Eyvallah eski BRETON lar ile yenileri arasında da görüntü açısından ciddi farklar var, Yenileri şu anda Mondial ve Asya ile birebir aynı olmuş. 2007 de satılan Breton da şanzumanda cam yağ göstergesi yok mesela... fakat o dönem satılan diğer markaların
Çelik dahil KUBA dahil hepsinde şanzuman yapısı daha büyük ve minik cam yağ kontrol detayı var...
Motorların 60-70 KM süratten sonra çok titrediğini biliyorum. Bu makinanın yapısı gereği böyle fakat alt devirlerdeki torku ve bu süratler arasındaki ivmelenmesi beni tatmin ediyor. Yeterli yani benim için... Son sürate de takılmıyorum bu durumda... Çok hızlı gitmesi sorun değil benim için...
Tamamen göz zevki ve keyif için aldığımdan aralarında en sağlamı hangisidir onun kararını vermeğe çalışıyorum. (Bu motordan da ne göz zevki alacaksın dimi
Bildiğin köylü modeli)
Şu karara kesin vardım.
2011 öncesi satılan Breton dahil hepsi şu anda şanzuman yapısı dahil değişmiş durumda... Birde bölgesel olarak hangi bayi güçlü ise o daha çok satılmış ve Şu daha iyi bu daha iyi gibi yorumlarında çıkmasına sebep olmuş. Çelik bazı yerlerde mumla arasanız bulamıyorsunuz, kesinlikle Breton diyor bir arkada, bir diğeri de kesinlikle ÇELİK diyor... Çeliğin web sayfasında bayi listesine bile ulaşamıyorum vs...
Servis konusu aklımın en baş köşesinde olduğundan bilindik marka olsun diyorum, sonrada hepsi aynı parçalar zaten biri birine uyar al hoşuna gideni bak yoluna moduna giriyorum..
Klasik görüntüden yanayım, yeni eksoz ve çelik jant alacak olsam Honda Yamaha gibi markalarda çok alternatif var...
Cevap veren arkadaşlara da teşekkürler...