Bu seçimi siz olmadan yapamam
Reklamlar
-
GSX 600F
Tipi : 4-zamanlı, DOHC, karbüratörlü, 4-silindir
Sübaplar : 4, silindir başına
Soğutma sistemi : SACS, hava/yağ soğutmalı
Silindir hacmi : 600 cm3
Çap : 62,6 mm
Strok : 48,7 mm
Sıkıştırma oranı : 11,3 : 1
Maksimum güç : 77,5 hp / 10500 dd
Maksimum tork : 54,1 Nm / 9500 dd
Ön süspansiyon : Sekme ayarlı teleskopik çatal, helezon yay, yağ sıkıştırmalı
Arka süspansiyon : Eklem tip, sıkıştırma, sekme ve yay ön yükleme ayarlı, mono amortisör, helezon yay, yağ/gaz sıkıştırmalı
Ön fren : Çift disk
Arka fren : Disk
Kuru ağırlık : 209 kg
Fiyat:12950YTL
DUAL PURPOSE /DL650 V-Strom
Tipi : 4-zamanlı, DOHC, 90° V-twin, elektronik yakıt enjeksiyonu, SDTV
Sübaplar: 4, silindir başına
Soğutma sistemi: Sıvı soğutmalı
Silindir hacmi: 645 cm3
Çap : 81,0 mm
Strok : 62,6 mm
Sıkıştırma oranı : 11,5 : 1
Maksimum güç : 67 hp / 8800 dd
Maksimum tork : 60 Nm / 6400 dd
Ön süspansiyon : Yay ön yükleme ayarlı teleskopik çatal, helezon yay, yağ sıkıştırmalı
Arka süspansiyon: Eklem tip, sekme ve yay ön yükleme ayarlı, mono amortisör, helezon yay, yağ sıkıştırmalı
Ön fren : Çift disk
Arka fren : Disk
Kuru ağırlık: 190 kg
Fiyat :14018YTL
ZZR600
MAKİNE TİPİ : 4-zamanlı,su soğutmalı, Sıra 4 - silindir
SİLİNDİR HACMİ : 599 cc
SİLİNDİR, ÇAP x STROK : 64.0 x 46.6 mm
SIKIŞTIRMA ORANI : 12.0:1
SÜBAP SİSTEMİ : DOHC, 16 sübap
MAKSİMUM GÜÇ : 98 PS/12.000 rpm
MAKSİMUM TORK : 66 N.m (6.7 Kgf.m)/9000 rpm
KARBURATÖR : Keihin CVKD 36 x 4
ATEŞLEME : Dijital TCBI
MARŞ SİSTEMİ : Elektrik
ŞANZIMAN : 6 - vites
ŞASİ TİPİ : Hafif Aliminyum
KASTER / TRAIL : 24.5' / 96 mm
SÜSPANSİYON ÖN : 41 mm teleskopik çatal
SÜSPANSİYON ARKA : Uni-Trak
LASTİK ÖN / ARKA : 120/60 ZR 17 / 160/60 ZR 17
FREN ÖN : Çift Disk 300 mm,4 - piston kaliper
FREN ARKA : Tek Disk 240 mm, Tek piston kaliper
TEKERLEK ÇALIŞMASI ÖN / ARKA : 120 / 130 mm
BOYUTLAR UxGxY : 2070 x 695 x 1175 mm
AKS AÇIKLIĞI : 1430 mm
SELE YÜKSEKLİĞİ : 780 mm
YAKIT KAPASİTESİ : 18 Lt
KURU AĞIRLIK : 195 Kg
İMALAT YERİ : Japonya
Fiyat : 13600YTL
ER-6f
MAKİNE TİPİ : 4-zamanlı,su soğutmalı,Paralel Çift silindir
SİLİNDİR HACMİ : 649 cc
SİLİNDİR, ÇAP x STROK : 83 x 60 mm
SIKIŞTIRMA ORANI : 11.3:1
SÜBAP SİSTEMİ : DOHC,8 Sübap
MAKSİMUM GÜÇ : 72 PS / 8500 rpm
MAKSİMUM TORK : 66 N.m ( 6.7 Kgf.m) /7000 rpm
KARBURATÖR : Full enjektör
ATEŞLEME : Dijital TCBI
MARŞ SİSTEMİ : Elektrik
ŞANZIMAN : 6 - vites
ŞASİ TİPİ : Yüksek Gerilimli Çelik
KASTER / TRAIL : 25' / 106 mm
SÜSPANSİYON ÖN : 41 mm Teleskopik çatal
SÜSPANSİYON ARKA : Ön yükleme ayarlı çift
LASTİK ÖN / ARKA : 120/70-17 / 160/60-17
FREN ÖN : Çift Disk 300 mm, Çift piston kaliper
FREN ARKA : Tek disk 220 mm
TEKERLEK ÇALIŞMASI ÖN / ARKA : 120 / 125 mm
BOYUTLAR UxGxY : 2105x760x1210 mm
AKS AÇIKLIĞI : 1410 mm
SELE YÜKSEKLİĞİ : 790 mm
YAKIT KAPASİTESİ : 15.5 Lt
KURU AĞIRLIK : 178.5 Kg
İMALAT YERİ : Japonya
Fiyat:11600YTL / 13100YTL ABS
CBF 600 S ABS
Motor Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 16 sübaplı DOHC sıralı 4 silindirli
Motor hacmi (cc) 599,9
Silindir çapı& strok (mm) 65x45.2
Sıkıştırma oranı 11.6 : 1
Yakıt sistemi 4 adet 34 mm´lik VP tipi karbüratör
Max güç (ps @ dev/dak) 77,5 / 10500
Max tork (Nm @ dev/dak) 58 / 8000
Ateşleme Elektronik avanslı bilgisayar kontrollü dijital transistörlü
Çalıştırma Elektrikli
Şanzıman 6 vites
Güç Aktarımı O-Ring zincirli
Boyutlar (UxGxY)(mm) 2170x765x1230
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1480
Sele yüksekliği (mm) 785 (±15)
Yerden açıklık (mm) 130
Yakıt kapasitesi (litre) 19 (3,5lt rezerv dahil)
Tekerlekler
Ön/Arka U-profilli 6 çift kollu alüminyum döküm
Lastikler Ön 120 / 70 ZR17 M/C (58W)
Arka 160 / 60 ZR17 M/C (69W)
Süspansiyon Ön 41 mm´lik kartuş tipi teleskobik çatal,120mm esneme aralıklı
Arka 7 konumlu ön yükleme ayarlı monoshock amortisör, 125mm esneme aralıklı
Frenler Ön Çift piston kaliperli 296x4,5mm´lik çift hidrolik disk, ABS, cüruflu metal balatalı
Arka Tek piston kaliperli 240x5mm´lik hidrolik disk, ABS, cüruflu metal balatalı
Ağırlık 202 kg
Renk seçenekleri Gümüş, Lacivert, Siyah
Fiyat :12792 YTL
Ducati Monster
Frame Tubular steel trellis
Wheelbase 1440 mm / 56.7 in
Rake 24°
Front suspension 43 mm upside-down fork
Front wheel travel 130 mm / 5.1 in
Front brake 2 x 300 mm discs, 2-piston caliper
Front wheel 3-spoke light alloy 3.50 x 17
Front tyre 120/60 ZR 17
Rear suspension Progressive linkage with adjustable Sachs monoshock
Rear wheel travel 148 mm / 5.8 in
Rear brake 245 mm disc, 2-piston caliper
Rear wheel 3-spoke light alloy 4.50 x 17
Rear tyre 160/60 ZR 17
Fuel tank capacity 14 L / 3.6 US gal (includes 3 L / 0.8 US gal reserve)
Weight * 168 kg / 370 lbs
Seat height 770 mm / 30.3 in
Instruments Electronic panel: speedometer, rev counter, neutral light, oil pressure warning light, low fuel warning light, high beam indicator, turn signals, immobilizer system, LCD clock
Warranty 2 years unlimited mileage
Colour combinations:
(Tank-Frame-Wheels) (black-matte black-black) (red-red-black)
Versions Dual seat
* = The weight excludes battery, lubricants and, where applicable, cooling liquid.
ENGINE
Type L-twin cylinder, 2 valves per cylinder Desmodromic; air cooled
Displacement 618 cc
Bore x Stroke 80 x 61.5 mm
Compression Ratio 10.5:1
Power* 46.4 kw - 63 hp @ 9500 rpm
Torque* 5.7 kgm (41.2 lb-ft) @ 6750 rpm
Fuel injection Marelli electronic fuel injection, 45 mm throttle body
Exhaust 2 aluminium mufflers
Emissions Euro2
TRANSMISSION
Gearbox 6 speed
Ratios 1st 32/13, 2nd 30/18, 3rd 28/21, 4th 26/23, 5th 22/22, 6th 24/26
Primary drive Straight cut gears; ratio 1.85
Final drive Chain; Front sprocket 15; Rear sprocket 48
Clutch APTC wet multiplate with hydraulic control
Gelelim sadede ilk motorum olacak bu üsttekilerden biri bakalım siz hangisinde karar kılacaksınız..
Reklamlar
-
er-6f manyak bir makine alderim içlerinde en şekil o war
-
hepsi birbirinden güzel ama ben CBF 600 S ABS tercih ederdim bana çok çekici geldi
-
valla hepsi birbirinden gulez ozellıklerı 3 assagı 5 yukarı aynı bana sorarsan ustlerıne bın hangısınde kendını farklı ve daha ıyı hıssedıyorsan onu al
-
GSX 600F, teknolojisi eski ve karbüratörlü.
V-Strom "enduro-touring" tarzında. Diğerlerinden çok çok ayrı. Ama çok iyi bir motor.
ZZR 600, Fazer fiyatına.
ER6F güzel ama yeni.
CBF600 aralarında özellik olarak en alınası olanı.
Monster, kendini kabul ettirmiş şık bir naked..
Sonuç;
* öncelikle sıralı 4 silindir ile V-Twin motorların farklarını araştır.
* şehir içi-şehir dışı oranlamasını yap kafanda
* verebileceğin paraya 1000 YTL civarında tutan aksesuarları da ekle
* eğer yeni başlıyorsan hiçbiri sana göre değil
Sıralı 4 silindir ile V-Twin arasında 2 silindir fark var. Evet dediğin gibi 3 aşağı 5 yukarıya uyuyor. Ama o 3 aşağı 5 yukarı olayı kağıt üzerinde öyle. Teknolojik olarak çok çok farklı
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
tek kelime ducati ! eğer bir kere üzerine çıkarsn asla başka bir motora binmessin buna emin ol arkadaşım...
TV DE DİZİ SEYRETMEYE ALIŞTIRILMIŞ , BİLİNÇ ALTI HER AKŞAM DÜZENLİ YIKANAN EY TÜRK MİLLETİ !...... GAZOZUNA İLAÇ ATILMIŞ HASTA GİBİSİN .
-
hayır neye, hangi kritere göre ducati? bana sorarsan da kesinlikle almasın o zaman!!! santee frame midir olay? 60km ile gidonu kırılan da gördüm siteden,araştırın siz de bakın.
-
ER6f bence. Bunların içinde başlangıç motoru için en uygunu o. Şehir içi kullanımda da seni fazla yormaz. 4 silindirli yüksek devirli makinalar ilk motor için biraz erken olur. ER6f yeni bir motor olmasına rağmen kendisi pek çok açıdan kanıtlamış durumda. Birazda senin zevkine bağlı tabi. Pek çok kişi için teknik özellikler dışında görünüş de önemli. Ben Naked motorları pek sevmiyorum mesela. Bence fuara gidip hepsinin üzerine otur, yakından incele ona göre kararını ver.
Because you are mine. I walk the line..
-
er6f derim bence bu motorların yanında hemen farkedilerek öne cıkıyor yinede zevk para ve secim senin...
ama ilk motor olarak daha ufak capta bise alsan daha iyi olmasmı
-
bunlar sport turingler şunu söyliyeyim içinde en güzeli er6-n ve honda 600 abs bence bu ikisi ducati güzel ancak artçı iin konfor yokmuş + yedek parça sıkıntısı var + bi sürü ikinci el ducati var alan yok + suzuki 750 eski arkadaşın dediği gibi bundan sonra enjeksiyonsuz motora binilmez + vstorm güzel ancak...
bunların içinde en iyi kendini kanıtlamış yurt dışında şoke yaratmış bir motor varki er6-n bi bakın bakalım tork değeri en yüsek motor ayrıca hızlanmasının race bir motoru andırdığı yazılıyor dünyanın en iyi ikinci vites kutusu varmış yanlış okumadıysam enjeksiyonlu rahat sport ve az benzin tüketimli kesinlikle er6n
-
şimdiden hayırlı olsun.kazasız belasız kullanman dileğiyle
bu arada honda diyorum ben.
-
En güzel görüntü ER6-f'de.
-
ER6F çok yeni yaf, ben şimdilik pek güvenemiyorum. Hele biraz yollarda görelim kroniği var mı anlarız
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler