Üst Sınıf Enduro Tavsiyesi
Reklamlar
-
ulem iyiki bi transalp almışsınız ha
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
Reklamlar
-
İmza yok
Ne Oldu Ha, Vuruyummu Sırtına
Oğlum Bak Git
-
kanmix_x adlı üyeden alıntı
g.tümden uyduruyom
kardeşim şöyle bi problem var adam hyatında başka motor görmemiş ne yapalım yaani herifi döve döve başka motora mı bindirelim
bırak dağınık kalsın
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
-
2 yıl kullandıktan sonra aldığın fiyata satamazsın kaldıki türkiyeyi gezcem diyorsun en az 2bin lira aşağı satarsın beşbin liran daha olsaydı nc 700 x tavsiye ederdim test etmedim ama transalpten daha iyi bir tercih olacağı aşikar
-
Teknolojisi eski makinalara bakma, karbüratörlü motorlardan uzak dur, yoksa benzinci ile akraba olursun.
Hele üretimi durmuş makinalara hiç bakma, satarken zorlanırsın. Gerisi sana kalıyor ne istersen onu al.
15 bin tl.ye çok güzel makinalar alabilirsin, ama 1200 gs kesinlikle bulamazsın.
CBF 150 ile de türkiyeyi gezersin, Vstrom lada gezersin
MUTLU OLAMIYORSAN BAHANE ÜRETME, KAFANI DEĞİŞTİRMEYİ DENE..
-
13174040 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Transalp'i seçenekler arasına ekledim. İlgimi çeken diğer bir motor hard enduro diyebileceğimiz KTM Adventure. KTM Anventure'ün arazi ve uzun yol performansına diyecek söz yok ama benim şu üç kriterime de uyar mı ?
1. Satarken kolayca ve zarar etmeden satabileceğim,
3. Parçası, servisi bol ve ucuz; bakımı kolay olan
4. Yakıtı uzun yol gezileri için ideal mi
---------- Post added at 15:04 ---------- Previous post was at 14:59 ----------
Hocam tabiki 2 yıl gezince ister istemez hangi makina olursa olsun yıpranacaktır. Benim demek istediğim diğer endurolarla karşılaştırıldığında hangisinin daha az zararla satılabileceğidir. Zira atıyorum Transalp'i 2 sene kullanınca %10 oranında mekanik yıpranma olacak, diğer makinayı 2 yıl kullanınca belki %30 yıpranma olacak. Dolayısıyla yıpranmaya daha elverişli bir motor 2 senenin sonra belki ağır bakım gerektirecek, bu da extra maliyet ve daha fazla zarırına satış anlamına gelecek. Bilmem anlatabildim mi ?
---------- Post added at 15:08 ---------- Previous post was at 15:04 ----------
Arkadaşlar Transalp'i seçenekler arasına ekledim. İlgimi çeken diğer bir motor hard enduro diyebileceğimiz KTM Adventure. KTM Anventure'ün arazi ve uzun yol performansına diyecek söz yok ama benim şu kriterlerime de uyar mı ?
Diğer endurolar ile karşılaştırırsak KTM Adventure;
1. Kolay satılan bir enduro mu ? Yani bir Transalp gibi bir YBR gibi tutulan bir model mi ?
2. Motoru zorlamazsam 2 yıl sonunda çok fazla yıpranma, masraf çıkarma vs. olur mu ?
3. Parçası, servisi bol ve ucuz mu ? bakımı kolay mı ? Uzun süre parça aramayı, yurt dışından parça beklemeyi vs. istemem.
4. Yakıtı uzun yol gezileri için ideal mi ?
1.KTM bi transalp gibi YBR gibi tutulan bir model değildir.Transalpi her yerde görürsünüz.Türkiye'de bi çok kullanıcısı var.
2.Transalp masraf çıkaracak bi motor değildir.100 binlerce km gidebilen nadir sağlamlıkta motorlardan biridir.
3.Transalp'i aldığımdan beri hava filtresi , sağ fren kolu , zincir dişli takımı , arka disk ve fren balatalarına ihtiyacım oldu.Sipariş verdikten sonra 3 gün içinde geldi.Honda yedek parça konusunda hiç sıkıntı yaşamazsın.
4.Transalp'in karbüratörlü modellerinde yakıt tüketimi 100 km'de 6.3 litre civarıdır.2008'den sonra çıkan yeni enjeksiyonlu modellerinde tüketim daha düşüktür.Ancak büyük enduro istediğinizi söylemişsiniz.Yani en az 600 cc bi enduro alcaksınız ki böyle bir motorun yakıt tüketimi zaten 5 litre civarında olacaktır.Yani 1 litre fazla yakmış , 1 litre az yakmış bu kadar kafaya takılacak bi konu değil.Karbüratörlü bi transalp alsanız bile sağlamlığıyla , yedek parça bolluğuyla ve sorunsuzluğuyla size 1 litre fazladan yakıt tüketimini unutturacaktır.
-
NoMotorNoCry adlı üyeden alıntı
1.KTM bi transalp gibi YBR gibi tutulan bir model değildir.Transalpi her yerde görürsünüz.Türkiye'de bi çok kullanıcısı var.
2.Transalp masraf çıkaracak bi motor değildir.100 binlerce km gidebilen nadir sağlamlıkta motorlardan biridir.
3.Transalp'i aldığımdan beri hava filtresi , sağ fren kolu , zincir dişli takımı , arka disk ve fren balatalarına ihtiyacım oldu.Sipariş verdikten sonra 3 gün içinde geldi.Honda yedek parça konusunda hiç sıkıntı yaşamazsın.
4.Transalp'in karbüratörlü modellerinde yakıt tüketimi 100 km'de 6.3 litre civarıdır.2008'den sonra çıkan yeni enjeksiyonlu modellerinde tüketim daha düşüktür.Ancak büyük enduro istediğinizi söylemişsiniz.Yani en az 600 cc bi enduro alcaksınız ki böyle bir motorun yakıt tüketimi zaten 5 litre civarında olacaktır.Yani 1 litre fazla yakmış , 1 litre az yakmış bu kadar kafaya takılacak bi konu değil.Karbüratörlü bi transalp alsanız bile sağlamlığıyla , yedek parça bolluğuyla ve sorunsuzluğuyla size 1 litre fazladan yakıt tüketimini unutturacaktır.
adam haklı beyler .. dağılın ....
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)