Hem başlangıç hem kısmi uzun yol hemde dağda bayırda gezmek için en son bu ikisi arasında kaldım. Birbirlerine çok yakınlar ama karar veremiyorum. Sizce hangisi???
Hem başlangıç hem kısmi uzun yol hemde dağda bayırda gezmek için en son bu ikisi arasında kaldım. Birbirlerine çok yakınlar ama karar veremiyorum. Sizce hangisi???
ikiside iyi hangisi ucuzsa onu al wr 250 nn amartisötrleri ve motoru daha iyi.
WR250 mi DRZ400 mü XT660 mı? Bende sorayım o halde
Edit: Pardon supermoto topiği sanmıştım.
drz ile xtyi kullanmaıgım için bilmiyorum wr ı kullandım ama süperm oto değilki
Başlıca özelliklerine dikkat etmeni tavsiye ederim.
Yamahanın motoru daha güçlü. 30.7 ps Kawasaki 22 ps Fark 250 cc için oldukca fazla Buna karşılık kawasaki 3500 TL daha ucuz ) Aradaki farka çinli 250cc alıp acemiliğini attıktan sonra 660 daha mantıklı gibi
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
wr250r bence daha güzel. uzun yola çıkacaksan illa ki aktarma oranlarını da göz önünde bulundurmalısın. yanlış hatırlamıyorsam wr250 asfalta biraz daha uygundu, klx full toprak makinesiydi.(dişli oranlarını baz alarak yazıyorum, araştıralı uzun zaman oldu.)
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
Honda CRF 250 neden düşünmediniz, 250cc / 100kg / 44 beygir
Başlangıç için her yönden kontrolü en zor sınıf olduğunu çok yerde okudum, 250 cc küçümsenecek bir motor gücü değil bence, özellikle bu sınıfta çok hassas gaz kontrolü gerektirir gibi geliyor
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Ozaman tartışmasız WR250. Hiç uzatmaya gerek yok, güvenebilirsin bana, bu sınıf ve bu tarz motorlarla oldukça ilgiliyim. Aralarındaki güç farkı gözünü çok korkutmasın, belli bir süre sonra WR aldığına dua edeceksin. Ancak ilk zamanlarda biraz dikkatli kullanmanı öneririm.
Yeni başlayacak adama CRF önerirsen gaz koluna dikkat etmesi gerekir tabi Ayrıca CRF250F modeli plakalı değil, trafikte kullanamazsın. Zaten öyle herkesin kullanabileceği bir motor da değil, bakım aralıklarını ve bakım tiplerini bilmiyorsunuz sanırım. Ayrıca fiyatı da az uz değil. Onun ehlileştirilmiş versiyonu, 2012model CRF250L ler var, KLX ayarında. Ancak onlar da TR ye gelmiyor. CRF200 yada 150 bile başlangıç için oldukça heyecan vericidir, CRF serisi biraz fazla agresif çünkü...
#sürenadam
Teşekkür ederim bu bilgiler benim için çok iyi oldu
Benim için de Saol Syanur hiç dikkatimi çekmemişti plaka olayı
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)