Anket: Hangi 250 R
- Katılımcı sayısı
- 236. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
-
Honda CBR 250R
-
Bumoto Calibre 250R
-
Hyosung GT 250R
Calibre 250R Hyosung GT 250 R Honda CBR 250 R AnkeT
Reklamlar
-
Evet Arkadaşlar 3 Marka Arasında Gidip Geliyorum Bumotoya Yakınım Şuanda Görünüş Olarak Ancak Motoran Ustası Bir Abimizin Arkadaşıydı Konuştum Benim Yanımdan Çıkmazsın Dedi...
Benimde Aklımda Çelişkiler Oluştu. Sizin Yorumlarınız Benim İçin Herşey Demektir Şimdiden Teşekkür Ediyorum..
Reklamlar
-
tabikiiii cbr 250,cbr alabilecek durumun varsa hiç düşünme
-
Hiç şüphesiz Hyosung derim yalnız 2008 sonrası modelleri öneririm.
-
Türkiye şartlarında en mantıklı cihaz cbr250 bu bir gerçek ancak motosiklet bir aşk olduğu için mantık devreden çıkıyor çoğu zaman. Ben 250cc racingler arasından hyosung gt250r ı seçtim kendim için. 250 Ninja hepsinden iyidir benim gözümde ancak yinede gt250r aldım çünkü göze hitap ediyor. Sonuçta 250cc ile fındık bir motor çok beklentiye gerek yok .
-
Hyo bana göre çok kaba.
honda güzel
ama Calibre daha da güzel.
bana göre değil mi
-
Xcopy20 adlı üyeden alıntı
Evet Arkadaşlar 3 Marka Arasında Gidip Geliyorum Bumotoya Yakınım Şuanda Görünüş Olarak Ancak Motoran Ustası Bir Abimizin Arkadaşıydı Konuştum Benim Yanımdan Çıkmazsın Dedi...
Benimde Aklımda Çelişkiler Oluştu. Sizin Yorumlarınız Benim İçin Herşey Demektir Şimdiden Teşekkür Ediyorum..
Deseydin sen de; İşin ne? Yaparsın diye...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:15 ----------
Mantık evliliği istiyorsan Cbr. Farklı olmak istiyorsan Calibre. Sıradan olmak istiyorsan Gt 250r. Bu da benim özetimdir ;).
Fakat bu 3 modelin arasın da en iyi spor sürüşü sağlayan model tartışmasız calibre. Nedeni ise rakiplerin de olmayan ve sertlik ayarı bulunan ön amortisörler, iyi bir aerodinami ve performansın yanında düşük bir tüketim.
Son karar senin.
Önce emniyet, sonra hareket...
-
Şimdi bu modelleri karşılaştırırken biraz irdelemek gerek.Şahsen hepsinin farklı avantajları ve dezavantajları var.
CBR 250 Tek silindir,26.4 beygir,yakıtı az ve kaliteli.Fiyatı 9.900.Yedek parça fiyatı ucuz,servis sıkıntısı yok.Honda her zaman servis ve yedek parça konusunda 1 adım önde.Satarken fazla zarar etmezsiniz.
Hyosung GT 250R Çift silindir,Kore malı,29 bg,yakıtı cbr a göre biraz daha fazla,yedek parçası CBR 250 ye göre çok çok pahalı,hor kullanmadıkça üzmeyecek güçlü ve görüntüsü güzel bi motor.Satarken biraz zarar edebilirsiniz.Bence işçiliği cbr 250 ye göre bir tık düşük.Sıfır fiyatı 9.800
Calibre 250 yi sağolsun SonpoL arkadaşımız sayesinde tanıdık.Sanırım 24-25 beygir.Tek silindir su soğutmalı.Sıfırı 7800 TL.Bi çinliye göre gayet iyi gibi gözüküyo.Yakıtıda az.Görüntüsü ve sesi gerçekten hoş,alınabilir.
Yani bu 3 seçenek içinde kullanıcı kitlesi bence biraz farklı oluyo.Eğer ss tadı almak istiyosak,güçlüde olsun görüntüsü olsun istiyosak tartışmasız gt250r bence.Cbr ve calibreye göre çok kalıplı ama görüntüsü ve çizgileri biraz kaba.Kesinlikle yenilenmesi lazım.Ama yine de bu 3 motor için ss tadını veren tek motordur bence.Ben bakımlarını düzenli yaparım,apaçi gibi zorlamam,gözüm gibi bakarım ve ss görüntü istiyorum,ikinci eli fazla önemli değil diyen için bire bir.
Cbr 250 sport touring bence.Tam ss cilere değil de,masraf çıkarmasın,az yaksın,bakımı yedek parçası ucuz olsun sorunsuz gitsin diyenler ve görüntüye fazla önem vermeyenler için güzel bi seçenek.
Calibre görüntü isteyenler için bire bir.Bi çinliye göre çok donanımlı.Parça kalitesi muhteşem olmasada fena değil gibi gözüküyo.Hani fazla para vermeyeyim,ben bakımını yapar güzel güzel kullanırım,görüntüsü yeter diyenler için güzel bi seçenek.Boyut olarak gt 250r a göre ufak kalsada çizgileri daha modern.
Ben şahsen şuan alacak olsam,ss sevdiğim için gt250r alırım.Calibre piyasaya yeni girdi,motoru fazla zorlayan biri değilim ama bi arıza vs çıktığında çabuk soğuyan işkillenen biriyim.gt 250 r ın artık az çok kronik sorunları ne olduğunu biliyoruz.Aldıktan sonra kaliteli lastik,balata vs değiştirilip kullanıldığında sıkıntısız binilir.
-
Zippo's adlı üyeden alıntı
Şimdi bu modelleri karşılaştırırken biraz irdelemek gerek.Şahsen hepsinin farklı avantajları ve dezavantajları var.
CBR 250 Tek silindir,26.4 beygir,yakıtı az ve kaliteli.Fiyatı 9.900.Yedek parça fiyatı ucuz,servis sıkıntısı yok.Honda her zaman servis ve yedek parça konusunda 1 adım önde.Satarken fazla zarar etmezsiniz.
Hyosung GT 250R Çift silindir,Kore malı,29 bg,yakıtı cbr a göre biraz daha fazla,yedek parçası CBR 250 ye göre çok çok pahalı,hor kullanmadıkça üzmeyecek güçlü ve görüntüsü güzel bi motor.Satarken biraz zarar edebilirsiniz.Bence işçiliği cbr 250 ye göre bir tık düşük.Sıfır fiyatı 9.800
Calibre 250 yi sağolsun SonpoL arkadaşımız sayesinde tanıdık.Sanırım 24-25 beygir.Tek silindir su soğutmalı.Sıfırı 7800 TL.Bi çinliye göre gayet iyi gibi gözüküyo.Yakıtıda az.Görüntüsü ve sesi gerçekten hoş,alınabilir.
Yani bu 3 seçenek içinde kullanıcı kitlesi bence biraz farklı oluyo.Eğer ss tadı almak istiyosak,güçlüde olsun görüntüsü olsun istiyosak tartışmasız gt250r bence.Cbr ve calibreye göre çok kalıplı ama görüntüsü ve çizgileri biraz kaba.Kesinlikle yenilenmesi lazım.Ama yine de bu 3 motor için ss tadını veren tek motordur bence.Ben bakımlarını düzenli yaparım,apaçi gibi zorlamam,gözüm gibi bakarım ve ss görüntü istiyorum,ikinci eli fazla önemli değil diyen için bire bir.
Cbr 250 sport touring bence.Tam ss cilere değil de,masraf çıkarmasın,az yaksın,bakımı yedek parçası ucuz olsun sorunsuz gitsin diyenler ve görüntüye fazla önem vermeyenler için güzel bi seçenek.
Calibre görüntü isteyenler için bire bir.Bi çinliye göre çok donanımlı.Parça kalitesi muhteşem olmasada fena değil gibi gözüküyo.Hani fazla para vermeyeyim,ben bakımını yapar güzel güzel kullanırım,görüntüsü yeter diyenler için güzel bi seçenek.Boyut olarak gt 250r a göre ufak kalsada çizgileri daha modern.
Ben şahsen şuan alacak olsam,ss sevdiğim için gt250r alırım.Calibre piyasaya yeni girdi,motoru fazla zorlayan biri değilim ama bi arıza vs çıktığında çabuk soğuyan işkillenen biriyim.gt 250 r ın artık az çok kronik sorunları ne olduğunu biliyoruz.Aldıktan sonra kaliteli lastik,balata vs değiştirilip kullanıldığında sıkıntısız binilir.
2011 bir GT250R'a sahibim ve sadece lastiğini değiştirdim şuana kadar 8 aydır motor bende "0" km almıştım. Onun dışında servise gitmedi motor henüz, allahta göstermesin. Sıradan bir motor da olsa SonpoL'a göre İyidir tavsiye ederim
-
Hyosung Kawasaki Haricinde diğer 250cc lerle karşılaştırılmayacak kadar üstün
Marka takıntın yoksa Hyo al 2008 sonrası Onlarda kesici ve enjeksüyon var 2008 öncesi alanlar Motorda kesici olmadığından 200 görmeye çalışmış Sonra Kol çıkarma vs durumlar olduğu için Hyoda kötü bir imaj oluşmuş Tıpkı Z Moto gibi Kawasakide Öyle Japon Motorsiklet Zincirinini En büyük Firması Yaptığı Ürünler satış Rekorları Kırıyor ama Tr de En az satılan ürün oluyor Distribütör yüzünden Yedek parça Sıkıntısı sebebi ile ve Pahalı olduğundan
Ben Alacak olsam 250cc Altı kesinlikle Honda almam Sebeb Çok pahalı Ve diğer markalara göre gücü yok ve tip yok hiç bir modelinde
250cc üstü dersende Az yaktığı için ve ucuz olduğu için alırım az yakıyor amma ona görede güç VAR Misal Nc700 50 hp Rakipleri 80,100 Hatta 750 Lilik rakipleri 110 hp neredeyse
-
Önce emniyet, sonra hareket...
-
-
bumoto sonpol arkadaşımıza plaket vermeli.gerçekten tek başına anlatıyor paylaşıyor çabalıyor takdire şayan.ben tebrik ediyorum gerçekten motorunu bukadar seven ve marka takıntısı olmayan insanları çok seviyorum..
konuya dönersek bumoto ya bi şans verilmesi lazım diye düşünüyorum. sen niye hyo aldın derseniz hyo gibisi yok
-
anket sonucuna tiklarken herkes kullandigi motoru tikliyor galiba. yoksa hoysong gibi agir, kullanimi rahatsiz, orasi burasi patlayan motor neden birinci gelsinki.
-
aytacaksel adlı üyeden alıntı
anket sonucuna tiklarken herkes kullandigi motoru tikliyor galiba. yoksa hoysong gibi agir, kullanimi rahatsiz, orasi burasi patlayan motor neden birinci gelsinki.
sen hiç hyosung'u araştırmamışsın anlaşılan. hangi motorun ırzına geçersen, o motor patlar
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
hala hyosung' u bilmeden konuşan çok. kesinlikle hyosung diyorum ben. honda ss değil zaten. bumoto' ya nedense ısınamadım ben, çinli diye olabilir.
2013 hyosung' larda galiba çift far olacakmış. tam bilmiyorum resimleri öyleydi.
edit: 2013' te tek far olacakmış büyük ihtimalle.
undefined
-
BuMotoyu sürdüm.Kesinlikle amacım kötülemek değil.Yorumum.
Artı Yönleri
Görüntüsünün güzel olması.Amortisör ayarlanması.
Çift disk olması.Sesinin gerçekten tek silindirliler arasında çok tok, çok güzel bir sesinin olması.
Hızlanması.Direksiyon açısı, vücut pozisyonu kısmı gayet normal.
Eksi Yönleri
Enjeksiyon Yok.
Servis-Yedek Parça problem değil ama.Piyasaya yeni giren veya bilinmeyen motor ve marka için insanların kafalarındaki genel anlamda tereddüt.
1.Viteste takur tukur.Bir vurma sesi vardı.Düşük devirlerde.Rahatsız etti.
2020 'Tracer 900 İcon Blue
-
Yanlış anlaşılmasın ben motor tavsiyesi verecek kadar donanımlı birisi değilim,aksine buradan akıl alıyorum ancak :
Neredeyse 3 haftadır bir kardeşimize motor alacağız diye kabus görmeye başladık.Bana hangi fotoğraf makinesini alsam Nikon mu Canon mu abi diyenlere de aynı cevabı veriyorum.Eş değer iki modeli önünüze koyar abi hangisini alayım.İçine hangisi siniyorsa sen seç kafa kafaya özellikleri var derim.Fotoğraf makinelerinin teknik özellikleri hemen hemen aynı ancak dış body yapısı bile sizi kendine aşık edebilir.
Aynı 3 modelden hangisini seçelim diye düşünürken,2.el ilanlara bakarken hopp gidip Honda bayisinden CBR 250 r aldık.Sebebine gelince:
-Kardeşimiz sanayi,servis köşelerinde koşturacak bir tip değil.(Diğerleri servis köşelerinde koşturur demiyorum,biz kulaktan dolma da olsa servis kalitesine güveniyoruz)
-Yakın çevresinde Honda servisi var.
-3 motora da bindi,baktı.Siyah Honda'ya binince gözlerinin parladığını gördüm.Hyo'ya binince yapısından dolayı korktuğunu söyledi.Sanki o bana hakimmiş gibi geldi dedi.Bumoto için yok abi ya sevmedim,kaliteli gelmedi dedi.
-2. elde satmak istese çok da kayıp yaşamayacak.
Bakın bu da işin teknik olmayan,görsel ve işitsel boyutu Silindir,soğutma,teker çapı bir kenara itilip seçim yapıldı.Sonuçta kullanacak kişi sizsiniz,siz mutlu olmadıktan sonra gidip Goldwing alsanız neye yarar.
Ben çok haddimi aşmadan uzuyorum,cümlelerim nacizanedir efendim.
-
Bu yazdıklarım coğunluğu kendi yorumumdur.Objektif olmamış olabilirim ama gerçek düşüncelerim bunlar.20 yıl sonra bu modelleri hatırladığımdada bu düşüncelerim hala geçerli olucak.
Cbr = Kötü yanları : Tek silindir
SS falan değil alakası yok
Performans bakımından bence 3-5 yıl sürülmicek bi motor, belli bi süre sonra güç bakımından sıkar ve insan cc yükseltmek isteyebilir.
Bence görüntü olarak / kalıp olarak hiç bi albesini yok, caddelerdede pek bi dikkat cekmiyo.
İyi yanları : Yedek parça / Servis / Yakıt / Bakım maliyeti
Sonucta cbf, ybr sürenlerin japon kalitesinden şaşmadan tarzımı hafiften değiştirip biraz daha spor bi motora biniyim diyenlerin tercihi oluyo.
Yeni başlayanlarda da öyle; araştırıyolar, öyle saçma yorumlarla karşılaşıyolarki... Yukarda bi tane var hyosung'a sallamış gene biri, e insan baya bi şüpheye düşüyo.Yeni başlayanlarda icleri rahat ede ede hondayı alabilir, hem sürüş pozisyonundan dolayı motor hakimiyeti de daha kolay olur.
Yani tamamen mantık evliliği.
Bumoto = Ne olursa olsun CİN MALI! Bu motora sahip olanlar var forumda, lütfen kişisel almasınlar.Ben kendi düşüncelerimi yazarım, hemde bilgi ve tecrübe sahibi biri olarak.Zamanında 3 tane cin malı motor aldım/kullandım, hepsinde ayrı illet ayrı kanser oldum, en son cin malına bineceğime motora hiç binmem daha iyi dedim. Fuarda gördüm, uzaktan cok hoşuma gitti, "dur bi bakiyim belki cin malı değildir" dedim, bazen cin malı distribütörlerinin getirdikleri motorlar cin malı olmuyo: misal mondial aggressive, hyosung... Sonra üstüne oturdum ve bu ne ya dedim resmen, o devir göstergesinin kağıdı sanki A4 kağıda cıktı alınmışta makasla kesilmiş gibi.. Gidonla oynadım sağ sol yaptım, yok dedim bu safkan cin.
Hyosung : İyi yanları : 250 cc racing sınıfında görüntü olarak kalıp olarak rakipsiz.(Yeni Ninja 300 r ı saymıyorum)
Kalite olarak en cok şüpheye düşüren model olsada işin gerçeği öyle değil(Çinlileri saymıyorum).Ben ilk hyomu alırken olmadı satar cbf alırım mantığıyla yola cıktım.Şimdi cbf e gülerek bakarım ancak.
Safkan bi ss'dir = Son hız, 0-100, Arka lastik, Oturuş pozisyonu, Depo...
Sürüş keyfi iyidir= oturuş pozisyonu + gösterge (eski kasa gösterge favorimdir),
Park ettiğinde oturduğun mekandan izlemesi iyidir.
Bi japon makine kaç binde rektifiye isterse, hyodada bu durum cok farklı değildir ve gene aynı şekilde bakımına ve kullanımına göre değişiklik gösterir.
Kötü yanları : Ufak tefek bi iki kronik sorunu var; ayaklık müşürü bozulmassa olmaz sanki ! Birde sigorta/elektrik problemi.
-
-
aytacaksel adlı üyeden alıntı
anket sonucuna tiklarken herkes kullandigi motoru tikliyor galiba. yoksa hoysong gibi agir, kullanimi rahatsiz, orasi burasi patlayan motor neden birinci gelsinki.
yav sen değilmiydin motoru yağsızlıktan kitleyen hamdolsun hyo da öle yağ yakma olayları yok :D hem herkez bindiği motoru tıklasaydı ankette honda sollar geçerdi nereye dönsem siyah cbr250r sanki belediyeler ücretsiz dağıtıyor :D (hehehe :D polemik mod on :D )
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)