o zaman piyasaya çıkarsa zaten türkiyede bir markanın adı altında görürüz ama satmaz dediğim gibi 6 milyar gibi bir fiyata girer piyasaya satmaz..
çinin borusu 5 milyara kadar öter ondan sonrasında zaten japonların hükmü geçer
o zaman piyasaya çıkarsa zaten türkiyede bir markanın adı altında görürüz ama satmaz dediğim gibi 6 milyar gibi bir fiyata girer piyasaya satmaz..
çinin borusu 5 milyara kadar öter ondan sonrasında zaten japonların hükmü geçer
benim için yazacaklarınız çok önemli. almayı düşündüğüm motoru kullanıyorsunuz şu an. ben 125'lik scooter kullanıcısıyım, değiştirmek istiyorum. chopper hastasıyım ve 10 aydır motor kullanıcısıyım. şehiriçinde kullanacağım ve 6 yaşındaki kızımla bineceğim. kullanıcı olarak fikirleriniz önemli benim için.
regal raptor zamanın motoruydu şimdi ne servisini ne parçasını bulursunuz emre ltd getiriyormuş sadece galiba sarıkayalar getirmeyi bırakmış
tabiki regal raptor
[B]Kara Yılan[/B]
[B]67 LP 278[/B]
Dün Emre ltd , patlattığım amortisörlerimi yenilemek için uğradım ,Mustafa ustayla konuşma fırsatım oldu. Mustafa usta hem teknik servis personeli , hemde Türkiyede satılabilecek motorları bizzat , çine giderek gören deneyen ve karar veren kişi.
Spyder 350 modeli hakkında konuşurken çindeki motor üretiminden bahsetti.
Sanayii siteleri ve yedek parça depoları gibi yerler düşünün , kimi sinyal satıyor kimi şase, motor ekipmanlarını dükkanlardan toparlayıp, motorun montajını yapıyorsunuz. isminide ne koyarsanız koyun. Kalitesiz çinli motorlar aynen böyle yapılıyor. bundan dolayıda fiyatları düşük.
Bir tek regal raptor kendi parçalarını kendine ait fabrikasında üretebiliyor.Spyder modelini çok beğendim. seneye kesin bir tane alırım. ve Mustafa ustanın bir iddiası var. kiminiz güleceksiniz kiminiz gülmekten belki yerlere yatacaksınız ama ben spyder modelini yakından görünce kendisine hak verdim. Regal Raptor böyle giderse , bir süre sonra Harley Davidson'a bile rakip olacak kadar güzel motorlar yapacak.Kulağa çılgınca geliyor değilmi ? 6 aydır harley alacağım diye didiklemediğim , girmediğim yer kalmadı.spyder modelinin harleyden tek eksiği V motor ve yüksek CC motor kullanmaması, onun haricinde güzel şasesi ve ekipmanları var. fazlası yok ama eksiği de yok. ( sinyalleri biraz uyduruk )
Fabrika talep olursa elbette yapmasına yaparda Türkiyeye getiren olurmu bilmem.
Bu arada Emre ltd spyder 350 modelinin Enjeksiyonlusunuda getirtmiş. çift karbüratörlüsü 7.000 tl iken enjeksiyonlusu 7.600. tl gibi bir fiyattan satılacakmış.
Harley davidson kuruluşu 1903 yıllık ortalama geliri 5.7 milyar dolar çalışan sayısı 9000 işçi
ve regal raptor
sırf şu lafı ettiği için bile o ustadan motor alınmaz
7 bin yada 8 bin tl lik 300cc lik o motoru kaç kişiye satmayı planlıyorlar çok merak ediyroum.. 7-8 bine sıfır ve ikinci el alınamıycak supersport enduro chopper motor yok
http://www.sahibinden.com/spider_350...XQQdisplayitem
ben görüdümde vuruldum çok mükemmel bir makina lastikleri biraz daha kalın motor v olsa o zaman daha fazla al benisi olurdu ama şimdi bile kendini beğendiriyor.
konuya sadece bu regal-spyder modeliyle ilgili birşey eklemek istiyorum. nette tesadüfen bulduğum "hot bike" dergilerinin içinde bir reklam dikkatimi çekmişti. biraz bakınınca foto arşivlerime bunu spyder olduğunu anladım. buyrun şu eki bir inceleyin.
regal'i çok sevsem de bu modelini de çok beğensem de durum şaşırtıcı biraz. hani bunu çinliler yapmıyor amerikalılara yaptırıyorlar ama bu iyi mi kötü mü bilemedim?
isteyene hot bike dergisinin 3 sayısının (pdf olarak) bulunduğu linki 'ÖM' ile yollayayım, çok ilginç şeyler var, keşke bizde de böyle motosiklet degileri çıksa da bazı şeylerden haberimiz olsa...
amerikada sokka arasında bile custom motor yapıyorlar her eyalette onlarca meşhur custom motor ustası var ve amerika genelinde yüzlerce custom motor ustası var tabiki böyle bir ekonimide piyasada dergileride var kendi aralarında yarışmalarıda oluyor tv kanalları radyoları bile var motorcuların onlarda kültürlerinin bir parçası motor çünkü..
spyder güzelliğine kimsenin lafı yok ama kim gidip çin işi motora 7 bin tl sayar yada 8 bin burda harika harika diyen insanlar bile o kadar parası olsa deliimiyim ben ona o parayı yatırıyım der.. ekmek aslanın midesinde para kolay kazanılmıyor 7-8 bine çıkmışsan tabiki para edicek tabiki kaliteli sağlam altında adam gibi bir şey istersin o fiyatlarada sıfır ikinci el farketmez japonun italyanın en kralını alırsın..
çin motorlarına 4 binden fazla verilmez 4 binden yukarı çıkarsa çin malı japon italyan alman motorlarının radarına girer zaten 5-6 bine çok güzel sıfır yada ikinci el japon italyan motroları alırsınız o fiyatlara çıkdınızmı çin malı almak zeki adamın yapıcağı iş değil.. heleki 6-7 bine çıkdınızmı ikinci el sıfır bir çok motor seçeneği ile karşılaşırsınız.
piyasaya böyle bilgisiz markalar girdide ne oldu hepsi iflas etti alın dorado 6 bin tl ye motor satmaya kalkdılar ne oldu hikaye oldular kezaa sizin yerlere göklere sığdıramadığınız regal sarıkayalar 5.500 e satıyordu ne oldu tarih oldu bende regal varken ali ustaya gitmişdim onun bana dediği sarı kayalar sırf garanti değişiminden çok zarardaymış o zaman demişdi yakında bayrağı dikerler diye.. dikdilerde zaten.. şimdi emre ltd getiriyormuş hayırlısı olsun getirsinler bakalım onlar ne kadar nereye kadar getiricekler..
Cin mali motosikletler geldikten sonra kisi basina dusen motosiklet orani da artti, ama insaf yani, 8000 lira da olmaz ki
regal harley davisona rakip olacak kadar güzel motorlar yapacak dedim. onu satışlarda geçecek veya daha teşkilatlı bir fabrikasyon ortam yaratacak demedim.
çok fazla sayıda harley davidson inceledim , regalin şase işçiliği çok güzel , bende bu ustanın dediklerine katılıyorum , o fiyata kim ne isterse alır , isteyen 300 CC sıfır motor isteyen 8-10 yaşında 2. el bir japon. tercih alıcınındır.bu tamamen tercih meselesi.
Monero Qm 250 için ne düşünüyorsunuz acaba? Görüntü olarak güzel bir motor. Fakat hava soğutmalı olması?
arkadaşlar başka bir başlıkta da sormuştum ama 250 cc çinli chopper almak istiyorum ve uzun araştırmalar sonunda regal raptor'u seçtim ancak bu distribütörle ilgili duyduğum şeyler beni düşündürdü. sonuçta ne kadar iyi bir motor da olsa bir çinli alıyorsunuz ve parça ve servis can damarınız olcak. parça ve servis konusunda bilgi almak istiyorum ankarada yaşıyorum sorun yaşar mıyım? bi de 0km nerden edinebilirim?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:23 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:37 PM ----------
Abi spyder modelini ben de takip ediyorum ama türkiye için yanlış bir fiyat politikası seçmişler. Çinlilere insanımız bütçe yüzünden yöneliyorlar parayı bulan japona terfi ediyor ilk fırsatta, bence 7.000 çinli motosiklete verilebilecek sınırdır ve bu sınırın diğer tarafına çok adam kaçırılar. İkinci el japonlarla yarışacaklar yani spyder modeliyle. Fiyatı azcık kıssalarmış peynir ekmek gibi satılır spyderlar, çok ebatlı ve yakışıklı bir makine.
elimde motor granaj hariç pgo pmx kaldera 110 için parçalar mevcut ilgilenenler tansu-@hotmail.com dan ulaşabilir
üniversite öğrencisiyim 2ooo tl civarı param var hangi motoru tavsiye edersiniz burdakilerden tavsiyeleriniz için şimdiden tsk
Site yöneticileri böyle güncelliğini yitirmiş konuları kaldırsalar iyi olacak.
Bu motorlar içerisinde 2000 TL bulabileceğin model zaten dökülmiş durumdadır. Alırsan paranı çöpe atmış olursun. Çin'li Cruiser motorların devri artık kapandı. Geriye bir tek Regal Raptor kaldı o da üç beş seneye gider. Hyosung ve Kymco'dan bahsetmiyorum çünkü o paraya bulamazsın. Onun için 2000 TL'ye Mondial, Kanuni veya Kuba'nın, eli yüzü düzgün 125 cc veya 150 cc modellerine bak derim.
Bu konuyu açmak isteyişimdeki temel sebep , orta sınıf 250cc chopper ararken en iyi seçimi yapabilmek için araştırma yaparken çektiğim sıkıntılar ve bilgi azlığı oldu.. 2006dan beri 250cc chopperların çoğuna sahip olmuş ve kullanmış biri olarak şu anki motorum LİFAN LF 250 B hakkındaki tecrübelerimi aktaracağım. Bu arada motoru tecrübe ettiğim yollar ( OF ROAD STABLİZE ERZİNCAN MUNZUR DAĞ YOLLARI, ASFALT YOL, TRABZON YOLU DAĞLIK ASFALT YOLLARI) nasipse yazında Erzincan ANKARA oradanda ANTALYA bu motora ciddi anlamda güven oluşturdum.
Lf 250 b -------> PAŞA yani bu benim lf min adı (:
Tiger , ramzey, Mondial MCT, Regal raptor T gidon ve şimdiki motorum PAŞA ( LİFAN LF 250 B)
bu adresten motoru inceleyin
http://www.redoakcycles.com/uploads/250_08.jpg
http://www.redoakcycles.com/2009_LF250-B_Black.html
Öncelikle bu saydığım motorların hiç birini Lifanın kategorisinde saymak asla istemem çünki arada dağlar fark var !
En önemli farkmotorun üzerinde V TİWİN MOTOR Seri: 2V49FMM ödüllü motor tipi mevcuttur.
Bu motorun en önemli özelliği tek karbrüratörlü oluşudur, diğer motorlar çift karbratörlüdür.. Paşanın (LF 250 B) son denememde 50 tl benzin ile 400km yol yaptı 90 - 100km arası sabit hızda.. şehir içide 350km civarı gidiyor.
V tiwin motor olması dolayısı ile genelde motoru 600cc sanıyorlar emsallerinden büyük olması nedeniyle sizi durdurup soranlarla karşılaşıyorsunuz. Bu motor tipi gerçekten chopperda olmazsa olmaz olduğunu anladım..
Motor eleştirime devam ediyorum. Motoru 2006 dan beri kullanılıyor bu tabi balansörlü, üstten egzantirikli geliştirilmiş hali.. Örneğin honda shadow 250cc, yamaha drakstar 250cc,bisan 250 roadstarlarda , monero cmx ve ledowlarda bu motor tipi kullanılıyor.
çin menşeyli motorlarda en az sorun çıkaran hatta ciddi anlamda memnun olunan en iyi motor tipidir.
Lifan LF 250 B araştırmalarım sonucu ulaştığım bilgi YAMAHA DRAGSTAR 250cc nin KLONudur. yani tamamen kopyalanarak yapılmış.
Motor 17 beygir olarak geçiyor bana sorarsanız diğer 250 cc motorlarımdan daha torklu ve atak bir motor .
Titreşim deneyimime gelinde diğer motorlarım 80 km de titreşim başlıyordu. bu motor tipinin en önemli özelliği v motor titreşimi çok aza indirgemesidir TİTREŞİM 100km Hızda başlıyor evet tam tespitim bu 100km belki ben vidalarını hiç sıkmıyorum sıksam daha iyi sonuç alabilirim..
Motor bölümünün elektronik benzin ve karbratör kesicisi gibi daha aklıma gelmeyen bir çok avantajı var..
Gelelim YOL TUTUŞUna bu motorun amartsör yaylanım sistemide hoşuma gitti gerçi biraz fazla otobüs gibi yaylanıyor ama bu da motor emsallerinden ağır oluşundan kaynaklanıyor. motorun yol tutuşu başarılı bunun sebebi tekrarlıyorum motor ağır olduğu için yola yapışıyor rüzgarın gücünü azaltıyor ve yola daha iyi yapışıyor.
Koltuklarının yumuşaklığı ve büyüklüğü yeterli olduğu içinde uzun yolda daha az yorucu oluyor. Bilmiyorum bu motorumda kendimi daha bi güvende hissediyorum.
Lastikleri yeni sayılır motorum 2011 model hala ilk lastiği lastikciye gösterdim lastiklerini pek kaliteli sayılmaz ama en azından yumuşak lastik dolayısı ile kolay kaymaz dedi, tebşir gibi çin lastiğinden hallice diyelim..
eski mondial mct 250 cc motorum hep tel kırardı ve krom kaplama değildi.. PAŞA lf 250 ise tel malzemesini baya kalın sağlam tel ve krom kaplama olarak kullanmış dağ yollarında cross gibi kullandığım motorum daha hiç tel kırmadı maşallah
Malzeme kalitesi olarak ben em sallerine bakarak başarılı buluyorum çünkü kronik hiç bir problem çıkarmadı bu arada LİFAN bisan lifan diye geçer çin değildir Amerikan Türk ortaklığı bir markadır. şu an sıfır 7500tl plaka falan derken 8.500tl yi bulabilir.
Motorum şimdiye kadar rölantide hiç stop etmedi munzur dağının zirvelerinde dahi yüksek basınçtan etkilenmedi buda şaşırtıcı..
En güzel özelliklerinden biride bu motor tipi okadar çok modelde kullanıldı ki parça bulamama gibi bir problem asla olamaz. markalar farklı bile olsa motor seri modeli aynı tüm parcalar bir birine uyuyor yani..
Ciddi anlamda heybetli bir motor ramzey 250cc mondial mct bisan 250cc road star keway 250 shadow dahil bunların yanında daha ağır ve heybetli bir motorsiklet emin olabilirsiniz..
Bende ikinci el aldım PAŞA mı iyide bu motoru almışım inşallah böyle devam eder muhabbetimiz dostumla beni hiç üzmez ve memnun etmeye devam eder
Bu motorun yağına , bakımına dikkat edin birde kaliteli buji kullanın inanın bu paraya daha iyisi bulunmaz.
Son olarak şunu söyleyebilirm az benzinle çok yolu sorunsuz bir şekilde pekte titremeden keyifli gezi yapmak isteyenler ben sizin yerinize yıllardır bu tip motorları test ettim halada test etmeye devam ediyorum bence PAŞA yani LİFAN lf 250 B diorum karar sizin. Ben elimden geldiğince siz arkadaşlarıma yol göstermeye yardımcı olmaya çalıştım umarım bu bilgiler ışığında sizlere yardımcı olabilmişimdir.
Bu motorun testlerini merak edenler bu konuya tıklasın lütfen
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/131069-lifan-lf-250-b-kullanicilari.html#post3347855
HERKESE KAZASIZ BELASIZ BOL KEYİFLİ VE GÜLÜCÜKLERLE DOLU YOLCULUKLAR DİLİYORUM...
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:16 ----------
LİFAN LF 250 B YAMAHA DRAGSTARIN KOPYASIDIR amerikan türk malı ortaklığıdır kalitelidir
LİFAN LF 250 B
LİFAN LF 250 B Kullanıcıları
Bu konuyu açmak isteyişimdeki temel sebep , orta sınıf 250cc chopper ararken en iyi seçimi yapabilmek için araştırma yaparken çektiğim sıkıntılar ve bilgi azlığı oldu.. 2006dan beri 250cc chopperların çoğuna sahip olmuş ve kullanmış biri olarak şu anki motorum LİFAN LF 250 B hakkındaki tecrübelerimi aktaracağım. Bu arada motoru tecrübe ettiğim yollar ( OF ROAD STABLİZE ERZİNCAN MUNZUR DAĞ YOLLARI, ASFALT YOL, TRABZON YOLU DAĞLIK ASFALT YOLLARI) nasipse yazında Erzincan ANKARA oradanda ANTALYA bu motora ciddi anlamda güven oluşturdum.
Lf 250 b -------> PAŞA yani bu benim lf min adı (:
Tiger , ramzey, Mondial MCT, Regal raptor T gidon ve şimdiki motorum PAŞA ( LİFAN LF 250 B)
bu adresten motoru inceleyin
http://www.redoakcycles.com/uploads/250_08.jpg
http://www.redoakcycles.com/2009_LF250-B_Black.html
Öncelikle bu saydığım motorların hiç birini Lifanın kategorisinde saymak asla istemem çünki arada dağlar fark var !
En önemli farkmotorun üzerinde V TİWİN MOTOR Seri: 2V49FMM ödüllü motor tipi mevcuttur.
Bu motorun en önemli özelliği tek karbrüratörlü oluşudur, diğer motorlar çift karbratörlüdür.. Paşanın (LF 250 B) son denememde 50 tl benzin ile 400km yol yaptı 90 - 100km arası sabit hızda.. şehir içide 350km civarı gidiyor.
V tiwin motor olması dolayısı ile genelde motoru 600cc sanıyorlar emsallerinden büyük olması nedeniyle sizi durdurup soranlarla karşılaşıyorsunuz. Bu motor tipi gerçekten chopperda olmazsa olmaz olduğunu anladım..
Motor eleştirime devam ediyorum. Motoru 2006 dan beri kullanılıyor bu tabi balansörlü, üstten egzantirikli geliştirilmiş hali.. Örneğin honda shadow 250cc, yamaha drakstar 250cc,bisan 250 roadstarlarda , monero cmx ve ledowlarda bu motor tipi kullanılıyor.
çin menşeyli motorlarda en az sorun çıkaran hatta ciddi anlamda memnun olunan en iyi motor tipidir.
Lifan LF 250 B araştırmalarım sonucu ulaştığım bilgi YAMAHA DRAGSTAR 250cc nin KLONudur. yani tamamen kopyalanarak yapılmış.
Motor 17 beygir olarak geçiyor bana sorarsanız diğer 250 cc motorlarımdan daha torklu ve atak bir motor .
Titreşim deneyimime gelinde diğer motorlarım 80 km de titreşim başlıyordu. bu motor tipinin en önemli özelliği v motor titreşimi çok aza indirgemesidir TİTREŞİM 100km Hızda başlıyor evet tam tespitim bu 100km belki ben vidalarını hiç sıkmıyorum sıksam daha iyi sonuç alabilirim..
Motor bölümünün elektronik benzin ve karbratör kesicisi gibi daha aklıma gelmeyen bir çok avantajı var..
Gelelim YOL TUTUŞUna bu motorun amartsör yaylanım sistemide hoşuma gitti gerçi biraz fazla otobüs gibi yaylanıyor ama bu da motor emsallerinden ağır oluşundan kaynaklanıyor. motorun yol tutuşu başarılı bunun sebebi tekrarlıyorum motor ağır olduğu için yola yapışıyor rüzgarın gücünü azaltıyor ve yola daha iyi yapışıyor.
Koltuklarının yumuşaklığı ve büyüklüğü yeterli olduğu içinde uzun yolda daha az yorucu oluyor. Bilmiyorum bu motorumda kendimi daha bi güvende hissediyorum.
Lastikleri yeni sayılır motorum 2011 model hala ilk lastiği lastikciye gösterdim lastiklerini pek kaliteli sayılmaz ama en azından yumuşak lastik dolayısı ile kolay kaymaz dedi, tebşir gibi çin lastiğinden hallice diyelim..
eski mondial mct 250 cc motorum hep tel kırardı ve krom kaplama değildi.. PAŞA lf 250 ise tel malzemesini baya kalın sağlam tel ve krom kaplama olarak kullanmış dağ yollarında cross gibi kullandığım motorum daha hiç tel kırmadı maşallah
Malzeme kalitesi olarak ben em sallerine bakarak başarılı buluyorum çünkü kronik hiç bir problem çıkarmadı bu arada LİFAN bisan lifan diye geçer çin değildir Amerikan Türk ortaklığı bir markadır. şu an sıfır 7500tl plaka falan derken 8.500tl yi bulabilir.
Motorum şimdiye kadar rölantide hiç stop etmedi munzur dağının zirvelerinde dahi yüksek basınçtan etkilenmedi buda şaşırtıcı..
En güzel özelliklerinden biride bu motor tipi okadar çok modelde kullanıldı ki parça bulamama gibi bir problem asla olamaz. markalar farklı bile olsa motor seri modeli aynı tüm parcalar bir birine uyuyor yani..
Ciddi anlamda heybetli bir motor ramzey 250cc mondial mct bisan 250cc road star keway 250 shadow dahil bunların yanında daha ağır ve heybetli bir motorsiklet emin olabilirsiniz..
Bende ikinci el aldım PAŞA mı iyide bu motoru almışım inşallah böyle devam eder muhabbetimiz dostumla beni hiç üzmez ve memnun etmeye devam eder
Bu motorun yağına , bakımına dikkat edin birde kaliteli buji kullanın inanın bu paraya daha iyisi bulunmaz.
Son olarak şunu söyleyebilirm az benzinle çok yolu sorunsuz bir şekilde pekte titremeden keyifli gezi yapmak isteyenler ben sizin yerinize yıllardır bu tip motorları test ettim halada test etmeye devam ediyorum bence PAŞA yani LİFAN lf 250 B diorum karar sizin. Ben elimden geldiğince siz arkadaşlarıma yol göstermeye yardımcı olmaya çalıştım umarım bu bilgiler ışığında sizlere yardımcı olabilmişimdir.
HERKESE KAZASIZ BELASIZ BOL KEYİFLİ VE GÜLÜCÜKLERLE DOLU YOLCULUKLAR DİLİYORUM..
bugün bir tane zongshen 250 lik chopperını gördüm etilerde gidiyordu vişne kırmızısı gibi parlak metalik bir renkdi çok çok hoşdu bayıldım.. yolda yürüyenlerde kafayı çevirip çevirip bakıyordu.. bu siteden mi o arkadaş.. sormak istediğim sorular varda.. yaşı geçkin biri sürüyordu 3* lularında falan sanırım duramadım tam etilerin girişinde ay yıldızın orda gördüm..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)