Anket: Hangi 250 R
- Katılımcı sayısı
- 236. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
-
Honda CBR 250R
-
Bumoto Calibre 250R
-
Hyosung GT 250R
Calibre 250R Hyosung GT 250 R Honda CBR 250 R AnkeT
Reklamlar
-
Syanur adlı üyeden alıntı
Şimdi...Ön amortisör takımının fiyatına bak... Depo? Calibrenin deposundan nekadar daha iyi olabilir ki ~5 katı fiyatı var acaba? Peki ya altı üstü bir depo kapağı -kapaktır en nihayetinde yahu- bir grenaj parası etmeli mi ?? Ve egzoz... O paraya 250cc dünyasına egzoz üreten en kral markaların ful titanyum egzoz sistemini alırsın.
Sanki biri bizi düdüklüyor, ha?
Bir de bunlar sanırım Kuralkanın fiyatları. Asıl referansı hyosungsource.com daki fiyatlar belirler bence. Orada kaç para bu parçalar ona bakmak lazım...
(Benim 125lik hyonun ön takımı 800TL gibi bişeydi sanki. Belkide 1 tanesiydi...)
O parayı haketsin yada haketmesin...Depo emin ol, calipreden 5 kat daha iyi.Depo kapağıda önemli bi parça, düşünsene 10 bin km sonra tam kapanmıcak hafif aralık kalıyo, koku falan yapıyo... uğraşılırmı hiç...
Egzoz konusunda haklısın 800-1000 tl ye full carbon egzozlar var..
Reklamlar
-
Oha... Hyo nun parça fiyatlarına bak... Vallaha şaşırdım...
İlginç...
Hayatta işim olmaz...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
Arkadaşlar Parça Fiyatlarını Okumamla Birlikte İrkildim Diyebilirim (:
Şunu Şurda Kavradım Motoru Alırken Hızı Falan Bir Kenara Parça Fiyatlarına Dikkat Etme Gerektiğini Anladım Ufak Bir Yatmada Hyosungla Ayağımız Kırılsa Diyelim Ona Üzülceğimize Parça Fiyatına Oturup Ağlamamız Gerekcek Sanırım )
Calibre Bu Konuda Baya Baya İlerletmiş Kendisini Sonuçta Racingde Yeniyim Yanda Yatabiliriz Taklada Atabiliriz Kaza Bu Sonuçta Calibre Gerçekten Çok İyiymiş Parça Konusunda...
-
Parça fiyatlarından ilk kim bahsetti çıksın ortaya Foyamız ortaya çıktı gençler bu başlıkta koşarak uzaklaşıyoruz
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
otopsici adlı üyeden alıntı
arkadaş bunun sağıyla solu arasında 20 tl fark var milliyetçimidir nedir bu firmalar
hee niye
-
Görkem_ adlı üyeden alıntı
O parayı haketsin yada haketmesin...Depo emin ol, calipreden 5 kat daha iyi.Depo kapağıda önemli bi parça, düşünsene 10 bin km sonra tam kapanmıcak hafif aralık kalıyo, koku falan yapıyo... uğraşılırmı hiç...
Egzoz konusunda haklısın 800-1000 tl ye full carbon egzozlar var..
Yapma allah askina.calibre den iyi olabilir ama o kadar fiyatida hak etmiyo.Hele egzost...hyo tu zaten 0 aliyosun egzosu 5 bin km sonra karariyo
-
Görkem_ adlı üyeden alıntı
O parayı haketsin yada haketmesin...Depo emin ol, calipreden 5 kat daha iyi.Depo kapağıda önemli bi parça, düşünsene 10 bin km sonra tam kapanmıcak hafif aralık kalıyo, koku falan yapıyo... uğraşılırmı hiç...
Egzoz konusunda haklısın 800-1000 tl ye full carbon egzozlar var..
İyi derken, mesela nesi iyi? Depo kendisi benzin filan mı üretiyor ? Yedek parça fiyatları kabul edilemeyecek kadar uçuk maalesef. Kim nerde desin, 250'lik sınıf çoğunlukla geçiş için kullanılır. Ve bir arıza meydana geldiğin de, üretim maliyeti belli olan bir motosiklet için litrelik parça fiyatları almanın manası yok . Bu sınıfta amaç ekonomidir. Ön amortisör takımı 3.800 TL diyorsunuz. 2.000 TL'ye bile 1000RR, R1 ön amortisör takımı almak mümkün.
hyosung
arka amortisör 450
ön amortisör takım 3800
komple far 700
ön göğüs grenajı takım 400
benzin deposu 1500
depo kapağı 80 tl
egzost 2800 tl..
Egzoz, benzin deposu ve ön amortisör takımı, 8.000 küsur TL para yapıyor! Demek ki tüm parçaları eklesek 20.000 TL'ye yakın bir tutar çıkacak karşımıza. Bence calibre ve cbr da fiyatlar olması gerektiği gibi. Anormallik Hyo'da .
Önce emniyet, sonra hareket...
-
Hyosung un aldığı kısımlar
+ görünüş
+ performans
+ ses
Hondanın aldığı kısımlar
+ oturuş pozisyonu
+ yakıt tüketimi
+ yedek parça fiyatı
+ yaygın ve uygun fiyatlı servis
+ markası
+ İkinci el değeri
+ motor ömrü( bu konuyu hyocular kabul etmeyecek yağ yakar falan diyecek ama iki motoruda sürekli sıkıştırarak kullanılsın ben bu durumda hyosunga daha çok güveniyorum hondadan diyen yalan söyler)
Görüldüğü gibi hondanın dövdüğü madde sayısı 2 katından fazla... Buda konuya Hyosungçuların niye Osmanlı akıncıları gibi Allah Allah diyerek yetiştiklerini açıklıyor
Şimdi ben bu durumda A'mıdiyim B'midiyim C'midiyim
-
GP500-1st adlı üyeden alıntı
Hyosung un aldığı kısımlar
+ görünüş
+ performans
+ ses
Hondanın aldığı kısımlar
+ oturuş pozisyonu
+ yakıt tüketimi
+ yedek parça fiyatı
+ yaygın ve uygun fiyatlı servis
+ markası
+ İkinci el değeri
+ motor ömrü( bu konuyu hyocular kabul etmeyecek yağ yakar falan diyecek ama iki motoruda sürekli sıkıştırarak kullanılsın ben bu durumda hyosunga daha çok güveniyorum hondadan diyen yalan söyler)
Görüldüğü gibi hondanın dövdüğü madde sayısı 2 katından fazla... Buda konuya Hyosungçuların niye Osmanlı akıncıları gibi Allah Allah diyerek yetiştiklerini açıklıyor
Şimdi ben bu durumda A'mıdiyim B'midiyim C'midiyim
aynı yola çıkan hyocular ile hondacılar var sitede sor bakalım daha 500 km yapmadan hangisi motorunu eline alıp boynunu büküp evine dönmüş
bu arada gir bütün forumlara bak motor ömrü en düşük çinlilerden sonra honda dır ksini ıspatlarım diyen yaln söylüyordur
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
-
SonpoL adlı üyeden alıntı
Egzoz, benzin deposu ve ön amortisör takımı, 8.000 küsur TL para yapıyor! Demek ki tüm parçaları eklesek 20.000 TL'ye yakın bir tutar çıkacak karşımıza. Bence calibre ve cbr da fiyatlar olması gerektiği gibi. Anormallik Hyo'da
.
Elektrik aksamı tüm parçalar 6500 TL
Motor aksamı tüm parçalar 14000 TL
Şase aksamı 30000 TL.
yiyor mu hea yiyor mu
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
Kanuni'nin distribütörlüğünü yaptığı bütün motorlarda bu anormallik var. 2000 liralık breton 125'in parçalarını toplasan 5-6 bin lira tutar. Halbuki yedek parçacılardan cg parçalarını toplasan herşey dahil 3 bin lirayı mümkün değil geçmez.
-
otopsici adlı üyeden alıntı
aynı yola çıkan hyocular ile hondacılar var sitede sor bakalım daha 500 km yapmadan hangisi motorunu eline alıp boynunu büküp evine dönmüş
bu arada gir bütün forumlara bak motor ömrü en düşük çinlilerden sonra honda dır ksini ıspatlarım diyen yaln söylüyordur
Hocam ben burda şunu demek istiyorum, Honda su soğutmasından dolayı sıkıştırılmaya daha dayanıklı bir motor. ben çok fazla tırsmadan basarım cbr'la ısınırmı hararet yaparmı canı çıkarmı diye düşünmem. Ha oldu ki motoru indirdim giderim hondaya servis itiraz etmeden yenisini takıyor zaten... Hyoda böylemi?
Bide ikinci elde 45 bin km deki CBR250 mi yoksa 45 bideki hyosung umu tercih edersin? objektif ol... Yada kaç kişi bu kilometredeki hyosungu Hondaya yeğler güvenip alır? Bu kilometredeki iki motorun elden çıkarma süreleri yada fiyatları ne olur...
-
GP500-1st adlı üyeden alıntı
Hocam ben burda şunu demek istiyorum, Honda su soğutmasından dolayı sıkıştırılmaya daha dayanıklı bir motor. ben çok fazla tırsmadan basarım cbr'la ısınırmı hararet yaparmı canı çıkarmı diye düşünmem. Ha oldu ki motoru indirdim giderim hondaya servis itiraz etmeden yenisini takıyor zaten... Hyoda böylemi?
Bide ikinci elde 45 bin km deki CBR250 mi yoksa 45 bideki hyosung umu tercih edersin? objektif ol... Yada kaç kişi bu kilometredeki hyosungu Hondaya yeğler güvenip alır? Bu kilometredeki iki motorun elden çıkarma süreleri yada fiyatları ne olur...
Aman hocam honda servisi filan vardır bu yazdıklarınızı görürse
Aşk tutkuyu ortaya çıkarmasaydı o 2 tekerin üzerinde gitmezdim
-
Hyosung zengin motoru arkadaş. Ilımlı zenginler etrafa çaktırmamak için alıp kullanıyor. Mülayim zengin motoru . Gidip ezik fakir hondası alıcak değiliz ya.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
GP500-1st adlı üyeden alıntı
Hondanın aldığı kısımlar
+ oturuş pozisyonu
+ yaygın ve uygun fiyatlı servis
+ markası
+ İkinci el değeri
+ motor ömrü
Bu sefer katılmıyorum sana... Kaybettin beni
Oturuş pozisyonu göreceli bir durum. 600lük SS'e hazırlanmak isteyen yada sadece SS sürüş pozisyonu isteyen birisi için de Hondanın oturuşu - puan demektir. Bu durum amaçla alalakı...
Servis Honda'da yaygın gibi ama daha uygun olduğunu hiç sanmıyorum. Olsa olsa birbirine yakın uygunluktadır...
Markası diye bişey kalmadı benim gözümde artık... Hem "markası" nedir, ne demektir? Hindistanda, tayvanda yaptıkları aletleri satıyorlar... Ciddi ciddi hyonun daha kaliteli olabileceğini düşünüyorum. Japonyada üretilmediğini herkes bildiğine göre "marka" diye bir durum bence söz konusu değil...
Motor ömrü konusuna da katılmıyorum. 2 sinin de yeterince uzun ömürlü olduğunu düşünüyorum. Kullanmasını bildikten sonra çinli motor bile 10 yıl dayanıyor... Kullanmasını bilmeyene hiçbir motor kar etmez.
diye düşündüm biran...
Chronix adlı üyeden alıntı
Elektrik aksamı tüm parçalar 6500 TL
Motor aksamı tüm parçalar 14000 TL
Şase aksamı 30000 TL.
yiyor mu hea yiyor mu
Sanırım 50.000 TL den daha fazla tutuyor... hımmmm.... pretty much! 0km Multistrada alınabilir bu paraya.... Çinlilerden 5 kat kaliteli olunca böyle oluyor demekki..
-
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
GP500-1st adlı üyeden alıntı
Hocam ben burda şunu demek istiyorum, Honda su soğutmasından dolayı sıkıştırılmaya daha dayanıklı bir motor. ben çok fazla tırsmadan basarım cbr'la ısınırmı hararet yaparmı canı çıkarmı diye düşünmem. Ha oldu ki motoru indirdim giderim hondaya servis itiraz etmeden yenisini takıyor zaten... Hyoda böylemi?
Bide ikinci elde 45 bin km deki CBR250 mi yoksa 45 bideki hyosung umu tercih edersin? objektif ol... Yada kaç kişi bu kilometredeki hyosungu Hondaya yeğler güvenip alır? Bu kilometredeki iki motorun elden çıkarma süreleri yada fiyatları ne olur...
hiç bişey demiyecem gir siteye bak hiç 20 bini geçmiş honda var mı ülem adamın motoru 2000 model
garaj motoru sadece pazar 100 km kullandım yazıyo
peki bu bağdat caddesinde egzostunu bağırtarak gezen ipneler kim her gece
sorduğun soruya cevaben:
ben motosiklet olayına başladığımda benim bir ustam vardı hayatımda onun sözünden çıkmadım
hondalar 60 bini hayatta görmez derdi mutlaka alırsın motoru eline
şimdi cbf 150 geyiği dönecek biliyorum o yüzden peşin cevap yazıyorum 15 bini görmeden kaçı sekman değiştirmiş sorun
(metehan'ı polemiğe çekiyorum çaktırmayın)
ve ben hayatımda birtane bile 40 bini görmüş honda görmedim
kesinlikle ve kesinlikle ikisi arasında kalsam hyosung alırım hiçbir çift silindir motor tek silindir motor kadar yıpranmaz
adı sanı veya markası ne olursa olsun
(kullanıcının eşşekliği hariç)
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
-
hyo cular bana kızacak ama;
hem hyo kullandım, ara verdikten sonra da cbr aldım...
hyo yu yaklaşık 6000 km kullandım....
ikisinin arasında ki farkları rahatlıkla dile getirebilirim;
hyo'nun hızlanması anlık kaçışları, rüzgar direnci çok iyidir...
iyi gider...
virajı yoktur ama freni vardır...
virajda kafa bi yere, kuyruk bi yere gider...
trafiğin felç olduğu durumlarda sizide felç eder, çünkü direksiyonu tam kırdığınızda eliniz muhtemelen gidonla, depo arasına sıkışacaktır...
bunun yanı sıra her yağ değiştirmesinde, yağ filtresinden çıkan çapaklar gözünüzü korkutmaz değildir hani...
cbr'a gelince;
vibrasyonu vardır, anlık kaçışları iyi değildir (hyo'ya göre), rüzgar direnci iyi değildir...
lakin virajı çok iyidir, frenide virajı kadar iyidir...
malzeme kalitesi açısından, hyo yanına yaklaşamaz derim...
servise gittiğinizde yağ boşaltılırken özellikle bakarsınız ama ne çapak görürsünüz nede başka birşey...
sürüş pozisyonu daha rahattır...
sonuçta Honda'dır...
bu arada istersen'de satıyorum cbr'ı daha 2 aylık..güzel bir fiyata verebilirim
-
otopsici adlı üyeden alıntı
hondalar 60 bini hayatta görmez derdi mutlaka alırsın motoru eline
şimdi cbf 150 geyiği dönecek biliyorum o yüzden peşin cevap yazıyorum 15 bini görmeden kaçı sekman değiştirmiş sorun
ve ben hayatımda birtane bile 40 bini görmüş honda görmedim(sorunsuz demek istedin galiba)
Hocam abarttın bira. Hatta biraz değil çok fena abarttın...
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)