Merhaba motorsever arkadaşlar!!
TVS Apache RTR motorunu tercih etmek istiyorum fakat başlangıç için kime sorsam YBR 125,CBF 150 vs motorlar tavsiye ediyorlar.
TVS Apache RTR başlangıç için kötü bir tercih midir ?
Teşekkürler şimdiden..
Merhaba motorsever arkadaşlar!!
TVS Apache RTR motorunu tercih etmek istiyorum fakat başlangıç için kime sorsam YBR 125,CBF 150 vs motorlar tavsiye ediyorlar.
TVS Apache RTR başlangıç için kötü bir tercih midir ?
Teşekkürler şimdiden..
yo gayet güzel bir tercih. atak, düşük yakıt tüketimi, bildiğim kadarıyla ucuz yedek parça. Diğer motorların tavsiye edilmesinin sebebi kaliteli işçilik ve dayanıklılıktan dolayıdır. ayrıca cbf 150 de hiç titreşim yok oda önemli tabi
Gökyüzünün güzelliğini görmeyenler, kuşların neden uçtuğunu asla bilemeyecekler
önemli olan bir yerden başlamak tvs,ybr,cbf üçü de birbirine yakın tercihler hepsinin farklı özellikleri var ama hepsi başlangıç için uygun güzel,kaliteli ve sorunsuz modeller.
ben de ilk motorumu alacakken çok düşündüm inazuma'yı bekliyordum ama gelemedi bir türlü sonra haziran da rtr 150 alıp ayağımı yerden kestim ve bir başlangıç yaptım hazirandan bu yana her haftasonu mümkün olduğunca yol yapmaya çalıştım 4300km yaptım iyiki de tvs'yi almışım diyorum şimdi hem sorunsuz bir motorum oldu hemde bu yazı inazumayı bekleyip boş geçmektense elimin altında sınıfının bana göre en çarpıcı tasarımlı ve güçlü motorunu aldım iyiki de almışım tavsiye ediyorum herkese...
ne imzası beaaa
Nasıl başlarsan öyle gidersin. Bütçenin aldığı en iyi motoru al kullan.
Adalet iki tarafı keskin kılıçtır. Eğer dokunmasını bilmezsen her iki tarafıda keser.
Selam arkadaşlar..Bişey sormak istiyorum ... internette araştırdığım kadarıyla Honda CBR250R ın ağırlığı 165 kilo diyor Hyosung GT250 ise sadece 150 kilo .. ama şöle bir durum var .. motorsiklete yeni başlıycaksan honda cbr 250 ile başlamak mantıklı diyorlar fakat hyosung daha hafif.. bence hyosung ile başlamak daha mantıklı değil mi ? kısacası sizce hangisi ile başlanmalıdır honda cbr250R mi yhosung GT250R mi.. ayrıca ben daha önce hiç motorsiklet kullanmadım...
4 teker bedenimi 2 teker ruhumu taşır...
öyle ahım şahım da bir titreşim de yok beaa hele ki sürücü isen hiçbirşey yok sadece artçıya o da yani herkes hissetmiyor kişiden kişiye değişiyor bu kıpraşım meselesi kız kardeşim bindi 140km gezdik biraz ayaklarım titredi dedi ama iş yerinde ki mesai arkadaşımla didim-bodrum yaptık gidiş geliş 4 saatten fazla ve de şehir içi dolaştık kıpraştın mı diye sordum özellikle ki kendisinde çinli vardı hayır bişey hissetmedim dedi...!
ne imzası beaaa
demirkask boşver gerisini al cbf yi bak keyfine
hyosung kesinlikle cbr den ağır. fabrika verileri değildir öğrendikleriniz. ben ikisini de sürdüm. eğer imkanınız varsa cbr ye yönelin. hyosung'a bi benzetme yaparsak deli danaya benziyor diyebiliriz. tecrübe isteyecek bir motor. kesinlikle başlangıç motoru sınıfında bir motor değil hyosung racing e geçiş motorudur.
eğer iki motoru da sıfır almayı düşünüyorsanız ki cbr125 in sıfırı yok bildiğim kadarıyla, o zaman işler biraz değişir. sonuçta adapte olmanız gereken bi süre var ve bu süre içinde illa ki düş kalklarınız olacak o zaman sıfır motorunuza yazık edersiniz diye düşünüyorum.
sizin yerinizde olsam piyasası geniş olan bir motoru 2. el alırdım (tvs ybr cbf) yıl sonunda satardım. yeni yasaya göre 2013 modeller ocak ayında geleceği için, aldığınız motoru 100-200 lira aşağısından satıp kendinize olan güveninize göre sıfır 250likler arasından bir seçim yapardım. sonuçta ekim-kasım-aralık 3 ay gibi bir sürede biraz da üstüne düşerseniz motor hakkında yeterli tecrübeye ulaşağınızı düşünüyorum.
Karar tabiki yine de sizin.
ben motorsikleti mayıs gibi almayı düşünüyorum.. sıfır bir cbr125R alsam ve bunu sezon sonunda ekim-kasım gibi satmak istesem nasıl bir durum olur bu konuda siz ne düşünüyosunuz ya da siz ne zaman satardınız ? sizin fikirleriniz güzel ve açıklayıcı bunun için ayrıca teşekkür ederim..
4 teker bedenimi 2 teker ruhumu taşır...
En güzel sürüş zevkini ve satarken en az zararı CBF 150de edersin...
öncelikle kardeşim yeni başladığın için ybr-cbf-apache den hangisini alırsan al 2- ay içinde seni kesmeyecek ve cc yükseltmek isticeksin.bu durumda 2.elde hondayla zarar etmessin.yani şöle yap al bir 2.el honda az km li.atıyorum 4 bine.3-5 bin km kullanıp 3750-4000 arası gene verebilirsin bölece pek zarar etmemiş olursun diye düşünüyorum.ama bence 2.el al
bence 2. el bir japon malı motorsiklet tercih edin. Biraz duse kalka tecrube edeceğinizden yeni bir motor alıp orası cizildi burası kırıldı diye canınız sıkılmaz en azından. Turkıye'deki trafik sartlarından dolayı ufak tefekte olsa kazalar kacınılmaz oluyor mlsf
Baslangic?
Temiz bir mz 251 al. dusmek serbest. Herseyi ucuz, performansi yeterli, hafif.125 ve 150 likler ogrenmek icin alacaksan gereksiz- gucu yetersiz gelecektir bir zaman sonra-.yakit ekonomisi de onemliyse apache rtr derim.
bende senin gibi çok dolandım durdum. cbf, ybr, tvs aynı yolun yolcusu. hangisi hoşuna gidiyorsa onu al. benim boyum uzun olduğu için ybr den vazgeçip cbf150 aldım. mennunum
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)