Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
7. sayfa BirinciBirinci ... 56789 ... SonuncuSonuncu

Yamaha WR 250 R - KLX 250S - CRF 250 L Karşılaştırma

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #121
    kaanaca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2011
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Klx 250
    Evet titanyum konusunda dedikleriniz doğru. Muhtemelen bu motorları hart hart deli gibi gazlamadikca, spesyal motor gibi davranmadikca öldürmek pek mümkün değil.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #122
    metci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2009
    Şehir
    Afyonkarahisar
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı Ahmanamra adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ktmlerde olduğu gibi wr de piston silindir çapından dolayı diğerlerine oranla daha fazla güç ürettiğini okumuştum sanırım yine bu başlıkta. Buda motor ömrünü kısaltıyormuş. Tabi ben çok anlamam teknik kısmından ama bu güce dayansın diye herhalde titanyum siboplarla seramik gömlek falan yapmışlar herhalde . Birde klx inde piston silindir çapı wr kadar olsa aynı gücü üretir diyorlar.
    Yamaha motor ömrü için önlemlerini almıştır elbet, zaten yazdığınız seramik güçlendirme vs gibi etmenlerle durumu halletmişlerdir.
    Mesela WR250R'nin kullanım kılavuzunda "50.000 km'den sonraki bakımlarda aralıklar şu şekilde olsun" demişler ve normal bakım aralıklarını 40.000'km ye kadar yazmışlar, KLX'in klavuzunda 36.000'e kadar yazmışlar... Yani motor ömrü olarak KLX ve WR arasında kaydadeğer bir fark olacağını sanmıyorum...

    Yamaha'yı da Kawasaki'yi de Honda'yı da Suzuki'yi de normal şartlarda ömürlük makineler olduğu için alıyoruz zaten

  3. #123
    Ahmanamra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa / Setbaşı
    Motosikleti
    XT 125 R 2006
    Evet zaten bu dört marka herhalukarda kolay kolay öldürülecek motor değiller. İnsan gibi kullandıkça

  4. #124
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı oyesilay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben crf 250 l kullanıyorum.Toplamda arazide 3kez yattım.Durduğum yerde1,tepeyi çıkamadım ucunda kaldım2,ön teker çukura girdi kaygan çamur olduğu için 3.3cü yatışımda motoru bıraktım kendimi çamura attım.Bende gr zarar yok.Ama ne olduysa gidon yamuldu?Hadi dedim olur special makina değil.Gidonu değiştirttim serviste motor yamuk gidiyor sonra gördük ki şase de yamulmuş?koltuğun altında kalan 2.parça.Yazıktır ne bi kaza ne darbe grenajlar tertemiz şase yamuldu...Ben çok mağdur oldum madem arazi için uygun değil arazi lastiği koyup satmasınlar arkadaş.
    Valla bu yazılanı es geçemedim. Marka yada modeli kötülemek için, "ahan da görün CRF neymiş!" diye değil kesinlikle. Ama dikkate alınması gereken bir paylaşım gibi geldi bana. Biraz fazla şüphelenmeye başladım CRF hakkında kalite olarak. Abi en kötüsünden ben birkaç kez devirdim kendi motorumu ve güm diye asfalta yada toprağa yan yattı. Çoğunda gidon çakıldı resmen ama hala ciddi bir yamukluk yok. Yani düşünmeden edemiyorm, CRF nasıl düştü de gidon o derece yamuldu. yada şase...

    Alıntı kaanaca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Wr'de exup olayi var. Bildigim kadariyla gucunude oradan aliyor. 250 cc spesyal olmayan bir motor, bakimlarida Crf veya klx gibi yani ciddi manada uzun aralikli. Bu gücü ortaya cikarmak için kendini uzun vadede düşününce yormaz mi? Yani alternatiflerine nazaran daha Lisa ömürlü olmaz mi?
    Exup olayı 4 azmanlılarda yoktur. Yani egzozda olur exup ve 4 zamanlı egzozlarında yoktur böyle bişey. WR nşa da bu güce olaşan bir alet ve ömrü kısa olmasın diye kaliteli malzemeler kullanılmış diye biliyorum. İşte arkadaşlar da yazmıi titanyum valf vs, vs, . Ben sadece exup olayını belirtmek istedim

  5. #125
    metci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2009
    Şehir
    Afyonkarahisar
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Exup olayı 4 azmanlılarda yoktur. Yani egzozda olur exup ve 4 zamanlı egzozlarında yoktur böyle bişey. WR nşa da bu güce olaşan bir alet ve ömrü kısa olmasın diye kaliteli malzemeler kullanılmış diye biliyorum. İşte arkadaşlar da yazmıi titanyum valf vs, vs, . Ben sadece exup olayını belirtmek istedim
    Bende öyle düşünüyordum ancak,
    Yamaha WR250R kullanım kılavuzu sayfa 3-18 diyor ki;
    EXUP system
    This model is equipped with Yamaha’s EXUP (EXhaust Ultimate Power valve) system. This system boosts engine power by means of a valve that regulates the inner diameter of the exhaust pipe. The EXUP system valve is constantly adjusted in accordance with the engine speed by a computer-controlled servomotor.
    NOTICE
    The EXUP system has been set andextensively tested at the Yamahafactory. Changing these settings without sufficient technical knowledge may result in poor performanceof or damage to the engine.
    Syanur bunu beğendi.

  6. #126
    Ahmanamra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa / Setbaşı
    Motosikleti
    XT 125 R 2006
    Exup dediğini şu devre göre hava girişini ayarlayan şeyden bahsediyorsanız var. Belli bir devirden sonra hava girişini küçültüyor motor çift hava girişi varmış . Bu mu exup O değilsede egsozunda olan şey katalizörse ki var diye biliyorum onu iptal ediyorlar

  7. #127
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı metci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende öyle düşünüyordum ancak,
    Yamaha WR250R kullanım kılavuzu sayfa 3-18 diyor ki;
    EXUP system
    This model is equipped with Yamaha’s EXUP (EXhaust Ultimate Power valve) system. This system boosts engine power by means of a valve that regulates the inner diameter of the exhaust pipe. The EXUP system valve is constantly adjusted in accordance with the engine speed by a computer-controlled servomotor.
    NOTICE
    The EXUP system has been set andextensively tested at the Yamahafactory. Changing these settings without sufficient technical knowledge may result in poor performanceof or damage to the engine.
    Yuh dumur oldum.... Paylaştığın iyi oldu bunu... Çok garip.
    metci bunu beğendi.

  8. #128
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    öncelikle wr de piston stroku kısadır, bu yuzden f1 araclarında oldugu gibi nispeten yuksek devir cevirebilir.
    strokun kısa olması devirden kazandırırken, tork dan da kaybettirir.
    çünkü bir patlama işinde kranka iletilen güç süresi de kısalır.

    exup olayını tam bilememekle birlikte, wr nin hava fitresi girişinde elektronik kontrollü acılan bir kapak var.
    muhtemelen hava girişini arttırıyor.
    modifiye edenler bu kapagı iptal edip sürekli acık kalacak sekilde elektronik yakıt sistemiyle destekliyorlar,
    mevcut beyin orjınale ayarlı oldugundan ara beyin uygulanıyor, fmf powerprogmaming ,ejk vs gibi
    (modifiye benim işim )

    gelelim yıpranma olayına:
    yuksek devirde calısan ve daha güçlü olan motorların yıpranma payları ötekilere göre cok daha fazladır
    ama üretim teknolojisiyle bu sorunu çözmüş olmalılar, malzeme mühendisliği aldı basını gitti

    opel astra kitcar lar duyduguma göre 0-100 hızlanmada racing motorlara kafa tutacak seviyedelermiş
    ama bir iki yarısda komple motor değişiyormus.

    lakin f1 de de aynı motoru, son düzenlemelerle, 2-3 yarıs kullanılma zorunlulugu getirildi.
    onlarda neredeyse her yarıs da motor değiştiriyordu

    Syanur, dockerengin ve Ahmanamra bunu beğendiler.

  9. #129
    kaanaca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2011
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Klx 250
    Hatta bu EXUP muhabbetinden dolayı eksoz tüpü değişimi olmuyor. Oluyor ama bizimkiler gibi 700 800 liraya değilde 2 bin küsür lira tutuyor. Komple boğazdan değiştirmek gerekiyor ve Exup olayına uyumlu olması gerekiyor.

    Gerçi 700 800de az değil :D

    Bu arada stok hallerinde en güzel ses Klx, sonra CRF, en son 125 lik gibi sesi olan Wr var :D Benim görüşüm bu.

    Kawasaki'lerde bir müddet sonra eksozun içindeki elyaflar (galiba elyaf, tam bilmiyorum) dökülüyor. Döküldükten sonra sesi biraz değişiyor. Şıkırtı gibi oluyor. Linkini attığım KLR'de bahsettiğim durum görülüyor.

    Ahmanamra bunu beğendi.

  10. #130

    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Bu sabah yükseliş hondaya bıraktım makinayı.Onlarda şaşırdılar motosikleti tamamen söküp bakacağız dediler.Ben tüm yollarabaşvuracağımı belirttim.Tüketici mahkemesi,tüv ve hukuki yollar.Motoru devirmekle gidon grenaj patlaması kabul ederim ama şasi yamukluğu kesinlikle kabul etmem.Benim olayimda da motorun kaza vs darbe gordugune dair hicbir iz yok.Umarım garanti kapsamına alırlar yoksa başlarına bela alırlar.Ayrintili bir sekilde tum motisiklet forumlarina tasirim olayi.
    Kisisel fikrim bu motosiklettin kesinlikle arazi icin olmadigi yonunde.Oyle hoplayan ziplaysn ucan biride degilim toz toprak camur iste motosiklet sadece gorunus...
    neyse gelismeleri yazacagim bakalim satis sonrasi servisleri nasil.
    dockerengin, Carbondioxid ve cenkito bunu beğendiler.

  11. #131
    kaanaca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2011
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Klx 250
    Dün crf i uzun 20 30 km civarında kullandım arazide. Wr'yide aynı şekilde. 3'ü arasında arazide kesinlikle en konforlusu CRF. Orjinal lastikleriyle ne kadar eziyet çeksemde gerçekten tam bir asfalt ve arazide soft gezinti motoru. Azcık hard a geçince keyifsiz oluyor. Asfaltta binmek için kesinlikle çok çok ideal.

    Dünden fotoğraflar. Gezinti kıvamında oldu. Biraz uzun mesafe gidelim dedik. Off road 150 km civarı oldu.









  12. #132
    dockerengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - youtube.com/user/dockerengin
    Motosikleti
    YBR125 > CBF150 > CRF250L > XZ250R 4V > ?
    Alıntı oyesilay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu sabah yükseliş hondaya bıraktım makinayı.Onlarda şaşırdılar motosikleti tamamen söküp bakacağız dediler.Ben tüm yollarabaşvuracağımı belirttim.Tüketici mahkemesi,tüv ve hukuki yollar.Motoru devirmekle gidon grenaj patlaması kabul ederim ama şasi yamukluğu kesinlikle kabul etmem.Benim olayimda da motorun kaza vs darbe gordugune dair hicbir iz yok.Umarım garanti kapsamına alırlar yoksa başlarına bela alırlar.Ayrintili bir sekilde tum motisiklet forumlarina tasirim olayi.
    Kisisel fikrim bu motosiklettin kesinlikle arazi icin olmadigi yonunde.Oyle hoplayan ziplaysn ucan biride degilim toz toprak camur iste motosiklet sadece gorunus...
    neyse gelismeleri yazacagim bakalim satis sonrasi servisleri nasil.
    Geçmiş olsun. Hakkınızı sonuna kadar arayın. O motorun o şekilde şasesinin yamulmaması lazım. Bizim motorlardan biri rampada kaldı takla atıp aşağı indi. Aynası kırıldı, gidon yamuldu. Sizin motor nasıl düştü de o şase yamuldu araştırıp öğrensinler.
    Bu arada abimin devamlı araziye çıktığı grupta devamlı 3-4 tane crf oluyor. Onlar problem yaşadıkca ben de burada paylaşmaya çalışacağım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:41 ----------

    Alıntı kaanaca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün crf i uzun 20 30 km civarında kullandım arazide. Wr'yide aynı şekilde. 3'ü arasında arazide kesinlikle en konforlusu CRF. Orjinal lastikleriyle ne kadar eziyet çeksemde gerçekten tam bir asfalt ve arazide soft gezinti motoru. Azcık hard a geçince keyifsiz oluyor. Asfaltta binmek için kesinlikle çok çok ideal.

    Dünden fotoğraflar. Gezinti kıvamında oldu. Biraz uzun mesafe gidelim dedik. Off road 150 km civarı oldu.

    https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.n...32131540_n.jpg
    https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.n...18881405_n.jpg
    https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.n...73860902_n.jpg
    https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.n...15122665_n.jpg
    https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...40514448_n.jpg
    https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.n...28191652_n.jpg
    https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.n...24398284_n.jpg
    https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.n...76819181_n.jpg
    Kaanca maşallah iyi gezmişsiniz. Crf'nin benzini 150 km'ye yetti mi yoksa 150 km içinde benzin aldınız mı? Bu arada Klx ile Crf arasında süspansiyonlarla alakalı bir yorum yapabilir misin? Ben Crf'nin özellikle arka süspansiyonunun biraz zor koşullarda yetersiz kaldığını düşünüyorum.

  13. #133
    metci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2009
    Şehir
    Afyonkarahisar
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı kaanaca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün crf i uzun 20 30 km civarında kullandım arazide. Wr'yide aynı şekilde. 3'ü arasında arazide kesinlikle en konforlusu CRF. Orjinal lastikleriyle ne kadar eziyet çeksemde gerçekten tam bir asfalt ve arazide soft gezinti motoru. Azcık hard a geçince keyifsiz oluyor. Asfaltta binmek için kesinlikle çok çok ideal.

    Dünden fotoğraflar. Gezinti kıvamında oldu. Biraz uzun mesafe gidelim dedik. Off road 150 km civarı oldu.

    https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.n...32131540_n.jpg
    https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.n...18881405_n.jpg
    https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.n...73860902_n.jpg
    https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.n...15122665_n.jpg
    https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...40514448_n.jpg
    https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.n...28191652_n.jpg
    https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.n...24398284_n.jpg
    https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.n...76819181_n.jpg
    Ekip sağlam gerçekten
    Az çok yorumlarını biliyorum ama bir de sürdükten sonra KLX ile WR'yi kıyaslayabilirmisin değişik açılardan?

  14. #134
    kaanaca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2011
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Klx 250
    Dockerengin merhaba, Crf'nin arka süspansiyonu ya ayarından kaynaklı yada hakikaten kötü. Çok yumuşak ama çok kısa mesafeli. Oturunca çöküyor daha sonra yerinden azcık oynamıyor. Wr ve Klx'in süspansiyonları arazi işi kesinlikle. CRF'nin ön süspansiyonu çok yumuşak çok konforlu ama işte dediğim gibi biraz sert aktivitelere girince saçmalar. Misal yumuşak bi zemin dik bir inişte ön freni tuttuğun anda öne yığılıyor.


    Klx'le WR arasında kesinlikle ciddi bir güç farkı var. O motor yeni olduğundan daha diri. 4 binde diye biliyordum 2bindeymiş daha. Frenleri süspansiyonları daha bi kontrollü. Ön süspansiyon tam kararında. Zaten ayarlanabilir. Arka yayda şu an tam ideal. Wr'nin yüksekliği klx ve crf'den biraz daha fazla. İşçiliği, malzeme kalitesi şuyu buyu Klx'le çok bi fark göstermemekle beraber genel olarak bi güç ve diğer aksamlardan dolayı fiyatı yüksek diye düşünüyorum. Crf'te daha önce bahsedildiği gibi dizayn hatası var bence. Her hafta birisinin vitesi veya freni yamuluyor. Düz bi yerde düşseler bile. Vites kollarına bakınca bile Crf daha bi basit duruyor. Grenajlarıda hayli sert. Ufak ufak kırılmaya başladılar.

    Genel son yorumum şudur;

    Eğer asfaltta binilecekse
    Crf 250 L: Fiyatı makul ve gerçekten gidişi güzel Klx'ten kalır bi yani yok.

    Arazide binilecekse
    Klx 250 S: Spesyal motor gibi bakım gerektirmiyor, arazi sürerken gerçekten hırçın olabiliyor. Ramzey gibi oyuncak değil. Başlangıç için biraz pahalıda olsa güzel bi seçenek. Honda'yı pert etme durumu var.


    Benim param çok, bundan sonrada gider spesyal alırım düşüncesi varsa
    Wr 250 R: Bizimkilere göre daha güçlü, daha sağlam bi duruşu var, çok bişey söylemeye gerek yok. 33 hp az değil. Ama bi spesyal motor parası..
    dockerengin, metci, Ahmanamra ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  15. #135
    dockerengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - youtube.com/user/dockerengin
    Motosikleti
    YBR125 > CBF150 > CRF250L > XZ250R 4V > ?
    Alıntı kaanaca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dockerengin merhaba, Crf'nin arka süspansiyonu ya ayarından kaynaklı yada hakikaten kötü. Çok yumuşak ama çok kısa mesafeli. Oturunca çöküyor daha sonra yerinden azcık oynamıyor. Wr ve Klx'in süspansiyonları arazi işi kesinlikle. CRF'nin ön süspansiyonu çok yumuşak çok konforlu ama işte dediğim gibi biraz sert aktivitelere girince saçmalar. Misal yumuşak bi zemin dik bir inişte ön freni tuttuğun anda öne yığılıyor.


    Klx'le WR arasında kesinlikle ciddi bir güç farkı var. O motor yeni olduğundan daha diri. 4 binde diye biliyordum 2bindeymiş daha. Frenleri süspansiyonları daha bi kontrollü. Ön süspansiyon tam kararında. Zaten ayarlanabilir. Arka yayda şu an tam ideal. Wr'nin yüksekliği klx ve crf'den biraz daha fazla. İşçiliği, malzeme kalitesi şuyu buyu Klx'le çok bi fark göstermemekle beraber genel olarak bi güç ve diğer aksamlardan dolayı fiyatı yüksek diye düşünüyorum. Crf'te daha önce bahsedildiği gibi dizayn hatası var bence. Her hafta birisinin vitesi veya freni yamuluyor. Düz bi yerde düşseler bile. Vites kollarına bakınca bile Crf daha bi basit duruyor. Grenajlarıda hayli sert. Ufak ufak kırılmaya başladılar.

    Genel son yorumum şudur;

    Eğer asfaltta binilecekse
    Crf 250 L: Fiyatı makul ve gerçekten gidişi güzel Klx'ten kalır bi yani yok.

    Arazide binilecekse
    Klx 250 S: Spesyal motor gibi bakım gerektirmiyor, arazi sürerken gerçekten hırçın olabiliyor. Ramzey gibi oyuncak değil. Başlangıç için biraz pahalıda olsa güzel bi seçenek. Honda'yı pert etme durumu var.


    Benim param çok, bundan sonrada gider spesyal alırım düşüncesi varsa
    Wr 250 R: Bizimkilere göre daha güçlü, daha sağlam bi duruşu var, çok bişey söylemeye gerek yok. 33 hp az değil. Ama bi spesyal motor parası..
    Hocam döktürmüşsün ağzına sağlık. Söylenebilecek herşeyi yazmışsın herhalde. Ben devamlı asfaltta da kullanacağım için Crf bana bunlardan en mantıklısı geliyor. Ama şehir içinde kullanmasaydım o zaman Crf'ye bakmaz bütçeme göre Klx veya Wr alırdım. Bu 3 motorda her motorun kendine göre bir avantajı var. Birisinde arazide istediğin gücü alıyorsun, diğerinde asfaltta aradığın konforu buluyorsun. Bu yüzden ilk önce ihtiyaçları düzgün belirlemek lazım.

    Bu arada Şehir içinde Klx ve Wr kullanılmaz mı? tabiki kullanılır. Ama ben artçıyla da kullanacağım için Crf'nin bu yönde daha mantıklı olacağını düşünüyorum. Bir de seleyi biraz modifiye ettin mi al sana asfalt makinesi

    Yorumların için tekrar teşekkürler.
    cenkito ve Selçuk Keleş bunu beğendiler.

  16. #136

    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Tesekkurler bende burdan takip etmeye devam edecegim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:26 ----------

    Bu arada Crf nin sehir ici performansida yazayim dedim.2000 km de motosikletim;
    Sehir icinde gercekten kivrak,rahat.Yuksek olmasi avantaj.Asfaltta arka lastik biraz kayma yapabiliyor hizinizi o yuzden makul tutmalisiniz.Dogru vites araliklarinda gayet atik.Farlarin her daim yanik olmasi avantaj.Marsa basipta calismadigi olmadi.Ama dedigim gibi araziye sokup perisan etmeyin makinayi derim.

  17. #137
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Alıntı oyesilay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tesekkurler bende burdan takip etmeye devam edecegim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:26 ----------

    Bu arada Crf nin sehir ici performansida yazayim dedim.2000 km de motosikletim;
    Sehir icinde gercekten kivrak,rahat.Yuksek olmasi avantaj.Asfaltta arka lastik biraz kayma yapabiliyor hizinizi o yuzden makul tutmalisiniz.Dogru vites araliklarinda gayet atik.Farlarin her daim yanik olmasi avantaj.Marsa basipta calismadigi olmadi.Ama dedigim gibi araziye sokup perisan etmeyin makinayi derim.
    Yamulan yerin fotoğrafını gönderebilirmisiniz? Merak ettim doğrusu

  18. #138

    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Alıntı blamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yamulan yerin fotoğrafını gönderebilirmisiniz? Merak ettim doğrusu
    Suan yoldayim eve gittigimde paylasayim.
    Fotograf koymayi beceremiyorum sitelere sanirim once nete koyup ordan url yapistiriyoruz?
    yatis aninda sonra cektigim fotoyu ve yamuklugu paylasicam
    cenkito bunu beğendi.

  19. #139
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    evet önce bir resim sitesine yuklemelisinz ondan sonra siteye atmalısınız.

    www.hizliresim.com , http://imageshack.us/ vs sitelere yukleme yapabilirsiniz.

    ama resim boyutu cok buyuk ise kabul etmeyebiliyor,

    o zamanda bilgisayarınızdan paint programı ile resim bıyutunu küçültebilirsiniz

  20. #140
    kaanaca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2011
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Klx 250
    Alıntı dockerengin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam döktürmüşsün ağzına sağlık. Söylenebilecek herşeyi yazmışsın herhalde. Ben devamlı asfaltta da kullanacağım için Crf bana bunlardan en mantıklısı geliyor. Ama şehir içinde kullanmasaydım o zaman Crf'ye bakmaz bütçeme göre Klx veya Wr alırdım. Bu 3 motorda her motorun kendine göre bir avantajı var. Birisinde arazide istediğin gücü alıyorsun, diğerinde asfaltta aradığın konforu buluyorsun. Bu yüzden ilk önce ihtiyaçları düzgün belirlemek lazım.

    Bu arada Şehir içinde Klx ve Wr kullanılmaz mı? tabiki kullanılır. Ama ben artçıyla da kullanacağım için Crf'nin bu yönde daha mantıklı olacağını düşünüyorum. Bir de seleyi biraz modifiye ettin mi al sana asfalt makinesi

    Yorumların için tekrar teşekkürler.
    Rica ederim. Bu arada muhtemelen bu üç motorun içinde parçası en pahalı olan Kawasaki. Honda'yı bilmiyorum ama Yamaha'da pahalı. Honda'da muhtemelen öyledir. Blamir (Hüseyin Abi) bi ara grenaj seti için fiyat almıştı. Klx için plastik seti toplam bin lira nın üzerindeydi. Spesyal motorlarda ise bunun aksine çoğu parçası çok ucuz. Heleki plastik aksam bedava neredeyse. 350 Tl'ye bulmak mümkün.
    cenkito, dockerengin ve Ahmanamra bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
7. sayfa BirinciBirinci ... 56789 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)