Kickstarta ne ihtiyacın var anlamadım. Gayet gereksiz. Dağın başında akün biterse ihtiyacın olacak. Boyle durumlarda araç vurdurulur sorun olmaz.
Ayrıca KLX enjeksiyonlu. LİNK
Şase ve Arka Salıncak
KLX250’in boru şekilndeki yüksek gerilimli çelik şasesi hafif ve ince bir yapıya sahiptir. 26.5 derecelik dökme açısı ve kısa dingil mesafesi zorlu koşullarda bile hızlı direksiyon hakimiyeti sağlar. Yeni hafif ve sert alüminyum D tipi arka salıncak yaylanmayı azaltmayı sağlar. Yeni KX yarış tipi zinicr ayarlama zincir gevşekliğini önler, ve tekere aktarılan gücün kaybolmasını önler. Ergonomisi
Düşük sele yüksekliği ( süspansiyonun düşürülen stoku ile) kullanıcının yerle temasını kolaylaştırır. Revize edilen gidon diktir ve kolaylıkla hakimiyet sağlar. Bu rahat pozisyon ile motosikletin kolaylıkla kullanılmasını sağlar. Ayaklıklar motosikletin orta merkezine yakın konumlandırılması ile motosikletin kolaylıkla kavranması ve muhteşem oturuş pozisyonu edinilmesini sağlar. Bu özellikle Off-Road kullanımlarda işe yarayan bir özelliktir. Yeni sele yapısı ile kullanıcı kolaylıkla motosiklete adapte olması sağlanır.
Far
Ön kafa grenajı ve iki lambalı far dizaynı KLX’ e agresiv bir görünüm sağlar. Tamamen Dijital Gösterge
Tamamen dijital gösterge kolaylıkla okunabilir. Dijital takometre, saat, dijital hız göstergesi tur ölçer özellikleri göstergede mevcuttur. Yakıt enjeksiyonu ve düşük yakıt seviyesi göstergesi lambasıda mevcuttur.
Süspansiyon
43 mm ters çevrilmiş ön çatal 16 çeşit süspansiyon ayarı bulunmaktadır. Ön çatal tipi amortisör yağının hava almasını minimize eder. KX-tipi ön çatal koruyucuları, amortisörleri taş, kum vb. dış etkenlerden korur. Uni-Trak arka süspansiyon, yolu kolay kavrama ve harika absorpsiyon sağlar. Gazı arka amortisör 16 çeşit süspansiyon tamamen ayarlanmabilme özelliğine sahiptir. Süspansiyonun tamamen yeni bağlatıları ve revizasyon ayarları motosikletin ön ve arka sallantılarını azaltır, sonuç olarak durağanlık sağlar ve dönüşlerde diklik sağlar. Egsoz Sistemi
Yeni KLX tamamen paslanmaz çelik egsoz sistemine sahiptir. Peket biçindeki katalizörü (susturucu içine yerleştirilen) ve ara hava sistemi, Euro III emisyon sistemine bağlı çalısır.
Yakıt Enjeksiyonu
Gösterdiğini performansı ile KLX250’nin yakıt enjeksiyon sistemi ultra-atomize 10 delikli) enejektörü ile çalışır. Sonuç olarak pürüzsüz motor performansı sağlar, özellikle günlük kullanım devirlerinde. Orta devirden itibaren, motor kolay ve hızlı şekilde devir alır. Bunun haricinde, yakıt enjektörü, düzgün emisyon, kolay marş ve yakıt ekonomisi sağlar.
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
testte kullanılan KLX 250 nin düşük model olması lazım ,2010 sonrasında KLX 250 ler enjeksiyonlu ve genel olarak düşük oktanlı ve pis benzin kullanılmadığı sürece enjeksiyon sorunu yok.
Türkiye'de Yamaha ve KLX arasında sıfır km de 4.000 Tl.civarında fark var,arada da 11 hp.
Ben KLX kullanıyorum,memnunum,oldukça gösterişli ve verimli.Fiyat/kalite/verim oldukça iyi.
Çok ağır arazi deneyimim olmadı ama şöyle bir durum var arazide her daim vurduracak yer bulunamayabilir Yav kelimede her yere çekmeye pek müsait affola . YAni kastım akün bitti arazide devam etmek zorundasın ki arazide düşmesi kalkması dereden geçmesi stop ettirmesi falan illaki olucak her seferinde vurdurmak için bayır aşşa yer bulma derdi var o bakımdan . Birde ben vurdurmayı bilmiyom Neyse dediğin gibi çokta kullanılan bir durum değil elbet ama bence arazide gezecek adam için olmazsa olmazlardan biri nacizane fikrim .
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
Niye kullanılmasın ki ?
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
Hee pardon kardeş fark etmemişim. O motor zaten kx 250 2 zamanlı Aşar bizi
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
Deniyeyim bakam bi ara
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
Bunların hiçbirine gerek yok. Malum yuasa gibi kaliteli aküde olsa dahi sulu akülerin hepsi çabuk bitiyor. Jelli aküler 5 yıl garantili oluyor ve sorunsuz hiç bitmeden 2-3 yıl kullanılabiliyor. Artık sulu ve jelli arasında fiyat farkı kalmadı. Artık şart koydum ikinci elde olsa sıfırda olsa motosikletim yeni jelli akü takacağım sulular 3 ayda bile bitebiliyor. Oksitlenme, şase boyasına zarar vermesi veya motor boyasına zarar vermesi gibi birsürü sıkıntısı var. Doldurması, şarj etmesi bile sıkıntı.
eğer honda 10000 civarına satarsa piyasada tutunur
bu konu takibimde
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Yanlış anlama üstad fakat arada 11 hp fark yok, klx250s 16 kw wr250r 22,6 kw yani arada 6,6 kw var. 6,6 x 1.34 = 8,8 Hp Arada 9 hpye yakın beygir farkı var. Sadece yanlış olmasın diye söyledim benim hesaplarıma göre bu şekilde düşündüm. Yoksa sizin tecrübe ve bilgilerinizi yüksek birikimli olduğunu tüm forum biliyor.
www.kawasaki.eu/KLX250/Specifications ve http://www.yamaha-motor.eu/tr/products/motorcycles/adventure/wr250r.aspx?view=techspecs
yamaha 8-9 beygir daha güçlü, yamaha nın son hızı 150 kawaski ise 120 km. Yakıt sarfiyatları da aynı. Son hız uzun yolda kesinlikle önemli.
---------- Post added at 15:05 ---------- Previous post was at 15:03 ----------
sonradan gördüm de düzeltemedim mobilden giriyorum, acı çektiriyor resmen
Elinde klavye ve mouse olacak diğer türlü olmuyor. Hız konusu değişik bir kavram son hız 150 vs olmaz. Son hız 150 yapıyor dediğin motor bir bakarsın 100 kglık adam taşır üstünde motorun üstünede yatmaz max gider 130 km ile. Misal 50 kg bir sürücü üstüne yatarak Kawasakiye 140 rahat göstertebilir. Sürücü ortalama 70 kg olup ve depoya yatmadığı süreçte 140 km rahat görebilir Wr250r'da. Kawasakide 120 km görebilir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)