motoron dergisini okudum gerçekten hayvan gibi test etmişler zaten o yazı da olmasa bu motor hakkında başka bilgi yok
motoron dergisini okudum gerçekten hayvan gibi test etmişler zaten o yazı da olmasa bu motor hakkında başka bilgi yok
Honda CBF 1000-A-ABS Binenler söylesin 210 km hizi vurdum arkadas motor hizlandikca sahlaniyor sanki bir sahin gibi süzülüyo o an o sesini duymak o performansini görmek zevkine bütün motorcularin görmesini dilerim.ben ehliyet kurslarinda suzuki motor kullandim o da süper insanin üzerinde inesi gelmiyo
Hiç binmedim, keşke tüm motsikletlere 1 kere binme şansım olsa.İnan hepsine bıkmadan tek tek binecek kadar tutkuluyumdur
Gördüm mağazada güzel duruyordu, bir tek depo hatlarını sevmemiştim.Sağlam duruyor unun dışında göz ucuyla baktığımda.Sen kullanıcılara özel mesaj at gerekirse tel al ara derim.Kimse yoğurdum ekşi demez ama birkaç kişiye sor bakalım.Acele etme eğer acil alman gerekmiyorsa.Biliyorum beklemek zor ama pişman olursa beklemekten kötü olur.Son hız arıyorsan Cb'yi önermem.Motor karışımın zenginliğine göre 115 sanırım en fazla yaptığı.Özellikle benimki arap atı gibi 50 km gitmeden 100 ü geçmez, ama sonra tutamazsın ama arkadaşımınkinden az yakıyor işte oda var.Sen bekle araştır, bin şöyle bir çalıştır.Gazı ver bakim ne hissettiriyor
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır.(Murat KANAT 17.01.13 )
Aynen çok yardımcı oldunuz . Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim . Bende oluşan fikir biraz daha sabredip şu rks nin kullanıcı sayısının biraz daha artmasını beklemek olacak en kötü ihtimal honda yı alır beğenmezsem satarım 2. elide iyi diyorsunuz zaten tek sorun ilk kullanıcı olacağım için hangisini alırsam alayım beğenip satamayacağım gibi geliyor :D rks nin bayindede motorunun suzuki motoru olduğunu söyledi bana biraz sallamasyon gibi geldi ama dediğim gibi böyle şeylere takılmıyorum ayaklarımı yerden kessin ama duruncada ayaklarım yere değsin yeterli :DD
En doğru karar bencede söylediğinizdir.Sigorta fiyatları uçmaya başladığı bu günlerde belki cub tarzına yönelirsiniz kim bilir.2013 bekleyip yeni neler olacağını göreceğiz.
Saygılar, sevgiler.
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır.(Murat KANAT 17.01.13 )
Motorda devir saati olmaması, ilk kullanıcılar için bence dezavantaj. Ayrıca rodaj sırasında da devri ayarlayamazsın bu şekliyle... O kadar motor yapıp getiriyorsun, iki kuruş için devir saati koymuyorsun. RKS'yi bilmiyorum ama Macarsa düşünülür. Ben olsam hiçbirini almam, Mondial MH 125 drift alırdım. Nasılsa 15000-20000 km gibi satarsın aldığın bu motoru.
The man who knows everything chooses to know nothing...
Siyah spray boya ( amortisörler için ) + mercekli kedi gözü yuvarlak far (tahminim orjinali kadar aydınlatır )
Artçının ordaki demir, eğitim motosikleti olarak kullanıldığından var sanırım
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
tek sorun o stickerlarda bayi onları çıkaramayız dedi ama kararlıyım kazıttıracam en kötü motordan bu kadar değişiklik yapınca garanti dışı kalmıyor mu acaba yada ben malzemeleri alırım servis yapar ?
Cıkartan arkadaşlar var, nette gördüm, sahibindende de gördüm, bende depo hariç hepsini söktüm, Murat 48/30 hepsini söktü Garantiyle ilgili bi mevzu değilki bu saydıklarımız hiçbişey olmaz
İstersen depoyu komple beyaz 3M folyo kaplat çünkü depodaki stickerların üstüne son kat cila atılmış, o da kalkıyor altında çok hafif bi yer ediyor Diğer stickerlarda sorun yok.
O cilanında çözümünü bulucazda kullanmaktan fırsat kalmıyor
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
valla biraz beleşe konmuş olacam ama ben alana kadar o cila işini çözmüş olmanızı umuyorum :D olmadı kalsın artık 2 maviden birşey olmaz fuarı bekliyorum belki alt sınıf bir motor çıkar yeni diye çunkü ne ybr ne tvs ne cb ne cbf ne çinli ne afrikalı ..... bir motor şuan benim istediğim gibi değil fuar bittiğinde hala yeni birşey çıkmazsa direk gidip alacağım zaten eve 100m ilerde :D o zaman aranıza katılacağım engin tecrubelerınızden yararlanacağım :D ins o zamana kadar motorları satmazsınız
Adam haklı beyler. yorum değil destan yazmış sanki.
Bu rezil motorun 10 000. km sinde Kullanıcısı olarak yorumum: almayın. pişman olursunuz. satacak olsanız değeri çok düşüyor, koltuk rahat değil, malzeme kalitesi yerlerde sürükleniyor. maden kalitesi çinli motorlar gibi, 10 yıldır çeşitli modeller honda kullanıyorum, bir honda motorunun şase boyasını attığını ilk kez bu motorda gördüm, inşallah yakında paslanmaz.
Bu motor asla kurye motoru değildir, köyde kasabada kısa mesafe motoru bu, az yakıyor bu doğru, 12 kuruş yakıyor ve keslinlikle düzlük bir yolda 90 km/h yukarısına çıkmıyor, hızlanma iyi olmadığı gibi, titreşimden ellerim ayaklarım anında uyuşuyor, çok bağırtmaya gelmiyor, devirli kullanılmıyor, zinciri çok çabuk bitiyor.
hadi diyelim, tüm bu olumsuzluklara katlandık, fakat motorun koltuğu gerçekten çok kötü, bel ağrısı yapıyor, çok sert olduğu için kaba eti de ağrıtıyor.
fakat "çin malı almaktansa hondanın ölüsünü alırım hiç olmazsa yolda kalmam" diyerek almaya mecbur kaldım, motorun hakkını vereyim, hiç çalışmazlık etmedi, diğer çin malı markasız motorlar gibi değil bu.
türkiye piyasası böyle, 125 cc den yukarı tüm motor fiyatlara uçuyor malesef. param buna yetti diyerek alırken honda kazık atmaz diye güvenmiştim ama şimdi çok pişmanım, keşke 1000 lira daha verip cbf alsaydım, hatta 2007 model 300 000 km bir cbf alsaydım, hemde 2000 bile verirdim, anlayın o kadar pişmanım.
Güvenlik standartı.
Gece bile şehir ışığında farketmeyip farını açmayı unutan sürücüler oldukça gayet güzel bir standart, bana göre olmazsa olmaz.
Bu arada benden de bir tavsiye.
2 motoru da sürmek nasip olmadı.
Zamanında motorum bozulduğundan bir süre servisin tahsis ettiği cbf150'yi kullanmıştım.
O da Honda'ya yakışır bir motor değil, kimse alınmasın. Cb'nın daha kötü olduğunu düşünmüyorum.
Neyse konumuz cb ve titanic.
Titanic hayli ilgi çekici bir motor , göstergeleri şık.
Ve cb'den nadir bir model.
İyi bir servisiniz var ise veya rks'nin iyi bir servisinin duyumunu almış iseniz yada eliniz bu işlere yatkınsa ben rks tercih edebilirsiniz.
Çünkü eninde sonunda rks de cb de bozulacaktır. Her makine bozulabilir.
Veyahutta şanssızlık ötürü bir parçasını kıracaksınızdır.
Önemli olan bu hasarları madur olmadan keyifle giderebilmek.
Eğer yukarıdaki sorulara cevabınız hayır ise, cb'yi tercih ediniz. En azından bir sorunda daha fazla muhattab bulabilirsiniz. Şimdiden hayırlı olsun.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Aynen sonuçta bunlar markalarının alt sınıfı motorları az yaksın diye alıyoruz birde oyle çok konfor beklemenin bir mantığı yok .
2 motorda birbirine çok yakın özellikte tek fark hondanın servisi eve 100 metre uzaklıktayken rks nin ki baya uzakta ondan dolayı honda ya sıcak bakıyorum.
Sonuçta ilk motorum anlamam etmem bir sabah çalışmasa ittire ittire bile götürebilirim servise.
Honda'nın başka bir artısı da forumda çok fazla kullanıcısı var sorularıma anında cevap veriyorlar sağolsunlar.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)