu özellik enjeksiyonlu motorlar için söylenebilir, karbüratörlü motorlarda ısınıp tam performansa gelmesi biraz zaman alır.
CRF ve WR enjeksiyonlu dur. KLX karbüratörlü eski teknolojisi ile şöyle bir soruyu akla getirir. Yeni teknoloji, sorunsuz ve az yakıt tüketimi nedeniyle CRF, KLX'e tercih edilmelidir ?
Bence evet. Piyasanın tercihine yaygın servis ağından dolayı CRF şeklinde belirtmektedir.
Selamlar.
Tolga
-
02 Nisan 2014, 10:16
#159
KLX karbüratörlü değil ama.
-
02 Nisan 2014, 10:37
#160
Buradaki karşılaştırmada karbüratörlü modeli kullanıldığı için arkadaşın söylediği doğru ama Syanur. Türkiyede 2010 yada 2011 den sonraki modelleri enjeksiyon sanırım ama .
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)