Yamaha WR 250 R - KLX 250S - CRF 250 L Karşılaştırma
Reklamlar
-
08 Eylül 2014, 14:11
#241
MEGAN66 adlı üyeden alıntı
Tabi blamir hata konusu benim gibi acemiler için geçerli. Hoplayan, zıplayan motorun hakkını verenler için değil tabi. Çok tecrübeli ve biraz da deli olsam emin ol KTM olurdu şuan elimde.
Haftasonları bekleriz senide
Reklamlar
-
08 Eylül 2014, 14:19
#242
WR250R, diğer japon muadillerine göre daha araziye odaklı olsa da yine de 50/50 dual sport bir alet. Hard enduro için ağır ve torksuz. Youtube'daki WR250R arazi videolarına bakarsanız çoğunun düz patikalar üzerinde devirli kullanım olduğunu görürsünüz. Arazide bir kez hafif ve güçlü bir model kullanmış birine çok birşey ifade etmeyecektir WR250R.
-
08 Eylül 2014, 14:27
#243
Blamir nerelerde takılıyorsunuz?
Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam
-
08 Eylül 2014, 17:50
#244
MEGAN66 adlı üyeden alıntı
Blamir nerelerde takılıyorsunuz?
1. Mekanimiz belgrad, sonrasinda gokturk, ciftalan, polonez vs.
-
08 Eylül 2014, 20:52
#245
StickControl adlı üyeden alıntı
Bende açıkçası KTM ve WR250 arasındayım. WR250 parasına biraz daha ekleyip ikinci el bir EXC 250 alınabiliyor. Sormak istediğim KTM 250 EXC-F 4 zamanlı bir motor. Bu motorda diğer 2 zamanlı KTM modelleri gibi saatlik bakım mı gerekir? Ben yolda çok km yapmayacağım ama arada da araziye giderken asfaltta binmek istiyorum. Eğer KTM 250 EXC-F nin bakımı ağır değilse almayı düşünebilirim.
yolda kullanmak için ktm alınmaz
-
08 Eylül 2014, 23:40
#246
Ahmanamra adlı üyeden alıntı
Ktm kesinlikle senin için gereksiz kalacaktır gökçeadada kullanacaksan sadece. Profesyonel bir endurocu değilsen zaten o taşlıklarda yardırıp gidemeyeceksin ki onlarda zaten öle yardırıp gitmiyor. Bence klx yeterde artar bile . Ama ben bu işi sevdim kendimi geliştirip sert parkurlarda eğlenmek isteyeceğimden eminim dersende ktm al ama ktm almadan önce 2 zamanlı daha ucuz bir aletle bu işe giriş derim . YAni önce bi bak sana ne yetecek ne yetmeyecek. Motor piyasası hızlı değişen bir piyasa sonuçta. Bugün klx alsan yarın satarsın muhtemelen. Yahut wr alıp abartmadan bi fiyat koyarsan havada satarsın çünkü meraklıları çok bu modellerin. Ama 2 zamanlı modelleri kolay çıkartamazsın elden. Nacizane fikrim tabi bu söylediklerim.
Yazdıklarınıza katılıyorum. Ama 2 zamanlı bir motor ile uğraşmak istemiyorum. Motoru almadan zaten eğitimlere katılacağım, birkaç yer ile görüştüm. Daha sonra hangi motoru alacağıma karar vereceğim. Bu bakım konusunu birkaç yetkili servisle konuştum. Hard kullanılmaz ise piston işini 250 saate kadar erteleyenler varmış. Hard kullanım için 100 saat geçerliymiş. Ama ben başlangıç için dediğiniz gibi KLX alıp denemeyi düşünüyorum (hem ikinci el temiz bulmak kolay, hemde yeşil rengini çok seviyorum) daha sonra bu işi ilerletmeyi düşünürsem KTM almayı düşündüm.
atilas adlı üyeden alıntı
yolda kullanmak için ktm alınmaz
Yolda kullanmak için almıyorum @atilas Yazdığım gibi zaten ada küçük bir yer, araziye ulaşıncaya kadar kamyonetin arkasına atıp gitmek istemiyorum. Zaten amacım kamyonetimle off-road yaparken giremediğim arazilere girip gezmek. Arkadaşlarında yazdığı gibi yol ağırlıklı kullanmayı düşünse idim tercihim Honda CRF250 den yana olurdu. Honda motor ömrü ile her zaman çok başarılı olmuştur.
-
09 Eylül 2014, 00:18
#247
Hayırlısı olsun ozaman hakkınızda. En güzeli gerekli eğitimler ve deneme şansınız olan motorları deneyerek aradığınızı bulmak böyle imkanlarınız var ise. Bende wr yi kullandıktan sonra düşünür oldum okadar para verip dağda bayırda parçalamaya gerek var mı acaba diye. Kafa olmadık modellere kaymaya başladı gene. Ama en azından bir klx ile arazi sevdamı optimum pilotaj ile sürdürmeye devam edicem. Öyle teknik meknik çalışmak için 2 zamanlı ktm haski falan lazım . Onlarda bizi aşıyor işe.
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
-
09 Eylül 2014, 12:06
#248
aslında bu işler bütçeyle ilgili.araziye girersin önce offroad yapıcam dersin.çamurlu,mıcırla yolda yardırmaya başlarsın.bir süre sonra yetmemeye başlar,daha bozuk yerler aramaya başlarsın.patikalara dalarsın,çıkıcak tepe ararsın,dere yataklarına dalarsın.internette videoları izledikçe düz duvara çıkmaya çalışırsın.bütçe uygunsa kafadan spesial al.amaç enduroysa crf,klx,wr nin ömrü en fazla 1 yıl.bir yıl sonra yetmezler
-
09 Eylül 2014, 14:59
#249
Voltron adlı üyeden alıntı
Her yiğidin gönlünde bir ktm yatar.
KLX'imi kullandıkça daha çok seviyorum, halen acemiyim eğer ileride kendimi "yeterli" görürsem almak istediğim motor -belki- ktm olabilir. At sahibine göre kişniyor
WR ise istediği kadar iyi olsun, daha yüksek sele boyuyla benim için bir tercih olmaktan çıkmış durumda.
İlk başta "sadece arazide kullanırım" diye düşünüyosun ama WR,KLX,CRF gibi çift amaçlı enduroyu alınca insan hem asfalt hem de arazide kullanmak istiyor bu ktm ile yapılabilir mi bilemiyorum.
Boy kaç hocam?
-
09 Eylül 2014, 15:09
#250
Voltron adlı üyeden alıntı
Her yiğidin gönlünde bir ktm yatar.
KLX'imi kullandıkça daha çok seviyorum, halen acemiyim eğer ileride kendimi "yeterli" görürsem almak istediğim motor -belki- ktm olabilir. At sahibine göre kişniyor
WR ise istediği kadar iyi olsun, daha yüksek sele boyuyla benim için bir tercih olmaktan çıkmış durumda.
İlk başta "sadece arazide kullanırım" diye düşünüyosun ama WR,KLX,CRF gibi çift amaçlı enduroyu alınca insan hem asfalt hem de arazide kullanmak istiyor bu ktm ile yapılabilir mi bilemiyorum.
ktm ler plakalı ruhsatlı
-
09 Eylül 2014, 15:19
#251
afu35 adlı üyeden alıntı
Boy kaç hocam?
171
WR'de ayaklarım havada kalıyordu. KLX'den 5 cm yüksek diye biliyorum selesi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:10 ----------
atilas adlı üyeden alıntı
ktm ler plakalı ruhsatlı
Ok,o anlamda söylemedim. Freeride ya da EXC serisi alıp da asfaltta kullanmak ziyandır anlamında demek istemiştim.
Kawasaki KLX Türkiye - https://www.facebook.com/groups/klxturkiye/
Atılgan'ın Seyir Defteri : https://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/262332-at%C4%B1lgan%C4%B1n-seyir-defteri/
-
09 Eylül 2014, 16:09
#252
Voltron adlı üyeden alıntı
171
WR'de ayaklarım havada kalıyordu.
KLX'den 5 cm yüksek diye biliyorum selesi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:10 ----------
Ok,o anlamda söylemedim. Freeride ya da EXC serisi alıp da asfaltta kullanmak ziyandır anlamında demek istemiştim.
boy 172 wr250r kullanıyorun.ayak ucu değiyor sadece.sıkıntı olmuyor
-
09 Eylül 2014, 21:18
#253
Ahmanamra adlı üyeden alıntı
Hayırlısı olsun ozaman hakkınızda. En güzeli gerekli eğitimler ve deneme şansınız olan motorları deneyerek aradığınızı bulmak böyle imkanlarınız var ise. Bende wr yi kullandıktan sonra düşünür oldum okadar para verip dağda bayırda parçalamaya gerek var mı acaba diye. Kafa olmadık modellere kaymaya başladı gene. Ama en azından bir klx ile arazi sevdamı optimum pilotaj ile sürdürmeye devam edicem. Öyle teknik meknik çalışmak için 2 zamanlı ktm haski falan lazım . Onlarda bizi aşıyor işe.
Teşekkür ederim. Benim yaklaşık 15 senelik motorculuk hayatımda kendi adıma gördüğüm şey motorunla mutlu olmak. Kağıt üzerindeki verilerin pek bir önemi yok. Geçen sene softail motorumu satıp geri vitesinden ses sistemine kadar dolu ve güç olarakta çok daha üstün bir electra satın aldım ama inan hiç mutlu değilim. Eski motorumda aldığım zevki bunda alamıyorum. Anca uzun yolda bagaj derdin olmuyor. O yüzden yaz başında uzun bir geziye çıktım onun dışında aylardır garajda duruyor, pek çıkarmıyorum. Tekrar satılığa çıkardım softail alacağım. Bu motorda da öyle olduğunu düşünüyorum üstünde mutlu olursan zaten gerisi gelir. Ben özellikle KLX 250, WR 250 ve KTM EXC 250 yi deneyip hangisinde mutlu olursam onu almayı düşünüyorum. Diğer şeyler illaki bir şekilde hallolur. Yorumlarınız için teşekkür ederim, benim için faydalı oldu.
atilas adlı üyeden alıntı
ktm ler plakalı ruhsatlı
Hepsi ruhsatlı ama sanırım SX serisinde plaka yok, zaten elektrik ekipmanı da yok. O yüzden trafiğe çıkma izni de yok diye duydum. Zaten MTV falan da ödenmiyormuş. Ama dediğim gibi farı sinyali vs hiçbirşey yok üstünde, sanırım marşta ayak marşı ama sonradan elektronik start takanlar olmuş.
-
10 Eylül 2014, 12:22
#254
StickControl fikirleriniz çok mantıklı. Önemli olan dediğiniz gibi ne ile mutlu olduğunuz. 16.500 TL verip WR250R yi dağa bayıra vurmam diye düşünenler olacaktır ama benim hayalimde ki demir at odur. Hayat da kısadır. Gün gelecektir WR250 ye yada klx kullanmaya bedenimiz el vermeyecektir.
-
10 Eylül 2014, 12:45
#255
atilas adlı üyeden alıntı
boy 172 wr250r kullanıyorun.ayak ucu değiyor sadece.sıkıntı olmuyor
Bacakların uzun demek ki Bende KLX'de uçları değiyor, WR de zıp zıp zıplıyordum
Kawasaki KLX Türkiye - https://www.facebook.com/groups/klxturkiye/
Atılgan'ın Seyir Defteri : https://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/262332-at%C4%B1lgan%C4%B1n-seyir-defteri/
-
10 Eylül 2014, 16:59
#256
Voltron adlı üyeden alıntı
Bacakların uzun demek ki
Bende KLX'de uçları değiyor, WR de zıp zıp zıplıyordum
çözümsüz hiç bir şey yok.sele inceltilebilir,amortisörden indirilebilir,arka amortisörün altta bağlandığı parçanın kısası takılır, yada boş yol,alan vs bulunur pet şişelerin arasında bol pratik yapılır.motorda bütün sorunların çözümü bol pratiktir,kullandıkça bütün sorunlar çözülür.
-
11 Eylül 2014, 00:22
#257
atilas adlı üyeden alıntı
çözümsüz hiç bir şey yok.sele inceltilebilir,amortisörden indirilebilir,arka amortisörün altta bağlandığı parçanın kısası takılır, yada boş yol,alan vs bulunur pet şişelerin arasında bol pratik yapılır.motorda bütün sorunların çözümü bol pratiktir,kullandıkça bütün sorunlar çözülür.
Haklısın ama ben zaten klx'i daha çok sevdiğimden daha ağır bastı.
Kawasaki KLX Türkiye - https://www.facebook.com/groups/klxturkiye/
Atılgan'ın Seyir Defteri : https://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/262332-at%C4%B1lgan%C4%B1n-seyir-defteri/
-
08 Aralık 2014, 15:46
#258
Arkadaşlar merhaba,
Motor dünyasına yeni katılacağım ve crf250 l almayı düşünüyorum. Yeni öğreneceğim bi dünyada en ucuzu olduğu için özellik olarak bana yetecektir. Bu motorla şehir içi kullanımında sıkıntı olur mu? Özellikle yol tutuşu beni düşündürüyor. Lastikleri değiştirme opsiyonunu hiç düşünmüyorum , çok kötü gözüküyor çünkü. Bu konuda tecrübe ve yorumlarınızı paylaşabilir misiniz?
-
08 Aralık 2014, 16:19
#259
crossery adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba,
Motor dünyasına yeni katılacağım ve crf250 l almayı düşünüyorum. Yeni öğreneceğim bi dünyada en ucuzu olduğu için özellik olarak bana yetecektir. Bu motorla şehir içi kullanımında sıkıntı olur mu? Özellikle yol tutuşu beni düşündürüyor. Lastikleri değiştirme opsiyonunu hiç düşünmüyorum , çok kötü gözüküyor çünkü. Bu konuda tecrübe ve yorumlarınızı paylaşabilir misiniz?
şimdiden hayırlı olsun.
ilgili baslık:
http://www.motosiklet.net/forum/moto...m-basligi.html
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
08 Aralık 2014, 17:00
#260
crossery adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba,
Motor dünyasına yeni katılacağım ve crf250 l almayı düşünüyorum. Yeni öğreneceğim bi dünyada en ucuzu olduğu için özellik olarak bana yetecektir. Bu motorla şehir içi kullanımında sıkıntı olur mu? Özellikle yol tutuşu beni düşündürüyor. Lastikleri değiştirme opsiyonunu hiç düşünmüyorum , çok kötü gözüküyor çünkü. Bu konuda tecrübe ve yorumlarınızı paylaşabilir misiniz?
Lastik degisimi neden kötü duruyor anlamadım.
Ben değiştirdım hiç de kötü durmuyor.
Mitas e08 gibi bir enduro lastik alırsınız şehir içi için. Para varsa Metzeler Pirelli vs de olur.
Yeni baslayana boyu müsaade ediyorsa öğrenmek için çok iyi bir motosiklet.
Tavsiye edilir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)