Kullanma ımkanı bulamazsan cevrende bu tur mororlar konusunda tecrubelı bırılerını bulmalısın.
Genelde amortısor sıstemı bırbırıne yakındır. ivmelenmeside oyle.
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
Hondayı kullanma imkanım doğacakyakınd ainş ama klx denk getiremedim daha bursada :D Kullanan arkadaşlar tepkilerinin harika olduğundan bahsediyor hondaın.
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
deneyen olmadı mı ?
Crf`i kullanmadim fakat Klx gaz tepkisi olarak kesinlikle hantal bir motor degil 2. vitesle asvaltta cok rahat yan veriliyor yani ;) sadece son hizi biraz dusuk onu da disli degisimi ya da big bore kit gibi modifikiyasyonlarla artirmak mumkun zaten zilyon tane modifiye parcasi var internette
Çok güzel taraflı bir yazı olmuş
Burada herşey çok açık bence. Sadece ne istediğinize ve nekadar paranız olduğuna karar vermeniz gerek. Kimine WR gereksiz özelliklerde ve doğal olarak pahalı gelir. Ama en iyisinin WR olduğunu söylemeye gerek yok, para sıkıntım olmasa direk alırdım NOKTA
#sürenadam
arkadaşlar wr 250 r kullanan arkadaşlardan yardıma ihtiyacım var motor ustunde foto cekılıp boylarını yazabılırlermı 175 boyum var ayaklarımın yere ulaşmadıgı bı motor almak ıstemıyorum hıc gıdıpte bakmak sansım olmadı bızım buralarda bayısı ve kullanıcısı yok yardımcı olursanız sevınırım şimdiden teşekkur ederım
Arkadaşlar bu arada sanırım KLX 250 S in kronik bir egzantirik zinciri sorunu varmış . Başlıkta bahsediyor arkadaşlar ama durum hakkında burayada yazarsanız sevinirim . Kıyaslamaya yarın öbürgün birileri bakarsa faydalansın :D
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
klx de hiç bir sorun yok. bugün 450 km yol yaptım, toplam km 7500 oldu ve daha tık demedi. 7 litre yakıtla ( ışık 195 km de yandı ) tam 239 km yol yaptım. bu gerçekten de harika.
HAKAN1923
sana göre bi sorunu olmayan motor iyi bir dinlemeyle içinden 2000 tl ile çıkamıcan sorunları yaratabilir ileride . böyle kesin kanılara nasıl varıyosuzunuz dyno testinemi soktunuz içini açıp parçaların aşınmasına mı baktınız ? motoru asla kötülemiyorum bnmde hoşuma giden bi motor hatta kawa 450r da gözüm ama böyle kesin yargılarla konuşmayalım.ve senin 7 lt ile yaptığın yolu ben 250km yolu 6.5 lt ile yapıyorum.
Wr 250R Top Speedi 140 km/s civarı
Klx 250 Top Speedi 132 km/s civarı istersen araştırabilirsin. Tork farklarıda pek yok.
Fiyat farkı bariz.
Aynı cc ve aynı kategoride 3 motor,
ama sanki 3 benzemez gibi Bence 3ü de bambaşka
İleride bu tarza geçmeyi düşünüyorum, başlık çok iyi ama seçmek çok zor...
Eski aktif bir üyemiz aldı WR 250r ama gerçekten meşgul bu aralar
WR klasmanında en iyisi ama bence 250cc için değmeyecek kadar pahalı...
CRF performans olarak 3. olsa da fiyat gayet uyguun...
KLX sanki biraz önde duruyor. Tasarım olarak bence en iyisi, ama Kawasaki parça servis konusunda baya üne kavuştu, malum yatıp kalkacağız
Bir yandan da zaten CBR 250R kullanıyorum, acaba daha 400+ ya da 500+cc'lere mi bakmalı, yoksa arazi için yüksek cc'ye gerek yok mu bilemedim
Birisi 3'ünü de sürse de yazsa :D
Eski bir KLX kullanıcısıyım. Ülkemiz de parçalar gerçekten pahalı. Araziye girdim yattım kalktım fakat hiç bir sorun çıkarmadı. Zomoto ya tek bir parça sordum. Radyatör koruma plastiği. 50TL + 2 ay bekliceksin dediler Hadi ordan diyip ydışından 12 dolara aldım. 1 haftada elime ulaştı. Arazi de çok çinli döküldü yolda kaldı vs . Yolda kalan CRF ler de oldu, gidonu yamulan, götü başı oynayan. KLX beni şu ana kadar tek sefer yolda bırakmadı. Bırakın yolda bırakmayı tıksırmadı bile. Bir keresinde arazide kontak açık kalmış, çalışmayan bir çinli ile uğraşıyordum. 1.5 saat sonrasında akü tamamen bitmiş, %0 seviyesinde. Vurdurdum ve enjeksiyonlu olmasına rağmen anında çalıştı. Kickstart opsiyonel istenirse takılıyor fakat takması meşakatli ve tuzlu
Benim motorum haricinde ciddi olarak hard kullanışmış klx ler de gördüm ve onlar bile gitmem demiyordu.
Kawanın tek sorunu yedek parçaları ülkemizde inanılmaz saçma pahalı. Bir konjektör 800TL olur mu??? Öyle ZMoto öyle diyor Y.dışından alırsan tabi bu rakam 50-150USD arası değişiyor.
Yüksek CC olayı ise göreceli. WR250 nin gücü bence arazi için yeterli. Süspanyionları ve kilosuda ideal fakat parası biraz düşündürüyor. 15 liraya çok farklı motorlarda alınabilir.
Not: KLX250 de şu sıralar döviz kuru yüzünden oldukça zamlandı.
Bu döviz kuru ile Yamaha güncelleme yapmazsa Kawasaki ile kafa kafaya olmuşlar gerçekten...
Cenkito abi merakla bekliyoruz ozaman yorumlarını. Bu arada klx in fiyatının artması çok üzüyor beni çook :( Gerçi muhtemelen wr de baya bir artacak gibi duruyor. eğer artmaz ise klxin hiç şansı kalmaz pazarda.Ayrıca blamirin dediği gibi crf bu sınıfın fiyat performan olarak ideali olsada 2 ay daha sıkar gider klx alırım çünkü klx sağlam motor gerçekten.
Ahmanamra abi klx'in sağlamlığına söylenecek laf yok ama inan Crf de çok sağlam makine. Başka forumdan arkadaşlardan crf kullanıp 25.000 km'yi devirenler var. Bana gelince iş-ev arası devamlı Cbf150 kullanıyorum. Crf'yi abime aldık. O da motoru %80 arazide kullanıyor. Şuan bizim motor 3000 km'de ve devamlı arazide kullanmamıza rağmen bir sıkıntısı yok. Söylediğim gibi arkadaşlar kurye motoru gibi kullanıp 25.000 km'yi devirdiler ve henüz bir problemini görmedik. Herkese keyifli sürüşler, Mutlu yıllar.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)