Bide ben Cb125'in farları niye kapatılamıyo onu anlamıyorum, ayak marşı da yok. Akü zayıflayınca nasıl çalıştırıcaz hem farları hem de marşı aynı anda dedim. Akü zayıfsa motor ne yapsın kardeşim dediler sonra bi ara okudum forumdan biri bu yüzden motoru çalıştıramamış ve vurdurmak zorunda kalmış. Soğuk motoru kış günü vurdurmak da kolay değildir 3-4 kere denemek gerekebilir yokuş aşağı salıp.
Ayak marşı olayında katılıyorum, ama farın gündüz dahi açık olması bence çok güzel birşey.Birçok kişi göz ucu ile yola baktığından çapı küçük olan biz motorcuları göremiyor.Bu iş zaten avrupa standartlarına geldi.Ayrıca Cb nin far kalitesi bugün işten gelirken tüm Gümbette elektrikler gidince zifiri karanlıkta kendini bir kez daha ispatladı.Taksiden daha güzel
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır.(Murat KANAT 17.01.13 )
Bide kebapçı dominosçular mermiye kafa atsalar şaşırmam
İKİTEKER hastalığında tedaviyi bünyem kabul etmiyor
Gelini aldığımız gün
Uploaded with ImageShack.us
Günümüz,
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır.(Murat KANAT 17.01.13 )
Elektrikli bisiklete 5 kişi binip yolun ortasına atlıyanları hiç anlıyamıyorum
Far anahtarı olan motorların farını da gündüz açabiliyorsun. Mesela bende alışkanlık haline geldi
Ne ters yön dinliyorlar ne kaldırım
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
Şimdi ben ankaradaki bütün motor satıcılarına gittim memleketimdede tvs mağazasına gittim boyum 170cm olduğu için tvs apache nin üstünde ayaklarım yere değmiyor. Ankarada ki yamaha bayinde satıcının ilgisizliğinden dolayıda yamaha ybr yi eledim (2 vasıtayla gittim 1 2 saat sürdü satıcı oturduğu yerden kalkmadı :D) . Yani bu iki model elenmiş oldu . İlk soruşta herkesin ağzından honda çıkıyor farkındayım ama rks titanic 150 ye bindiniz mi bilmiyorum tam benim boyuma göre yapmışlar sanki (eğer boyle düşük cc li motor alacaksanız mutlaka rks yide bir görün derim çok hoşuma gitti benim ) honda evime 200m uzaklıkta o yüzden çok arada kaldım yani mühim olan 25cc fark felan değil rahatlık sürülebilme güzelliği hız da aramıyorum . Rks titanic 150 nin malzeme kalitesi daha iyi gibi durdu ne kadar motorlardan anlamasamda ama işte duyulmamış bir marka forumda rks titanic 150 kullanıcıları bölümünde bile ayda yılda bir yorum yapılıyor o yüzden bilgi sahibi olamıyorum . Yani benim açımdan çinli japon önemli değil sonuçta 50bin tl verip almıyorum arıza çıkarsada boyu kadar arıza çıkarır hondan nın eve yakın olması ve markası olması cazip kılıyor yani işin içinden çıkamadım . Deneyen bilen gören varsa ya da motorda servis önemli değildir isterse bayi 1000000km ötede olsun problem olmaz diyen varsa değerli görüşlerinizi bekliyorum
Güzel kardeşim sen içine sineni al yoksa aklın hep diğerinde kalır.Diğeri şöyleydi böyleydi diye pireyi deve yaparsın.
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır.(Murat KANAT 17.01.13 )
tsubasa, ben sana pek vatan haini dediğimi hatırlamıyorum. Ama CB125e bence bunları hakedecek bir motor değil. Herkesin fikri kendine ama sana gösterilen tepki herkesi karşına alıp motoru sürekli kötülemen üzereydi diye hatırlıyorum. İnsanların ki de doğal bir tepki. Kimseye kolay kolay benim motorum kötü vs dedirtmek kolay değil. (mengü hariç ) Ama eğri oturup doğru konuşalım. Bugüne kadar Boğaz Köprüsünden Zincirlikuyu'ya doğru yukarı çıktığım yokuş ve İstanbul-Kandıra seyahatim dışında bu motosikletin bana yetmediğini görmedim. Hele titreşim vs falan konusuna hiç girmeyin yeni başlayan biri olarak ben titreşimi hiç farketmedim. Üstelikte eğitimlerimi ybr125 üzerinde almış biri olarak. ne olursa olsun motora yeni başlayan biri illa ilk motorunu satacaktır. bunu yaparken 2nci eli olan bir ürün almasını tavsiye etmek en mantıklısı bence. Allah aşkına cb125e almayıp rks titanic mi alsın arkadaş. salcano wolf mu alsın. sen motoru bütün gün iş için kullanıyorsan, yanında alet çantası sürekli taşıyabiliyor ve motorun ufak tefek sorunlarından anlayabiliyorsan al bir wolf, titanic, veya tvs apache. ama motora yeni başlayan birine tek düğmeyle çalışacak, motordan keyif aldıracak bir şey lazım. ve sen kabul edemesende bu motosiklet önce cbf150 sonra da cb125e'dir. yanlış anlama ben de çinli bir cross almayı düşünüyorum. karşı değilim, ama ne zaman niyetlensem hemen herkes arazi de kalırsın diyor. ateş olmayan yerden duman çıkmaz diyip yamaha ya da honda bir cross için para biriktiriyorum. özet bu arkadaş sonra da rahat satabileceği bir ürün almalı ve o da cb125e.
bak güzel kardeşim
1 ben ne gördüysem onu söylerim
2 adı honda ambleminde kanat var diye motosiklet alınmaz..
3 piyasası daha iyi olan motosikletlerde var örnegin cbf
4 ben o motosiklet o para etmez hondayla alakası yok dedim sonradan ne mal oldugu ortaya cıktı sundiro oldugu..
5 bir önceki sayfada bir arkadaşımız yorum yazmış bak cb si varmış satmış.. ne kadar pişmanlıgını satanlara sor
sadece ben mi diyorum bunu cub motosiklet geçiyor son hızda
3-4 bin tl vericeksin 90 da kalıcak ? cub motosiklete geçilicem öyle mi?
mesele hız deil benim için ama 80 den sonra zangır zangır titremesi konforsuzlugu..
son hızdaki yetersizliği
orjinal honda olmayışı..
kuryeyim arkadaşım istanbulda, yeri geliyor cbfin üstünden inmiyoruz, ama bir kerede motor beni yordu demedim.
ama ben o motoru hangi ustaya sorsam kime fikr danışsam
motordan anlayan ona para kaptırmaz diyor..
bunlar benim şahsi fikrimdi geçen sene, vatan haini ilan ettiniz
sen etmedin belkide forumda arkadaşların herkes neler dedi..
boş konuşuyoruma baglandı olay..
şimdi bu yorumun altına da giydiricek millet bana ,
alacak arkadaşa önerim, paran varsa ybr al derim , 2 motosikleti de önermem
maksat fikirleri paylaşmak milletin giydirmesini boşver. benim senin yorumlarına rağmen cb125e dememin 2 sebebi var.
1) dediğin gibi sen kuryesin. yolda başına ne gelirse gelsin farkmaz senin için. ama motosiklete yeni başlayan biri için en önemli kriterlerden biri motor veya herhangi bir arıza nedeniyle yolda kalmamak. yaygın bir servis ağı olması.
2) satarken 2nci elde kuvvetli olması. (evet bu yüzden ybr de önerilir) Ama arkadaş ybr yi yamaha bayisine gıcık olduğu için elemiş. Bende honda pazarbaşı'nı eledim. ama motoru onlardan almıştım. ilk 1.000 km dışında bir daha gitmedim. bir daha da o dükkanda içeri adımımı atacağımı zannetmiyorum.
özetle evet cb125e sana göre kötü bir motor olabilir. ama benim için, ya da cb125e konusundaki bir çok kişi için parasının karşılığını bu bahsettiğimiz bütün motorlardan fazla veren bir motor. benim için ise cb125e öğrenme motorum oldu. çevremde de 2 kişiye aldırdım. kimsenin bir şikayeti de yok.
hocam bak başka motosiklete bindin mi bilmiyorum..
başka motosikletlere binmeni tavsiye ederim..
biraz farklı bakış acın olur cbf ybr tvs bunları şöyle 50 km gibi bir kullanma imkanın olursa
aradaki farkları görürsün
ybr'yi yaklaşık 10 saat kullandım. tvs kullanmadım. şu anda da nc700x kullanıyorum. bunlar bence de kıysa için yeterli değil. ama cb125e'yi alıp ve aldırıp çevremdekiler ve bende memnun kalmışsam bu arkadaşa da tavsiye rahatlıkla edebilirim. bir de nc700x'ten sonra bu söylediklerin de dahil, cb125e'yi de tekrar kullanınca hepsi oyuncak gibi geliyor. o yüzden artık kıyaslama şansım pek olmaz.
bu iki motorda kesin kararlıyım 3. bir fikrim olmayacak . Eve 200m uzaklıkta servisi olması + ilk kullanıcıların olumlu yorumları hondaya 1 adım daha yaklaştırdı beni ancak rks titanicte hala kafamın bir yanı :D keşke onunda bir kullanıcısı olsada şuraya neymiş ne değilmiş yazsa birazda ondan fikir alsam
[IMG][/IMG]
Hocam boyunuz kilonuz az çok anlaşıldı, peki motosikletten beklentiniz nedir?
Son hız,
İvmelenme,
Tubeless,
Konfor,
Yakıt,
Manuel far tuşu ,
Aydınlatma kalitesi,
Vibrasyon olayı,
Artçı konforu,
Gösteriş,şekil,
Egsoz sesi,
Motor sesi,
Devir göstergesi,
Vites göstergesi,
Digital saat,
GAranti,
Sağlamlık,
Servis ağı,
PArça fiyatı,
2. eli,
Aklıma daha gelmedi bak
Sen bu isteklerini say bakalım ortaya ne çıkacak.
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır.(Murat KANAT 17.01.13 )
senin yazdıklarına göre konfor, yakıt, gösteriş şekil ,devir göstergesi, vites göstergesi, sağlamlık servis ağı, parça fiyatı
geri kalanlar benim pek ilgi alanıma girmiyor hani motoruda motor tutkunu olduğum için kullanmayacağım yani yanımdan bir cup'ın benı sollaması pek de umrumda değil gerekirse yaklaşır sol tekmeyle deviririm motorunu hahahaha :D evde araba var benzin fiyatlarının uçuk olması birde ankara tırafiğinde araba kullanmaktan nefret etmemden dolayı alacağım ( bu arada rks ye hiç bindin mi ?)
Motoron dergisinde RKS yi hayvan gibi test ettiler.. Aylarca, en zor şartlarda.. Hiç önemli bir problem yazmadı elemanlar.. Yagına suyuna baktılar devam ettiler.. İki kişi kilometrelerce yol yaptılkar, hem şehir içi hem şehir dışı.. Bir incelemekte fayda vardır hocam.. Honda? Eyvallah tabiki Honda her zaman Honda dır ama alternatifleride düşünmek gerekli malum para kolay kazanılmıyor..
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
Merhabalar Arkadasim yeni motor almayi düsünüyorsun galiba önce ikisi arasinda teknik özelliklene bak ama ben honda kullaniyorum cok iyi tavsiye ederim.suzuki motorsikletlerde iyi.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)