Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Anket: Hangi 250 R

Katılımcı sayısı
236. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Honda CBR 250R

    111 47.03%
  • Bumoto Calibre 250R

    35 14.83%
  • Hyosung GT 250R

    90 38.14%
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Calibre 250R Hyosung GT 250 R Honda CBR 250 R AnkeT

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    28 Eylül 2012
    Evet Arkadaşlar 3 Marka Arasında Gidip Geliyorum Bumotoya Yakınım Şuanda Görünüş Olarak Ancak Motoran Ustası Bir Abimizin Arkadaşıydı Konuştum Benim Yanımdan Çıkmazsın Dedi...

    Benimde Aklımda Çelişkiler Oluştu. Sizin Yorumlarınız Benim İçin Herşey Demektir Şimdiden Teşekkür Ediyorum..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    furko2424 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Cheap Urban Bike
    tabikiiii cbr 250,cbr alabilecek durumun varsa hiç düşünme

  3. #3
    MhmtcnKoral - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2012
    Şehir
    Bursa/Mudanya - İzmir
    Motosikleti
    Hyosung GT250R 2011
    Hiç şüphesiz Hyosung derim yalnız 2008 sonrası modelleri öneririm.

  4. #4
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW K1600GTL Exclusive
    Türkiye şartlarında en mantıklı cihaz cbr250 bu bir gerçek ancak motosiklet bir aşk olduğu için mantık devreden çıkıyor çoğu zaman. Ben 250cc racingler arasından hyosung gt250r ı seçtim kendim için. 250 Ninja hepsinden iyidir benim gözümde ancak yinede gt250r aldım çünkü göze hitap ediyor. Sonuçta 250cc ile fındık bir motor çok beklentiye gerek yok .
    Zippo's ve Felon bunu beğendiler.

  5. #5

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Rks Titanic 200
    Hyo bana göre çok kaba.

    honda güzel

    ama Calibre daha da güzel.

    bana göre değil mi

  6. #6
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Alıntı Xcopy20 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet Arkadaşlar 3 Marka Arasında Gidip Geliyorum Bumotoya Yakınım Şuanda Görünüş Olarak Ancak Motoran Ustası Bir Abimizin Arkadaşıydı Konuştum Benim Yanımdan Çıkmazsın Dedi...
    Benimde Aklımda Çelişkiler Oluştu. Sizin Yorumlarınız Benim İçin Herşey Demektir Şimdiden Teşekkür Ediyorum..
    Deseydin sen de; İşin ne? Yaparsın diye...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:15 ----------

    Mantık evliliği istiyorsan Cbr. Farklı olmak istiyorsan Calibre. Sıradan olmak istiyorsan Gt 250r. Bu da benim özetimdir ;).

    Fakat bu 3 modelin arasın da en iyi spor sürüşü sağlayan model tartışmasız calibre. Nedeni ise rakiplerin de olmayan ve sertlik ayarı bulunan ön amortisörler, iyi bir aerodinami ve performansın yanında düşük bir tüketim.

    Son karar senin.
    Önce emniyet, sonra hareket...

  7. #7
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Şimdi bu modelleri karşılaştırırken biraz irdelemek gerek.Şahsen hepsinin farklı avantajları ve dezavantajları var.

    CBR 250 Tek silindir,26.4 beygir,yakıtı az ve kaliteli.Fiyatı 9.900.Yedek parça fiyatı ucuz,servis sıkıntısı yok.Honda her zaman servis ve yedek parça konusunda 1 adım önde.Satarken fazla zarar etmezsiniz.

    Hyosung GT 250R Çift silindir,Kore malı,29 bg,yakıtı cbr a göre biraz daha fazla,yedek parçası CBR 250 ye göre çok çok pahalı,hor kullanmadıkça üzmeyecek güçlü ve görüntüsü güzel bi motor.Satarken biraz zarar edebilirsiniz.Bence işçiliği cbr 250 ye göre bir tık düşük.Sıfır fiyatı 9.800

    Calibre 250 yi sağolsun SonpoL arkadaşımız sayesinde tanıdık.Sanırım 24-25 beygir.Tek silindir su soğutmalı.Sıfırı 7800 TL.Bi çinliye göre gayet iyi gibi gözüküyo.Yakıtıda az.Görüntüsü ve sesi gerçekten hoş,alınabilir.

    Yani bu 3 seçenek içinde kullanıcı kitlesi bence biraz farklı oluyo.Eğer ss tadı almak istiyosak,güçlüde olsun görüntüsü olsun istiyosak tartışmasız gt250r bence.Cbr ve calibreye göre çok kalıplı ama görüntüsü ve çizgileri biraz kaba.Kesinlikle yenilenmesi lazım.Ama yine de bu 3 motor için ss tadını veren tek motordur bence.Ben bakımlarını düzenli yaparım,apaçi gibi zorlamam,gözüm gibi bakarım ve ss görüntü istiyorum,ikinci eli fazla önemli değil diyen için bire bir.

    Cbr 250 sport touring bence.Tam ss cilere değil de,masraf çıkarmasın,az yaksın,bakımı yedek parçası ucuz olsun sorunsuz gitsin diyenler ve görüntüye fazla önem vermeyenler için güzel bi seçenek.

    Calibre görüntü isteyenler için bire bir.Bi çinliye göre çok donanımlı.Parça kalitesi muhteşem olmasada fena değil gibi gözüküyo.Hani fazla para vermeyeyim,ben bakımını yapar güzel güzel kullanırım,görüntüsü yeter diyenler için güzel bi seçenek.Boyut olarak gt 250r a göre ufak kalsada çizgileri daha modern.

    Ben şahsen şuan alacak olsam,ss sevdiğim için gt250r alırım.Calibre piyasaya yeni girdi,motoru fazla zorlayan biri değilim ama bi arıza vs çıktığında çabuk soğuyan işkillenen biriyim.gt 250 r ın artık az çok kronik sorunları ne olduğunu biliyoruz.Aldıktan sonra kaliteli lastik,balata vs değiştirilip kullanıldığında sıkıntısız binilir.
    Mamba09 bunu beğendi.

  8. #8
    gokocan92 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Hyosung ->FZ6 Fazer -> YBR 125 -> MT 07
    Alıntı Zippo's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi bu modelleri karşılaştırırken biraz irdelemek gerek.Şahsen hepsinin farklı avantajları ve dezavantajları var.

    CBR 250 Tek silindir,26.4 beygir,yakıtı az ve kaliteli.Fiyatı 9.900.Yedek parça fiyatı ucuz,servis sıkıntısı yok.Honda her zaman servis ve yedek parça konusunda 1 adım önde.Satarken fazla zarar etmezsiniz.

    Hyosung GT 250R Çift silindir,Kore malı,29 bg,yakıtı cbr a göre biraz daha fazla,yedek parçası CBR 250 ye göre çok çok pahalı,hor kullanmadıkça üzmeyecek güçlü ve görüntüsü güzel bi motor.Satarken biraz zarar edebilirsiniz.Bence işçiliği cbr 250 ye göre bir tık düşük.Sıfır fiyatı 9.800

    Calibre 250 yi sağolsun SonpoL arkadaşımız sayesinde tanıdık.Sanırım 24-25 beygir.Tek silindir su soğutmalı.Sıfırı 7800 TL.Bi çinliye göre gayet iyi gibi gözüküyo.Yakıtıda az.Görüntüsü ve sesi gerçekten hoş,alınabilir.

    Yani bu 3 seçenek içinde kullanıcı kitlesi bence biraz farklı oluyo.Eğer ss tadı almak istiyosak,güçlüde olsun görüntüsü olsun istiyosak tartışmasız gt250r bence.Cbr ve calibreye göre çok kalıplı ama görüntüsü ve çizgileri biraz kaba.Kesinlikle yenilenmesi lazım.Ama yine de bu 3 motor için ss tadını veren tek motordur bence.Ben bakımlarını düzenli yaparım,apaçi gibi zorlamam,gözüm gibi bakarım ve ss görüntü istiyorum,ikinci eli fazla önemli değil diyen için bire bir.

    Cbr 250 sport touring bence.Tam ss cilere değil de,masraf çıkarmasın,az yaksın,bakımı yedek parçası ucuz olsun sorunsuz gitsin diyenler ve görüntüye fazla önem vermeyenler için güzel bi seçenek.

    Calibre görüntü isteyenler için bire bir.Bi çinliye göre çok donanımlı.Parça kalitesi muhteşem olmasada fena değil gibi gözüküyo.Hani fazla para vermeyeyim,ben bakımını yapar güzel güzel kullanırım,görüntüsü yeter diyenler için güzel bi seçenek.Boyut olarak gt 250r a göre ufak kalsada çizgileri daha modern.

    Ben şahsen şuan alacak olsam,ss sevdiğim için gt250r alırım.Calibre piyasaya yeni girdi,motoru fazla zorlayan biri değilim ama bi arıza vs çıktığında çabuk soğuyan işkillenen biriyim.gt 250 r ın artık az çok kronik sorunları ne olduğunu biliyoruz.Aldıktan sonra kaliteli lastik,balata vs değiştirilip kullanıldığında sıkıntısız binilir.
    2011 bir GT250R'a sahibim ve sadece lastiğini değiştirdim şuana kadar 8 aydır motor bende "0" km almıştım. Onun dışında servise gitmedi motor henüz, allahta göstermesin. Sıradan bir motor da olsa SonpoL'a göre İyidir tavsiye ederim
    Zippo's ve mete_han bunu beğendiler.

  9. #9

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    Hyosung Kawasaki Haricinde diğer 250cc lerle karşılaştırılmayacak kadar üstün
    Marka takıntın yoksa Hyo al 2008 sonrası Onlarda kesici ve enjeksüyon var 2008 öncesi alanlar Motorda kesici olmadığından 200 görmeye çalışmış Sonra Kol çıkarma vs durumlar olduğu için Hyoda kötü bir imaj oluşmuş Tıpkı Z Moto gibi Kawasakide Öyle Japon Motorsiklet Zincirinini En büyük Firması Yaptığı Ürünler satış Rekorları Kırıyor ama Tr de En az satılan ürün oluyor Distribütör yüzünden Yedek parça Sıkıntısı sebebi ile ve Pahalı olduğundan
    Ben Alacak olsam 250cc Altı kesinlikle Honda almam Sebeb Çok pahalı Ve diğer markalara göre gücü yok ve tip yok hiç bir modelinde
    250cc üstü dersende Az yaktığı için ve ucuz olduğu için alırım az yakıyor amma ona görede güç VAR Misal Nc700 50 hp Rakipleri 80,100 Hatta 750 Lilik rakipleri 110 hp neredeyse
    kartalizma07 bunu beğendi.
    Sado

  10. #10
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Alıntı gokocan92 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2011 bir GT250R'a sahibim ve sadece lastiğini değiştirdim şuana kadar 8 aydır motor bende "0" km almıştım. Onun dışında servise gitmedi motor henüz, allahta göstermesin. Sıradan bir motor da olsa SonpoL'a göre İyidir tavsiye ederim
    La Goko ne demek SonpoL'a göre iyidir :D. Model miyim olm ben... Adam bana mı binecek ? Calibre'ye göre iyidir demek istedin galiba? Yoksa SonpoL da o motoru sever, sen onun sıradan dediğine bakma mı diyorsun :D. Bu konuya hemen açıklık getirmeliyiz :D.

    Bu arada yanlış anlaşılmasın. Yeni nesil Gt250r'lar gayet başarılı. Yiğidi öldür, hakkını yeme demişler. Sıradanlıktan kastım şudur: İlk çıktığından beri aynı tasarım. İnsanların gözü alıştı. O mana da dedim .
    kartalizma07 ve CEM. bunu beğendiler.
    Önce emniyet, sonra hareket...

  11. #11
    Phoenixs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2012
    Şehir
    Ankara :)
    Motosikleti
    S1000RR
    kalite arıyorsan tabi ki Honda ama ben görünüş istiyorum diyorsan Honda nın minnak arka tekeri ve çelimsiz duruşu hyo ile calibre nin çok gerisinde ama tek silindir yakıt avantajını unutmamak lazım amacın görünüş ise bumoto çok havalı ama hala yeteri kadar yaygın değil hyosung gibi ama fiyat olarak çok uygun bundan sonra sı senin maddi imkanına bağlı

  12. #12
    çelikatlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    ist..
    bumoto sonpol arkadaşımıza plaket vermeli.gerçekten tek başına anlatıyor paylaşıyor çabalıyor takdire şayan.ben tebrik ediyorum gerçekten motorunu bukadar seven ve marka takıntısı olmayan insanları çok seviyorum..
    konuya dönersek bumoto ya bi şans verilmesi lazım diye düşünüyorum. sen niye hyo aldın derseniz hyo gibisi yok
    SonpoL ve kamsea bunu beğendiler.

  13. #13

    Üyelik
    25 Mayıs 2011
    anket sonucuna tiklarken herkes kullandigi motoru tikliyor galiba. yoksa hoysong gibi agir, kullanimi rahatsiz, orasi burasi patlayan motor neden birinci gelsinki.

  14. #14
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Alıntı aytacaksel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    anket sonucuna tiklarken herkes kullandigi motoru tikliyor galiba. yoksa hoysong gibi agir, kullanimi rahatsiz, orasi burasi patlayan motor neden birinci gelsinki.
    sen hiç hyosung'u araştırmamışsın anlaşılan. hangi motorun ırzına geçersen, o motor patlar
    Ufuk İnkaya ve -unnamed- bunu beğendiler.
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  15. #15
    eren1903 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2011
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    cbf 600
    hala hyosung' u bilmeden konuşan çok. kesinlikle hyosung diyorum ben. honda ss değil zaten. bumoto' ya nedense ısınamadım ben, çinli diye olabilir.
    2013 hyosung' larda galiba çift far olacakmış. tam bilmiyorum resimleri öyleydi.
    edit: 2013' te tek far olacakmış büyük ihtimalle.
    undefined

  16. #16
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    BuMotoyu sürdüm.Kesinlikle amacım kötülemek değil.Yorumum.
    Artı Yönleri
    Görüntüsünün güzel olması.Amortisör ayarlanması.
    Çift disk olması.Sesinin gerçekten tek silindirliler arasında çok tok, çok güzel bir sesinin olması.
    Hızlanması.Direksiyon açısı, vücut pozisyonu kısmı gayet normal.
    Eksi Yönleri
    Enjeksiyon Yok.
    Servis-Yedek Parça problem değil ama.Piyasaya yeni giren veya bilinmeyen motor ve marka için insanların kafalarındaki genel anlamda tereddüt.
    1.Viteste takur tukur.Bir vurma sesi vardı.Düşük devirlerde.Rahatsız etti.
    2020 'Tracer 900 İcon Blue

  17. #17
    teodor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2007
    Motosikleti
    Yamaha XV 950 CAFE RACER - Yamaha YZF R25
    Yanlış anlaşılmasın ben motor tavsiyesi verecek kadar donanımlı birisi değilim,aksine buradan akıl alıyorum ancak :

    Neredeyse 3 haftadır bir kardeşimize motor alacağız diye kabus görmeye başladık.Bana hangi fotoğraf makinesini alsam Nikon mu Canon mu abi diyenlere de aynı cevabı veriyorum.Eş değer iki modeli önünüze koyar abi hangisini alayım.İçine hangisi siniyorsa sen seç kafa kafaya özellikleri var derim.Fotoğraf makinelerinin teknik özellikleri hemen hemen aynı ancak dış body yapısı bile sizi kendine aşık edebilir.

    Aynı 3 modelden hangisini seçelim diye düşünürken,2.el ilanlara bakarken hopp gidip Honda bayisinden CBR 250 r aldık.Sebebine gelince:

    -Kardeşimiz sanayi,servis köşelerinde koşturacak bir tip değil.(Diğerleri servis köşelerinde koşturur demiyorum,biz kulaktan dolma da olsa servis kalitesine güveniyoruz)
    -Yakın çevresinde Honda servisi var.
    -3 motora da bindi,baktı.Siyah Honda'ya binince gözlerinin parladığını gördüm.Hyo'ya binince yapısından dolayı korktuğunu söyledi.Sanki o bana hakimmiş gibi geldi dedi.Bumoto için yok abi ya sevmedim,kaliteli gelmedi dedi.
    -2. elde satmak istese çok da kayıp yaşamayacak.

    Bakın bu da işin teknik olmayan,görsel ve işitsel boyutu Silindir,soğutma,teker çapı bir kenara itilip seçim yapıldı.Sonuçta kullanacak kişi sizsiniz,siz mutlu olmadıktan sonra gidip Goldwing alsanız neye yarar.

    Ben çok haddimi aşmadan uzuyorum,cümlelerim nacizanedir efendim.
    otopsici, Badboy(-_-), kamsea ve 4 diğerleri bunu beğendiler..

  18. #18
    Görkem_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2012
    Motosikleti
    600 RR
    Bu yazdıklarım coğunluğu kendi yorumumdur.Objektif olmamış olabilirim ama gerçek düşüncelerim bunlar.20 yıl sonra bu modelleri hatırladığımdada bu düşüncelerim hala geçerli olucak.

    Cbr = Kötü yanları : Tek silindir
    SS falan değil alakası yok
    Performans bakımından bence 3-5 yıl sürülmicek bi motor, belli bi süre sonra güç bakımından sıkar ve insan cc yükseltmek isteyebilir.
    Bence görüntü olarak / kalıp olarak hiç bi albesini yok, caddelerdede pek bi dikkat cekmiyo.
    İyi yanları : Yedek parça / Servis / Yakıt / Bakım maliyeti
    Sonucta cbf, ybr sürenlerin japon kalitesinden şaşmadan tarzımı hafiften değiştirip biraz daha spor bi motora biniyim diyenlerin tercihi oluyo.
    Yeni başlayanlarda da öyle; araştırıyolar, öyle saçma yorumlarla karşılaşıyolarki... Yukarda bi tane var hyosung'a sallamış gene biri, e insan baya bi şüpheye düşüyo.Yeni başlayanlarda icleri rahat ede ede hondayı alabilir, hem sürüş pozisyonundan dolayı motor hakimiyeti de daha kolay olur.
    Yani tamamen mantık evliliği.


    Bumoto = Ne olursa olsun CİN MALI! Bu motora sahip olanlar var forumda, lütfen kişisel almasınlar.Ben kendi düşüncelerimi yazarım, hemde bilgi ve tecrübe sahibi biri olarak.Zamanında 3 tane cin malı motor aldım/kullandım, hepsinde ayrı illet ayrı kanser oldum, en son cin malına bineceğime motora hiç binmem daha iyi dedim. Fuarda gördüm, uzaktan cok hoşuma gitti, "dur bi bakiyim belki cin malı değildir" dedim, bazen cin malı distribütörlerinin getirdikleri motorlar cin malı olmuyo: misal mondial aggressive, hyosung... Sonra üstüne oturdum ve bu ne ya dedim resmen, o devir göstergesinin kağıdı sanki A4 kağıda cıktı alınmışta makasla kesilmiş gibi.. Gidonla oynadım sağ sol yaptım, yok dedim bu safkan cin.


    Hyosung : İyi yanları : 250 cc racing sınıfında görüntü olarak kalıp olarak rakipsiz.(Yeni Ninja 300 r ı saymıyorum)
    Kalite olarak en cok şüpheye düşüren model olsada işin gerçeği öyle değil(Çinlileri saymıyorum).Ben ilk hyomu alırken olmadı satar cbf alırım mantığıyla yola cıktım.Şimdi cbf e gülerek bakarım ancak.
    Safkan bi ss'dir = Son hız, 0-100, Arka lastik, Oturuş pozisyonu, Depo...
    Sürüş keyfi iyidir= oturuş pozisyonu + gösterge (eski kasa gösterge favorimdir),
    Park ettiğinde oturduğun mekandan izlemesi iyidir.
    Bi japon makine kaç binde rektifiye isterse, hyodada bu durum cok farklı değildir ve gene aynı şekilde bakımına ve kullanımına göre değişiklik gösterir.
    Kötü yanları : Ufak tefek bi iki kronik sorunu var; ayaklık müşürü bozulmassa olmaz sanki ! Birde sigorta/elektrik problemi.
    Ufuk İnkaya bunu beğendi.

  19. #19
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Hyo Gt 250 R İşgal Kuvvetleri görev başında

    ben marka kaygısıyla cbr 250 r dedim ama hyo gerçeği görmezden gelinemez...
    Alper Kaya bunu beğendi.
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  20. #20
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı aytacaksel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    anket sonucuna tiklarken herkes kullandigi motoru tikliyor galiba. yoksa hoysong gibi agir, kullanimi rahatsiz, orasi burasi patlayan motor neden birinci gelsinki.
    yav sen değilmiydin motoru yağsızlıktan kitleyen hamdolsun hyo da öle yağ yakma olayları yok :D hem herkez bindiği motoru tıklasaydı ankette honda sollar geçerdi nereye dönsem siyah cbr250r sanki belediyeler ücretsiz dağıtıyor :D (hehehe :D polemik mod on :D )
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)