Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Anket: Hangi 250 R

Katılımcı sayısı
236. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Honda CBR 250R

    111 47.03%
  • Bumoto Calibre 250R

    35 14.83%
  • Hyosung GT 250R

    90 38.14%
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Calibre 250R Hyosung GT 250 R Honda CBR 250 R AnkeT

    REKLAM ALANI
  1. #61
    Görkem_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2012
    Motosikleti
    600 RR
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi...Ön amortisör takımının fiyatına bak... Depo? Calibrenin deposundan nekadar daha iyi olabilir ki ~5 katı fiyatı var acaba? Peki ya altı üstü bir depo kapağı -kapaktır en nihayetinde yahu- bir grenaj parası etmeli mi ?? Ve egzoz... O paraya 250cc dünyasına egzoz üreten en kral markaların ful titanyum egzoz sistemini alırsın.

    Sanki biri bizi düdüklüyor, ha?

    Bir de bunlar sanırım Kuralkanın fiyatları. Asıl referansı hyosungsource.com daki fiyatlar belirler bence. Orada kaç para bu parçalar ona bakmak lazım...

    (Benim 125lik hyonun ön takımı 800TL gibi bişeydi sanki. Belkide 1 tanesiydi...)
    O parayı haketsin yada haketmesin...Depo emin ol, calipreden 5 kat daha iyi.Depo kapağıda önemli bi parça, düşünsene 10 bin km sonra tam kapanmıcak hafif aralık kalıyo, koku falan yapıyo... uğraşılırmı hiç...

    Egzoz konusunda haklısın 800-1000 tl ye full carbon egzozlar var..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Oha... Hyo nun parça fiyatlarına bak... Vallaha şaşırdım...
    İlginç...

    Hayatta işim olmaz...
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  3. #63

    Üyelik
    28 Eylül 2012
    Arkadaşlar Parça Fiyatlarını Okumamla Birlikte İrkildim Diyebilirim (:
    Şunu Şurda Kavradım Motoru Alırken Hızı Falan Bir Kenara Parça Fiyatlarına Dikkat Etme Gerektiğini Anladım Ufak Bir Yatmada Hyosungla Ayağımız Kırılsa Diyelim Ona Üzülceğimize Parça Fiyatına Oturup Ağlamamız Gerekcek Sanırım )

    Calibre Bu Konuda Baya Baya İlerletmiş Kendisini Sonuçta Racingde Yeniyim Yanda Yatabiliriz Taklada Atabiliriz Kaza Bu Sonuçta Calibre Gerçekten Çok İyiymiş Parça Konusunda...

  4. #64
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Parça fiyatlarından ilk kim bahsetti çıksın ortaya Foyamız ortaya çıktı gençler bu başlıkta koşarak uzaklaşıyoruz
    -unnamed- bunu beğendi.
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  5. #65

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Rks Titanic 200
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaş bunun sağıyla solu arasında 20 tl fark var milliyetçimidir nedir bu firmalar
    hee niye

  6. #66
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı Görkem_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O parayı haketsin yada haketmesin...Depo emin ol, calipreden 5 kat daha iyi.Depo kapağıda önemli bi parça, düşünsene 10 bin km sonra tam kapanmıcak hafif aralık kalıyo, koku falan yapıyo... uğraşılırmı hiç...

    Egzoz konusunda haklısın 800-1000 tl ye full carbon egzozlar var..
    Yapma allah askina.calibre den iyi olabilir ama o kadar fiyatida hak etmiyo.Hele egzost...hyo tu zaten 0 aliyosun egzosu 5 bin km sonra karariyo

  7. #67
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Alıntı Görkem_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O parayı haketsin yada haketmesin...Depo emin ol, calipreden 5 kat daha iyi.Depo kapağıda önemli bi parça, düşünsene 10 bin km sonra tam kapanmıcak hafif aralık kalıyo, koku falan yapıyo... uğraşılırmı hiç...

    Egzoz konusunda haklısın 800-1000 tl ye full carbon egzozlar var..
    İyi derken, mesela nesi iyi? Depo kendisi benzin filan mı üretiyor ? Yedek parça fiyatları kabul edilemeyecek kadar uçuk maalesef. Kim nerde desin, 250'lik sınıf çoğunlukla geçiş için kullanılır. Ve bir arıza meydana geldiğin de, üretim maliyeti belli olan bir motosiklet için litrelik parça fiyatları almanın manası yok . Bu sınıfta amaç ekonomidir. Ön amortisör takımı 3.800 TL diyorsunuz. 2.000 TL'ye bile 1000RR, R1 ön amortisör takımı almak mümkün.

    hyosung

    arka amortisör 450
    ön amortisör takım 3800
    komple far 700
    ön göğüs grenajı takım 400
    benzin deposu 1500
    depo kapağı 80 tl
    egzost 2800 tl..
    Egzoz, benzin deposu ve ön amortisör takımı, 8.000 küsur TL para yapıyor! Demek ki tüm parçaları eklesek 20.000 TL'ye yakın bir tutar çıkacak karşımıza. Bence calibre ve cbr da fiyatlar olması gerektiği gibi. Anormallik Hyo'da .
    makseli ve kamsea bunu beğendiler.
    Önce emniyet, sonra hareket...

  8. #68
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Hyosung un aldığı kısımlar

    + görünüş
    + performans
    + ses

    Hondanın aldığı kısımlar

    + oturuş pozisyonu
    + yakıt tüketimi
    + yedek parça fiyatı
    + yaygın ve uygun fiyatlı servis
    + markası
    + İkinci el değeri
    + motor ömrü( bu konuyu hyocular kabul etmeyecek yağ yakar falan diyecek ama iki motoruda sürekli sıkıştırarak kullanılsın ben bu durumda hyosunga daha çok güveniyorum hondadan diyen yalan söyler)

    Görüldüğü gibi hondanın dövdüğü madde sayısı 2 katından fazla... Buda konuya Hyosungçuların niye Osmanlı akıncıları gibi Allah Allah diyerek yetiştiklerini açıklıyor

    Şimdi ben bu durumda A'mıdiyim B'midiyim C'midiyim
    kamsea bunu beğendi.

  9. #69
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hyosung un aldığı kısımlar

    + görünüş
    + performans
    + ses

    Hondanın aldığı kısımlar

    + oturuş pozisyonu
    + yakıt tüketimi
    + yedek parça fiyatı
    + yaygın ve uygun fiyatlı servis
    + markası
    + İkinci el değeri
    + motor ömrü( bu konuyu hyocular kabul etmeyecek yağ yakar falan diyecek ama iki motoruda sürekli sıkıştırarak kullanılsın ben bu durumda hyosunga daha çok güveniyorum hondadan diyen yalan söyler)
    Görüldüğü gibi hondanın dövdüğü madde sayısı 2 katından fazla... Buda konuya Hyosungçuların niye Osmanlı akıncıları gibi Allah Allah diyerek yetiştiklerini açıklıyor

    Şimdi ben bu durumda A'mıdiyim B'midiyim C'midiyim
    aynı yola çıkan hyocular ile hondacılar var sitede sor bakalım daha 500 km yapmadan hangisi motorunu eline alıp boynunu büküp evine dönmüş
    bu arada gir bütün forumlara bak motor ömrü en düşük çinlilerden sonra honda dır ksini ıspatlarım diyen yaln söylüyordur
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  10. #70
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı SonpoL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Egzoz, benzin deposu ve ön amortisör takımı, 8.000 küsur TL para yapıyor! Demek ki tüm parçaları eklesek 20.000 TL'ye yakın bir tutar çıkacak karşımıza. Bence calibre ve cbr da fiyatlar olması gerektiği gibi. Anormallik Hyo'da .
    Elektrik aksamı tüm parçalar 6500 TL
    Motor aksamı tüm parçalar 14000 TL
    Şase aksamı 30000 TL.


    yiyor mu hea yiyor mu
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  11. #71
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Kanuni'nin distribütörlüğünü yaptığı bütün motorlarda bu anormallik var. 2000 liralık breton 125'in parçalarını toplasan 5-6 bin lira tutar. Halbuki yedek parçacılardan cg parçalarını toplasan herşey dahil 3 bin lirayı mümkün değil geçmez.

  12. #72
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynı yola çıkan hyocular ile hondacılar var sitede sor bakalım daha 500 km yapmadan hangisi motorunu eline alıp boynunu büküp evine dönmüş
    bu arada gir bütün forumlara bak motor ömrü en düşük çinlilerden sonra honda dır ksini ıspatlarım diyen yaln söylüyordur
    Hocam ben burda şunu demek istiyorum, Honda su soğutmasından dolayı sıkıştırılmaya daha dayanıklı bir motor. ben çok fazla tırsmadan basarım cbr'la ısınırmı hararet yaparmı canı çıkarmı diye düşünmem. Ha oldu ki motoru indirdim giderim hondaya servis itiraz etmeden yenisini takıyor zaten... Hyoda böylemi?

    Bide ikinci elde 45 bin km deki CBR250 mi yoksa 45 bideki hyosung umu tercih edersin? objektif ol... Yada kaç kişi bu kilometredeki hyosungu Hondaya yeğler güvenip alır? Bu kilometredeki iki motorun elden çıkarma süreleri yada fiyatları ne olur...
    kamsea bunu beğendi.

  13. #73
    dogus2006 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Kasım 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400 UG
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam ben burda şunu demek istiyorum, Honda su soğutmasından dolayı sıkıştırılmaya daha dayanıklı bir motor. ben çok fazla tırsmadan basarım cbr'la ısınırmı hararet yaparmı canı çıkarmı diye düşünmem. Ha oldu ki motoru indirdim giderim hondaya servis itiraz etmeden yenisini takıyor zaten... Hyoda böylemi?

    Bide ikinci elde 45 bin km deki CBR250 mi yoksa 45 bideki hyosung umu tercih edersin? objektif ol... Yada kaç kişi bu kilometredeki hyosungu Hondaya yeğler güvenip alır? Bu kilometredeki iki motorun elden çıkarma süreleri yada fiyatları ne olur...
    Aman hocam honda servisi filan vardır bu yazdıklarınızı görürse
    Aşk tutkuyu ortaya çıkarmasaydı o 2 tekerin üzerinde gitmezdim

  14. #74
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Hyosung zengin motoru arkadaş. Ilımlı zenginler etrafa çaktırmamak için alıp kullanıyor. Mülayim zengin motoru . Gidip ezik fakir hondası alıcak değiliz ya.
    otopsici bunu beğendi.
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  15. #75
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hondanın aldığı kısımlar

    + oturuş pozisyonu
    + yaygın ve uygun fiyatlı servis
    + markası
    + İkinci el değeri
    + motor ömrü
    Bu sefer katılmıyorum sana... Kaybettin beni

    Oturuş pozisyonu göreceli bir durum. 600lük SS'e hazırlanmak isteyen yada sadece SS sürüş pozisyonu isteyen birisi için de Hondanın oturuşu - puan demektir. Bu durum amaçla alalakı...
    Servis Honda'da yaygın gibi ama daha uygun olduğunu hiç sanmıyorum. Olsa olsa birbirine yakın uygunluktadır...
    Markası diye bişey kalmadı benim gözümde artık... Hem "markası" nedir, ne demektir? Hindistanda, tayvanda yaptıkları aletleri satıyorlar... Ciddi ciddi hyonun daha kaliteli olabileceğini düşünüyorum. Japonyada üretilmediğini herkes bildiğine göre "marka" diye bir durum bence söz konusu değil...
    Motor ömrü konusuna da katılmıyorum. 2 sinin de yeterince uzun ömürlü olduğunu düşünüyorum. Kullanmasını bildikten sonra çinli motor bile 10 yıl dayanıyor... Kullanmasını bilmeyene hiçbir motor kar etmez.

    diye düşündüm biran...

    Alıntı Chronix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elektrik aksamı tüm parçalar 6500 TL
    Motor aksamı tüm parçalar 14000 TL
    Şase aksamı 30000 TL.

    yiyor mu hea yiyor mu
    Sanırım 50.000 TL den daha fazla tutuyor... hımmmm.... pretty much! 0km Multistrada alınabilir bu paraya.... Çinlilerden 5 kat kaliteli olunca böyle oluyor demekki..
    #sürenadam

  16. #76
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam ben burda şunu demek istiyorum, Honda su soğutmasından dolayı sıkıştırılmaya daha dayanıklı bir motor. ben çok fazla tırsmadan basarım cbr'la ısınırmı hararet yaparmı canı çıkarmı diye düşünmem. Ha oldu ki motoru indirdim giderim hondaya servis itiraz etmeden yenisini takıyor zaten... Hyoda böylemi?

    Bide ikinci elde 45 bin km deki CBR250 mi yoksa 45 bideki hyosung umu tercih edersin? objektif ol... Yada kaç kişi bu kilometredeki hyosungu Hondaya yeğler güvenip alır? Bu kilometredeki iki motorun elden çıkarma süreleri yada fiyatları ne olur...
    Ben hiç 45 binde motor görmedim 90 model cbr 600 bile daha 27 binde
    20 yıldır 30 bin üzeri motorlar sadece benim sattıklarım oldu başkasında hiç göremedim. Hatta benim sattığım kişiden alan kişide kendi motorumu görüyordum sattığım km nin yarısında .

    Ayrıca biraz girişimcilik ruhu ile 3er 5 er hyosung modellerden alıp yedek parça işine girmeyi düşünüyorum. 1 e 50 kazandırıyor Forum üyelerine bi güzellik yaparım
    GP500-1st bunu beğendi.
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  17. #77
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam ben burda şunu demek istiyorum, Honda su soğutmasından dolayı sıkıştırılmaya daha dayanıklı bir motor. ben çok fazla tırsmadan basarım cbr'la ısınırmı hararet yaparmı canı çıkarmı diye düşünmem. Ha oldu ki motoru indirdim giderim hondaya servis itiraz etmeden yenisini takıyor zaten... Hyoda böylemi?

    Bide ikinci elde 45 bin km deki CBR250 mi yoksa 45 bideki hyosung umu tercih edersin? objektif ol... Yada kaç kişi bu kilometredeki hyosungu Hondaya yeğler güvenip alır? Bu kilometredeki iki motorun elden çıkarma süreleri yada fiyatları ne olur...
    hiç bişey demiyecem gir siteye bak hiç 20 bini geçmiş honda var mı ülem adamın motoru 2000 model
    garaj motoru sadece pazar 100 km kullandım yazıyo
    peki bu bağdat caddesinde egzostunu bağırtarak gezen ipneler kim her gece
    sorduğun soruya cevaben:
    ben motosiklet olayına başladığımda benim bir ustam vardı hayatımda onun sözünden çıkmadım
    hondalar 60 bini hayatta görmez derdi mutlaka alırsın motoru eline
    şimdi cbf 150 geyiği dönecek biliyorum o yüzden peşin cevap yazıyorum 15 bini görmeden kaçı sekman değiştirmiş sorun
    (metehan'ı polemiğe çekiyorum çaktırmayın)
    ve ben hayatımda birtane bile 40 bini görmüş honda görmedim
    kesinlikle ve kesinlikle ikisi arasında kalsam hyosung alırım hiçbir çift silindir motor tek silindir motor kadar yıpranmaz
    adı sanı veya markası ne olursa olsun
    (kullanıcının eşşekliği hariç)
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  18. #78

    Üyelik
    27 Mayıs 2010
    Motosikleti
    HusaberG Sf650
    hyo cular bana kızacak ama;
    hem hyo kullandım, ara verdikten sonra da cbr aldım...
    hyo yu yaklaşık 6000 km kullandım....
    ikisinin arasında ki farkları rahatlıkla dile getirebilirim;
    hyo'nun hızlanması anlık kaçışları, rüzgar direnci çok iyidir...
    iyi gider...
    virajı yoktur ama freni vardır...
    virajda kafa bi yere, kuyruk bi yere gider...
    trafiğin felç olduğu durumlarda sizide felç eder, çünkü direksiyonu tam kırdığınızda eliniz muhtemelen gidonla, depo arasına sıkışacaktır...
    bunun yanı sıra her yağ değiştirmesinde, yağ filtresinden çıkan çapaklar gözünüzü korkutmaz değildir hani...
    cbr'a gelince;
    vibrasyonu vardır, anlık kaçışları iyi değildir (hyo'ya göre), rüzgar direnci iyi değildir...
    lakin virajı çok iyidir, frenide virajı kadar iyidir...
    malzeme kalitesi açısından, hyo yanına yaklaşamaz derim...
    servise gittiğinizde yağ boşaltılırken özellikle bakarsınız ama ne çapak görürsünüz nede başka birşey...
    sürüş pozisyonu daha rahattır...
    sonuçta Honda'dır...


    bu arada istersen'de satıyorum cbr'ı daha 2 aylık..güzel bir fiyata verebilirim
    kamsea bunu beğendi.

  19. #79
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hondalar 60 bini hayatta görmez derdi mutlaka alırsın motoru eline
    şimdi cbf 150 geyiği dönecek biliyorum o yüzden peşin cevap yazıyorum 15 bini görmeden kaçı sekman değiştirmiş sorun
    ve ben hayatımda birtane bile 40 bini görmüş honda görmedim(sorunsuz demek istedin galiba)
    Hocam abarttın bira. Hatta biraz değil çok fena abarttın...
    #sürenadam

  20. #80
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX


4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)