Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

er6n mi gt 650 comet mi

    REKLAM ALANI
  1. #1
    khakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    malesef sattım
    merhaba arkadaşlar. konuyu kontrol ettim ancak en güncel bilgi 2007 yılına ait. daha güncelini bulamadım. aklımdaki iki model gt650comet ve er6n. şuanda mondial drift kullanıcısıyım. cc yükseltmek istiyorum. racingler ilgimi cekse de er6n e karsı bir zaafım var. cometin fiyatı ucuz gucu yüksek olduğundan o da iyi bir altefnatif gibi gozuktu gözüme. sorum şu; başta yakıt olmak üzere fiyat-kalite, hız-hızlanma, denge-kullanım kolaylığı, kullanım maliyetleri ve masrafları, yedek parça bulunabilirliği ve masraflarını kıyaslayabilecek sürücüler var mı? bilgilerin güncel olması birçok insanın da işine yarayacaktır.

    karşılaştırma baslasın!!!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    Şimdi biride çıkıp derki yedek parça sıkıntısı çekmek istemiyorsan nc700 Al derim yazar
    Sado

  3. #3
    khakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    malesef sattım
    Alıntı eren özer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi biride çıkıp derki yedek parça sıkıntısı çekmek istemiyorsan nc700 Al derim yazar
    comet ve er6 arasında karşılaştırma istiyorum ama alternatif sunacaklar varsa sunsunlar tabi. belki hakkaten daha avantajlı bi alet olur comete ve er6ya gore.

  4. #4
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    er6n...................

  5. #5
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı eren özer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi biride çıkıp derki yedek parça sıkıntısı çekmek istemiyorsan nc700 Al derim yazar
    Kaça alıcan?...
    Arkadaşın istediği modeller 8-12 bin aralığında ....
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  6. #6
    khakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    malesef sattım
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kaça alıcan?...
    Arkadaşın istediği modeller 8-12 bin aralığında ....
    aynen öyle. 8-12bin arası ideal benim için.

  7. #7
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Kawa'da abs li tutturabilirsen uygun fiyata kaçırma. Onun dışında keyif/zevk meselesi. 2 si de oldukça güzel motorlar
    #sürenadam

  8. #8
    khakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    malesef sattım
    Alıntı erro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    er6n...................
    eyvallah da ben karşılaştırma istedim

  9. #9
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    selam,

    Kawasaki fanatiği, gt650 kullanıcısı olarak sana söyleyebileceğim bazı şeylerin olduğunu düşünmekteyim. Öncelikle malzeme kalitesi olarak Kawasaki nin bir adım önde olduğunu söylemem gerekli. Forumdaki ilgili sayfada ER6 ların yakıt tüketimi hakkında kullanıcı arkadaşların yorumları bulunmakta ama ben tecrübe etmediğim için herhangi bir yorum yapamam yakıta dair. Comet e gelecek olursak ben 5,5 lt yakıtı %70 sakin %30 agresif (ki bu rakamlar tamamen yaklaşık olarak yazılmıştır) kullanımda elde ettim. Güç? yeterince var, Tork? bazen insanı çıldırtabiliyor.. V motorların güzel yanlarından biride heybetli torku sayesinde şehir içi kullanımlarda çok fazla vitesi kurcalamanı gerektirmemesidir. Yani çok yıpranmamış bir Comet güç ve tork olarak seni tatmin edecektir özellikle 250 cc bir motorun akabinde..

    Sürüş özelliklerine gelecek olursak, Comet güçlü, torklu bir makina ama virajlarda nasıl? Sürüş pozisyonu rahat mı? Öncelikle ikinci el alacaksan lastik derdi çözülmüş bir motor almanı öneririm. Zira bu motor lastik ister çünkü viraj kabiliyetinin çok fazla olmadığını düşünmekteyim. Bununla birlikte biraz sert virajlarda arka amartisörün g.tüm g.tüm kaçırdığını söyleyebilirim, o yüzden virajda yere zamk gibi yapışan bir lastik tercih etmen senin avantajına olacaktır. Ben 2006 model bir comet kullanmaktayım. Hiç nazlanmayan, keçi gibi bir makina.. Keçi yoluna çıkmadığın sürece dağ yollarında seni üzmeyeceğini düşünüyorum. Kawasakinin bu konuda biraz daha nazik olabileceğini eski bir Ninja 250 kullanıcısı olarak tahmin ediyorum ama düzgün bir zemini olan her yolda kawasakinin daha fazla konfor ve yol bilgisini sana aktarabileceğini tahmin ediyorum.

    Frenler ; ben hayvani performanslar denemediğim için yeterli, önde çift kaliperli iki disk fren sistemi kullanılmış lakin sert frenajlar da süprize hazır olmak lazım. Arkada tek yerine çift kaliperli fren kullanmaları arka frenin kilitlenme riskini biraz arttırsa da bu çok agresif kullanımlarda başına iş açar onun harici ayağının ayarı varsa problem olmaz.. Kawasaki de bu nasıldır bilemiyorum..

    sürüş pozisyonu pek çok motora göre konforlu denebilir.. Yani uzun yol yaptığımda yada şehir içinde beni hiç ama hiç yormadı.. elbette naked bir motorda bu özellik olmazsa olmazdır. sonuç olarak söyleyebileceğim, Comet 650 oldukça eğlenceli, retrovari görünümü ile kendini sevdiren, motor bloğu ile dayanıklı biraz problemli ama genelde zevkli bir motor.

    Not: piyasada ucuz oluşundan dolayı yanlış ellerde sürünmüş, canı alınmış, ciğeri kopartılmış bir çok motor var.. Mutlaka işten anlayan birileri ile bu motoru almak gerektiğini söylemeden geçemeyeceğim. Saygılar..
    sbr, makseli ve Tİme_shİft42 bunu beğendiler.
    If you don't Ride, You don't know...

    Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing

  10. #10
    khakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    malesef sattım
    Alıntı dreamkiller adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam,

    Kawasaki fanatiği, gt650 kullanıcısı olarak sana söyleyebileceğim bazı şeylerin olduğunu düşünmekteyim. Öncelikle malzeme kalitesi olarak Kawasaki nin bir adım önde olduğunu söylemem gerekli. Forumdaki ilgili sayfada ER6 ların yakıt tüketimi hakkında kullanıcı arkadaşların yorumları bulunmakta ama ben tecrübe etmediğim için herhangi bir yorum yapamam yakıta dair. Comet e gelecek olursak ben 5,5 lt yakıtı %70 sakin %30 agresif (ki bu rakamlar tamamen yaklaşık olarak yazılmıştır) kullanımda elde ettim. Güç? yeterince var, Tork? bazen insanı çıldırtabiliyor.. V motorların güzel yanlarından biride heybetli torku sayesinde şehir içi kullanımlarda çok fazla vitesi kurcalamanı gerektirmemesidir. Yani çok yıpranmamış bir Comet güç ve tork olarak seni tatmin edecektir özellikle 250 cc bir motorun akabinde..

    Sürüş özelliklerine gelecek olursak, Comet güçlü, torklu bir makina ama virajlarda nasıl? Sürüş pozisyonu rahat mı? Öncelikle ikinci el alacaksan lastik derdi çözülmüş bir motor almanı öneririm. Zira bu motor lastik ister çünkü viraj kabiliyetinin çok fazla olmadığını düşünmekteyim. Bununla birlikte biraz sert virajlarda arka amartisörün g.tüm g.tüm kaçırdığını söyleyebilirim, o yüzden virajda yere zamk gibi yapışan bir lastik tercih etmen senin avantajına olacaktır. Ben 2006 model bir comet kullanmaktayım. Hiç nazlanmayan, keçi gibi bir makina.. Keçi yoluna çıkmadığın sürece dağ yollarında seni üzmeyeceğini düşünüyorum. Kawasakinin bu konuda biraz daha nazik olabileceğini eski bir Ninja 250 kullanıcısı olarak tahmin ediyorum ama düzgün bir zemini olan her yolda kawasakinin daha fazla konfor ve yol bilgisini sana aktarabileceğini tahmin ediyorum.

    Frenler ; ben hayvani performanslar denemediğim için yeterli, önde çift kaliperli iki disk fren sistemi kullanılmış lakin sert frenajlar da süprize hazır olmak lazım. Arkada tek yerine çift kaliperli fren kullanmaları arka frenin kilitlenme riskini biraz arttırsa da bu çok agresif kullanımlarda başına iş açar onun harici ayağının ayarı varsa problem olmaz.. Kawasaki de bu nasıldır bilemiyorum..

    sürüş pozisyonu pek çok motora göre konforlu denebilir.. Yani uzun yol yaptığımda yada şehir içinde beni hiç ama hiç yormadı.. elbette naked bir motorda bu özellik olmazsa olmazdır. sonuç olarak söyleyebileceğim, Comet 650 oldukça eğlenceli, retrovari görünümü ile kendini sevdiren, motor bloğu ile dayanıklı biraz problemli ama genelde zevkli bir motor.

    Not: piyasada ucuz oluşundan dolayı yanlış ellerde sürünmüş, canı alınmış, ciğeri kopartılmış bir çok motor var.. Mutlaka işten anlayan birileri ile bu motoru almak gerektiğini söylemeden geçemeyeceğim. Saygılar..

    güzel açıklamışsınız teşekkür ederim. o zaman yakalamışken sorularımı sorayım. ilk sorum altınızdaki 650 comet ile maksimum hızınız nedir. bi ikinci sorumsa bildiğiniz uzere hyosung st kanuni oldu. altınızdaki keçi sanırsam bir hyosung. st kanunilerde de bu anlattıklarınız geçerli mi diye merak ediyorum. hayvani performans derken ben hız seven bir sürücüyüm. ben basmam diyemiyorum cunku basarım diye tahmin ediyorum. altımda 81hp lik bir alet varken heleki. peki 2006 hyolarda kesici var mı üçüncü sorum da bu. naked tercih etmemin nedeni motoru ilk alış esnasında maddi olarak beni daha az yoracak olması.er6n in ayrı bir cekiciligi var bende hyosung a göre biraz daha agır baslı oturaklı kaliteli duruyor dışarıdan. ama hyo ya göre biraz daha tuzlu tabi haliyle. hyo ya daha yakınım ama sorduğum bu soruları da yanıtlarsanız sevinirim. teşekkür ederim

  11. #11
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    Alıntı khakan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    güzel açıklamışsınız teşekkür ederim. o zaman yakalamışken sorularımı sorayım. ilk sorum altınızdaki 650 comet ile maksimum hızınız nedir. bi ikinci sorumsa bildiğiniz uzere hyosung st kanuni oldu. altınızdaki keçi sanırsam bir hyosung. st kanunilerde de bu anlattıklarınız geçerli mi diye merak ediyorum. hayvani performans derken ben hız seven bir sürücüyüm. ben basmam diyemiyorum cunku basarım diye tahmin ediyorum. altımda 81hp lik bir alet varken heleki. peki 2006 hyolarda kesici var mı üçüncü sorum da bu. naked tercih etmemin nedeni motoru ilk alış esnasında maddi olarak beni daha az yoracak olması.er6n in ayrı bir cekiciligi var bende hyosung a göre biraz daha agır baslı oturaklı kaliteli duruyor dışarıdan. ama hyo ya göre biraz daha tuzlu tabi haliyle. hyo ya daha yakınım ama sorduğum bu soruları da yanıtlarsanız sevinirim. teşekkür ederim
    son hız konusu ben bir kere benim mavi katır neler yapabiliyor diye denediğimde 190-200 km arasında bir sürate ulaştım..iki kişi 160-170 lere rahatlıkla çıktım ama bu bir naked makina olduğundan rüzgara karşı iş..mek gibi birşey bu gerek yok benim makinamda kesici yok, zaten ihtiyacı da olmuyor zira 8 bin devire üzerine çok çıkmıyorum.. St kanuni ler hakkında bildigim tek sey o makinaların enjeksiyonlu ve kesicilerinin olduğudur. onun haricinde yürüyeninde, makinasında bir fark yok diye biliyorum. (yanılıyor olabilirim)

    Kawasaki tabi kide daha kibar ve daha çekici görünüyor ama söyleyebileceğim şey er6 ya narin güzel isimler verilecekse Comet e katır, kamil, Abdurrahman...vb gibi isimler vermek gerekiyor daha heybetli, daha kaba daha erkeksi geliyor bana İki makinada da temiz kullanılmış ikinci el motorlar sizi üzmeyecektir yeter ki siz onları üzmeyin.. Sonuçta bunlar naked bike ve sürekli yüksek sürat tercih ediyorsanız çok fazla ilişmemeniz gereken aletler.. Sanırsam anlatabildim.. Saygılarla..
    If you don't Ride, You don't know...

    Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing

  12. #12
    khakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    malesef sattım
    Alıntı dreamkiller adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    son hız konusu ben bir kere benim mavi katır neler yapabiliyor diye denediğimde 190-200 km arasında bir sürate ulaştım..iki kişi 160-170 lere rahatlıkla çıktım ama bu bir naked makina olduğundan rüzgara karşı iş..mek gibi birşey bu gerek yok benim makinamda kesici yok, zaten ihtiyacı da olmuyor zira 8 bin devire üzerine çok çıkmıyorum.. St kanuni ler hakkında bildigim tek sey o makinaların enjeksiyonlu ve kesicilerinin olduğudur. onun haricinde yürüyeninde, makinasında bir fark yok diye biliyorum. (yanılıyor olabilirim)

    Kawasaki tabi kide daha kibar ve daha çekici görünüyor ama söyleyebileceğim şey er6 ya narin güzel isimler verilecekse Comet e katır, kamil, Abdurrahman...vb gibi isimler vermek gerekiyor daha heybetli, daha kaba daha erkeksi geliyor bana İki makinada da temiz kullanılmış ikinci el motorlar sizi üzmeyecektir yeter ki siz onları üzmeyin.. Sonuçta bunlar naked bike ve sürekli yüksek sürat tercih ediyorsanız çok fazla ilişmemeniz gereken aletler.. Sanırsam anlatabildim.. Saygılarla..
    hehehehe. evet aldım cevabı bende. teşekkür ederim son iki soru daha izninizle. dönemlik ne kadar vergisi var katırınızın. birde varsa fotoğraf atabilir misiniz birkaç tane

  13. #13

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kaça alıcan?...
    Arkadaşın istediği modeller 8-12 bin aralığında ....
    Sorunda orada işte adam Ben onu yazmasam heralde biri gelir direk yazardı Onu Anlatmak istediğim o zaten Arkadaş yoksa keyfinden eklememiş değil nc700, xj6 ve SFV 650A Gladius yı
    Arkadaş Zaten orada belirtmiş başta yakıt olmak üzere fiyat-kalite, hız-hızlanma, denge-kullanım kolaylığı, kullanım maliyetleri ve masrafları, yedek parça bulunabilirliği
    Şıklarda nc Olamdığından biride çıkıp yazmasın Amacı ile yazıdlı oraya
    Sado

  14. #14
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    SV 650 ye de bak derim...
    Şimdi bunlardan ayırmak olmaz...
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  15. #15

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    SV 650 ye de bak derim...
    Şimdi bunlardan ayırmak olmaz...
    Ayıpsın Arada uçurum yok canım ark 10,12bin liralık motora bakıyor SV de 27,500 cük
    Sado

  16. #16

    Üyelik
    23 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda VFR Crossrunner 800 X
    Cometi Kawasaki ER-5 ile kıyaslardım, Er-6 ile değil, bu durumda Kawasaki ER-6N önereceğim anlaşılmıştır sanırım. 4 sene kullandım kendisini ve çok memnun kaldım, çalınmasaydı hala da kullanırdım. İlk evela acemi sürücüler için uygun değil iyi hızlanır ve sert durur, 500 ve altı ccli makinelerdeki alışkanlıklar bunlarda para etmez dikkatli kullanmak lazım başta, dar yapısı ile orta boyluların iki ayağı da yere değer. Rüzgar camı gerekir uzun yolda yorar yoksa. Az yakar benim şimdiki gibi sünger değildir. Yukarıda bahsedilmiş lastik önemli en yumuşağından seç, bizim yollar avrupa yolları gibi lastik aşındıran türden değil nasılsa...

  17. #17
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı khakan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    güzel açıklamışsınız teşekkür ederim. o zaman yakalamışken sorularımı sorayım. ilk sorum altınızdaki 650 comet ile maksimum hızınız nedir. bi ikinci sorumsa bildiğiniz uzere hyosung st kanuni oldu. altınızdaki keçi sanırsam bir hyosung. st kanunilerde de bu anlattıklarınız geçerli mi diye merak ediyorum. hayvani performans derken ben hız seven bir sürücüyüm. ben basmam diyemiyorum cunku basarım diye tahmin ediyorum. altımda 81hp lik bir alet varken heleki. peki 2006 hyolarda kesici var mı üçüncü sorum da bu. naked tercih etmemin nedeni motoru ilk alış esnasında maddi olarak beni daha az yoracak olması.er6n in ayrı bir cekiciligi var bende hyosung a göre biraz daha agır baslı oturaklı kaliteli duruyor dışarıdan. ama hyo ya göre biraz daha tuzlu tabi haliyle. hyo ya daha yakınım ama sorduğum bu soruları da yanıtlarsanız sevinirim. teşekkür ederim
    birader aylık gelirin nedir ne kadar harcayabileceksin
    olaya sadece alma kısmından bakma
    650 lik motor durduğu yerde sana aylık 200 tl masraf çıkartır benzin hariç
    arızalarında karşılayabilecekmisin
    sadece bir çift lastiği en ucuz yerde 700 tl
    basit elektronik arızaları en az 1000 tl
    bunları göz önüne aldın mı
    onu bırak driftten sonra 650 lik sana çok gelecek bunun farkında mısın?
    nekadar tecrübeye sahipsin
    makseli bunu beğendi.
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  18. #18
    khakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    malesef sattım
    boyum 1.80. 95 kiloyum. iri yapılıyım. omuzlarım geniş. öyle bişeyim. er6 da ayaklarımın ikiside değer diye tahmin ediyorum. gerçi hyo da da değer herhalde

  19. #19
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı Burak Daylan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cometi Kawasaki ER-5 ile kıyaslardım, Er-6 ile değil, bu durumda Kawasaki ER-6N önereceğim anlaşılmıştır sanırım. 4 sene kullandım kendisini ve çok memnun kaldım, çalınmasaydı hala da kullanırdım. İlk evela acemi sürücüler için uygun değil iyi hızlanır ve sert durur, 500 ve altı ccli makinelerdeki alışkanlıklar bunlarda para etmez dikkatli kullanmak lazım başta, dar yapısı ile orta boyluların iki ayağı da yere değer. Rüzgar camı gerekir uzun yolda yorar yoksa. Az yakar benim şimdiki gibi sünger değildir. Yukarıda bahsedilmiş lastik önemli en yumuşağından seç, bizim yollar avrupa yolları gibi lastik aşındıran türden değil nasılsa...
    nedenini çok merak ettim
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  20. #20
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı eren özer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayıpsın Arada uçurum yok canım ark 10,12bin liralık motora bakıyor SV de 27,500 cük
    0 ını demedik
    7- 10 arasında bir sürü SV var 2.el...
    Ayrıca aynı segmentin motorları...
    Hızlanmaları güçleri hatta şekilleri bile aşağı yukarı aynı....
    Es geçilesi motor değil...
    Dl nin uzun ömürlü motoru var.... Sağlam makina..
    otopsici bunu beğendi.
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)