KTM Duke 125 - Yamaha YZF R125 - Hyosung 250 GTR - Honda CBR 125R
Reklamlar
-
29 Ağustos 2012, 17:47
#1
Reklamlar
-
29 Ağustos 2012, 18:05
#2
ktm duke 200 pahalı geldi galiba. Onu koymamışsın. Ktm 125 duke diyelim o zaman. Oyum ona.
-
29 Ağustos 2012, 19:06
#3
Duke125 bu motorlar arasında sürüş zevki en yüksek olanı diye düşünüyorum.
-
29 Ağustos 2012, 19:19
#4
listedeki 125'lik motorların hepsi 125 cc 'nin dibi..Uzun yol da yapabilirsin yani süphen olmasın 100-110'dan düşmeden araba gibi gidebiliyorlar
-
29 Ağustos 2012, 19:24
#5
O konuda da 4.000 tl lik alıcam diye yola cıktım 8.000 tl ye kadar cıktı bi dur demenin zamanı geldi
-
29 Ağustos 2012, 21:54
#6
Arkadaslar bugun hyosung 250 r da gordum kallavi bise ustunde kucuk kaldim 600 makina var sanki icinde .ama motor abandiginda krank kiriyomus o nedir ya apache 4 bin tl lik motorda bile ole seyler olmuyo
-
29 Ağustos 2012, 22:55
#7
Benim oyum da KTM DUKE
Sıralamam şu şekilde :
1-) KTM DUKE
2-) Honda CBR
3-) Yamaha YZF
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
-
29 Ağustos 2012, 22:58
#8
crushoot adlı üyeden alıntı
Arkadaslar bugun hyosung 250 r da gordum kallavi bise ustunde kucuk kaldim 600 makina var sanki icinde .ama motor abandiginda krank kiriyomus o nedir ya apache 4 bin tl lik motorda bile ole seyler olmuyo
Hyo eski modellerde devir kesici yok yeni modellerde var o dediğin Tvs 9 bin devir çevirirken Hyo da devir kesici olmadığından 16 bin çeviriyodu tek farkı bu ama yenilerde var devir kesici
İmza yok
Ne Oldu Ha, Vuruyummu Sırtına
Oğlum Bak Git
-
30 Ağustos 2012, 02:04
#9
2012 idi kullanıcı hatasıimiş krankı kırmak fazla asılmıcakmışsın bilen yapmazmış falan doğru biyerdede öle bişeyin olması motorda bariyersiz uçurum gibi geliyor.Bu arada kanunin altına girdikten sonra üretim yada parça olarak bişey değişdimi?
-
30 Ağustos 2012, 02:34
#10
Ben olsam ki ben de 1 yıldır araştırıyorum;S&T Kanuni seçmem motor daha kendi öz adıyla pazarlanmıyor bile.Cbr125 seçmem boyutu küçük(Ama fiyatı en düşük olan bu model),R125 seçebilirim ama fiyatı 125 lik için yüksek o yüzden seçmem,Duke 125 en kalitelisi ama naked motor tarzınsa olabilir fotolardan bana çok çekici gelmedi 4000 euro onun içinde pahalı.Ben olsam ki öyle olacak cbr250r seçerdim.
-
30 Ağustos 2012, 02:41
#11
crushoot adlı üyeden alıntı
2012 idi kullanıcı hatasıimiş krankı kırmak fazla asılmıcakmışsın bilen yapmazmış falan doğru biyerdede öle bişeyin olması motorda bariyersiz uçurum gibi geliyor.Bu arada kanunin altına girdikten sonra üretim yada parça olarak bişey değişdimi?
adam alıyor motoru gidiyor ahmet mehmet ustaya abi bunda kesici varmış sen onu kaldırıon mu?
- hee kaldırıyok 180 yapıo o zaman
- abi benimkini de kaldırak
- tamam kaldırak diyo
kaldırıyolar
sonra motor 170 180 gibi hıza cıkıyor habire redline da tabi sonra ibre patlıyor once devir ibresi
sonra bi süre sonra sıkıntılar başlıyor krank kıırıyor
bir daha düzelmiyor hırpalanıyor
kanuni üretmiyor bu motosikleti
sadece distribitoru
koreden geliyor motosiklet
yani kanuni mz deki gibi değil isim hakkını alıp yapmadı
mzinde kalitesini düşürdü o zamanlar =)
parcasını filan bulursun da
2. elde temizini zor bulursun
ucuz apaçi motoru oldugu için
cogu kez kazalı kaynaklı kırık dökük yan sanayi parcalarla ayakta duran makineler denk gelir
sahibini tanımıyorsan güvenmediysen alınmayacak motosikletin önünde gelir hyosung
yzf r 125 tamamen fıtık etme üzerine tasarlanmış motosiklet sadece şekil var :D
sıkar o da bi süre sonra
Cbr 250 r al dicem ama =) o da fazla kacıcak
en azından piyasası var özelikle siyah renginin
-
30 Ağustos 2012, 08:55
#12
Çağrı-91 adlı üyeden alıntı
Ben olsam ki ben de 1 yıldır araştırıyorum;S&T Kanuni seçmem motor daha kendi öz adıyla pazarlanmıyor bile.Cbr125 seçmem boyutu küçük(Ama fiyatı en düşük olan bu model),R125 seçebilirim ama fiyatı 125 lik için yüksek o yüzden seçmem,Duke 125 en kalitelisi ama naked motor tarzınsa olabilir fotolardan bana çok çekici gelmedi 4000 euro onun içinde pahalı.Ben olsam ki öyle olacak cbr250r seçerdim.
hadi hondanın da canlı canlı ne yaşattığını sana anlatayım .. motorumuz 2011 honda cbr 250r km daha 5000 de çanakkale yolundayız ve motor birden yığılma yapar az ileride benzinliğe giriyoruz yağ bölmesinden yağı kontrol ediyoruz motoru resmen kendimize doğru yatırmamıza rağmen yağı göremiyoruz.. en iyisi boşaltalım ve bakalım diyip boşaltıyoruz 1.5 lt yağ çıkması gereken motordan 350 cc yağ çıkıyor motor bildiğin 1.2 lt yağ yakmış arkadaş.. daha o zaman dedim ki honda askiyonlu hayat onda..sana seçeceğin 250 segmentinde motor kalmadı..
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
30 Ağustos 2012, 12:08
#13
Chronix adlı üyeden alıntı
hadi hondanın da canlı canlı ne yaşattığını sana anlatayım .. motorumuz 2011 honda cbr 250r km daha 5000 de çanakkale yolundayız ve motor birden yığılma yapar az ileride benzinliğe giriyoruz yağ bölmesinden yağı kontrol ediyoruz motoru resmen kendimize doğru yatırmamıza rağmen yağı göremiyoruz.. en iyisi boşaltalım ve bakalım diyip boşaltıyoruz 1.5 lt yağ çıkması gereken motordan 350 cc yağ çıkıyor motor bildiğin 1.2 lt yağ yakmış arkadaş.. daha o zaman dedim ki honda askiyonlu hayat onda..sana seçeceğin 250 segmentinde motor kalmadı..
.... böyle işin o zaman bir seçenek daha var ama fiyatı ve başlangıç için çok seri olması korkutuyor Ninja250r veya tipini görmedim inazuma 250
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:57 ----------
Ama bu yağ yakma cbf için geçerli diye biliyorum ayrıca?
-
30 Ağustos 2012, 12:38
#14
Tabiki honda derim,en azından 250 lik ve japon malı.Kore ve 125'lik olanlara pek bakma çok çabuk sıkılırsın.
-
30 Ağustos 2012, 16:03
#15
Chronix adlı üyeden alıntı
hadi hondanın da canlı canlı ne yaşattığını sana anlatayım .. motorumuz 2011 honda cbr 250r km daha 5000 de çanakkale yolundayız ve motor birden yığılma yapar az ileride benzinliğe giriyoruz yağ bölmesinden yağı kontrol ediyoruz motoru resmen kendimize doğru yatırmamıza rağmen yağı göremiyoruz.. en iyisi boşaltalım ve bakalım diyip boşaltıyoruz 1.5 lt yağ çıkması gereken motordan 350 cc yağ çıkıyor motor bildiğin 1.2 lt yağ yakmış arkadaş.. daha o zaman dedim ki honda askiyonlu hayat onda..sana seçeceğin 250 segmentinde motor kalmadı..
İlginç bir durum. Motor 1.2L yağı ne kadar sürede yakmış, kullanan arkadaş motor saçmalamadan evvel motorda bir değişiklik olduğunu fark etmiş mi? 1.2lt yağı yakması için köfteci gibi duman atması lazım motorun, 2 zamanlı motorlar bile o kadar yağı 1,600km'de ancak yakar (1/40 yağ, 3lt/100km hesabıyla).
-
31 Ağustos 2012, 01:18
#16
Hondayı bügün arkadaş getirdi pek beğenmedim tekerler cok ince geldi granjı falan biraz dandik duruyo sanki.Ktm duke da küçük diyolar ben bindim çok küçük olmasa evet biraz ufak genişlik olarak.Yamaha için oturuş poziyonu ve arçı taşıması çok kötü diyolar .Hyosung da gördüm kullanamazsın dediler tehlikeli dediler işin içinden çıkamıyorum
-
31 Ağustos 2012, 01:46
#17
crushoot adlı üyeden alıntı
Hondayı bügün arkadaş getirdi pek beğenmedim tekerler cok ince geldi granjı falan biraz dandik duruyo sanki.Ktm duke da küçük diyolar ben bindim çok küçük olmasa evet biraz ufak genişlik olarak.Yamaha için oturuş poziyonu ve arçı taşıması çok kötü diyolar .Hyosung da gördüm kullanamazsın dediler tehlikeli dediler işin içinden çıkamıyorum
Tarz olarak cruiser baksan benim yaşadığım 2lemlerin hepsini yaşıyorsun gv 250 olabilir regal raptor spyder veya daytona olabilir.
-
31 Ağustos 2012, 19:13
#18
-
31 Ağustos 2012, 20:25
#19
Seçeneklerimiz sadece başlıkta yazılanlarsa,Yzf alırdım ben olsam.
-
31 Ağustos 2012, 20:36
#20
Khutuck adlı üyeden alıntı
İlginç bir durum. Motor 1.2L yağı ne kadar sürede yakmış, kullanan arkadaş motor saçmalamadan evvel motorda bir değişiklik olduğunu fark etmiş mi? 1.2lt yağı yakması için köfteci gibi duman atması lazım motorun, 2 zamanlı motorlar bile o kadar yağı 1,600km'de ancak yakar (1/40 yağ, 3lt/100km hesabıyla).
İlk bakımı yapıldıktan sonra 4800' e kadar geçen süre de yaktı. Yol boyunca bir sıkıntı göstermedi arkasından duman falan çıkmadı. Motosikleti kullanan 10 - 12 yıllık tecrübeli kullanıcı. Motosiklet redline da kullanılmadı.
Motosikletin silindir, piston silindir üst kapağı ne varsa garantiden değiştirildi. Değiştiren Honda bayiyi en ufak soru bile sormadı ve daha ilginci ellerinde 1-2 set hazır varmış.
Düşünmek lazım bir motosiklet servisi neden elinde sürekli 1-2 set tam takım motor parçaları bulundurur ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)